This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ

nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
#1
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ
Όλοκληρωμένο πλάνο για τις γραμμές της Αθήνας (έχω αφήσει απ' έξω 16-17-20 καθώς δεν τις ξέρω).
Ξεκινώντας με τα εύκολα:
Κατάργηση 1, 7, 8, 13, 18
Μένουν ώς έχουν 6, 10, 11, 14, 15, 21
Το 2 θα μείνει μόνο του στην Κυψέλη και θα αποκτήσει 7' συχνότητα με 15 οχήματα.
Το 3 θα ενισχυθεί επίσης στα 7' έχοντας 20 οχήματα, παίρνοντας όμως και μερικά 12μετρα, γιατί βγαίνουν οριακά
Το 4 θα πάρει το κομμάτι Ομόνοια - Αττική του 1, θα παραμείνει στα 14' και θα μετονομαστεί σε: "Πλ. Αττικής - Αγ. Αρτέμιος - Στ. Αγ. Ιωάννης" και θα μείνει με 7 αντί 8 οχήματα.
Το 5 θα ενισχυθεί στα 8' με 22 οχήματα για να καλύπτει επαρκώς τη Θησέως σε συνεργασία με το 040. Το κομμάτι του Μοσχάτου δεν περνάει στο 5, καθώς η υπάρχουσα επιβατική κίνηση εξυπηρετείται με τα 218-232.
Σε περίπτωση που η κατασκευή εναέριο είναι απαγορευτική το 12 μένει ως έχει.
Το 19 αποκτά λόγω ύπαρξης και στο κομμάτι του Χαλανδρίου. 12 οχήματα θα δίνουν 10' συχνότητα στο Χαλάνδρι - Στ. Χαλάνδρι, αποσυμφωρίζει την αφετηρία της πλ. Χαλανδρίου. Η κατάργηση του 18 δεν επιρρεάζει τον άξονα της Εθν. Αντιστάσεως αφού έχει το 10.
Τα 24 και 25 παίρνουν +1 όχημα το καθένα και κατεβάζουν τη συχνότητα στα 11'.
Σε περίπτωση που αποφασιστεί να κατασκευαστεί εναέριος προηγούνται:
1) Αγ. Γεώργιος Περιστερίου - Κηπούπολη, με ταυτόχρονη κατάργηση του Α13 και εσωτερική μετάταξη και εκπαίδευση οδηγών που θα αναλάβουν το 12. Συνολικό μήκος εναερίου 6.200m.
2) Πειραιώς - Γρηγ. Λαμπράκη, και ταυτόχρονη μετατροπή του 049 σε τρόλεϊ.
07-06-2013, 07:50 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#2
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ
Η 3 βγάζει έτσι κι αλλιώς 12μετρα και μάλιστα τελευταία είναι περισσότερα από τα 18μετρα.
Οι 16, 17, 20 έτσι όπως είναι σχεδόν αδύνατο να τις πειράξεις.
Το 24 καλά είναι. Το 25 θέλει ένα ακόμα όχημα.
Αν είναι να φύγει το 4 από τη Κυψέλη τότε καλύτερα να επιστρέψει η 9 και οι 2/4 να περιοριστούν στο Ζάππειο άλλα δεν πιστεύω ότι αυτό θα έκανε ιδιαίτερο καλό στην εξυπηρέτηση της Κυψέλης που τώρα είναι πολύ καλή.
Οι 18/19 δουλεύουν σχετικά καλά μαζί άλλα μία κατάργηση της 18 και πύκνωση των άλλων δύο (10, 19) θα μπορούσε να κάνει πολύ καλύτερα τα πράγματα.
Η 13 φτάνει στην Αδριανού που δεν φτάνει κάτι άλλο.
07-06-2013, 08:41 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#3
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ
Θα συμφωνήσω με τον ecoj. Ήδη σε πολλούς Κυψελιώτες λείπει το 9 μιας και εκανε το κυκλικό μέχρι κεντρο αν και οι συχνότητες των 2/4 είναι παραπάνω απο επαρκείς αν βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις μεταξύ τους και δεν εμφανίζονται μαζί.

Λάθος ήταν η κατάργηση της αφετηρίας του 2 στην Πλατεία Κυψέλης πιστεύω αφού καναν λάθος διαχείριση οχημάτων και μαζεύονταν 3 μαζί.

18 και 19 ειναι παρόμοια. Να καταργηθεί η κοντή και να μπουν τα μισά οχήματα της στην άλλη αφου ψιλοάδεια ανεβαίνουν πάντα και μονο τοπικά εξυπηρετούν το κομμάτι Κηφισίας-Αλεξάνδρας-Πατησίων.

3, 13 και 5 πιστευω ως εχουν.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

07-06-2013, 09:36 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express Citaro 86 70.723 10-12-2014, 05:01 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 12.412 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 AlexNik 57 35.888 16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 AlexNik 14 12.549 16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 14.724 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 AlexNik 21 16.708 30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 15.906 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 6.138 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 AlexNik 11 11.247 02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 AlexNik 10 8.120 07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024