Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Συγκοινωνιακός σχεδιασμός (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=235) +---- Thread: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ (/showthread.php?tid=10225) |
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ - nikos1991 - 07-06-2013 Όλοκληρωμένο πλάνο για τις γραμμές της Αθήνας (έχω αφήσει απ' έξω 16-17-20 καθώς δεν τις ξέρω). Ξεκινώντας με τα εύκολα: Κατάργηση 1, 7, 8, 13, 18 Μένουν ώς έχουν 6, 10, 11, 14, 15, 21 Το 2 θα μείνει μόνο του στην Κυψέλη και θα αποκτήσει 7' συχνότητα με 15 οχήματα. Το 3 θα ενισχυθεί επίσης στα 7' έχοντας 20 οχήματα, παίρνοντας όμως και μερικά 12μετρα, γιατί βγαίνουν οριακά Το 4 θα πάρει το κομμάτι Ομόνοια - Αττική του 1, θα παραμείνει στα 14' και θα μετονομαστεί σε: "Πλ. Αττικής - Αγ. Αρτέμιος - Στ. Αγ. Ιωάννης" και θα μείνει με 7 αντί 8 οχήματα. Το 5 θα ενισχυθεί στα 8' με 22 οχήματα για να καλύπτει επαρκώς τη Θησέως σε συνεργασία με το 040. Το κομμάτι του Μοσχάτου δεν περνάει στο 5, καθώς η υπάρχουσα επιβατική κίνηση εξυπηρετείται με τα 218-232. Σε περίπτωση που η κατασκευή εναέριο είναι απαγορευτική το 12 μένει ως έχει. Το 19 αποκτά λόγω ύπαρξης και στο κομμάτι του Χαλανδρίου. 12 οχήματα θα δίνουν 10' συχνότητα στο Χαλάνδρι - Στ. Χαλάνδρι, αποσυμφωρίζει την αφετηρία της πλ. Χαλανδρίου. Η κατάργηση του 18 δεν επιρρεάζει τον άξονα της Εθν. Αντιστάσεως αφού έχει το 10. Τα 24 και 25 παίρνουν +1 όχημα το καθένα και κατεβάζουν τη συχνότητα στα 11'. Σε περίπτωση που αποφασιστεί να κατασκευαστεί εναέριος προηγούνται: 1) Αγ. Γεώργιος Περιστερίου - Κηπούπολη, με ταυτόχρονη κατάργηση του Α13 και εσωτερική μετάταξη και εκπαίδευση οδηγών που θα αναλάβουν το 12. Συνολικό μήκος εναερίου 6.200m. 2) Πειραιώς - Γρηγ. Λαμπράκη, και ταυτόχρονη μετατροπή του 049 σε τρόλεϊ. RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ - ecoj - 07-06-2013 Η 3 βγάζει έτσι κι αλλιώς 12μετρα και μάλιστα τελευταία είναι περισσότερα από τα 18μετρα. Οι 16, 17, 20 έτσι όπως είναι σχεδόν αδύνατο να τις πειράξεις. Το 24 καλά είναι. Το 25 θέλει ένα ακόμα όχημα. Αν είναι να φύγει το 4 από τη Κυψέλη τότε καλύτερα να επιστρέψει η 9 και οι 2/4 να περιοριστούν στο Ζάππειο άλλα δεν πιστεύω ότι αυτό θα έκανε ιδιαίτερο καλό στην εξυπηρέτηση της Κυψέλης που τώρα είναι πολύ καλή. Οι 18/19 δουλεύουν σχετικά καλά μαζί άλλα μία κατάργηση της 18 και πύκνωση των άλλων δύο (10, 19) θα μπορούσε να κάνει πολύ καλύτερα τα πράγματα. Η 13 φτάνει στην Αδριανού που δεν φτάνει κάτι άλλο. RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ - Paul - 07-06-2013 Θα συμφωνήσω με τον ecoj. Ήδη σε πολλούς Κυψελιώτες λείπει το 9 μιας και εκανε το κυκλικό μέχρι κεντρο αν και οι συχνότητες των 2/4 είναι παραπάνω απο επαρκείς αν βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις μεταξύ τους και δεν εμφανίζονται μαζί. Λάθος ήταν η κατάργηση της αφετηρίας του 2 στην Πλατεία Κυψέλης πιστεύω αφού καναν λάθος διαχείριση οχημάτων και μαζεύονταν 3 μαζί. 18 και 19 ειναι παρόμοια. Να καταργηθεί η κοντή και να μπουν τα μισά οχήματα της στην άλλη αφου ψιλοάδεια ανεβαίνουν πάντα και μονο τοπικά εξυπηρετούν το κομμάτι Κηφισίας-Αλεξάνδρας-Πατησίων. 3, 13 και 5 πιστευω ως εχουν. |