This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 22 Vote(s) - 2.95 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα

mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(10-06-2013, 11:31 PM)Paul Wrote: Η μείωση του ζημιογόνου κομματιού της Ο.ΣΥ. οδηγεί στην εξυγίανση ώστε να είναι κάτι αξιόλογο σαν εταιρεία για μελλοντική μερική ιδιωτικοποίηση της. Ειναι γνωστές τακτικές οτι για να πετύχει μια προβληματική επιχείρηση πρέπει για ένα διάστημα να περιοριστεί σκληρά και εν συνεχεία να κάνει και πάλι μικρά ανοίγματα

Το αμαξοστάσιο Ελληνικού δεν έχει αναφερθεί πουθενά επίσημα ότι θα κλείσει και μάλιστα το κράτος ανάλογα με τις νομοθετικές πράξεις που θα ορίζουν τις χρήσεις του χώρο του παλιού αεροδρομίου και τις υποχρεώσεις του όποιου ιδιώτη το αναλάβει προκειμένου να διαμορφωθεί σε μητροπολιτικό πάρκο μπορεί να επιβάλλει ότι το αμαξοστάσιο θα παραμείνει ώς εχει σήμερα.
Όμως, η μείωση του ζημιογόνου κομματίου της δεν πρέπει να γίνει μόνο στην περιφέρεια αλλά γενικότερα στο δίκτυο.

Αλλά άμα δείτε εδώ http://www.ktelattikis.gr/company/profile.html το ΚΤΕΛ Αττικής έχει μόλις 200 οδηγούς και 140 οχήματα για τα σημερινά δρομολόγιά του. Αν βάλουμε τις γραμμές τις περιφέρειας (Μεσόγεια, Ελευσίνα, Ασπρόπυργος, Φυλή, Άγιος Στέφανος, Κρυονέρι, Σαρωνίδα κλπ.) συν τα Αεροδρόμια θα χρειαστούν πάνω απ' τους διπλάσιους οδηγούς και τα παλιά και προμήθεια νέων οχημάτων για να καλύψουν και τα νέα δρομολόγια και τα παλιά κάτι που δεν ξέρω κατα πόσο είναι εφικτό. Επίσης, πιστεύω θα υπάρξει και θέμα χωρικτικότητας με μερικές γραμμές π.χ. το καλοκαίρι τα 304/305 και Ε22 τιγκάρουν αρθρωτά των 155 ατόμων ενώ το ΚΤΕΛ διαθέτει υπεραστικά μέσης χωρικότητας 50-55 ατόμων. Πώς θα χωρέσουν όλοι αυτοί? Γενικά, είναι καλή ιδέα να δοθούν οι γραμμές της περιφέριας στα ΚΤΕΛ αλλά δεν νομίζω να μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Τώρα, για το Α/Σ Ελληνικού έχει προκυρηχθεί μελέτη για την αντίμετωση των επιπτώσεων απ' το κλεισιμό του αλλά επίσημα δεν έχουν πει ότι θα κλείσει.
11-06-2013, 01:20 AM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by ELBO O405GN - 09-12-2009, 10:48 PM
[No subject] - by Giannis - 30-12-2009, 11:27 AM
[No subject] - by AlexNik - 11-02-2010, 03:38 PM
[No subject] - by ELBO O405GN - 27-02-2010, 10:45 AM
RE: - by N1Ellinikou - 27-02-2010, 06:15 PM
[No subject] - by Citaro - 28-02-2010, 12:21 AM
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by mercedes elbo - 11-06-2013, 01:20 AM
Ωράρια Πάσχα 2014 - by alex.ath - 07-04-2014, 09:40 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 3 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024