This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GreekMoney] Για την 1η Οκτωβρίου μετατίθεται η εφαρμογή του «Πράσινου Δακτυλίου»

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[GreekMoney] Για την 1η Οκτωβρίου μετατίθεται η εφαρμογή του «Πράσινου Δακτυλίου»
Ελεύθερα θα κυκλοφορούν τα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας

Για την 1η Οκτωβρίου, το αργότερο, μετατίθεται η εφαρμογή του «Πράσινου Δακτυλίου», σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες από το υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Αιτία της (νέας) παράτασης είναι η ανάγκη να τακτοποιηθούν όλα τα διαδικαστικά προβλήματα για τη σωστή εφαρμογή του μέτρου. Ο «Πράσινος Δακτύλιος» επρόκειτο να τεθεί σε εφαρμογή την 1η Σεπτεμβρίου 2012.

Το βασικότερο θέμα που απασχολεί τους αρμόδιους είναι αν τα οχήματα που θα κινούνται ελεύθερα στον Δακτύλιο, θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με το ειδικό πράσινο σήμα, όπως αναφέρει η κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης τον περασμένο Μάιο.

Η αρχική άποψη στο ΥΠΕΚΑ ήταν πως δεν χρειάζεται η τοποθέτηση σήματος και η τήρηση των περιορισμών κυκλοφορίας θα μπορεί να ελέγχεται από τους τροχονόμους. Η σκέψη ήταν να εκδοθεί νέα υπουργική απόφαση που θα ερμήνευε τον νόμο και θα περιείχε ιδιαίτερα αυστηρές ποινές για όσους παραβιάσουν τον «Πράσινο Δακτύλιο».

Σύμφωνα ωστόσο με το Έθνος, το συναρμόδιο υπουργείο Μεταφορών όπως και η Τροχαία, θεωρούν πως θα ήταν προτιμότερο να υπάρξει σήμανση.

Με την εφαρμογή του «Πράσινου Δακτυλίου» τα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας οχήματα θα κυκλοφορούν ελεύθερα στο κέντρο της πόλης (μικρό Δακτύλιο), ενώ για τα υπόλοιπα θα ισχύει το μέτρο των μονών-ζυγών, όπως σήμερα. Απαγορεύεται παράλληλα η κυκλοφορία στον μεγάλο δακτύλιο των παλαιών φορτηγών και πούλμαν.

Η ρύθμιση αυτή θα τεθεί σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο 2013, μέχρι τότε θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.

Πιο συγκεκριμένα:

• Χωρίς περιορισμούς θα κυκλοφορούν στον μικρό Δακτύλιο: α) τα ηλεκτρικά οχήματα και τα οχήματα με τεχνολογία κινητήρα Euro 5 και Euro 6 ή μεταγενέστερη εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 gr/km, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν, β) τα υβριδικά οχήματα, που κινούνται με ηλεκτρισμό και συμβατικό καύσιμο, καθώς και τα οχήματα που χρησιμοποιούν αέριο καύσιμο (υγραέριο ή φυσικό αέριο), τεχνολογίας Euro 4, τα οποία εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km.

• Απαγορεύεται η κυκλοφορία στον μεγάλο Δακτύλιο των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων και των λεωφορείων, με πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα προ της 1.1.1990. Στην απαγόρευση δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα από τη διασταύρωση με τη Λ. Κηφισού μέχρι την οδό Αχιλλέως.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
19-08-2012, 05:17 PM
Website Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
[Έθνος] Ερχεται ο «Πράσινος Δακτύλιος» στο κέντρο της Αθήνας
Ελεύθερα θα κυκλοφορούν τα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας στην πρωτεύουσα, ενώ για τα υπόλοιπα θα ισχύει το σύστημα των μονών-ζυγών

Για την 1η Οκτωβρίου, το αργότερο, μετατίθεται η εφαρμογή του «Πράσινου Δακτυλίου», σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες από το υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Αιτία της (νέας) παράτασης είναι η ανάγκη να τακτοποιηθούν όλα τα διαδικαστικά προβλήματα για τη σωστή εφαρμογή του μέτρου. Ο «Πράσινος Δακτύλιος» επρόκειτο να τεθεί σε εφαρμογή την 1η Σεπτεμβρίου 2012.

Το βασικότερο θέμα που απασχολεί τους αρμόδιους είναι αν τα οχήματα που θα κινούνται ελεύθερα στον Δακτύλιο, θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με το ειδικό πράσινο σήμα, όπως αναφέρει η κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης τον περασμένο Μάιο.

Η αρχική άποψη στο ΥΠΕΚΑ ήταν πως δεν χρειάζεται η τοποθέτηση σήματος και η τήρηση των περιορισμών κυκλοφορίας θα μπορεί να ελέγχεται από τους τροχονόμους. Η σκέψη ήταν να εκδοθεί νέα υπουργική απόφαση που θα ερμήνευε τον νόμο και θα περιείχε ιδιαίτερα αυστηρές ποινές για όσους παραβιάσουν τον «Πράσινο Δακτύλιο».

Σύμφωνα ωστόσο με πληροφορίες, το συναρμόδιο υπουργείο Μεταφορών όπως και η Τροχαία, θεωρούν πως θα ήταν προτιμότερο να υπάρξει σήμανση.

Με την εφαρμογή του «Πράσινου Δακτυλίου» τα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας οχήματα θα κυκλοφορούν ελεύθερα στο κέντρο της πόλης (μικρό Δακτύλιο), ενώ για τα υπόλοιπα θα ισχύει το μέτρο των μονών-ζυγών, όπως σήμερα. Απαγορεύεται παράλληλα η κυκλοφορία στον μεγάλο δακτύλιο των παλαιών φορτηγών και πούλμαν. Η ρύθμιση αυτή θα τεθεί σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο 2013, μέχρι τότε θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.

Πιο συγκεκριμένα:

Χωρίς περιορισμούς θα κυκλοφορούν στον μικρό Δακτύλιο: α) τα ηλεκτρικά οχήματα και τα οχήματα με τεχνολογία κινητήρα Euro 5 και Euro 6 ή μεταγενέστερη εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 gr/km, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν, β) τα υβριδικά οχήματα, που κινούνται με ηλεκτρισμό και συμβατικό καύσιμο, καθώς και τα οχήματα που χρησιμοποιούν αέριο καύσιμο (υγραέριο ή φυσικό αέριο), τεχνολογίας Euro 4, τα οποία εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km.
Απαγορεύεται η κυκλοφορία στον μεγάλο Δακτύλιο των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων και των λεωφορείων, με πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα προ της 1.1.1990. Στην απαγόρευση δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα από τη διασταύρωση με τη Λ. Κηφισού μέχρι την οδό Αχιλλέως.

Η διάταξη τίθεται σε εφαρμογή την 1η Σεπτεμβρίου 2013. Μέχρι τότε η απαγόρευση ισχύει για τα οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας στη χώρα μας πριν από την 1.1.1984.

Κόντρα στη ρύπανση
Ο μικρός και ο μεγάλος Δακτύλιος θεσμοθετήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας ΄80 με αρχές της δεκαετίας του ΄90, στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Ισχύουν ακόμα όπως τότε, παρ' όλες τις μεγάλες κυκλοφοριακές αλλαγές των τελευταίων χρόνων, ιδίως στα όρια του μεγάλου Δακτυλίου. Το ΥΠΕΚΑ δεν αντιμετωπίζει θέμα αναθεώρησης των ορίων των δύο δακτυλίων, με την ευκαιρία της εφαρμογής του «Πράσινου Δακτυλίου», τουλάχιστον σε αυτήν τη φάση.
19-08-2012, 06:09 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024