This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Τα Νέα] Η κρίση πάει με το Μετρό

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Τα Νέα] Η κρίση πάει με το Μετρό
Οι βλάβες αυξάνονται, η αστυνόμευση απουσιάζει και οι τζαμπατζήδες πληθαίνουν.

Η οικονομική κρίση χτύπησε και το Μετρό. Η έλλειψη αστυνόμευσης είναι εμφανής σε όλους τους σταθμούς, οι αναγγελίες για βλάβες σε ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες είναι όλο και πιο συχνές, ενώ όλο και περισσότεροι επιβάτες προτιμούν να ταξιδεύουν χωρίς εισιτήριο.

Όπως επισημαίνουν πηγές από τη ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες), πέρα από την οικονομική κρίση οι αλλαγές στο οργανόγραμμα από την έλλειψη προσωπικού έχει επιβαρύνει την κατάσταση. Έτσι, οι ελεγκτές εισιτηρίων έχουν μειωθεί από 90 σε 35, ενώ σε πολλά εκδοτήρια δεν υπάρχουν υπάλληλοι και οι επιβάτες εξυπηρετούνται κυρίως από τα αυτόματα μηχανήματα. Στην εταιρεία ευελπιστούν τα κενά να καλυφθούν με μετατάξεις υπαλλήλων, ωστόσο μέχρι τις εκλογές το θέμα έχει παγώσει.

Σε ότι αφορά το θέμα της αστυνόμευσης, από τη ΣΤΑΣΥ επισημαίνουν ότι έχει γίνει σύμβαση με την Ελληνική Αστυνομία για τη διάθεση 100 ειδικών φρουρών - που υποτίθεται ότι θα είναι υπεύθυνοι για τη φύλαξη όλων των σταθμών. «Ωστόσο, από το 2005 η ασφάλεια παρουσιάζει κενά. Από την Αστυνομία μάς λένε ότι οι ειδικοί φρουροί πρέπει να επέμβουν μόνο όταν χρειάζεται για να μη γίνονται στόχος. Η διαχείριση του προσωπικού είναι ζήτημα της Αστυνομίας. Εμείς όμως δίνουμε τον χρόνο γύρω στο ένα εκατομμύριο ευρώ γι' αυτούς τους ειδικούς φρουρούς», λένε από τη ΣΤΑΣΥ.

Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι το γεγονός ότι το πρώτο τρίμηνο του 2012 επιβλήθηκαν από τους - ελάχιστους - ελεγκτές στο Μετρό 12.000 πρόστιμα σε επιβάτες που ταξίδευαν χωρίς εισιτήριο. Το ίδιο διάστημα πέρυσι τα πρόστιμα ήταν 5.000.

Ταυτόχρονα, μέχρι στιγμής οι εισπράξεις είναι κατά 15% μειωμένες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2011.

«Ο κόσμος προτιμά τα απλά εισιτήρια για κοντινούς προορισμούς σε αντίθεση με τις κάρτες απεριόριστων διαδρομών που έχουν μειωθεί κατά 35%», σημειώνουν στελέχη της ΣΤΑΣΥ. Επίσης, όλο και πιο συχνές είναι οι αναγγελίες για βλάβες σε ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες, με συνέπεια οι επιβάτες να πρέπει να χρησιμοποιήσουν τις συμβατικές σκάλες. Το ίδιο συμβαίνει και με τις βλάβες στους πίνακες ανακοίνωσης των δρομολογίων.

Στο μεταξύ, ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο ο διαγωνισμός και έγινε η ανάθεση για την εξάμηνη συντήρηση των ανελκυστήρων και των κυλιόμενων ενώ είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για τη συντήρησή τους τα επόμενα δυο χρόνια.
18-05-2012, 11:39 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024