This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Euro2Day] Μετρό: Σε 5,5 χρόνια το έργο Χαϊδάρι - Πειραιάς

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Euro2Day] Μετρό: Σε 5,5 χρόνια το έργο Χαϊδάρι - Πειραιάς
Σε 5,5 χρόνια θα ολοκληρωθεί το τμήμα Χαϊδάρι – Πειραιάς της γραμμής 3 του μετρό υποστήριξε σήμερα στην αρμόδια επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής ο υφυπουργός υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αναμόρφωση του ΕΣΠΑ ώστε να βρεθούν επιπλέον πόροι για την Αττικό Μετρό.

Η σχετική διαδικασία είναι σε εξέλιξη, ενώ αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ε.Ε. και η συζήτηση για το πέμπτο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης (θα διαδεχθεί το ΕΣΠΑ) το οποίο, κατά τον κ. Μαγκριώτη, θα χρηματοδοτήσει κυρίως έργα μέσων σταθερής τροχιάς (Σιδηρόδρομο, Μετρό κλπ.).

Το έργο στο τμήμα Χαϊδάρι – Πειραιάς είναι προϋπολογισμού 725 εκατ. ευρώ (περιλαμβάνεται ΦΠΑ ) και χρηματοδοτείται από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» του ΕΣΠΑ, καθώς επίσης και από δάνειο της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.» από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Θα υλοποιηθεί μέσα από μία κύρια σύμβαση που θα καλύπτει την Μελέτη Εφαρμογής, την κατασκευή των Έργων Πολιτικού Μηχανικού και το μεγαλύτερο μέρος από τα Ηλεκτρομηχανολογικά και Σιδηροδρομικά συστήματα που απαιτούνται.

Ανάδοχος είναι η κοινοπραξία J&P ΑΒΑΞ - Ghella SPA - Alstom Transport.

Θα ακολουθήσουν και 5 περιορισμένου ύψους ανεξάρτητες συμβάσεις που θα καλύψουν ειδικά ηλεκτρομηχανολογικά και σιδηροδρομικά αντικείμενα (σηματοδότηση, σύστημα επιτήρησης συρμών - ATS, συλλογή κομίστρου, ασύρματες τηλεπικοινωνίες και σύστημα αυτοματισμού και ελέγχου κτιρίων - BACS) που θα συντονισθούν και με την κύρια σύμβαση όπως απαιτείται τεχνικά και λειτουργικά. Τέλος, στο αντικείμενο της κύριας σύμβασης περιλαμβάνεται η Θέση σε Λειτουργία της νέας επέκτασης, από τον επίσταθμο του σταθμού «Αγ. Μαρίνα» (όπως έχει μετονομαστεί σήμερα ο Σταθμός «Χαϊδάρι»), έως τον επίσταθμο του σταθμού «Δημοτικό Θέατρο».
22-02-2012, 08:20 PM
Find Reply
meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#2
[E-Go.gr] «Ναι» στην επέκταση του Μετρό προς Πειραιά
«Πράσινο» φως άναψε η αρμόδια επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής για τη σύμβαση του έργου επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά. Ωστόσο, αναζητούνται εγγυήσεις 25 εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να ξεκινήσει το έργο.

Η ανάδοχος εταιρεία J-P ABAΞ θα πρέπει εντός τριμήμου να καταθέσει, βάσει νόμου, εγγυητική επιστολή 25 εκατ. ευρώ για την «καλή εκτέλεση του έργου» προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες. Το θέμα προκαλεί πονοκέφαλο σε υπουργείο Υποδομών και Αττικό Μετρό με δεδομένη την οικονομική κατάσταση και το κλίμα στον τραπεζικό τομέα. Το έργο έχει προϋπολογισμό 725 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ και θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ και από δάνειο που έλαβε από την ΕΤΕπ η Αττικό Μετρό.

Περιλαμβάνει την κατασκευή της γραμμής επέκτασης από το Χαϊδάρι μέχρι τον Πειραιά μέσω της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλλού, της Νίκαιας και των Μανιάτικων. Την ίδια στιγμή, ουδεμία εξέλιξη υπάρχει με το θέμα της Siemens που «πάγωσε» λόγω των τελευταίων εξελίξεων.

Η υπογραφή της σύμβασης με τη γερμανική εταιρεία προϋποθέτει την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης που έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας ο υπουργός Οικονομικών για το ύψος της αποζημίωσης που θα ζητηθεί από την εταιρεία (περίπου 230 εκατ. ευρώ).

Ωστόσο, πλέον τα περιθώρια είναι αρκετά στενά αφού για να υλοποιηθεί η εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης στις τρεις επεκτάσεις που είναι έτοιμες σε ότι αφορά το κατασκευαστικό τους κομμάτι, θα χρειαστούν τουλάχιστον δέκα μήνες. Αυτό σημαίνει ότι πλέον είναι ορατός ο κίνδυνος επιστροφής κονδυλίων στην Ε.Ε. τα οποία ανέρχονται σε 250 εκατ. ευρώ.
23-02-2012, 02:15 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ναυτεμπορική] Στη Βουλή ο φάκελος επέκτασης του Μετρό από Χαϊδάρι μέχρι Πειραιά meganium 0 1.525 16-02-2012, 05:54 PM
Last Post: meganium
  [Ypodomes.com] Πειραιάς: Η χρονιά των εργοταξίων για ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ και monorail meganium 0 1.747 02-01-2012, 02:14 PM
Last Post: meganium
  [Έθνος] Αρχές του 2011 η επέκταση μετρό Αιγάλεω - Χαϊδάρι AlexNik 2 3.387 19-09-2010, 07:57 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024