This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.43 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επεκτάσεις μετρό Αθήνας

marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#30
RE: Μελλοντικές Αναπτύξεις Γραμμών Μετρό Αθήνας
(01-12-2013, 02:46 PM)nikolas86 Wrote: Αλλά επειδή στην Ελλάδα τα πράγματα αλλάζουν πιο γρήγορα και από τη διαδρομή του 608 Tongue, τώρα μάλλον επικρατεί το σενάριο της γραμμής μακαρόνι που θα ξεκινάει από το Ίλιον και θα φτάνει στη Γλυφάδα! Δηλαδή επεκτάσεις στην υπάρχουσα γραμμή.

Σύμφωνα με δημοσιεύσεις και τα σχέδια του Αττικού Μετρό, η επέκταση από Ανθούπολη προς Ίλιον θα έχει μήκος 4 χλμ. και θα περιλαμβάνει 3 σταθμούς, οι δύο επί της λεωφόρου Θηβών (ενδεικτικές θέσεις: Θηβών και Καππαδοκίας, Θηβών και Ελαιών) και η τρίτη επί της οδού Αγίου Νικολάου (στη συμβολή της με την οδό Παραμυθιάς) που τέμνει τη Θηβών με κατεύθυνση το βουνό.

Για την επέκταση από Ελληνικό προς Γλυφάδα, η Αττικό Μετρό εξετάζει δύο σενάρια:
Σύμφωνα με το πρώτο, η γραμμή συνεχίζει κάτω από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με έναν σταθμό λίγο πριν από το γκολφ και μετά στρίβει προς τη θάλασσα, με τερματικό σταθμό στην κεντρική πλατεία. Στο δεύτερο σενάριο, η γραμμή ανηφορίζει προς την Άνω Γλυφάδα (πρώτος σταθμός), κατόπιν επιστρέφει στο γκολφ (δεύτερος σταθμός) και καταλήγει στην πλατεία της Γλυφάδας.

Ξαφνικά, "η χρηματοδότηση του έργου από το ΣΕΣ 2014-2020 δεν είναι εξασφαλισμένη, καθώς οι «ουρές» των έργων του ΕΣΠΑ για το ΣΕΣ είναι ήδη κοντά στα 3 δισ. ευρώ (μόνο τα επιπλέον χρήματα που απαιτήθηκαν για το «ξεπάγωμα» των παραχωρήσεων φθάνουν τα 2,2 δισ. ευρώ και τα οποία εξασφαλίστηκαν με το «σπρώξιμο» άλλων έργων, προϋπολογισμού 2,2 δισ. στο ΣΕΣ)."

Για τον σχεδιασμό της γραμμής 4, που θα περιλαμβάνει 7 σταθμούς με συνολικό μήκος γραμμής 6,4 χλμ. είχε εκτιμηθεί ο προϋπολογισμός στο 1 δισ. ευρώ.

Θα έχει φτάσει το Μετρό στη Σαρωνίδα και στα Άνω Λιόσια και αυτή η περιβόητη γραμμή 4 ακόμη θα προετοιμάζεται για να αρχίσει η κατασκευή της! Κάτι σαν το Μετρό της Θεσσαλονίκης... Big Grin
01-12-2013, 03:00 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by panos81 - 24-11-2009, 09:55 AM
[No subject] - by abc - 18-03-2010, 12:12 PM
RE: - by abc - 26-07-2010, 04:26 PM
RE: Μελλοντικές Αναπτύξεις Γραμμών Μετρό Αθήνας - by marios.ilioupoli - 01-12-2013, 03:00 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024