This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Η Αυγή] Αττικό Μετρό: "Ζημιογόνα" όταν κάνει καθαρή δημόσια επένδυση

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Η Αυγή] Αττικό Μετρό: "Ζημιογόνα" όταν κάνει καθαρή δημόσια επένδυση
Mεθοδεύσεις στην ένταξη της Αττικό Μετρό Α.Ε. (εταιρεία κατασκευής) στις “ζημιογόνες” ΔΕΚΟ καταγγέλλει το Σωματείο Μηχανικών της Εταιρείας και προειδοποιεί για την απώλεια πολύτιμων κοινοτικών κονδυλίων, καθώς η εταιρεία δημοπρατεί αυτή την περίοδο έργα προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ (επέκταση μετρό προς Πειραιά, επέκταση τραμ προς Πειραιά κ.λπ.).

Με ανοιχτή επιστολή του το Σωματείο των Μηχανικών υπογραμμίζει ότι:

* Με εντελώς άστοχη απόφαση εντάχθηκε πρόσφατα η Α.Μ. στις ΔΕΚΟ. Οι επενδυτικές δαπάνες κατασκευής του μετρό, συγχρηματοδοτούμενες σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% από την Ε.Ε., υπήχθησαν από την ΕΛΣΤΑΤ με αυθαίρετη ερμηνεία των λογιστικών κανόνων ESA 95 στις δαπάνες της γενικής κυβέρνησης, απόφαση χωρίς προηγούμενο στο εσωτερικό της Ε.Ε. Δηλαδή μια εταιρεία που κάνει καθαρή δημόσια επένδυση θεωρήθηκε “ζημιογόνα” για το Δημόσιο.

* Καθυστερεί η λειτουργία επτά κατασκευασμένων σταθμών στις επεκτάσεις Ελληνικού, Περιστερίου και Χαϊδαρίου, επειδή δεν λαμβάνεται πολιτική απόφαση για το σύστημα σηματοδότησης της Siemens. Η κοινωνικοοικονομική ζημία υπολογίσθηκε ήδη σε 180 εκατ. ευρώ ανά έτος καθυστέρησης, με ορατό τον κίνδυνο απένταξης του έργου κι επιστροφής 370 εκατ. ευρώ κοινοτικών εισροών.

* Η παράλογη απαίτηση για μείωση του προσωπικού της Α.Μ., σε πρώτη φάση κατά 10% και ακόμη περισσότερο στη συνέχεια, έρχεται σε ευθεία αντίφαση με την πρόσφατη ανάθεση εκ μέρους της πολιτείας στην Α.Μ. πρόσθετου κατασκευαστικού έργου των ΗΣΑΠ (π.χ. υπογειοποίηση της Γραμμής 1 στον Πειραιά), της Τραμ (επέκταση προς Πειραιά) και της διαχείρισης σύνθετων αστικών αναπλάσεων (πεζοδρόμηση Πανεπιστημίου με τραμ).

* Η αντιπαραγωγική επιβολή ισοπεδωτικού προς τα κάτω μισθολογίου δημιουργεί οικονομική ανασφάλεια στους μηχανικούς και κάνει ορατή την αποχώρηση εξειδικευμένου επιστημονικού δυναμικού, με εμπειρία που αποτελεί κεφάλαιο για τη χώρα. Το χειρότερο όλων, μη αναστρέψιμο αποτέλεσμα θα είναι να χαθεί πολύτιμη τεχνογνωσία από μια εταιρεία που υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον. Το σωματείο απευθύνει έκκληση να σταματήσουν τα μέτρα αποστελέχωσης και υποβάθμισης της Αττικό Μετρό.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
28-09-2011, 08:01 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Αττικό Μετρό] ΔΤ: Σύμφωνο συνεργασίας Δήμου Πειραιώς και Αττικό Μετρό Α.Ε. Konstantinos 0 1.400 12-06-2012, 05:24 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024