This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Capital.gr] Βγαίνει από το... τούνελ το Μετρό της Αθήνας

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Capital.gr] Βγαίνει από το... τούνελ το Μετρό της Αθήνας
Αν και με μεγάλη καθυστέρηση, σε τροχιά «ανάκαμψης» φαίνεται ότι εισέρχεται το μέσο μεταφοράς που άλλαξε ριζικά το συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας. Η αλλαγή ηγεσίας στην ΑΜΕΛ σε συνδυασμό με την απεμπλοκή των επτά νέων σταθμών αποτελούν τους δύο βασικότερους παράγοντες που εκτιμάται ότι θα αλλάξουν τα δεδομένα στο Μετρό, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς.

Η αντικατάσταση του νυν προέδρου της ΑΜΕΛ Σαράντη Μιχαλόπουλου από τον Βασίλειο-Ιωάννη Σπυράκο που αναλαμβανει τα ηνία (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος) της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε. (ΣΤΑΣΥ) που προκύπτει από τη συγχώνευση των ΗΣΑΠ, Τραμ και ΑΜΕΛ κινείται, σύμφωνα με πηγές, στη σωστή κατεύθυνση.

Ο κ. Σπυράκος που μεταφέρεται από την θέση του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΤΡΑΜ εκτιμάται ότι ως συγκοινωνιολόγος, πρώην διευθυντής στην ΕΡΓΟΣΕ θα διαχειριστεί με μεγαλύτερη επιτυχία τα ζητήματα των μέσων σταθερής τροχιάς, σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Από την άλλη πλευρά, ο κ. Μιχαλόπουλος που προέρχεται από τον κλάδο των πετρελαιοειδών θεωρείται ότι παρουσίασε ανύπαρκτο έργο κατά τους 15 μήνες της θητείας του. Πηγές αναφέρουν χαρακτηριστικά, ότι κατά το εν λόγω διάστημα πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 30 εικοσιτετράωρες απεργίες στο Μετρό, αριθμός που αποτελεί «ιστορικό υψηλό»!

Το γεγονός αυτό, όπως αναφέρουν, σχετίζεται με τις «υπερεξουσίες» που απέκτησαν οι συνδικαλιστές του οργανισμού επί των ημερών Μιχαλόπουλου και οι οποίες εδραιώθηκαν με τις διαδοχικές απεργίες του περασμένου καλοκαιριού.

Όσον αφορά τους επτά νέους σταθμούς που παραμένουν εκτός δικτύου, επειδή λειτουργούν μόνο με τεχνολογικά συστήματα Siemens -ουδείς υπέγραφε τις σχετικές συμβάσεις με τη γερμανική εταιρεία- πλέον -ως διαβεβαιώνουν από το υπουργείο Υποδομών- έχουν «ξεκολλήσει».

Το ελεγκτικό συνέδριο έχει εγκρίνει τις σχετικές συμβάσεις, γεγονός που σημαίνει ότι οι νέοι σταθμοί (Αργυρούπολη, Άλιμος. Ελληνικό, Ηλιούπολη, Περιστέρι, Ανθούπολη, Χαϊδάρι) θα τροχιοδρομήσουν μέσα σε έξι-δώδεκα μήνες.

Χωρίς αμφισβήτηση, όπως επισημαίνεται και σε ερώτηση που καθέσε στη Βουλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Λαφαζάνης, εάν υπήρχε μέριμνα, ώστε να εξευρεθεί λύση γρηγορότερα, καθημερινά θα κυκλοφορούσαν 37.000 αυτοκίνητα λιγότερα, θα εκλύονταν 85 τόνοι λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και θα εξυπηρετούνταν σε ημερήσια βάση 180.000 επιβάτες.

Σχετικά με την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά, μετά την έγκριση της μελέτης για τη χωροθέτηση του έργου από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, εκτιμάται μέσα στους προσεχείς μήνες η επιλογή του αναδόχου.

Η νέα γραμμή, μήκους 7,6 χλμ, θα καλύπτει τα Δυτικά προάστια (Αγία Βαρβάρα, Χαϊδάρι, Νίκαια, Κορυδαλλός) και τον Πειραιά.
(This post was last modified: 21-06-2011, 12:14 PM by AlexNik.)
21-06-2011, 12:14 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024