This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 32 Vote(s) - 2.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(27-05-2013, 12:29 AM)mercedes elbo Wrote: Τα Solaris απ' ότι έχω δει πιάνουν 76 km/h στο κοντέρ αλλά οι στροφές σ' αυτά τα χιλιόμετρα είναι 2000. Λογικά πρέπει να υπάρχει κόφτης ταχύτητας εκεί γιατί δεν νομίζω να 'ναι ο κόφτης στροφών του οχήματος στις 2000. Οπότε, το πιο λογικό θα 'ταν να βγάζαν τους κόφτες ώστε να πηγαίνουν πιο πάνω και να μην είναι κολλημένα εκεί για πολλή ώρα.

Αυτο που λες είναι αλλά αν δεις το κοντερ στις 2000 είναι ήδη πανω απο το πράσινο κομμάτι του κοντέρ δηλαδή τις ιδανικές στροφές λειτουργίας για συνεχή πορεία χωρίς να φθείρεται ο κινητήρας. Μπορεί να αλλαχθεί λίγο το πρόγραμμα του οχήματος σε όσα θέλουν και στα 76 χλμ να ειναι 1850-1900 στροφές. Το σωστότερο όλων βέβαια θα ήταν τα αεροδρομιακά οχήματα να διαθέτουν πεντάρι σαζμάν που με 1800 στροφές να βγάζει 85-90 χλμ.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

27-05-2013, 12:45 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(08-10-2013, 01:42 AM)Konstantinos Wrote: Οι προκάτοχοι της Αθηνάς δηλαδή οι Δεινόσαυροι και τα πράσινα όταν σχεδιάστηκαν αυτό έγινε με γνώμονα τις συγκοινωνιακές συνθήκες της πρωτεύουσας και με υπόδειξη των τότε εργαζομένων από τους συγκοινωνιακούς φορείς, πράγμα το οποίο δεν εφαρμόστηκε στην Αθηνά καθώς και στον υπόλοιπο στόλο της Ο.ΣΥ. Συν όπως έχει γραφτεί παραπάνω μαζί με την έλλειψη συντήρησης έφτιαξαν αυτό το μείγμα για την ακινητοποίηση τους.

Υ/Γ: Το θέμα των βλαβών λόγο αδιαφορίας (και βγαίνω λίγο εκτός) δεν αφορά μόνο τις γνωστές μας σόμπες αλλά και τα Solaris όπου ήδη αρχίζουν να βρίσκονται και αυτά σε κατάσταση ημιδιάλυσης και το κλείνω.

Όταν για την προμήθεια καινούριων λεωφορείων προχωράς απλά σε έναν μειωδοτικό διαγωνισμό, με γνώμονα το λιγότερο δυνατό κόστος παραλαβής, χωρίς να λαμβάνεις υπ' όψιν σου γνώμες και προτάσεις ανθρώπων που τα δουλεύουν, συγκοινωνιακών συνθηκών, κόστος χρήσης και πολλά πολλά άλλα, το μόνο που καταφέρνεις έιναι να αυξάνεις δραματικά τα έξοδα χρήσης και συντήρησης τους, ώστε στο τέλος να φτάνεις σε ένα μεγαλύτερο έλλειμμα από το να έιχες διαλέξει καλύτερο και πιο ταιριαστό όχημα για τις συνθήκες των περισσότερων δρομολογίων για τα οποία προορίζεται.

Ε αυτή την απλή συλλογιστική δε πρόκειται να τη καταλάβουμε ποτέ στην Ελλάδα!
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 08-10-2013, 03:29 PM by Nikolas A..)
08-10-2013, 11:48 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Και επισης καταλήγουμε συνήθως να παίρνουμε με τον παραπάνω τρόπο λιγα κομμάτια απο διαφορετικούς τυπους λεωφορείων διαφορετικών κατασκευαστών που δεν μοιράζονται τίποτα απο ανταλλακτικά, ούτε σε μηχανικά μέρη ούτε στα υπόλοιπα, με το καθένα να θέλει διαφορετικό τρόπο συντήρησης.

Άρα ούτε μαζική προμήθεια ανταλλακτικών μπορείς να κάνεις ούτε αναλώσιμων και γενικώς οι μειοδοτικοί διαγωνισμοί μας έχουν φάει...

Και παράδειγμα προσωπικό: Περπατούσα υπο ελαφριά βροχή πρόσφατα, οι δρόμοι γλιστρούσαν άσχημα και γνωρίζοντας ότι όλος ο στόλος φορά στον διευθυντήριο άξονα ελαστικά BOTO (made in China) πραγματικά φοβάμαι και προσέχω γύρω μου μην δω κανένα λεωφορείο να ακολουθεί τρελη πορεία. Και το σκεφτομούν εχοντας μπει λιγο νωριτερα σε λεωφορειο και νιωθοντας πολύ περίεργη συμπεριφορά στην γλιστερή και όλο λακούβες άσφαλτο...
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

08-10-2013, 03:25 PM
Find Reply
antonis Offline
Honorary member



Posts: 52
Joined: 11-10-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(27-05-2013, 12:45 AM)Paul Wrote: Αυτο που λες είναι αλλά αν δεις το κοντερ στις 2000 είναι ήδη πανω απο το πράσινο κομμάτι του κοντέρ δηλαδή τις ιδανικές στροφές λειτουργίας για συνεχή πορεία χωρίς να φθείρεται ο κινητήρας. Μπορεί να αλλαχθεί λίγο το πρόγραμμα του οχήματος σε όσα θέλουν και στα 76 χλμ να ειναι 1850-1900 στροφές. Το σωστότερο όλων βέβαια θα ήταν τα αεροδρομιακά οχήματα να διαθέτουν πεντάρι σαζμάν που με 1800 στροφές να βγάζει 85-90 χλμ.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο είναι παράνομο, αφού το ανώτατο όριο ταχύτητας για αρθρωτά λεωφορεία σε κάθε περίπτωση είναι 70 χλμ/ωρα! Και αυτό με την προϋπόθεση ότι δεν μεταφέρει όρθιους επιβάτες.
08-10-2013, 09:20 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(08-10-2013, 09:20 PM)antonis Wrote: Ωστόσο, κάτι τέτοιο είναι παράνομο, αφού το ανώτατο όριο ταχύτητας για αρθρωτά λεωφορεία σε κάθε περίπτωση είναι 70 χλμ/ωρα! Και αυτό με την προϋπόθεση ότι δεν μεταφέρει όρθιους επιβάτες.

Αρα συμφωνούμε ότι το αεροδρόμιο ή πρέπει να βγει απο την δικαιοδοσία της Ο.ΣΥ. ή καποιος πρέπει να σκεφτεί την προμήθεια 12μετρων ημιαστικών οχημάτων (διαμόρφωση ολο καθισματα εκτος απο κενα για ραφια αποσκευων) που υπάγονται στο ευρύτερο όριο των λεωφορείων δηλαδή 100χλμ και την υπαγωγή τους σε ειδικό κύκλωμα...
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

09-10-2013, 12:12 AM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(09-10-2013, 12:12 AM)Paul Wrote: Αρα συμφωνούμε ότι το αεροδρόμιο ή πρέπει να βγει απο την δικαιοδοσία της Ο.ΣΥ. ή καποιος πρέπει να σκεφτεί την προμήθεια 12μετρων ημιαστικών οχημάτων (διαμόρφωση ολο καθισματα εκτος απο κενα για ραφια αποσκευων) που υπάγονται στο ευρύτερο όριο των λεωφορείων δηλαδή 100χλμ και την υπαγωγή τους σε ειδικό κύκλωμα...

Όμως θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τα 12μετρα ημιαστικά τα Χ95/Χ96? Ειδικά στο Χ96 πολλές φορές πάει σαρδελοποιημένο το Solaris που είναι 18 μέτρα. Επίσης, παλιά σίγουρα όλα τα Αερδρομιακά ήταν σ' ένα κύκλωμα. Τώρα που το Χ93 και το Χ97 πήγαν Βοτανικό και Ράλλη αντίστοιχα δεν ξέρω αν είναι κύκλωμα από μόνα τους τα Χ95/Χ96.
09-10-2013, 01:43 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Ράλλη το Χ97; Το Ελληνικό το έχει, με 18μετρα ή 12μετρα.
09-10-2013, 10:23 AM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
GN έχει συνήθως το Χ97 ή Ν1. Το Χ93 είναι στο Βοτανικό και πιο σπάνια στη Ράλλη. Χ95 και Χ96 στη Ράλλη με Solaris 18.
09-10-2013, 10:53 AM
Find Reply
antonis Offline
Honorary member



Posts: 52
Joined: 11-10-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(09-10-2013, 01:43 AM)mercedes elbo Wrote: Όμως θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τα 12μετρα ημιαστικά τα Χ95/Χ96? Ειδικά στο Χ96 πολλές φορές πάει σαρδελοποιημένο το Solaris που είναι 18 μέτρα. Επίσης, παλιά σίγουρα όλα τα Αερδρομιακά ήταν σ' ένα κύκλωμα. Τώρα που το Χ93 και το Χ97 πήγαν Βοτανικό και Ράλλη αντίστοιχα δεν ξέρω αν είναι κύκλωμα από μόνα τους τα Χ95/Χ96.

Εάν ένα λεωφορείο έχει όρθιους, τότε το όριο ταχύτητας είναι 60 χλμ/ωρα. Οπότε εάν θέλουν να είναι νόμιμοι πρέπει κανονικά να πηγαίνουν με αυτή την ταχύτητα στην Αττική Οδό. Φυσικά τίποτα δεν πρόκειται να γίνει μέχρι να συμβεί κάποιο ατύχημα και να θυμηθούν όλοι τι λέει ο ΚΟΚ, όπως έγινε με τα σχολικά λεωφορεία και τις εκδρομές μετά το ατύχημα στα Τέμπη.
Άλλωστε δεν είναι ανάγκη να μπουν 12μετρα λεωφορεία, υπάρχουν και τα 15μετρα ημιαστικά που λογικά δεν θα έχουν πρόβλημα στις συγκεκριμένες διαδρομές.
Φυσικά η όλη συζήτηση είναι θεωρητική ελλείψει χρημάτων, οπότε η μόνη ρεαλιστική λύση είναι η μείωση της ταχύτητας, γεγονός που αυτόματα συνεπάγεται και μείωση της φθοράς των οχημάτων αφού δεν θα κινούνται στο όριο. Βέβαια αυτό συνεπάγεται και αύξηση του χρόνου της διαδρομής, η οποία όμως μπορεί να μην είναι και τόσο τραγική.
Συγκεκριμένα, η διαδρομή από την διασταύρωση της Λ. Μαραθώνος έως το αεροδρόμιο είναι περίπου 14 χλμ. Εάν το λεωφορείο κινείται με 60 χλμ/ωρα, ο καθαρός χρόνος της διαδρομής είναι 14 λεπτά. Εάν κινείται με 90 χλμ/.ωρα είναι 10,5 λεπτά, δηλαδή διαφορά 3,5 λεπτών! Φυσικά μιλάω για το καθαρό χρόνο της διαδρομής επί του αυτοκινητόδρομου και όχι το χρόνο που κινείται στις παρόδους της Αττικής Οδού, στάσεις, διασταυρώσεις, διέλευση από διόδια κλπ.
09-10-2013, 08:02 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Καταρχάς, και 15μετρα ημιαστικά να αγοραστούν, για το Χ96 ειδικά, δεν αρκούν! Θα πρέπει να ύπαρξη ενίσχυση των δρομολογίων.

Κατά δεύτερον, η λύση του να μειωθεί η ταχύτητα είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή τη δεδομένη στιγμή και δεν επηρεάζει ιδιαίτερα και το χρόνο διαδρομής, τη στιγμή που ειδικά στο Χ95 μαζεύονται οι νταλίκες Solaris στην Όθωνος και αράζουν πόση ώρα (όχι, δεν εννοώ ώρες διαλειμμάτων).
09-10-2013, 08:08 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(09-10-2013, 10:23 AM)marios.ilioupoli Wrote: Ράλλη το Χ97; Το Ελληνικό το έχει, με 18μετρα ή 12μετρα.

Το Χ97 μέχρι και τον Αύγουστο του 2010 ήταν Ράλλη με Ν2 και 1 Solaris. To ίδιο και το Χ93. Θυμάμαι ότι όσο ήταν στη Ράλλη ήταν ένα κύκλωμα. Τώρα δεν ξέρω πως είναι που έχουν μείνει μόνο τα Χ95/Χ96.
10-10-2013, 12:45 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Τα οχήματα του Χ95 και Χ96 δεν ειναι κύκλωμα αλλά βγαίνουν ανάλογα με την επιλογή του αμαξοστασίου γιατι όσο ήταν κύκλωμα μάζεψαν τα τελευταία Solaris πολλά χιλιόμετρα παραπάνω απο τα υπόλοιπα σε μικρό διάστημα...

Ομοίως το Χ93 βγάζει πολλά τρίπορτα Ν2 μπας και συμμαζέψουν στο μεταξύ τα δίπορτα τα οποία δρομολογούνται συχνά στο κέντρο. Πιστεύω και με το Χ97 δεν υπάρχει κύκλωμα.

Άλλωστε εφόσον είναι ο ίδιος τύπος οχημάτων με τα υπόλοιπα η ύπαρξη κυκλώματος ειναι περιττή αφου δεν υπάρχει πλάνο αντικατάστασης οχημάτων αεροδρομιακών γραμμών ή ανακατασκευής (πχ. τα δίπορτα Ν2). Τωρα για το όριο και δεδομένης της δύσκολης κατάστασης στην προμήθεια νέων οχημάτων το καλύτερο θα ήταν το λεωφορείο να πέσει στα 60χλμ/ώρα στην Αττική οδό μόνιμα. Άλλωστε απο τα 60 στα 76 μιλάμε για διαφορά ούτε 2 λεπτών σε αυτή την διαδρομή. Τωρα το πως θα μπορει να ελέγχεται πέραν του ταχογράφου σε πραγματικό χρόνο αν ο εκάστοτε οδηγός τηρεί το όριο είναι ένα άλλο θέμα...

Πάντως για το μέλλον θα ήταν όμορφο κάτι τετοιο προς το αεροδρόμιο (Θα ταίριαζε ιδιαίτερα στο Χ93 με την επικείμενη μεταφορά του σταθμού του Κηφισού στον Ελαιώνα) : http://www.solarisbus.com/useruploads/im...o_15_4.jpg
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

10-10-2013, 01:56 AM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-10-2013, 01:56 AM)Paul Wrote: Πάντως για το μέλλον θα ήταν όμορφο κάτι τετοιο προς το αεροδρόμιο (Θα ταίριαζε ιδιαίτερα στο Χ93 με την επικείμενη μεταφορά του σταθμού του Κηφισού στον Ελαιώνα) : http://www.solarisbus.com/useruploads/im...o_15_4.jpg

Όταν πάνε τα ΚΤΕΛ στο Ελαιώνα (θα πάνε και των Λιοσίων) δεν θα έχει λόγο ύπαρξης η γραμμή Χ93, αφού θα περνάει από κάτω το μετρό, προς Αεροδρόμιο. Οι υπόλοιπες στάσεις είναι η Ροσινιόλ για το Περιστέρι (ας πάρουν κι αυτοί μετρό Wink ), η Νέα Φιλαδέλφια και η Κηφισίας (αυτή έχει Προαστιακό). Όπότε γενικά δεν βρίσκω κάποιο επιχείρημα για να παραμείνει η γραμμή.
10-10-2013, 02:03 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-10-2013, 02:03 AM)nikos1991 Wrote: Όταν πάνε τα ΚΤΕΛ στο Ελαιώνα (θα πάνε και των Λιοσίων) δεν θα έχει λόγο ύπαρξης η γραμμή Χ93, αφού θα περνάει από κάτω το μετρό, προς Αεροδρόμιο. Οι υπόλοιπες στάσεις είναι η Ροσινιόλ για το Περιστέρι (ας πάρουν κι αυτοί μετρό Wink ), η Νέα Φιλαδέλφια και η Κηφισίας (αυτή έχει Προαστιακό). Όπότε γενικά δεν βρίσκω κάποιο επιχείρημα για να παραμείνει η γραμμή.

Έγω πάλι βρίσκω, γιατί άλλη τιμή έχει το μετρό και άλλη το Χ93. Και δε βρίσκω το λόγο να μην υπάρχει ΚΑΙ λεωφορειακή σύνδεση. Θα την εκμεταλλευτούν τα ΚΤΕΛ ούτως ή άλλως.
Παίρνω παράδειγμα απο εμένα που έχω δίπλα τη στάση του μετρό αλλά προτιμώ να παίρνω το Χ93 από τα ΚΤΕΛ Λιοσίων λόγω οικονομικού.
Επίσης και η Ροσινιόλ δεν έχει σταθμό τόσο κοντά (κάποιος θα έλεγε τα Σεπόλια), αλλά κυρίως η Φιλαδέλελφια στο ύψος των παλιών φαναριών.
Και επειδή την έχω κάνει πολλές φορές αυτή τη διαδρομή, η γραμμή εξυπηρετεί πολλούς εργαζόμενους στις υπηρεσίες του αεροδρομίου αλλά και στην εμπορική ζώνη, τα οποία απέχουν τουλάχιστον 1 χιλιόμετρο από τις κύριες εγκαταστάσεις του αεροδρομίου και δεν έχει στάση το μετρό ή ο προαστιακός.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
10-10-2013, 11:17 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-10-2013, 11:17 AM)nikolas86 Wrote: Έγω πάλι βρίσκω, γιατί άλλη τιμή έχει το μετρό και άλλη το Χ93. Και δε βρίσκω το λόγο να μην υπάρχει ΚΑΙ λεωφορειακή σύνδεση. Θα την εκμεταλλευτούν τα ΚΤΕΛ ούτως ή άλλως.
Παίρνω παράδειγμα απο εμένα που έχω δίπλα τη στάση του μετρό αλλά προτιμώ να παίρνω το Χ93 από τα ΚΤΕΛ Λιοσίων λόγω οικονομικού.
Επίσης και η Ροσινιόλ δεν έχει σταθμό τόσο κοντά (κάποιος θα έλεγε τα Σεπόλια), αλλά κυρίως η Φιλαδέλελφια στο ύψος των παλιών φαναριών.
Και επειδή την έχω κάνει πολλές φορές αυτή τη διαδρομή, η γραμμή εξυπηρετεί πολλούς εργαζόμενους στις υπηρεσίες του αεροδρομίου αλλά και στην εμπορική ζώνη, τα οποία απέχουν τουλάχιστον 1 χιλιόμετρο από τις κύριες εγκαταστάσεις του αεροδρομίου και δεν έχει στάση το μετρό ή ο προαστιακός.

Πολλές περιοχές δεν εξυπηρετούνται από εξπρές γραμμή για το Αεροδρόμιο. Ας σκεφτούμε και τους τουρίστες που μπορεί να μένουν σε κάποια από τα μεγάλα ξενοδοχεία της Συγγρού (Ledra Marriott, Intercontinental κλπ), οι οποίοι δεν έχουν απευθείας σύνδεση με το "Ελ. Βενιζέλος". Ή ας σκεφτούμε και τους εργαζόμενους στο Αεροδρόμιο που επίσης δεν εξυπηρετούνται από Χ93/Χ95/Χ96/Χ97.

Παράλληλα, το επιχείρημα της διατήρησης της Χ93 μόνο και μόνο γιατί είναι πιο οικονομικό το εισιτήριο της γραμμής, είναι αστείο. Δε μπορούμε να διατηρούμε το επίγειο δίκτυο ως έχει, αλληλοεπικαλυπτόμενο με τα ΜΣΤ, μόνο και μόνο γιατί κοστίζει λιγότερο. Γιατί το κόστος είναι μεγαλύτερο για την ΟΣΥ, πέρα που ο κόσμος δείχνει ξεκάθαρα την προτίμησή του στο Μετρό, παρά στα οδικά μέσα, άρα ενδεχομένως μελλοντικά (όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά του ΚΣΥΛ) να υπάρχει και ζημία από την ύπαρξη της γραμμής.

Το Χ93 μπορεί να διατηρηθεί και χωρίς τα ΚΤΕΛ. Ας τροποποιηθεί για να εξυπηρετεί το Αιγάλεω και το Περιστέρι (πιθανή διαδρομή μέσω Ιεράς Οδού, Θηβών, Παν. Τσαλδάρη, Εθν. Μακαρίου, Κηφισού και συνέχεια ως έχει).

ΥΓ: Τα Urbino 15 μπορεί να μη μπορούν να καλύψουν τόσο καλά την επιβατική κίνηση των Χ95 και Χ96, αλλά τα χρειαζόμαστε για άλλες γραμμές, που έχουν ανάγκη από κάτι ενδιάμεσο μεταξύ 12μετρου και 18μετρου.
10-10-2013, 07:42 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Είναι αντίφαση να μιλάς όμως για την παραμονή του 95-96 που είναι ακριβώς πάνω στη μπλε γραμμή που οδηγεί απευθείας στο αεροδρόμιο και να μη μας κάνει το 93 γιατί ΘΑ ζημειώνει τις Ο.ΣΥ.

Αν και όποτε γίνει η μεταφορά ΚΑΙ των δύο ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα τότε ας κάνουν μια μελέτη για τη διατήρηση ή μη της διαδρομής και από που θα περνάει.
Επίσης, το 93 (δε μιλάω για άλλα express αεροδρομίου επειδή δε γνωρίζω) κατά τη γνώμη μου είναι πιο γρήγορο και απο ΜΣΤ καθώς χρησιμοποιεί πολύ μεγάλες και κύριες αρτηρίες όπως Εθνική και Αττική Οδό, και πάντα όποτε το χρησιμοποιώ έχει κόσμο.
Απο πού βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου δεν εξυπηρετούνται από τις Χ γραμμές;;;
Επιπρόσρθετα, πότε δεν είπα να υπάρξει μια Χ γραμμή για κάθε περιοχή της Αθήνας. Η Συγγρού καλύπτεται από τη στάση μετρό Συγγρού-Φιξ.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
10-10-2013, 08:01 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-10-2013, 08:01 PM)nikolas86 Wrote: Είναι αντίφαση να μιλάς όμως για την παραμονή του 95-96 που είναι ακριβώς πάνω στη μπλε γραμμή που οδηγεί απευθείας στο αεροδρόμιο και να μη μας κάνει το 93 γιατί ΘΑ ζημειώνει τις Ο.ΣΥ.

Αν και όποτε γίνει η μεταφορά ΚΑΙ των δύο ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα τότε ας κάνουν μια μελέτη για τη διατήρηση ή μη της διαδρομής και από που θα περνάει.
Επίσης, το 93 (δε μιλάω για άλλα express αεροδρομίου επειδή δε γνωρίζω) κατά τη γνώμη μου είναι πιο γρήγορο και απο ΜΣΤ καθώς χρησιμοποιεί πολύ μεγάλες και κύριες αρτηρίες όπως Εθνική και Αττική Οδό, και πάντα όποτε το χρησιμοποιώ έχει κόσμο.
Απο πού βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου δεν εξυπηρετούνται από τις Χ γραμμές;;;
Επιπρόσρθετα, πότε δεν είπα να υπάρξει μια Χ γραμμή για κάθε περιοχή της Αθήνας. Η Συγγρού καλύπτεται από τη στάση μετρό Συγγρού-Φιξ.

Το Χ96 δεν έχει καμιά σχέση με την γραμμή 3. Εξυπηρετεί το λιμάνι και την Παραλιακή. Το Χ95 ναι μεν πάει σχεδόν παράλληλα με το μετρό αλλά εξυπηρετεί και το ΣΕΑ, τις Αττικές Διαδρομές, τον Alpha κ.α. που δεν προσεγγίζονται με το τρένο.

Από την άλλη το Χ93 εκτός απ' τον ΚΣΥΛ δεν εξυπηρετεί κάτι άλλο που δεν έχει εναλλακτική. Οι επιβάτες στον Ελαιώνα θα παίρνουν το μετρό και σε 45' περίπου θα ΄ναι Αεροδρόμιο. Όσοι έρχονται από Αττική Οδό μπορούν να παίρνουν Προαστιακό που είναι σαφώς πιο γρήγορος από τα λεωφορεία. Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι να εξισωθεί η τιμη του εισητηρίου του Προαστιακού/Μετρό για Αεροδρόμιο μ' αυτή των λεωφορείων, δηλαδή 5€.
10-10-2013, 10:08 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-10-2013, 11:17 AM)nikolas86 Wrote: Έγω πάλι βρίσκω, γιατί άλλη τιμή έχει το μετρό και άλλη το Χ93. Και δε βρίσκω το λόγο να μην υπάρχει ΚΑΙ λεωφορειακή σύνδεση. Θα την εκμεταλλευτούν τα ΚΤΕΛ ούτως ή άλλως.
Παίρνω παράδειγμα απο εμένα που έχω δίπλα τη στάση του μετρό αλλά προτιμώ να παίρνω το Χ93 από τα ΚΤΕΛ Λιοσίων λόγω οικονομικού.

Το θέμα τιμή θα το δω από την αντίθετη πλευρά. Δεν γίνεται το λεωφορείο να πηγαίνει πιο γρήγορα από το μετρό και να είναι και πιο φθηνό. Λάθος τιμολογιακή πολιτική. Και παρόλο που θα υπάρχει μετρό να του ρίχνουμε τον ανταγωνιστή που λέγεται Χ93. Τα μέσα μεταφοράς θα πρέπει να λειτουργούν σε πλαίσιο συνεργασίας από τη στιγμή που ανήκουν και στον ίδιο οργανισμό.

(10-10-2013, 11:17 AM)nikolas86 Wrote: Επίσης και η Ροσινιόλ δεν έχει σταθμό τόσο κοντά (κάποιος θα έλεγε τα Σεπόλια), αλλά κυρίως η Φιλαδέλελφια στο ύψος των παλιών φαναριών.
Η Ροσινιόλ έχει από το μετρό της Αττικής σε απόσταση 6-7' με το 732 ή 891, και τα Σεπόλια για τους κατοίκους Νότια της Δυραχίου. Η Φιλαδέλφια όντως δεν έχει μετρό, αλλά έχει Β8-Β9 για τον Προαστιακό στη Μεταμόρφωση. Από την απέναντι πλευρά των Αγ. Αναργύρων, υπάρχει ο ομώνυμος σταθμός του ΟΣΕ. (εχει και 4 αποβάθρες που κάθονται Angry )


(10-10-2013, 11:17 AM)nikolas86 Wrote: Και επειδή την έχω κάνει πολλές φορές αυτή τη διαδρομή, η γραμμή εξυπηρετεί πολλούς εργαζόμενους στις υπηρεσίες του αεροδρομίου αλλά και στην εμπορική ζώνη, τα οποία απέχουν τουλάχιστον 1 χιλιόμετρο από τις κύριες εγκαταστάσεις του αεροδρομίου και δεν έχει στάση το μετρό ή ο προαστιακός.

Οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου έχουν δικαίωμα με την κάρτα των 45€ και την επίδειξη της ταυτότητας εργασίας τους να χρησιμοποιούν το μετρό μέχρι το Αεροδρόμιο. Οι εργαζόμενοι σε ΣΕΑ και Αττικές Διαδρομές, μπορούν να επιβιβάζονται στο Χ95 από το σταθμό Παλλήνη (στάση Πύργος) και να τους αφήνει στις δουλειές τους.
11-10-2013, 01:10 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Νίκο, εκτός του πρώτου, συμφωνώ με τα υπόλοιπα λεγόμενά σου, δεν είναι κάτι λάθος για να το αντικρούσω.
Εκείνο που με προκαλεί κάποια εντύπωση είναι γιατί τέτοια πρεμούρα για την γραμμή Χ93; Αυτή η γραμμή ζημιώνει τον Ο.ΣΥ. δηλαδή;
Και σίγουρα αμα γίνει κατάλληλη επιλογή περισσότερων του ενός μέσων (όπως είπες Β9, γραμμή ένα γραμμή 2 και 3 του Μετρό), όλοι θα βολευτούμε ακόμα και με αύξηση του χρόνου ταξιδιού.
Αλλά γιατί όλα αυτά θα πρέπει να γίνουν για μια γραμμή που πάει καλά σε αντίθεση με εκατοντάδες άλλες π.χ.;;;
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
11-10-2013, 11:50 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(11-10-2013, 01:10 AM)nikos1991 Wrote: Το θέμα τιμή θα το δω από την αντίθετη πλευρά. Δεν γίνεται το λεωφορείο να πηγαίνει πιο γρήγορα από το μετρό και να είναι και πιο φθηνό. Λάθος τιμολογιακή πολιτική. Και παρόλο που θα υπάρχει μετρό να του ρίχνουμε τον ανταγωνιστή που λέγεται Χ93. Τα μέσα μεταφοράς θα πρέπει να λειτουργούν σε πλαίσιο συνεργασίας από τη στιγμή που ανήκουν και στον ίδιο οργανισμό.

Δεν είναι λάθος η τιμολογιακή των εξπρές. Αν πολλαπλασιάσεις τα χιλιόμετρα ακόμη και με το συντελεστή που δίνεται για τα ΚΤΕΛ Αττικής (0,0888€/χλμ), προσθέσεις και το ΦΠΑ (23%), γύρω στα 5€ βγαίνει. Άντε ας βάλουμε και μία μικρή επιβάρυνση, για το αντίτιμο των διοδίων και το κόστος ενοικίασης του χώρου της αφετηρία στο Δ.Α.Α., τότε δε νομίζω πως θα έπρεπε να είναι πάνω από 6€ (και πολύ το ανέβασα).

Εκείνο που είναι λάθος, είναι το υπερβολικό κόμιστρο του Μετρό. Βέβαια, δε γνωρίζω αν καταβάλλεται κάποιο ποσό στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη χρήση του δικτύου και πόσο είναι το κόστος χρήσης του χώρου που βρίσκεται ο σταθμός του Αεροδρομίου.

(11-10-2013, 11:50 AM)nikolas86 Wrote: Εκείνο που με προκαλεί κάποια εντύπωση είναι γιατί τέτοια πρεμούρα για την γραμμή Χ93; Αυτή η γραμμή ζημιώνει τον Ο.ΣΥ. δηλαδή;
Και σίγουρα αμα γίνει κατάλληλη επιλογή περισσότερων του ενός μέσων (όπως είπες Β9, γραμμή ένα γραμμή 2 και 3 του Μετρό), όλοι θα βολευτούμε ακόμα και με αύξηση του χρόνου ταξιδιού.
Αλλά γιατί όλα αυτά θα πρέπει να γίνουν για μια γραμμή που πάει καλά σε αντίθεση με εκατοντάδες άλλες π.χ.;;;

Δεν είπαμε να καταργηθεί τώρα. Αλλά όταν με το καλό μετακινηθούν τα ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, εφόσον θα είναι ακριβώς πάνω από το σταθμό του Μετρό, δεν έχει τόσο μεγάλο λόγο ύπαρξης, χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι πρέπει και να εξαφανιστεί από το συγκοινωνιακό χάρτη.

Μπορεί κάλλιστα να υπάρξει μία τροποποίηση της διαδρομής της, ώστε να εξυπηρετεί άλλες περιοχές (πχ. Αιγάλεω, Περιστέρι). Όπως και τώρα, ως έχει, μπορεί μετά τις 00:00, που νομίζω πως δεν υπάρχουν αφίξεις/αναχωρήσεις στο σταθμό των ΚΤΕΛ, να μετακινείται η αφετηρία της στην πλατεία του Αγ. Αντωνίου, στο Περιστέρι.
11-10-2013, 12:34 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Στόλος λεωφορείων χρονομίσθωσης (Dry lease) AlexNik 1 1.994 05-09-2023, 11:59 PM
Last Post: tomasxouliaras
  Στόλος λεωφορείων πλήρους εκμίσθωσης (wet lease - ΚΤΕΛ) AlexNik 0 1.652 22-04-2023, 09:18 PM
Last Post: AlexNik
  Στόλος λεωφορείων χρονομίσθωσης (Dry lease) - Συζήτηση AlexNik 4 3.734 16-12-2021, 07:12 PM
Last Post: Paul
  Στόλος λεωφορείων πλήρους εκμίσθωσης (wet lease - ΚΤΕΛ) - Συζήτηση AlexNik 1 2.339 12-10-2020, 02:22 AM
Last Post: Paul

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024