This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 33 Vote(s) - 3.03 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express

Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#61
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
Ξανανοίγω το θέμα με την αναδιάταξη των "κορμών", με βάση και τα νέα δεδομένα που διαμορφώθηκαν με τις τελευταίες αλλαγές.

Μια ευχάριστη έκπληξη που μας επεφύλασσε ο ΟΑΣΑ ήταν η ενσωμάτωση του 208 στο Α4, κι έτσι ξαφνικά το Α4, από εκεί που ήταν ημιθανές, έγινε κορμός με όλη τη σημασία της έννοιας!

Επίσης υπεραναμενόμενη ήταν η διακοπή των Β4, Α17/Β17, καθώς ήταν κορμοί - κοροϊδία!

Θέλω όμως παράλληλα να επαναφέρω το θέμα με την αρίθμηση ορισμένων γραμμών και τον ορισμό που δίνουμε στην έννοια "κορμός".

Είμαι της άποψης ότι "κορμός" θα πρέπει να χαρακτηρίζεται αυτό που σε άλλες πόλεις το λένε "Metrobus". Δηλαδή, όλες οι γραμμές που κινούνται μεταξύ σημαντικών προορισμών, μέσα από σημαντικές οδικές αρτηρίες και με συχνότητες το πολύ 10' στην αιχμή, πρέπει να ονομάζονται "κορμοί" .

Με την παραπάνω προσέγγιση του όρου "κορμός", προτείνω την ένταξη στο σύστημα "κορμών" και την επαναρίθμηση των εξής σημαντικών γραμμών :

040, 550, 843, 703, 608, 224, 049, 732. Πρόκειται για γραμμές με καλές συχνότητες, πολύ κόσμο και υπερτοπικού ενδιαφέροντος διαδρομές.

Το σχήμα αρίθμησης των γραμμών θα μπορούσε να είναι το εξής :

Α1 - Α20: γραμμές ακτινικές ως προς το κέντρο της Αθήνας ή του Πειραιά καθώς και διαδημοτικές μεγάλης επιβατικής κίνησης.
Α21 - Α29: γραμμές διακεντρικές ως προς το κέντρο της Αθήνας, με μεγάλη επιβατική κίνηση.

Έτσι, θα είχαμε το εξής σχήμα στην αρίθμηση :

550 = Α6 Το Α6 μας έχει περισσέψει από καιρό και ήταν εξαρχής αρίθμηση της Κηφισίας.

703 = Α14 Το Α14 δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιηθεί για ακτινικό κορμό, και μπορεί να δοθεί στο 703 καθώς ήταν αριθμός δυτ. προαστίων.

843 = Α17 Για να υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ κορμού Αθήνας (18) και κορμού Πειραιά και κοντινή/σχετική αρίθμηση. Τώρα που κόπηκε το παλιό Α17, μπορεί να δοθεί ξανά ως νέα αρίθμηση σε περιοχή όπου δεν ξαναχρησιμοποιήθηκε.

049 = Α19
040 = Α20 Οι κατ' εξοχήν συνδέσεις κορμού του Πειραιά και της Αθήνας δικαιούνται, κατά τη γνώμη μου, να ενταχθούν στο σύστημα αρίθμησης και να πάρουν τους δύο τελευταίους αριθμούς που διατίθενται για ακτινικές συνδέσεις. Δίνω το στρογγυλο αριθμό (Α20) στο 040 (ως πιο "βαρια" γραμμή)

608 = Α22 Ο αριθμός σχετίζεται με το παλιό 222, που οι περισσότεροι θυμούνται και αντιστοιχούσε χρόνια στου Ζωγράφου. Η γραμμή έχει όλα τα χαρακτηριστικά κορμού.

224 = Α24 Τα ίδια κι εδώ. Το 224 που έχει παναττική αναγνώριση (λόγω δικαστηρίων) γίνεται Α24. Και αυτή η γραμμή έχει όλα τα χαρακτηριστικά κορμού (συχνότητα, υπερτοπική σημασία)

732 = Α25 Δίνω στο 732 τον αριθμό Α25 για να είναι σχετιζόμενο με το 224 ως προς τις εξυπηρετούμενες περιοχές (όμορες). Και το 732 έχει αναδειχθεί σε σημαντικότατη γραμμή από τότε που συνενώθηκε.

Επίσης, προτείνω δύο εντελώς νέες γραμμές - κορμούς, οι οποίες θα αναλάβουν την κάκιστη εξυπηρέτηση του ΚΤΕΛ Κηφισού και θα απαλλάξουν τους επιβάτες των υπεραστικών από την υποχρεωτική διέλευση μέσα από εξαιρετικά επικίνδυνες περιοχές της Αθήνας. Οι γραμμές θα είναι οι εξής :

Α23 ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ
Α26 ΓΟΥΔΙ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ

Οι νέοι κορμοί θα προκύψουν από τη συνένωση των σημερινών γραμμών 235, 051, 622/κλάδος Γουδιού. Ο κλάδος 815 προς Ταύρο δίνεται στο 838, με σχετική τροποποίηση διαδρομής (περιγράφεται στο τόπικ "8") και ο κλάδος Άνω Γαλατσίου του 622 δίνεται στο νέο 621 (περιγράφεται στο τόπικ "6")

Στόχος των γραμμών αυτών είναι :
1) να βελτιώσουν τη συγκοινωνία αφ΄ενός προς/από τα ΚΤΕΛ, προσφέροντας σύνδεση προς κεντρικά σημεία της Αθήνας χωρίς να καθίσταται απαραίτητη η μετεπιβίβαση στο μετρό ή σε άλλα λεωφορεία γύρω από την Ομόνοια (στο πρότυπο του Χ95)
2) να βελτιώσουν τη ροή των λεωφορείων προς το Γουδί που σήμερα είναι ακανόνιστη καθώς έρχονται από διαφορετικές κατευθύνσεις (Γαλάτσι, Ταύρο) με μεγάλα κενά στη συχνότητα
3) Να ενισχύσουν τη ζήτηση του κλάδου του σημερινού 235, καθώς εκτιμάται ότι λόγω των φοιτητών, η απ' ευθείας κίνηση Ζωγράφου - ΚΤΕΛ θα είναι αυξημένη.
4) Να προσφέρουν στον επισκέπτη από την περιφέρεια απ΄ευθείας πρόσβαση σε σημαντικά νοσηλευτικά ιδρύματα της Αθήνας (Ιπποκράτειο, Λαικό, Παίδων, Ευαγγελισμός).

Η συχνότητα των γραμμών θα είναι :
10' στην αιχμή, 12' εκτός αιχμής, 15-20' τις υπόλοιπες ώρες. Δηλαδή στο συνενωμένο τμήμα (που αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής) θα είναι 5' στην αιχμή, 6' εκτός αιχμής και 7,5 - 10' τις υπόλοιπες ώρες.
Ειδικά για το απόγευμα της Κυριακής, θα δρομολούνται ενισχυτικά δύο οχήματα με τοπικό δρομολόγιο ΚΤΕΛ - Μεταξουργείο, ώστε να επιτυγχάνεται 6λεπτο στο πλέον σημαντικό τμήμα.
14-12-2010, 05:17 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[No subject] - by Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[No subject] - by Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - by abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[No subject] - by Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - by Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - by Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - by Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - by abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[No subject] - by AlexNik - 29-11-2009, 05:59 PM
[No subject] - by panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - by Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - by N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - by panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - by Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express - by Citaro - 14-12-2010, 05:17 PM
[No subject] - by panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[No subject] - by N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 11.423 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 AlexNik 57 33.156 16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 AlexNik 14 11.825 16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 13.636 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 AlexNik 21 15.399 30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ nikos1991 2 3.771 07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 15.034 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 5.844 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 AlexNik 11 10.736 02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 AlexNik 10 7.677 07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024