This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 33 Vote(s) - 3.03 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express

Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#78
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
@ mercedes elbo : Χαίρομαι που "ξέθαψες" το link της κουβέντας που είχα ξεκινήσει πριν δυο χρόνια (που να φανταζόμουν σε τι χάλια θα φτάναμε σήμερα ...)

Όσον αφορά τις άλλες προτάσεις που διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον, να επανέλθω και να συμπληρώσω τα εξής :

Α1 : Καλώς ή κακώς, όσο δεν πάει τραμ στον Πειραιά, ο κορμός της παραλιακής θα είναι το κύριο μέσο μεταφοράς. Ξαναπροτείνω τη μετατροπή του σε Express E1 ώστε οι ενδιάμεσες στάσεις να εξυπηρετούνται από το τράμ και να αποκτήσει (και αυτό) επιτέλους κάποιο λόγο ύπαρξης. Συμφωνώ με τον mercedes elbo. Αν και θα πρέπει να αρκεστούμε στα ... 8 οχήματα επί 15' συχνότητα.

101/Β1 Και εδώ πολύ ωραία πρόταση του mercedes elbo. Αν γινόταν κάτι τέτοιο (Δυτ. Αερολιμένας - Αλίμου - Στ. Αλίμου - Αργυρούπολη), τότε περισσεύει και το 247. Ρεαλιστική συχνότητα (και εδώ) δυστυχώς βλέπω το 15λεπτο.

Α2/Β2/Ε22, Α3/Β3 : Ισχύουν ό,τι έλεγα και στην αρχική κουβέντα πριν δύο χρόνια.

Α4 : Εδώ μας εξέπληξε ευχάριστα ο ΟΑΣΑ. Η λύση της συγχώνευσης του 208 με το Α4 κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ επιτυχημένη, καθώς αφ΄ενός δεν απέκοψαν τελείως την Ηλιούπολη από την οδική σύνδεση με την Αθήνα, αφ' ετέρου στηρίζεται όσο χρειάζεται η Βουλιαγμένης στην αρχή της. Ο κόσμος εξ άλλου το τιμάει, καθώς από Σύνταγμα και ειδικά Μακρυγιάννη έχει καλή ροή επιβατών. Συντονισμός δρομολογίων (από Αγ. Δημήτριο) με το 154 μπορεί να γίνει τα ΣΚ, που πέφτει η συχνότητα του Α4.

Α5/Β5 : Ό,τι έλεγα και παλιότερα. Απ' ευθείας Μεσογείων (χωρίς Τσακό) και τέρμα στα όρια της Αγ. Παρασκευής, γιατί όχι και στο Στ. Πλακεντίας που λεει και ο meganium. Ο Γέρακας και γενικά η Μαραθώνος θέλουν βελτιώσεις, καθώς σκόρπισαν οι γραμμές ανάμεσα σε Πλακεντίας και Νομ/κοπείο χωρίς κάποια διαφαινόμενη λογική.

Α7 : Το κόψιμο στον Πλάτανο έγινε (αν και με χάλια συχνότητα) και ήδη φαίνονται αποτελέσματα : Η ροή των λεωφορείων είναι πολύ πιο ομαλή και από την Κάνιγγος βλέπεις αναχωρήσεις στην ώρα τους (πράγμα που είχε να γίνει χρόνια).
Για το ότι πρέπει να μπεί Ιπποκράτους, συμφωνούμε όλοι, καθώς έχει μείνει στην ουσία χωρίς συγκοινωνία το κομμάτι Κηφισίας - Στ. Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους. Εκτός κι αν εννοούν "συγκοινωνία" το ένα μιντάκι του 230 που περνάει μια στο εικοσάλεπτο και αν ...

Α8/Β8 : Το Α8 μένει ως έχει καθώς είναι πολύ επιτυχημένο και άκρως απαραίτητο στην Πατησίων. Το Β8 μπορεί να γίνει τοπικό, όπως λέει ο Giannis, όμως εγώ προτείνω συνένωσή με το 605 και να κάνει το εξής δρομολόγιο : Μεταμόρφωση - Φιλαφέλφεια - Στ. Ανω Πατησίων - Περισσός.

Β9 : Το Α9 το "ξεφορτώθηκαν" - η συχνότητα όμως του Β9 δεν είναι καλή. To τμήμα Στ. Κηφισιάς δεν παίζει λόγω οχημάτων 18μετρων.

Γ9 : Στηρίζει την Αχαρνών και δεν μπορεί να κοπεί εύκολα στα Πατήσια. Ας παραμείνει έτσι όπως είναι, αρκεί να αλλάξουν την αρίθμηση (Α9 για Μεταμόρφωση/Κάτω Κηφισιά, Β9 για Κόκκινο Μύλο/Αχαρναί)

Α10/Β10 : Όντως οι διαφοροποιήσεις τους είναι ελάχιστες και πρέπει να ενωθούν σε μία γραμμή. Το ίδιο και τα Α/Β11.

Β12 : Να γίνει Α12 για λόγους τάξης στην αρίθμηση και καλώς έχει όπως έχει.

Α13 : Ό,τι απέμεινε (και σωστά) από τους "κορμούς" Περιστερίου. Αν είχε καλύτερο σημείο αφετηρίας στην Αθήνα, θα στήριζε πολύ καλύτερα τον Κολωνό και το τρόλλεϋ 12. Ή μήπως υπάρχει εθελοντής, που θα κατέβει Ζήνωνος και Μενάνδρου στις 23:00 να πάρει από εκεί το λεωφορείο ;;
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το 051, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.

Α15/Β15 : Καλώς έχουν και δεν αλλάζουμε κάτι.

Α16/Β16/Γ16 : Το πρόβλημα της γραμμής είναι η διάσπασή της μεταξύ των αξόνων Ιεράς Οδού και Λ. Αθηνών. Θεωρώ ότι πρέπει να
ξεκαθαρίσει η πορεία των γραμμών για να μην έχουμε δρομολόγια ανά ... μιάμιση ώρα.
Η λογική λέει ότι, αφού η Ελευσίνα έχει και τα ΚΤΕΛ Μεγάρων (ενώ ο Ασπρόπυργος όχι) που πάνε Express από ΝΕΟΑΚ, η αστική συγκοινωνία Αθήνα- Ελευσίνα πρέπει να περνάει από την Ιερά Οδό και η γραμμή Αθήνα - Ασπρόπυργος από την Λ. Αθηνών.

Άρα προτείνεται : Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ) και Β16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (μέσω Λ. ΑΘΗΝΩΝ), με αναχωρήσεις 1 προς 1 εναλλάξ. Κάνω και τη σχετική επαναρίθμηση για να φύγουν τα "Γ" και να μπεί τάξη.

Για όποιον πρέπει να μετακινηθεί από Λ. Αθηνών προς Ελευσίνα, υπάρχει ο συνδυασμός Α15 + 845 (αλλαγή στα ΤΕΙ) ή Β16 + 845 ή Α16 (αλλαγή μετά το Δαφνί).

Β18/Γ18 : Δεν θα άλλαζα τίποτα, καθώς και οι δύο συνδέσεις χρειάζονται (Ράλλη/Λαμπράκη). Το μόνο που θέλει είναι να αλλάξει το "Γ18" σε "Α18 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ)" για να γίνει σωστή η αρίθμηση.
14-11-2011, 12:16 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[No subject] - by Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[No subject] - by Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - by abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[No subject] - by Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - by Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - by Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - by Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - by abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[No subject] - by AlexNik - 29-11-2009, 05:59 PM
[No subject] - by panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - by Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - by N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - by panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - by Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express - by Citaro - 14-11-2011, 12:16 PM
[No subject] - by panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[No subject] - by N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 11.423 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 AlexNik 57 33.154 16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 AlexNik 14 11.823 16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 13.635 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 AlexNik 21 15.395 30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ nikos1991 2 3.771 07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 15.034 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 5.840 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 AlexNik 11 10.736 02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 AlexNik 10 7.677 07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024