(16-03-2011, 07:01 PM)Konstantinos MercedesBenz Wrote: Ειναι μια καλη προσπαθεια για να μειωθουν τα αυτοκινητα στο κεντρο ελπιζοντας μεχρι το 2014 να υλοποιηθει γιατι πολλα ακουγονται αλλα λιγα γινονται.
Όλα ωραία και καλά, όμως η κίνηση των ΙΧ προς τα που θα διοχετευτεί;;;;
Είχαν πει ότι πρέπει να γίνει κάθοδος η Ακαδημίας, όμως πού θα βγάζει; Πώς θα κατεβαίνει η κίνηση στο Μεταξουργείο;
Έπειτα, όλος αυτός ο φόρτος οχημάτων που ανεβαίνει σήμερα την Ακαδημίας πού θα πάει; Στη Σταδίου με τις δύο λωρίδες της;
Σε μια πόλη που δεν έχει διαμπερείς συνδέσεις Δύση-Ανατολή δεν κάνεις τέτοια πράγματα. Ήδη σήμερα δεν υπάρχει κανένας τρόπος να περάσεις από δυτικά (Πειραιώς - Λένορμαν - Λιοσίων) προς ανατολικά (Αμαλίας - Βασ. Σοφίας) χωρίς να "χωθείς" μέσα σε κ@λόστενα (Δεληγιώργη - Αρσάκη/Αμερικής για να βγείς Βασ. Σοφίας ή Χαλκοκονδύλη - από Λιοσίων για Σύνταγμα)
Ο μόνος δρόμος που σε βγάζει συνεχόμενα με τουλάχιστον δύο λωρίδες από ανατολικά προς δυτικά είναι η Πανεπιστημίου - Αγ. Κωνσταντίνου.
Είδαμε και την ...πεζοδρόμηση της Αθηνάς