This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Οικονομικά θέματα - Οικονομική κρίση - Τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#20
RE: Οικονομικά θέματα - Οικονομική κρίση - Τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων
μέσος όρος ηλικίας του στόλου ξεπερνά τα 12,5 χρόνια, με αποτέλεσμα οι βλάβες να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Κι όλα αυτά, ενώ τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ βρίσκονται στην κορυφή της προτίμησης του επιβατικού κοινού, καθώς διαθέτουν το πιο διευρυμένο δίκτυο από όλα τα υπόλοιπα Μέσα. Καθίσταται λοιπόν σαφές ότι η γήρανση του στόλου σε συνδυασμό με την κόπωση των υλικών ανοίγει τον δρόμο για επιπλέον έξοδα στις ΟΣΥ.

Η εταιρεία ωστόσο αδυνατεί να προχωρήσει σε προμήθεια νέων οχημάτων, το κόστος των οποίων έχει υπολογιστεί στα περίπου 80 εκατ. ευρώ. Συνολικά απαιτείται η αντικατάσταση 300 θερμικών λεωφορείων.

Από αυτά, τα 180 θα είναι 12 μέτρων, 120 θα είναι 18 μέτρων (αρθρωτά) και άλλα 45 θα είναι ηλεκτροκίνητα τρόλεϊ 12 μέτρων. Η πρόταση της διοίκησης της εταιρείας ΟΣΥ είναι να ενταχθεί η δαπάνη στο ΕΣΠΑ της περιόδου 2014-2020. Πρόταση η οποία δεν έχει εγκριθεί προς το παρόν και εκτιμάται ότι δεν θα τύχει έγκρισης ούτε στο άμεσο μέλλον.

Αποτέλεσμα των προβλημάτων στον στόλο είναι να προκαλούνται σοβαρές δυσλειτουργίες στο συγκοινωνιακό έργο των ΟΣΥ. Οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια είναι μεγάλες, ενώ η εταιρεία έχει προχωρήσει τρεις φορές έως σήμερα σε τροποποιήσεις δρομολογίων που περιλαμβάνουν καταργήσεις δεκάδων γραμμών, προκειμένου να αντεπεξέλθει στο συγκοινωνιακό έργο."


Νομίζω ότι τα παραπάνω σημεία είναι τα βασικότερα ενός άρθρου για την κατάσταση στις ΟΣΥ.

Νομίζω επίσης ότι με την απόσυρση των παλαιοτέρων και την πώλησή τους, μαζί με την πώληση όλης της σαβούρας και μη που έχει μαζεμένη και με την αξιοποίηση σε ότι έχει απομείνει και βάζοντας λιγότερα από 80 εκ. μαζί με τη βοήθεια από το ΕΣΠΑ, μπορεί να αγοράσει αξιοπρεπέστερα λεωφορεία και να γλυτώσει από λειτουργικά κόστη και καύσιμα ώστε να ισορροπηθουν τα έξοδα.

Αλλιώς θα αυξηθεί ο αριθμός αυτών που ξαφνικά αρπάζουν φωτιά.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
29-05-2015, 12:18 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by AlexNik - 30-04-2010, 03:23 PM
RE: Οικονομικά θέματα - Οικονομική κρίση - Τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων - by Nikolas A. - 29-05-2015, 12:18 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024