This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Οικονομικά θέματα - Οικονομική κρίση - Τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων

mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#15
RE: Οικονομική κρίση. Από πού μπορούν οι συγκοινωνίες να εξοικονομήσουν χρήματα;
(30-12-2011, 03:45 PM)Citaro Wrote: Παράλληλα, βλέπουμε πόσοι οδηγοί (και οχήματα) θα απομείνουν διαθέσιμοι για τα λεωφορεία, τώρα που γλιτώσαμε την εφεδρία. Ανάλογα με το αποτέλεσμα, επανασχεδιάζουμε τις γραμμές που διατρέχουν το κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά.

Ενισχύουμε τις βασικές και τις κάνουμε κορμούς, όπως πολλές φορές έχω γράψει σε σχετικά thread. (040 >Α20, 608 >Α22, 732 >Α25, 843 >Α19 κλπ.) Οι κορμοί αυτοί θα έχουν minimum διελεύσεις ανά 7' / 10' / 15' / 20' ανάλογα με την ώρα και τη μέρα.

Πέρα από τους κορμούς (παλιούς και νέους) και τα διαμπερή των γειτονιών της Αθήνας που έχουν το δικό τους ρόλο, (δηλ. 022, 035, 046, 227, 025/6) δεν θα μπαίνει κανένα άλλο λεωφορείο μέσα στο κέντρο.
Συμφωνώ με τις προατασεις σου για το κεντρο αλλά όμως τι θα γίνει με τα 054, 622 που εχουν συχνότητες maximium 15' και 20' αντίστοιχα στην αιχμή. Και τα τονίζω αυτά καθώς γιατί ναι μεν μπορούν να τοπικοποιηθούν στον Ευαγγελισμό αλλά απ' το άλλο τους άκρο δεν συναντούν κάποιο μέσο σταθερής τροχιάς.

(30-12-2011, 03:45 PM)Citaro Wrote: Στους σταθμούς του μετρό θα γίνεται σωστή ανταπόκριση με γραμμές που θα έχουν συχνότητες της προκοπής και όχι αυτό που γίνεται σήμερα, με ένα σωρό γραμμούλες που έχουν από 1-2 οχήματα.
Ειδικά τις ώρες με μειωμένη διέλευση, πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν τακτές αναχωρήσεις ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ με το μετρό και τις επίγειες τροφοδοτικές γραμμές του ΟΣΥ. Δεν μπορεί να φτάνει το μετρό στο Κορωπί στις 23:31 και να έχει αναχώρηση το λεωφορείο στις 23:30.
Ούτε να φεύγει όλο το πλέγμα των λεωφορείων στις 23:40, όταν το μετρό έχει τελευταία δρομολόγια στις 00:20.
Όταν λέμε για το συντονισμό με τα μέσα σταθερής τροχιάς ενοούμε να περνάνε πριν ή μετά την διέλευση του συρμού και επίσης μην ξεχνάμε ότι με εξαίρεση τους τερματικούς στους άλλους σταθμούς οι συρμοί έχουν δυο κατευθύνσεις και πιστεύω θα γίνει μπέρδεμα. Τέλος, δεν πιστεύω να γίνουν και σημαντικές πυκνώσεις λόγω των οικονομικών δυσχερειών αλλά και συγχωνεύσεις δεν νομίζουν να μπορούν να γίνουν πολλές.
08-01-2012, 02:45 AM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by AlexNik - 30-04-2010, 03:23 PM
RE: Οικονομική κρίση. Από πού μπορούν οι συγκοινωνίες να εξοικονομήσουν χρήματα; - by mercedes elbo - 08-01-2012, 02:45 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024