This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[In.gr] Διακοπές δρομολογίων στον ΗΣΑΠ Παρασκευή έως Δευτέρα

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[In.gr] Διακοπές δρομολογίων στον ΗΣΑΠ Παρασκευή έως Δευτέρα
ΣΤΑΣΥ  Αθήνα
Λόγω εργασιών στις σιδηροτροχιές, τα δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου στην Αθήνα θα διακοπούν από την Παρασκευή έως τη Δευτέρα στο τμήμα Φάληρο - Πειραιάς από τις 6 το απόγευμα μέχρι τη λήξη της βάρδιας.

Κατά τη διάρκεια διακοπής της κυκλοφορίας οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν, με το ίδιο εισιτήριο, από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές καθώς και από την ειδική λεωφορειακή γραμμή Χ1 Πειραιάς (Πλ. Καραϊσκάκη)- Σταθμός Φαλήρου.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
21-03-2014, 11:12 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#2
RE: [In.gr] Διακοπές δρομολογίων στον ΗΣΑΠ Παρασκευή έως Δευτέρα
Ναυάγησε η υπογειοποίηση της γραμμής Φάληρο– Πειραιάς

της Μάρως Τσαντήλα

Μπαίνει τέλος στο φιλόδοξο σχέδιο υπογειοποίησης της γραμμής του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου στο τμήμα από το Φάληρο ως τον Πειραιά με βασική αιτία την έλλειψη των απαραίτητων κονδυλίων.

Η εταιρεία ΣΤΑ.ΣΥ., στην οποία ανήκει πλέον και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, ανακοίνωσε ότι από σήμερα Παρασκευή έως και τη Δευτέρα κατά τις απογευματινές και βραδινές ώρες θα διακόπτεται η κυκλοφορία των συρμών στο συγκεκριμένο τμήμα λόγω έργων που αφορούν στην αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων της γραμμής.

Η ανακαίνιση της γραμμής του ηλεκτρικού και η αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων στο υπόλοιπο δίκτυο είχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια. Όμως το συγκεκριμένο τμήμα δεν ανακαινίστηκε με το σκεπτικό ότι επρόκειτο να ξεκινήσουν τα έργα της υπογειοποίησης, όπως είχε ανακοινωθεί σχεδόν δέκα χρόνια νωρίτερα.

Σύμφωνα με διαπιστωτική πράξη της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών, που δημοσιεύτηκε στη διαύγεια, τον περασμένο Σεπτέμβριο το Διοικητικό Συμβούλιο της ΣΤΑ.ΣΥ. αποφάσισε τη διάλυση της σύμβασης, η οποία είχε ως αντικείμενο την εκπόνηση προμελέτης, οριστικής μελέτης καθώς και των τευχών δημοπράτησης για την μελέτη υπογειοποίηση των γραμμών από το Πειραιά ως το σταθμό του Φαλήρου καθώς και την μελέτη για την κατασκευή υπόγειου σταθμού στη θέση «Κεράνης».

Το έργο δεν θα έφερνε παραπάνω επιβάτες στον ηλεκτρικό

Η ΣΤΑ.ΣΥ. ως διάδοχο σχήμα της ΗΣΑΠ.Α.Ε. η οποία είχε υπογράψει τη σχετική σύμβαση, έκρινε ότι η συνέχισή της δεν ήταν πλέον συμφέρουσα. Βασική αιτία για αυτό ήταν ότι με την υλοποίηση του έργου θα επηρεάζονταν αρνητικά τόσο στη λειτουργία, όσο και στα έσοδά της για διάστημα περίπου 2 ετών.

Επιπλέον εκτιμήθηκε ότι το έργο δεν απέφερε επιπλέον επιβάτες στη γραμμή 1, Πειραιάς – Κηφισιά, καθώς τα υλοποιούμενα έργα αστικών συγκοινωνιών στην περιοχή (ΤΡΑΜ, επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό) θα απορροφούσαν μεγάλο αριθμό επιβατών.

Η διάλυση της σύμβασης, η οποία είχε αξία 1,8 εκατομμύρια ευρώ, έγινε ενώ είχαν προηγουμένως υλοποιηθεί οι δύο από τις συνολικά τέσσερις φάσεις που προβλέπονταν και αφορούσαν στην εκπόνηση της προσωρινής και της οριστικής μελέτης.

Τα τμήματα της σύμβασης που δεν υλοποιήθηκαν αφορούσαν στην μελέτη εφαρμογής και στην σύνταξη των τευχών δημοπράτησης.

Η ΣΤΑ.ΣΥ. αποζημίωσε τον ανάδοχο του έργου για τις υπολειπόμενες φάσεις ενώ οι πληρωμές προς το ανάδοχο για το έργο που εκτέλεσε ξεπέρασαν τις 900.000 ευρώ.

Απαγορευτικό το κόστος

Το κόστος του έργου της υπογειοποίησης, το οποίο υπολογίστηκε περίπου στα 100 εκατομμύρια ευρώ, φαίνεται ότι αποτέλεσε το βασικό κριτήριο προκειμένου να μπει στο συρτάρι ένα έργο το οποίο πολλές φορές εξαγγέλθηκε πανηγυρικά.

Επρόκειτο για ένα σχέδιο που υποστήριζαν έντονα και οι τοπικές αρχές του Πειραιά, σημειώνοντας ότι θα μπορούσε να συμβάλει σημαντικά στην αναβάθμιση της περιοχής διέλευσης. Μάλιστα είχε εξεταστεί στο τμήμα που θα απελευθερώνονταν με την υπογειοποίηση της γραμμής να τοποθετηθούν οι γραμμές της επέκτασης του τραμ.

Να σημειώσουμε ότι προ ημερών ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έβαλε επίσης τέλος στο σχέδιο της επέκτασης του Ηλεκτρικού προς τον Άγιο Στέφανο. Το σκεπτικό της απόφασης αυτής στηρίζεται στο ότι η εξυπηρέτηση περιοχών εκτός της μητροπολιτικής περιοχής του Λεκανοπεδίου μπορεί κάλλιστα να γίνει με τον προαστιακό, που διέρχεται από κοντινά σημεία, χωρίς να είναι αναγκαία η κατασκευή υπόγειου αστικού σιδηρόδρομου.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑ.ΣΥ. λόγω των έργων που θα εκτελούνται για την αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων της σιδηροδρομικής επιδομής) θα διακοπεί η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα Φάληρο- Πειραιάς, στη γραμμή 1 της ΣΤΑΣΥ, τις παρακάτω ημέρες και ώρες:

- Την Παρασκευή 21-3-2014 από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
- Το Σάββατο 22-3-2014 από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
- Την Δευτέρα 24-3-2014 από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας.


Κατά τη διάρκεια διακοπής της κυκλοφορίας οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν, στο τμήμα Πειραιάς- Φάληρο και Φάληρο- Πειραιάς, με το ίδιο εισιτήριο, από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές, καθώς και από την ειδική λεωφορειακή γραμμή Χ1 Πειραιάς (Πλ. Καραϊσκάκη)- Σταθμός Φαλήρου.



Αναμενόμενο πιστεύω μετά απο τόσο καιρό απο την ανακαίνιση της υπόλοιπης γραμμής Angel
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

22-03-2014, 06:19 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024