Σε μια από τις μεγαλύτερες σε κυκλοφορία εφημερίδες στη Ρόδο δημοσιεύτηκε επιστολή από αγανακτισμένο Δανό τουρίστα για το διεθνές αεροδρόμιο Ρόδου “Διαγόρας”.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε απόσπάσματα από τα γραφόμενά του.
«Μετά το check-in σταθήκαμε σε μια γραμμή 50 μέτρων για να αφήσουμε τις βαλίτσες. Είχαμε συνωστιστεί με χιλιάδες ανθρώπους και ήμασταν σαν ρέγκες σε ένα βαρέλι μέσα σε μια αίθουσα χωρίς κλιματισμό και χωρίς τη δυνατότητα χρήσης της τουαλέτας, κάτι να πιούμε ή απλά για να καθίσουμε. Τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι λιποθυμούσαν μπροστά στα μάτια μας, και κανένας εργαζόμενος του αεροδρομίου δεν έκανε κάτι γι 'αυτό.
Είναι εντελώς απαράδεκτο και ούτε καν τα γουρούνια δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται έτσι. Στο τέλος αποδείχθηκε ότι η ουρά ήταν για τον έλεγχο ασφαλείας. Υπήρχαν μόνο δύο σαρωτές ασφαλείας που χρησιμοποιούνται και αυτό συνέβαλε στο να μεγαλώνει συνεχώς η ουρά...
Με όσους επισκέπτες μίλησα, όλοι τους είπαν ότι ποτέ δεν θα ξανα ταξιδέψουν στη Ρόδο» επεσήμανε ο αγανακτισμένος τουρίστας ο οποίος πρότεινε μάλιστα να τοποθετηθούν υπάλληλοι της δικής του εταιρίας στις υπηρεσίες του αεροδρομίου μας για να εξυπηρετηθούν οι επισκέπτες.
Ο Δανός τουρίστας που έφυγε με την οικογένειά του από τη Ρόδο την Κυριακή 24/5 περιγράφοντας τα όσα συνέβησαν στο αεροδρόμιο αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: Όταν έφτασε στο αεροδρόμιο βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα… χάος που όμοιό του δεν ξανασυνάντησε παρά τα πολλά χρόνια που ταξιδεύει. Μάλιστα αναρωτήθηκε γιατί θα πρέπει να βρίσκεται κάποιος στο αεροδρόμιο τρείς ώρες πριν την αναχώρησή του.
Πηγή των παραπάνω στοιχείων είναι η πρωϊνή εφημερίδα της Ρόδου, Ροδιακή και η ιστοσελίδα της, rodiaki.gr και η επιστολή διαμαρτυρίας του Δανού τουρίστα είναι στη διάθεση κάθε αρμόδιου φορέα.
Ελλάδα, Καλοκαίρι 2015.