Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αεροπορικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=18) +--- Forum: Αεροδρόμια - Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=171) +--- Thread: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών (/showthread.php?tid=10989) |
Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Nikolas A. - 21-12-2013 Σε ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα ελληνικά αεροδρόμια εξελίσσεται, κατά τα φαινόμενα, ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Ο αερολιμένας απέχει 9 χιλ. απο το κέντρο της πόλης της Καλαμάτας και λειτουργεί από το 1959. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις του αεροσταθμού είναι 2450 τ.μ. Διαθέτει: 2 αίθουσες αφίξεων, 2 αίθουσες αναχωρήσεων και 1 αίθουσα αναμονής. Ο χώρος στάθμευσης αεροσκαφών είναι χωρητικότητας 4 αεροσκαφών (για παράδειγμα 1 Β767, 3 Α320). Εδώ και 2 χρόνια έχει ξεκινήσει η πραγματική ανάπτυξή του, με την Easyjet να προτοστατεί, όσον αφορά σε πτήσεις εξωτερικού. Το καλοκαίρι ένωνε 3 φορές την εβδομάδα την Καλαμάτα με το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου, και από τις 23 Ιουνίου 2014 συνδέει το Αμβούργο με την Καλαμάτα με δύο απευθείας πτήσεις την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα και Πέμπτη, με αεροσκάφος Α319 με αρχική τιμή μονής μετάβασης 52,49 ευρώ. Πτήση που να συνδέει την Αθήνα με την Καλαμάτα μέχρι στιγμής δεν υπάρχει. Η Aegean airlines όμως από τις 23/2 ξεκινάει της πτήσεις της από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας προς 5 πόλεις του εξωτερικού, το Μόναχο και το Ντύσελντορφ της Γερμανίας, τη Μόσχα της Ρωσίας, το Παρίσι της Γαλλίας και τη Στοκχόλμη της Σουηδίας. Πιο αναλυτικά: από Κυριακή 23/2/2014 και μια φορά την εβδομάδα (κάθε Κυριακή) θα ξεκινήσει η απ' ευθείας σύνδεση της Καλαμάτας με το αεροδρόμιο του Μονάχου (Munich). από Δευτέρα 3/3/2014 και μια φορά την εβδομάδα (κάθε Δευτέρα) θα ξεκινήσει η απ' ευθείας σύνδεση της Καλαμάτας με το αεροδρόμιο του Ντύσελντορφ (Dusseldorf). από Παρασκευή 30/5/2014 και μια φορά την εβδομάδα (κάθε Παρασκευή) θα ξεκινήσει η απ' ευθείας σύνδεση της Καλαμάτας με το αεροδρόμιο της Μόσχας - Domodedovo. από Παρασκευή 30/5/2014 και μια φορά την εβδομάδα (κάθε Παρασκευή) θα ξεκινήσει η απ' ευθείας σύνδεση της Καλαμάτας με το αεροδρόμιο του Παρισιού - Charle de Gaulle από Σάββατο 8/3/2014 και μια φορά την εβδομάδα (κάθε Σάββατο) θα ξεκινήσει η απ' ευθείας σύνδεση της Καλαμάτας με το αεροδρόμιο της Στοκχόλμης - Arlanda Παρ' όλες τις κινήσεις που γίνονται τόσο για την ανάπτυξη της συγκοινωνιακής σύνδεσης με το εξωτερικό αλλά και τη προσέλκυση τουριστών, η αδιαφορία και η παραμέληση, ιδιον των ελληνικών αρχών, ζει και βασιλεύει! Χαρακτηριστικό της αδιαφορίας είναι το γεγονός ότι δεν έχουν γίνει τα απαραίτητα βήματα προκειμένου να γίνουν τα έργα υποδομής που χρειάζονται για να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση και η δυνατότητα στάθμευσης περισσότερων αεροσκαφών, καθώς υπάρχει διαρκής πίεση. Και ακόμη ότι για την προβλεπόμενη επέκταση του κτιρίου του αεροσταθμού που δεν επηρεάζεται από τα έργα υποδομής, δεν έχει γίνει ουσιαστικά τίποτε ακόμη και σημειώνονται διαρκώς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση το αεροδρόμιο Καλαμάτας αποτελεί μια πολύ σοβαρή υποδομή για τον τουρισμό της Ελλάδας γενικότερα και όχι μόνο της Πελοποννήσου και οι τοπικές αρχές θα πρέπει να επιδείξουν και το ανάλογο ενδιαφέρον για να λειτουργήσει όσο γίνεται περισσότερο αποτελεσματικά προς όφελος όλων. RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Nikolas A. - 03-01-2014 Εκτός από την Aegean Airlines, τουλάχιστον άλλες 10 αεροπορικές εταιρίες θα επιχειρήσουν από την προσεχή άνοιξη στο αερδρόμιο της Καλαμάτας. Οι τιμές είναι αρκετά ελκυστικές, ιδιαίτερα για τους κοντινότερους προορισμούς δίνοντας τη δυνατότητα στους κατοίκους της νότιας αλλά και της ευρύτερης Πελοποννήσου να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν ανακοινωθεί οι ημερομηνίες έναρξης των δρομολογίων για όλες τις αεροπορικές εταιρίες, ούτε οι ημέρες, ώρες και τιμές. Προορισμός / Αεροπορική Εταιρία / Ημερομηνία Έναρξης Μιλάνο (Μπέργκαμο) / Ryanair / Ιούνιος Αμβούργο / ΕasyJet / 23 Ιουνίου Βρυξέλλες / ΕasyJet / 21 Απριλίου Ρώμη / Blue Panorama Πράγα / Travel Services Άμστερνταμ / Transavia / 21 Απριλίου Όσλο / Scandinavian Airlines Μάντσεστερ / Condor Airlines / 4 Μαΐου Γλασκώβη / Condor Airlines Αμπού Ντάμπι / Aegean Βηρυτός / Aegean / 6 Ιουνίου Μόναχο / Aegean / 23 Φεβρουαρίου Ντίσελντορφ / Aegean / 3 Μαρτίου Στοκχόλμη / Aegean / 8 Μαρτίου Παρίσι (Charles De Gaulle) / Aegean / 27 Μαΐου Μόσχα (Domodedovo) / Aegean / 27 Μαΐου Βιέννη / Austrian Airlines - Niki Fly / 25 Μαΐου - 6 Μαρτίου Λονδίνο / British Airways / EasyJet / Germania / Thomas Cook / Condor Airlines Θεσσαλονίκη / Astra Airlines Με πορτοκαλί φαίνονται όλες οι αεροπορικές εταιρίες που θα πετάξουν από και προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, περαν τις Aegean Airlines και οι ημερομηνίες είναι ενδεικτικές των site των εταιρειών που θα ξεκινήσουν πτήσεις. RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Nikolas A. - 18-07-2014 Με βάση μια έρευνα του e-reportaz.gr, δημοσιεύονται κάποια αποκαλυπτικά και ενδιαφέροντα στοιχεία για την ασφάλεια των πτήσεων και γενικά του τρόπου λειτουργίας της πολιτικής μας αεροπορίας. Γράφει ο Νίκος Ανδριόπουλος και παραθέτω κάποια σημαντικά στοιχεία. "Το βασικότερο πρόβλημα της Πολιτικής Αεροπορίας δεν είναι άλλο από αυτό της έλλειψης αρμοδίων για τον έλεγχο των αεροσκαφών και όπως συμβαίνει σε δεκάδες αντίστοιχες περιπτώσεις η ρίζα του προβλήματος εντοπίζεται στη σύσταση της Υπηρεσίας. Δημιουργήθηκε ένας οργανισμός με περισσότερους από 3.000 υπαλλήλους οι περισσότεροι από τους οποίους δεν είχαν κυριολεκτικά επαφή με το αντικείμενο. Στην πλειοψηφία τους οι υπάλληλοι ήταν απλώς αερολιμενικοί, ενώ τις υπηρεσίες τους καλούνταν να παρέχουν από κηπουροί μέχρι και ξυλουργοί." "Τα πραγματικά προβλήματα για την ΥΠΑ ξεκίνησαν το Δεκέμβριο του 2000, όταν σε επιθεώρηση του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) αποκαλύφθηκε ότι η ΥΠΑ διέθετε μόλις 15 επιθεωρητές ασφάλειας πτήσεων, για τον έλεγχο 424 αεροσκαφών και περισσότερων των 4.000 αδειών αεροπορικού προσωπικού. Ο ICAO θεώρησε ότι καθίστανται παντελώς αδύνατοι οι έλεγχοι που έπρεπε να διενεργούνται, με αποτέλεσμα να υποβαθμίσει την ΥΠΑ και την ασφάλεια των πτήσεων. Επρόκειτο για το πρώτο «χαστούκι» ενώπιον της διεθνούς κοινότητας, καθώς γνωστοποιήθηκε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να προσαρμοστεί στα πρότυπα ποιότητας και ελέγχων για την ασφάλεια των πτήσεων." "Συγκεκριμένα, δεν είχαν συμπληρώσει, όπως προβλέπεται από το κείμενο νομοθετικό πλαίσιο, πενταετή εργασία σε περιβάλλον συνεργείου συντήρησης. Αποτελεί άξιο απορίας ωστόσο πώς ορισμένοι από αυτούς τους επιθεωρητές, οι οποίοι είναι συγχρόνως υπόδικοι για την πολύκροτη υπόθεση των ελικοπτέρων, έχουν πλέον επιτελικές θέσεις στη διεύθυνση Δ2 της ΥΠΑ, που είναι υπεύθυνη για τις αδειοδοτήσεις επιθεωρητών και επιθεωρήσεις αεροσκαφών." "Σε επικοινωνία που είχε το e-reportaz.gr με ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Μεταφορών για το τι μέλλει γενέσθαι με το ζήτημα της υποστελέχωσης της ΥΠΑ και την ασφάλεια πτήσεων, η απάντηση υπήρξε αποστομωτική. «Έγιναν ορισμένα λάθη στην αξιολόγηση των υπαλλήλων και αναζητούμε τρόπο να επανορθώσουμε, αλλά καθυστερήσαμε λόγω ανασχηματισμού». Ενδεικτικό της… γκάφας της αξιολόγησης, αλλά και των συντεχνιακών πιέσεων που οδήγησαν στον τραγέλαφο, είναι το γεγονός ότι αμέσως μετά την απομάκρυνση των 249 πρώην υπαλλήλων της Ολυμπιακής Αεροπορίας, η ΥΠΑ εξέδωσε εσωτερική προκήρυξη ζητώντας την αντικατάσταση όσων απομακρύνθηκαν με άλλους με τα ίδια προσόντα. Κάτι τέτοιο δεν έχει επιτευχθεί βέβαια μέχρι σήμερα, καθώς δεν υπάρχουν. Τα αποτελέσματα της απαξίωσης από την ίδια την κυβέρνηση της ΥΠΑ δεν άργησαν να φανούν, καθώς ένα μόλις μήνα μετά, το Σεπτέμβριο του 2013, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας επιθεωρήθηκε εκ νέου για να διαπιστωθεί, για πολλοστή φορά, ότι η χώρα μας δεν πληροί τα διεθνή πρότυπα της ασφάλειας πτήσεων. Ενδεικτική της ανύπαρκτης ασφάλειας των πτήσεων, που πλέον εναπόκειται αποκλειστικά στο φιλότιμο και το αίσθημα ευθύνης των υπό διαθεσιμότητα επιθεωρητών, είναι η απόφαση της κινεζικής κυβέρνησης να μην επιτρέπει την πρόσληψη κατόχων Ελληνικών διαβατηρίων πιλότων ή μηχανικών στην χώρα της, όπως προκύπτει από εσωτερική αλληλογραφία της κινεζικής πρεσβείας στην Ελλάδα στις 27 Ιανουαρίου του 2014, λόγω της εξαιρετικά χαμηλής αξιολόγησης της ΥΠΑ από την EASA." "Είναι δηλαδή σαν να ζητούν άδεια δίπλωμα και ασφάλεια σε έναν πιλότο και να μην ασχολούνται π.χ. με τον έναν από τους δύο χαλασμένους κινητήρες του αεροσκάφους. Όλα αυτά δυστυχώς παραπέμπουν στο πρώτο ενδεχόμενο… Η ένδεια ελέγχων από πιστοποιημένο προσωπικό την ίδια ώρα είναι γνωστή στη διεθνή αεροπλοΐα, με αποτέλεσμα ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που σημειώνεται αθρόα προσέλευση αεροπλάνων στη χώρα λόγω τουριστικού ενδιαφέροντος, οι ξένες εταιρίες να στέλνουν στην Ελλάδα και ιδιαιτέρως στα περιφερειακά αεροδρόμια και τα νησιά όλα τα αεροπλάνα που ενδεχομένως να αντιμετωπίζουν προβλήματα, γνωρίζοντας ότι ουσιαστικά κανείς δεν θα τα ελέγξει." Ολόκληρο το ρεπορτάζ μπορείτε να το διαβάσετε εδώ. Ποιά είναι η άποψή σας λοιπόν; RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Nikolas A. - 28-10-2014 Τα 10 χειρότερα διεθνή αεροδρόμια στον κόσμο για το 2014 Οι επισκέπτες ιστοσελίδας που ασχολείται με την άνεση των αεροδρομίων ανέδειξαν τα 10 χειρότερα διεθνή αεροδρόμια στον κόσμο για το 2014, βαθμολογώντας την επίδοσή τους σε 4 νευραλγικά σημεία: 1. Έλλειψη άνεσης - Πολυσύχναστα τέρμιναλ με ελάχιστα καθίσματα και ατελείωτες ουρές, αεροδρόμια στα οποία επικρατούν θερμοκρασίες μη φιλικές προς τον άνθρωπο κλπ. 2. Απουσία ευκολιών - 24ωρη λειτουργία καταστημάτων εστίασης, δραστηριότητες για να περνάει ευχάριστα η ώρα, Wi-Fi κλπ. 3. Ελλιπής καθαριότητα - Βρώμικα δάπεδα, τουαλέτες που μυρίζουν άσχημα, απεριποίητα καταστήματα εστίασης κλπ. 4. Κακή εξυπηρέτηση επιβατών - Μη φιλικοί / εξυπηρετικοί υπάλληλοι αεροδρομίων, πολιτικές εκδίωξης επιβατών που κοιμούνται κλπ. Δείτε τα αποτελέσματα: 1. Aεροδρόμιο Μπεναζίρ Μπούτο - Ισλαμαμπάντ Αυτό το αεροδρόμιο έχει χαρακτηριστεί από τους επιβάτες σαν υποκατάστημα... φυλακής! Πολυκοσμία, διαφθορά, επιθετικοί και συνάμα ασυνεπείς έλεγχοι ασφαλείας, συνολική έλλειψη καθαριότητας και σύγχρονης τεχνολογίας. Το χειρότερο αεροδρόμιο του κόσμου για το 2014. 2. Aεροδρόμιο Βασιλιά Αμπντουλαζίζ - Τζέντα Έλλειψη καθαριότητας, τεράστιες ουρές, αγενείς υπάλληλοι που πιάνουν κουβεντούλα αφήνοντας τις ορδές των επιβατών σε δεύτερη μοίρα, άβολες καρέκλες. Ακόμα χειρότερα, επειδή το αεροδρόμιο βρίσκεται κοντά στη Μέκκα, οι ήδη ανεπαρκείς εγκαταστάσεις του επιβαρύνονται με ορδές μουσουλμάνων κατά τις ημέρες του ετήσιου προσκυνήματος. 3. Aεροδρόμιο Τριμπχουβάν - Κατμαντού Το μοναδικό διεθνές αεροδρόμιο του Νεπάλ παρομοιάστηκε από τους επιβάτες σαν σταθμός ΚΤΕΛ σε εξαθλιωμένη περιοχή. Σιγουρευτείτε ότι δεν θα κάνετε ποτέ χρήση της τουαλέτας του αεροδρομίου! 4. Aεροδρόμιο Νινόι Ακίνο - Μανίλα Μετά από 3 χρόνια στην κορυφή της λίστας με τα χειρότερα αεροδρόμια, το Νινόι Ακίνο έδειξε κάποια βελτίωση, όχι όμως σημαντική. Παραμένει ένα αεροδρόμιο που εξυπηρετεί πολύ περισσότερους επιβάτες από τη μέγιστη χωρητικότητά του, με τεράστιες ουρές, εχθρικές θερμοκρασίες, δύσοσμες τουαλέτες, επιθετικούς υπάλληλους και περιορισμένο αριθμό καθισμάτων. 5. Aεροδρόμιο Τασκένδης Στο αεροδρόμιο της Τασκένδης απουσιάζει σχεδόν οποιαδήποτε μορφή διαχείρισης πλήθους, με αποτέλεσμα να χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια από τη μεριά του επιβάτη για να διατηρήσει τη θέση του στην ουρά, ενώ δέχεται αγκωνιές και σπρωξίματα. 6. Αεροδρόμιο Μποβέ - Παρίσι Το αεροδρόμιο Μποβέ υποτίθεται ότι είναι ένα αεροδρόμιο που εξυπηρετεί το Παρίσι, όμως βρίσκεται 88 χιλιόμετρα μακρυά. Είναι προσβάσιμο μόνο από το λεωφορείο του αεροδρομίου και ιδιωτικά μέσα μεταφοράς, ενώ η διαδρομή από Παρίσι διαρκεί μιάμιση ώρα σε μια καλή ημέρα χωρίς κίνηση. Το αεροδρόμιο μοιάζει σαν ένας χώρος φορτοεκφόρτωσης επιβατών, καθώς είναι ατημέλητο και όχι ιδιαίτερα καθαρό. 7. Αεροδρόμιο Φρανκφούρτης Χαν Όπως και με το αεροδρόμιο Μποβέ, ο τίτλος «Αεροδρόμιο Φρανκφούρτης - Χαν» είναι κάπως αποπροσανατολιστικός, δεδομένου ότι το αεροδρόμιο βρίσκεται 120 χιλιόμετρα μακρυά από το κέντρο της Φρανκφούρτης, μια διαδρομή δύο ωρών με το λεωφορείο ή μιάμισης ώρας με το αυτοκίνητο. Κατά τα άλλα, το αεροδρόμιο είναι εμφανώς ένα ευρωπαϊκό αεροδρόμιο Β' Κατηγορίας. 8. Aεροδρόμιο του Μπέργκαμο «Όριο αλ Σέριο» - Μιλάνο Το αεροδρόμιο «Όριο αλ Σέριο» λειτουργεί σαν δευτερεύον αεροδρόμιο του Μιλάνο και εξυπηρετεί κυρίως low cost πτήσεις. Βρίσκεται μόλις 50 χιλιόμετρα μακρυά, δηλαδή πολύ πιο κοντά στον κύριο προορισμό από τα προηγούμενα αεροδρόμια της λίστας, όμως δεν είναι καθόλου δημοφιλές μεταξύ των ταξιδιωτών. Προβλήματα ανακύπτουν συνεχώς κυρίως λόγω του μικρού του μεγέθους, υπάρχει έλλειψη πριζών και Wi-Fi, ενώ το προσωπικό ασφαλείας έχει χαρακτηριστεί... ευέξαπτο! Κάποιοι επιβάτες έγραψαν ότι ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί το αεροδρόμιο του Μπέργκαμο, είναι να γκρεμιστεί και να ξαναχτιστεί εκ βάθρων. 9. Διεθνές Αεροδρόμιο Βερολίνου - Τέγκελ Παρά την αυξανόμενη επιβατική κίνηση των τελευταίων χρόνων, το αεροδρόμιο Τέγκελ του Βερολίνου δεν έχει υποστεί καμία σοβαρή αναβάθμιση από τη δεκαετία του '70. Ο λόγος είναι ότι σύντομα κατασκευάζεται ένα νέο αεροδρόμιο στο Βερολίνο που πρόκειται να αντικαταστήσει πλήρως το Τέγκελ, οπότε το τελευταίο έχει αφεθεί στη μοίρα του. Κάνετε λάθος αν νομίζετε ότι η έλλειψη σε υποδομές σημαίνει και οικονομία χρημάτων, δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι low cost εταιρείες έχουν επιλέξει το γειτονικό αεροδρόμιο Σόνενφελντ. 10. Αεροδρόμιο Λα Γκάρντια - Νέα Υόρκη Το αεροδρόμιο Λα Γκάρντια της Νέας Υόρκης βρίσκεται σταθερά στην κορυφή της λίστας με τα χειρότερα αεροδρόμια της Βόρειας Αμερικής. Δεν είναι τυχαίο ότι ο ίδιος ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ χαρακτήρισε τις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου «τριτοκοσμικές». Κακά εστιατόρια, ανιαρή διακόσμηση, ανεκπαίδευτο προσωπικό, ελλιπής καθαριότητα. Και το κυριότερο, μόλις περάσετε τον έλεγχο ασφαλείας, δεν θα βρείτε κάποιο μπαρ για να αγοράσετε κάτι να πιείτε. Πηγή: Inflight.gr Για να κοιτάμε και λίγο τα χάλια των ξένων.. RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Nikolas A. - 18-02-2015 (18-02-2015, 11:48 AM)nikolas86 Wrote: Αεροδρόμιο Καλαμάτας: αεροπορικές συνδέσεις με 18 προορισμούς του εξωτερικού το 2015 Παρακάτω επισυνάπτεται αρχείο pdf με τον προγραμματισμό των πτήσεων του αεροδρομίου της Καλαμάτας. [attachment=225] RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Nikolas A. - 04-06-2015 Σε μια από τις μεγαλύτερες σε κυκλοφορία εφημερίδες στη Ρόδο δημοσιεύτηκε επιστολή από αγανακτισμένο Δανό τουρίστα για το διεθνές αεροδρόμιο Ρόδου “Διαγόρας”. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε απόσπάσματα από τα γραφόμενά του. «Μετά το check-in σταθήκαμε σε μια γραμμή 50 μέτρων για να αφήσουμε τις βαλίτσες. Είχαμε συνωστιστεί με χιλιάδες ανθρώπους και ήμασταν σαν ρέγκες σε ένα βαρέλι μέσα σε μια αίθουσα χωρίς κλιματισμό και χωρίς τη δυνατότητα χρήσης της τουαλέτας, κάτι να πιούμε ή απλά για να καθίσουμε. Τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι λιποθυμούσαν μπροστά στα μάτια μας, και κανένας εργαζόμενος του αεροδρομίου δεν έκανε κάτι γι 'αυτό. Είναι εντελώς απαράδεκτο και ούτε καν τα γουρούνια δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται έτσι. Στο τέλος αποδείχθηκε ότι η ουρά ήταν για τον έλεγχο ασφαλείας. Υπήρχαν μόνο δύο σαρωτές ασφαλείας που χρησιμοποιούνται και αυτό συνέβαλε στο να μεγαλώνει συνεχώς η ουρά... Με όσους επισκέπτες μίλησα, όλοι τους είπαν ότι ποτέ δεν θα ξανα ταξιδέψουν στη Ρόδο» επεσήμανε ο αγανακτισμένος τουρίστας ο οποίος πρότεινε μάλιστα να τοποθετηθούν υπάλληλοι της δικής του εταιρίας στις υπηρεσίες του αεροδρομίου μας για να εξυπηρετηθούν οι επισκέπτες. Ο Δανός τουρίστας που έφυγε με την οικογένειά του από τη Ρόδο την Κυριακή 24/5 περιγράφοντας τα όσα συνέβησαν στο αεροδρόμιο αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: Όταν έφτασε στο αεροδρόμιο βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα… χάος που όμοιό του δεν ξανασυνάντησε παρά τα πολλά χρόνια που ταξιδεύει. Μάλιστα αναρωτήθηκε γιατί θα πρέπει να βρίσκεται κάποιος στο αεροδρόμιο τρείς ώρες πριν την αναχώρησή του. Πηγή των παραπάνω στοιχείων είναι η πρωϊνή εφημερίδα της Ρόδου, Ροδιακή και η ιστοσελίδα της, rodiaki.gr και η επιστολή διαμαρτυρίας του Δανού τουρίστα είναι στη διάθεση κάθε αρμόδιου φορέα. Ελλάδα, Καλοκαίρι 2015.
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Paul - 20-10-2015 (28-10-2014, 01:37 PM)nikolas86 Wrote: Τα 10 χειρότερα διεθνή αεροδρόμια στον κόσμο για το 2014 Και φέτος είπαν να κοιτάξουν τα δικά μας μιας και πάμε για χρυσά βατόμουρα Όποιο αεροδρόμιο έχει στοιχειώδη άνω του μέσου όρου εποχιακή κίνηση μπήκε στην λίστα !!! Βέβαια οι αρμόδιοι θα λένε ότι η λίστα δεν ειναι επίσημη αλλά ποια βαθμολογία καλύτερη απο τους ίδιους τους επιβάτες ? "Εάν έχετε κάνει πτήσεις εσωτερικού θα γνωρίζετε πολύ καλά ότι η κατάσταση σε πολλά τοπικά αεροδρόμιο δεν είναι και η καλύτερη. Αυτή την εικόνα έρχεται να επιβεβαιώσει και έρευνα που έγινε το 2015 σχετικά με τα αεροδρόμια από την ιστοσελίδα The guide to Sleeping Airport. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα ξεκίνησε ως οδηγός για όσους επιβάτες περνούν τη νύχτα τους στα αεροδρόμια, αλλά πλέον προσφέρει πληροφορίες για όλα τα αεροδρόμια του κόσμου, βασιζόμενο σε όσα λένε οι επιβάτες που έχουν περάσει από αυτά. Φέτος, σύμφωνα με έρευνα που έκανε η ιστοσελίδα σχετικά με τα χειρότερα αεροδρόμια της Ευρώπης, όπως τα ψήφισαν οι επιβάτες, τέσσερα ελληνικά αεροδρόμια κατάφεραν να μπουν στη λίστα με τα δέκα χειρότερα. Η ιστοσελίδα αναφέρει χαρακτηριστικά ότι όποιος αποφασίσει να βρεθεί στα αεροδρόμια αυτά, που βρίσκονται σε ελληνικά νησιά, πρέπει να είναι εφοδιασμένος με δικά του σνακ, τρόπο για να ψυχαγωγηθεί και πάρα πολλή υπομονή για τις τεράστιες ουρές. Δείτε όλη τη λίστα με τα χειρότερα αεροδρόμια, αλλά και τι είπαν οι επισκέπτες για αυτά: 1. Αεροδρόμιο Beauvais-Tille, Γαλλία (BVA) «Δεν μπορεί να είναι αεροδρόμιο του ανεπτυγμένου κόσμου και απέχει 80 χλμ από το Παρίσι» 2. Αεροδρόμιο Σαντορίνης, Ελλάδα (JTR) «Μας άφησαν στην αναμονή για άπειρο χρόνο, χωρίς κλιματισμό. Η θερμοκρασία μας έψησε.» 3. Αεροδρόμιο Ρόδου, Ελλάδα (RHO) «Οι τουαλέτες δεν είχαν χαρτί ή σαπούνι για να πλύνουμε τα χέρια μας, ούτε πετσέτες.» 4. Αεροδρόμιο Κρήτης, Ηράκλειο, Ελλάδα (HER) «Είναι το χειρότερο αεροδρόμιο που έχω πάει ποτέ. Το προσωπικό δεν ήταν πρόθυμο να μας βοηθήσει και είχαν ένα γελοίο σύστημα με μόνο ένα μηχάνημα με ακτίνες να λειτουργεί. 5. Αεροδρόμιο Schönefeld, Γερμανία, (SXF) «Δεν υπήρχε αρκετός αριθμός καθισμάτων για όσους ήταν στο αεροδρόμιο.» 6. Αεροδρόμιο Κέρκυρας, Ελλάδα (CFU) «Όσοι είναι στην φυλακή έχουν καλύτερο φαγητό, ψυχαγωγία και άνεση σε σχέση με αυτό το αεροδρόμιο που δεν τηρεί τους κανόνες υγιεινής.» 7. Αεροδρόμιο Ciampino, Ιταλία (CIA) «Δεν υπήρχαν ούτε καν αρκετές θέσεις για να εξυπηρετήσουν όσους ήταν στο αεροδρόμιο.» 8. Αεροδρόμιο Charleroi, Βέλγιο (CRL) «Είχα την αίσθηση ότι αυτό το αεροδρόμιο κάνει τα πάντα για να το μισήσεις» 9. Αεροδρόμιο Bergamo Orio al Serio, (BGY) «Οι ουρές ήταν τόσο μεγάλες που ξεκινούσαν από τον γκισέ που κάνουν check in οι άνθρωποι.» 10. Αεροδρόμιο Luton, Αγγλία (LTN) Μπορεί να είναι φτηνό αεροδρόμιο για πτήσεις, αλλά έχει πολλά άλλα έξοδα, όπως το γεγονός ότι πληρώνει επιπλέον χρήματα για να μπορέσεις να μπεις μέσα στο terminal ή για να πάρεις πλαστική σακούλα για να βάλεις τα υγρά που μεταφέρεις ή το καρότσι για τις αποσκευές. HuffPost Greece | Κατερίνα Νανοπούλου" RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Nikolas A. - 21-10-2015 (20-10-2015, 11:00 PM)Paul Wrote: Και φέτος είπαν να κοιτάξουν τα δικά μας μιας και πάμε για χρυσά βατόμουρα Όποιο αεροδρόμιο έχει στοιχειώδη άνω του μέσου όρου εποχιακή κίνηση μπήκε στην λίστα !!! Βέβαια οι αρμόδιοι θα λένε ότι η λίστα δεν ειναι επίσημη αλλά ποια βαθμολογία καλύτερη απο τους ίδιους τους επιβάτες; Προσπερνώ τα αρκετά ελληνικά και θα μιλήσω για δυο εξωτερικού, της Ιταλίας, που έχω ίδια άποψη. Για το μεν πρώτο, ισχύουν τα γραφόμενα, καθώς ο χώρος Gates στο επίπεδο αναχωρήσεων ήταν ένα τετράγωνο κουτί (θα προσθέσω και σχτικές φώτο) με τους περισσότερους επιβάτες να στιβάζονται στο πάτωμα, ακόμα και όρθιοι. Καλό θα είναι να πάτε αρκετά νωρίτερα από την πτήση σας. Σε γενικές γραμμές όμως ο έλεγχος ήταν γρήγορος και βρισκόταν σε ικανοποιητικό επίπεδο για βοηθητικό αεροδρόμιο εκτός του Fiumicino της Ρώμης. Για το δεύτερο, ενώ η κίνηση στα γκισέ ήταν αρκετή και τις δυο φορές, παρ' όλα αυτά δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα, αν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για αεροδρόμιο μιας πόλης 100.000 κατοίκων, που τυχαίνει βέβαια να είναι και κοντά στο Μιλάνο (το οποίο έχει άλλα 2 αεροδρόμια!) RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Nikolas A. - 05-11-2015 Σύμφωνα με το metaforespress καθώς και με την τρέχουσα ειδησεογραφία, με Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου (ΠΥΣ), η κυβέρνηση άναψε το «πράσινο φως» για τις δύο συμβάσεις παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport – Slentel. Το ΦΕΚ αναφέρεται σε: «Συνυπογραφή από το Ελληνικό Δημόσιο των Σχεδίων Σύμβασης Παραχώρησης για την Αναβάθμιση, Συντήρηση, Διαχείριση και Λειτουργία περιφερειακών αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου (Ομάδα Α) και Αιγαίου (Ομάδα Β) ως προς τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει το ίδιο σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις ανωτέρω συμβάσεις. Αποφασίζει επίσης την παροχή εξουσιοδότησης στους Υπουργούς Εθνικής Άμυνας, Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη συνυπογραφή για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου των Συμβάσεων Παραχώρησης για την Αναβάθμιση, Συντήρηση, Διαχείριση και Λειτουργία περιφερειακών αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου (Ομάδα Α) και Αιγαίου (Ομάδα Β), καθώς και τυχόν άλλων συμβάσεων τροποποιητικών, παρακολουθηματικών ή εκτελεστικών των ως άνω συμβάσεων παραχώρησης σύμφωνα με τα προαναφερόμενα στην παράγραφο 1». Η όλη διαδικασία βέβαια έχει προετοιμαστεί από το ΤΑΙΠΕΔ. Αφού το κράτος μας δεν ήταν άξιο σε ακόμη έναν τομέα να λειτουργήσει αποτελεσματικά, μακάρι με την παραχώρηση να βελτιωθούν σημαντικά οι υποδομές και οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια στο ολοένα αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα μας. Για την ιστορία η "Fraport" όπως ακούγεται είναι ο όμιλος FRAnkfurt AirPORT. RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμος ελληνικών Αεροδρομίων, Υποδομών - Nikolas A. - 25-01-2016 Ο Κρατικός Αερολιμένας Αράξου έχει ακουστεί αρκετά φέτος ως προορισμός για το φετινό καλοκαίρι.. Τελευταία είδηση που το αφορά είναι η έναρξη πτήσεων στις 27 Μαΐου της TUIfly από το Αννόβερο της Γερμανίας. Οι πτήσεις θα είναι εβδομαδιαίες και θα εκτελούνται κάθε Παρασκευή, με μεσημεριανή πτήση από Αννόβερο και απογευματινή από Πάτρα, με αεροσκάφη τύπου Boeing 737. Πληροφοριακά, το αεροδρόμιο της Πάτρας απέχει 45 χλμ από το κέντρο της Πάτρας και 260 χλμ από την Αθήνα. |