Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. (ΑΜ) παρέδωσε σήμερα μια νέα επέκταση της Γραμμής 3, από το σταθμό Αιγάλεω μέχρι το σταθμό Αγ. Μαρίνα (Δήμος Αγ. Βαρβάρας) συνολικού μήκους 1,4 χλμ. Στο πλαίσιο της σύμβασης αυτής κατασκευάστηκε ταυτόχρονα και ο Σταθμός Μετεπιβίβασης / Χώρος στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων 382 θέσεων, ο οποίος θα παραδοθεί προς χρήση το αμέσως επόμενο διάστημα.
Ο σταθμός Αγ. Μαρίνα που παραδίδεται, οριοθετείται στο οικοδομικό τετράγωνο μεταξύ των οδών Ιεράς Οδού, Κρήνης, Κατσαρού και Αγίας Μαρίνας, με δύο εισόδους / εξόδους εκατέρωθεν της Ιεράς Οδού και πρόκειται να ξεκινήσει η λειτουργία του για το επιβατικό κοινό το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013.
Με την παρούσα σύμβαση κατασκευάστηκε και το Αμαξοστάσιο στην περιοχή του Ελαιώνα, ένα έργο άκρως απαραίτητο για τη λειτουργία της Γραμμής 3, συνολικής έκτασης 86.000 τ.μ., το οποίο ήδη λειτουργεί και εξυπηρετεί το δίκτυο του Μετρό.
Στην τελική δοκιμαστική λειτουργία του έργου εκτός από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χρήστο Τσίτουρα, παρευρέθηκαν ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο Δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας, κ. Γιώργος Καπλάνης, ο Δήμαρχος Αιγάλεω, κ. Χρήστος Καρδαράς, ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κ. Δημήτρης Μαραβέλιας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. κ. Νικόλαος Παπαθανάσης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ κ. Γρηγόρης Δημητριάδης και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΚ κ. Ηρακλής Δρούλιας.
Με την ευκαιρία παράδοσης του έργου ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χ. Τσίτουρας τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Με το έργο αυτό επέκτασης του Μετρό προς μια ακόμη περιοχή των Δυτικών προαστίων του Λεκανοπεδίου, ολοκληρώνεται μια επένδυση περίπου € 250 εκ., με χρηματοδότηση η οποία εξασφαλίστηκε από Εθνικούς και Κοινοτικούς πόρους, καθώς και προνομιακά χαμηλότοκα δάνεια από την ΕΤΕΠ. Πρόκειται επίσης, να συνδράμει στην καλύτερη δυνατή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των δήμων της περιοχής, που θα προσφέρει όχι μόνον γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων, αλλά και ουσιαστική αναβάθμιση των περιοχών αυτών.
Θα εξυπηρετούνται καθημερινά περισσότεροι από 30.000 επιβάτες και υπολογίζεται ότι η ημερήσια συνολική επιβατική κίνηση της Γραμμής 3, στο τμήμα Αγ. Μαρίνα - Μοναστηράκι, δύναται να ξεπεράσει τα 100.000 άτομα. Η μετακίνηση από το Σύνταγμα προς τον σταθμό Αγ. Μαρίνα θα καλύπτεται σε 8 λεπτά και η επέκταση αυτή αναμένεται να εξυπηρετήσει συγκοινωνιακά την ευρύτερη περιοχή του Αιγάλεω, του Χαϊδαρίου και της Αγίας Βαρβάρας και ειδικότερα το Νοσοκομείο Λοιμωδών Νόσων, το Δρομοκαΐτιο Θεραπευτήριο, το Αττικό Νοσοκομείο και τις εμπορικές επιχειρήσεις της περιοχής.»
Συμπληρωματικά σημειώνεται ότι στην περιοχή του Αμαξοστάσιου στον Ελαιώνα, πρόκειται να κατασκευαστεί ο Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ).
Με την παράδοση του σταθμού Αγ. Μαρίνα ολοκληρώνεται εντός του 2013, η παράδοση 7 συνολικά σταθμών προς το επιβατικό κοινό και συγκεκριμένα των σταθμών Περιστέρι και Ανθούπολη στις 5 Απριλίου 2013 και των σταθμών Ηλιούπολη, 'Aλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στις 25 Ιουλίου 2013.
Η Αττικό Μετρό Α.Ε., συνεχίζοντας το κατασκευαστικό της έργο προχωράει ήδη στην κατασκευή της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά, με 7,6 χλμ. σήραγγας και 6 σταθμούς, και της Επέκτασης του Τραμ από το ΣΕΦ προς το κέντρο του Πειραιά, με 5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμούς.
Επιπροσθέτως για μία ακόμη φορά επιβεβαιώνεται η ποιότητα και η χρησιμότητα του έργου γενικότερα της Αττικό Μετρό Α.Ε., όπως και η δυνατότητα της εταιρείας να παράγει έργο ιδιαιτέρων απαιτήσεων και δυσκολιών. Ειδικά τα έργα Μέτρο λειτουργούν ως μοχλός ανάπτυξης της Εθνικής Οικονομίας, συμβάλλοντας θετικά στην αύξηση των θέσεων εργασίας και συνεισφέροντας θετικά στο ΑΕΠ της Ελλάδας.