This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Metaforespress.gr] Μερίδιο 40,4% ο Πειραιάς στην κρουαζιέρα

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Metaforespress.gr] Μερίδιο 40,4% ο Πειραιάς στην κρουαζιέρα
Μερίδιο αγοράς 40,4% ο Πειραιάς στην κρουαζιέρα. Το top 15 του 2012

Στα 519 εκατ. ευρώ ανήλθαν πέρσι τα έσοδα από την κρουαζιέρα. Με διαφορά, το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς έχει ο Πειραιάς με 40,4% και ακολουθούν η Κέρκυρα με 12,3% και η Σαντορίνη με 9,6%.

Tης Βάσως Βεγιάζη

Όπως προκύπτει από στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, πέρσι πραγματοποιήθηκαν 4.737 αφίξεις πλοίων με 5,4 εκατ. εξόδους επιβατών, με τις συνολικές εισπράξεις από ταξιδιώτες κρουαζιέρας να διαμορφώνονται στα 519,4 εκατ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι, σε κάθε έξοδο, ο επιβάτης κρουαζιέρας δαπανούσε μόλις 100 ευρώ.

Για το πρώτο εξάμηνο του 2013, η ΤτΕ εκτιμά ότι οι συνολικές εισπράξεις έφτασαν τα 185 εκατ. Ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 9,5%, σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2012 (Ιανουάριος-Ιούνιος 2012: 169 εκατ.).

Τα έσοδα των 519 εκατ., σύμφωνα με στελέχη του κλάδου, είναι αμελητέα, αν συγκριθούν με τα 36 δισ. ευρώ που δαπανούνται σε ευρωπαϊκά λιμάνια από την παγκόσμια βιομηχανία της κρουαζιέρας. Η Ελλάδα είναι αποδέκτης μόνο 520 εκατ. ευρώ, λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων homeporting, όπως επίσης και λόγω έλλειψης κατάλληλων υποδομών στα περισσότερα από τα συνολικά 57 λιμάνια της χώρας. Αντίστοιχα, η Ιταλία έχει έσοδα 4,5 δις. και η Ισπανία 1,3 δις.

[Image: CRUISE2012.jpg]

Τα ελληνικά λιμάνια εξακολουθούν να αποτελούν λιμάνια διέλευσης και όχι λιμάνια εκκίνησης και συνεπώς οι δαπάνες των επιβατών, αλλά και των εταιρειών κρουαζιέρας να είναι χαμηλές. Αυτό, διότι οι εταιρείες κρουαζιέρας συνήθως χρησιμοποιούν τα λιμάνια εκκίνησης, ως βάσεις, στα οποία προμηθεύονται καύσιμα, τρόφιμα και λοιπό εξοπλισμό, ενώ πραγματοποιούν και μεγάλο μέρος των επισκευών των πλοίων.

Προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση και να προσελκυσθούν περισσότερα πλοία, ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης πρότεινε την δημιουργία «Ανώνυμης Εταιρείας Διαχείρισης Λιμένων Κρουαζιέρας», με μετόχους ελληνικά λιμάνια κρουαζιέρας και εταιρείες κρουαζιέρας.
(This post was last modified: 12-11-2013, 01:25 AM by Paul.)
23-10-2013, 10:31 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024