This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NEL LINES - Γενική συζήτηση

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
Post: #1
NEL LINES - Γενική συζήτηση
Δύσκολα τα πράγματα για μία από τις ιστορικότερες ναυτιλιακές εταιρίες στην ιστορία της ελληνικής ακτοπλοΐας, την Ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου.

Η αίτηση εξυγίανσης της που είχε υποβάλει η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου που συζητήθηκε στις 05 Οκτωβρίου 2012, πρωτόδικα δεν έγινε δεκτή. (διαβάστε σχετικό άρθρο)

Στην ενημέρωση των επενδυτών αναφέρεται ότι:
"Ανακοίνωση 17/06/2013

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι η αίτηση εξυγίανσης της που είχε υποβάλει σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 106 επ. Ν.3588/2007 που συζητήθηκε στις 05 Οκτωβρίου 2012, πρωτόδικα δεν έγινε δεκτή.
Το Διοικητικό Συμβούλιο που έλαβε γνώση, αποφάσισε όπως εξαντλήσει κάθε ένδικο μέσο για την θεραπεία της απόφασης αυτής και συνάμα να προβεί σε κάθε πρόσφορη ενέργεια με στόχο την διατήρηση της βιωσιμότητας και της συνέχισης της επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρείας.

Μετά Τιμής
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ"


Η ρευστότητα παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για την εταιρία, που ταλανίζεται συνεχώς από βλάβες και μηχανικά προβλήματα στα, γηρασμένα κατα γενική ομολογία, πλοία της.
Μετά τις συνεχείς βλάβες του Ταξιάρχη, ερχεται να προστεθεί άλλη μία για το ΕΓ/ΟΓ European Express ή έχει μειωμένη ταχύτητα λόγω οικονομίας ή ακόμα και έλλειψης καυσίμων; Ακούστηκε ότι το σημερινό δρομολόγιο απο Θεσσ/νίκη θα παραμείνει ανεκτέλεστο. Ας ευχηθούμε να επιδιορθωθεί σύντομα όποιο μηχανικό προβλημα έχει προκύψει.

Περιμένουμε νεότερα σε αναμενόμενο δελτίο τύπου.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!


(This post was last modified: 17-06-2013, 04:55 PM by Nikolas A..)
17-06-2013, 03:53 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
Post: #2
RE: NEL LINES - Γενική συζήτηση
Ανεκτέλεστο θα παραμείνει το σημερινό δρομολόγιο του European Express λόγω προβλήματος στην άγκυρα.
Με βάση το δελτίο τύπου της εταιρίας το δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί τη Τετάρτη.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου της ΝΕΛ.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!


(This post was last modified: 21-06-2013, 04:19 PM by Nikolas A..)
17-06-2013, 07:22 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
Post: #3
RE: NEL LINES - Γενική συζήτηση
Ανεκτέλεστα θα παραμείνουν τα δρομολόγια του European Express απο Κυριακή 23/6 έως και το Σάββατο 29/6/2013.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου της ΝΕΛ.

Το European Express θα πρέπει να φύγει από τη γραμμή για να ετοιμαστεί για τη νέα του γραμμή Ηγουμενίτσα-Μπάρι, ο Θεόφιλος προγραμματίζεται για δεξαμενή στις 27 του μήνα, άρα η γραμμή θα παραμείνει ορφανή. Υπάρχουν πληροφορίες ότι επίκειται ναύλωση του Ιεράπετρα Λ. από τη πλευρά της ΝΕΛ για την άγονη που μένει να επιβεβαιωθούν.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!


(This post was last modified: 22-06-2013, 02:30 AM by Paul.)
21-06-2013, 04:19 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
Post: #4
RE: NEL LINES - Γενική συζήτηση
"Το αίτημα αυτό υπεβλήθη μετά την υπαναχώρηση ενδιαφερόμενης ναυτιλιακής εταιρείας η οποία είχε λάβει την έγκριση του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννη Σπιλάνη να αντικαταστήσει με το πλοίο της τα δρομολόγια του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ στις ανωτέρω γραμμές."

Με τη πρόταση αυτή από το Δελτίο Τύπου της ΝΕΛ επιβεβαιώνεται και επίσημα το ναυάγιο μεταξύ της αρχικής συμφωνίας της με την ΑΝΕΚ για δρομολόγηση του Ιεράπετρα Λ.
Οι παραπάνω απαιτήσεις της ΑΝΕΚ πάνω στην άγονη του Β.Α. Αιγαίου την οποία κατέχει η ΝΕΛ οδήγησαν την εταιρία να αππορίψη αυτο το σχέδιο και να προτιμήσει μέσω τροποποιήσεων δρομολογίων να καλύψει το κενό μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών ετήσιας συντήρησης του Θεόφιλος 9 και 10/7.

Να δούμε αν θα καρποφορήσει η ναύλωση του Επτάνησος για τα ενδοκυκλαδικά. Μακάρι..
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!


(This post was last modified: 29-06-2013, 01:38 PM by Nikolas A..)
29-06-2013, 03:01 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
Post: #5
RE: NEL LINES - Γενική συζήτηση
Σύμφωνα με συνεχή δελτία τύπου της εταιρίας και λόγω εμπλοκής στον ανεφοδιασμό καυσίμων των πλοίων της, από σήμερα 9/10/2013 και μέχρι Δευτέρα 14/10/2013 ακυρώνονται τα εξής δρομολόγια:

Δεν θα εκτελεστεί το δρομολόγιο του πλοίου «European Express» την Τετάρτη 9.10.2013 από Καβάλα για Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Καρλόβασι - Άγιο Κήρυκο καθώς και η επιστροφή του.

Επίσης ακυρώθηκαν τα δρομολογία του πλοίου «Aqua Jewel» από Παρασκευή 11.10.2013 ως Δευτέρα 14.10.2013:

α) Λαύριο - Κέα - Κύθνος - Σύρος - Πάρος - Νάξος - Ίος - Σίκινος - Φολέγανδρος - Κίμωλος - Μήλος

β) Μήλος - Κίμωλος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ίος - Νάξος - Πάρος - Σύρος

γ) Σύρος - Πάρος - Σέριφος - Σίφνος - Κίμωλος - Μήλος - Κίμωλος - Σίφνος - Σέριφος - Πάρος - Σύρος

δ) Σύρος - Κύθνος - Κέα - Λαύριο

Επιπλέον η εταιρεία «Σι Λινκ Φέρρις» (θυγατρική της ΝΕΛ) ανακοινώνει ότι το δρομολόγιο του πλοίου «Aqua Maria» την Τετάρτη 9.10.2013 από Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο - Λήμνο - Καβάλα, καθώς και η επιστροφή του δεν θα εκτελεστεί.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι επιβάτες που είχαν εκδώσει εισιτήρια θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της εταιρείας.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!


(This post was last modified: 09-10-2013, 02:16 PM by Nikolas A..)
09-10-2013, 02:16 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.169
Joined: 12-11-2009
Post: #6
RE: NEL LINES - Γενική συζήτηση
Αν και έχει ξαναγίνει στο παρελθον παρομοιο σκηνικό, μήπως είναι η αρχή του τέλους για την ΝΕΛ???

Ηταν υπο καθεστώς προστασίας μέχρι τις 30/9 αλλά εφόσον ακόμα δεν έχει βγεί απόφαση απο το δικαστήριο για το σχέδιο εξυγίανσης της εταιρειας είμαστε εν αναμονή εξελίξεων... Μέχρι τότε όλες οι υποχρεώσεις της εταιρείας πρεπει να καλύπτονται της μετρητοις (πχ. καυσιμα) εξ' ου και τα παραπάνω...

Τωρα το πως θα προωθηθούν οι επιβάτες με μεριμνα της εταιρείας ειδικά σε νησιά άγονα που το πλοίο της ειναι η μόνη σύνδεση πραγματικά μόνο η ίδια το ξέρει... Angry
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα



09-10-2013, 06:40 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
Post: #7
RE: NEL LINES - Γενική συζήτηση
Και ξανά στο ίδιο έργο θεατές. Και ξανά και ξανά.

Καταντάει γραφικό για εμάς τους "απ' έξω", αλλά άκρως τραγικό και καταδικαστέο για όσους ταξιδεύουν και περιμένουν πως και πως τις 3, 4, 5 μέρες άδεια που με κόπο έχουν κρατήσει για να ξεκουραστούν.

Επιτέλους ας λειτουργήσει αυτό το κράτος και το αρμόδιο υπουργείο, ας γίνει κάτι, ας ξυπνήσουμε...

Θεσσαλονίκη
Αντιμέτωποι με πολύωρη καθυστέρηση και ταλαιπωρία βρίσκονται οι περίπου 1.000 επιβάτες του πλοίου European Express, που επρόκειτο να αποπλεύσει στις 10 το βράδυ της Δευτέρας από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για Λήμνο, Χίο, Μυτιλήνη και Βαθύ Σάμου.

Λόγω προβλήματος ανεφοδιασμού, το πλοίο παραμένει «δεμένο» έως αυτή την ώρα στο λιμάνι, με τους υπεύθυνους να ενημερώνουν αρχικά τους επιβάτες ότι ο απόπλους επρόκειτο να γίνει στις 4 τα ξημερώματα και στη συνέχεια να ανακοινώνουν νέα καθυστέρηση και αναχώρηση στις 5 το απόγευμα της Τρίτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, όσοι ταξιδεύουν από περιοχές εκτός Θεσσαλονίκης εισήλθαν κανονικά στο πλοίο, όπου φιλοξενούνται. Για το περιστατικό ενημερώθηκε η εισαγγελέας Θεσσαλονίκης, ενώ σχηματίζεται δικογραφία από τις λιμενικές αρχές της πόλης.

Πηγή: In.gr
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!


05-08-2014, 10:26 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.169
Joined: 12-11-2009
Post: #8
RE: NEL LINES - Γενική συζήτηση
Quote:Συγκεκριμένα, μετά το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΜΥΤΙΛΗΝΗ», που βρίσκεται στο λιμάνι στο Καρλόβασι της Σάμου και χωρίς πετρέλαιο και τροφοδοσία για πάνω από 12 μέρες, σήμερα έγινε διακοπή της ηλεκτροδότησης στα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία «ΘΕΟΦΙΛΟΣ», «EUROPEAN EXPRESS», «AQUA JEWEL», που βρίσκονται στο μώλο της Δραπετσώνας, με αποτέλεσμα να μη διασφαλίζεται η ενδιαίτηση των ναυτεργατών και με σοβαρούς κινδύνους στην ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής, του πλοίου, της λιμενικής εγκατάστασης.

Στο υπόμνημά τους προς τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας, το γενικό γραμματέα, τη Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας, τον πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο του ΝΑΤ, το Λιμεναρχείο Κερατσινίου, τη ΠΝΟ και τα Ναυτεργατικά Σωματεία τονίζουν ότι «άμεσα επιβάλλεται να συγκληθεί η τριμελής επιτροπή και να εφαρμοστεί ο νόμος "περί εγκατάλειψης", να δεσμευτεί εγγράφως το υπουργείο ότι οι ναυτεργάτες των πλοίων της ΝΕΛ, που έχουν συμπληρώσει την αίτηση για την ένταξη τους στο νόμο "περί εγκατάλειψης", διατηρούν πλήρως τα δικαιώματά τους μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας, βγαίνοντας από την ομηρία και τις συνθήκες εξαθλίωσης όπου τους έχει οδηγήσει η ναυτιλιακή εταιρεία.

Ο ΥΕΝ να αναλάβει άμεσα τις ευθύνες του για την ασφαλή ενδιαίτηση και τη διαμονή των ναυτεργατών στα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία της ΝΕΛ και για το σύνολο των προβλημάτων τους.

Σιωπηρά παρακολουθούμε όλοι το σήριαλ ΝΕΛ, κάθε βδομάδα και μια νέα είδηση κάνει το γύρο των ΜΜΕ, μέσα σε μερικούς μήνες κηρύχθηκε έκπτωτη απο όλες τις άγονες που εξυπηρετούσε και τώρα σιγά σιγά ξεκινάει να παίζεται η τελευταία πράξη του έργου με άφαντη διοίκηση και παρατημένους ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα...

Όχι ότι πριν έτρωγαν με έξοδα της εταιρείας αφού είναι απλήρωτοι αλλά πλέον η εταιρεία ως άλλο "ζόμπι" δεν μπορεί να εκτελέσει καμία γραμμή και χωρίς λεφτά επιδοτήσεων δεν μπορεί να τάξει πλέον τίποτα...

Το μόνο μυστήριο είναι το ταχύπλοο Παναγιά Θαλασσινή που πωλήθηκε στον κ. Παναγιωτόπουλο χωρίς να έχει γίνει οποιαδήποτε ανακοίνωση αλλά προφανώς τα όποια έσοδα τα απορρόφησε κατευθείαν η τράπεζα λόγω χρεών.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα



(This post was last modified: 04-06-2015, 05:48 PM by Paul.)
04-06-2015, 05:46 PM
Find Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.21, © 2002-2020 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2020