This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ

marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#31
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(04-07-2013, 11:18 PM)mercedes elbo Wrote: Β3: Όχι δες εδώ http://oasa.gr/xpmap.php?id=pa3. Η τρίτη στάση μετά το Τέρμα είναι Άγιος Κωνσταντίνος και είναι απέναντι απ' την αντίστοιχη προς Γκόλφ.

114: Μακάρι και μακάρι γιατί καλό θα 'ταν τώρα που πάει το Ε22 Ελληνικό να ανέβουν και τα υπόλοιπα τοπικά (114, 115/116, 149/170) στο Στ. Ελληνικού είτε ως έχουν είτε με τροποποιήσεις. Έτσι και θα ξαλάφρωνε το Ε22 και το 171 και θα συνδεόταν το Κίτσι, το Κόρμπι, το Χέρωμα και το Καβούρι απευθείας με το μετρό.
128: Όπως ακριβώς το προτείνεις με Τέρμα στο Στ. Ελληνικού.
154/Α4: Αυτό που προτείνεις ως 154 είναι το παλίο Α4 τοπικοποιημένο. Δεν είναι άσχημη σκέψη να πάει το Α4 ως τοπικό στον Άλιμο και να επανέλθει ένα τοπικό 208 αλλά πιστεύω θα 'ταν καλύτερο να μείνει το σημερινό Α4 τοπικοποιημένο στο Στ. Ηλιούπολης καθώς είναι επιτυχημένο. Το 216 να μείνει ως έχει αλλά απ' την Βουλιαγμένης να πηγαίνει κατ' ευθείαν Αγίου Κωνσταντίνου όχι να κάνει κύκλο στο Άγιο Δημήτριο.
162/163: Συμφωνώ
207: Το 207 όμως δεν πάει μετρό. Μόνο το 205. Και ειδικά αν θέλουμε να ενοποιηθούν Α3/Β3 που σημαίνει ότι δεν θα 'χει Β3 από Γ. Λαμπράκη και Καραχάλιου χρειάζεται ένα συχνό 205 με διέλευση από Γ. Λαμπράκη και στις δύο κατευθύνσεις. Οπότε ας κοπεί το 207 για να μπουν όλα τα οχήματα στο 205 ώστε να ανταπεξέλθει.

Β3: Έχει απόλυτο δίκιο! Απλά θυμόμουν την κοινή στάση που έχουν Α3/Β3 απέναντι από το Public όταν πάνε προς το Γκολφ και αυτή την είχα ξεχάσει. Και πάλι, όμως, θα πρέπει να ενημερωθεί και ο κόσμος, για να μη βρεθεί προ εκπλήξεως.
ΤΟΠΙΚΑ ΒΒΒ: Θα έπρεπε και αυτά να πάνε στο Μετρό του Ελληνικού. Φτάνουν μέχρι το Γκολφ και λυπούνται μέσω Ευρυάλης να τα στείλουν στο Ελληνικό; Βέβαια θα γίνει και το σώσε από λεωφορεία στον πρώην Ανατ. Αερολιμένα.
128+207: Στην πρόταση για τροποποίηση ξέχασα να τα στείλω και τα δύο στο Μετρό του Ελληνικού! Tongue
Αν καταργήσουμε το 207, τότε μένει χωρίς λεωφορείο η Α. Παπανδρέου. Οπότε, ας ενισχύονταν το 205 χωρίς να καταργηθεί το 207.
Α4: Ποια είναι τα κριτήρια για να θεωρήσουμε επιτυχημένη μια γραμμή; Αν είναι η επιβατική κίνηση, τότε εξαρχής κανένας δεν πίστευε ότι υπήρχε έστω και 0,01% πιθανότητα να μην πετύχει το Α4, εφόσον απορροφούσε και το παλιό 208. Οπότε και να έσπαγε, ότι θα δημιουργούνταν, πετυχημένο θα ήταν ξανά.
05-07-2013, 09:42 AM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - by marios.ilioupoli - 05-07-2013, 09:42 AM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Επέκταση Μετρό προς Αγ. Μαρίνα - Αναδιάταξη γραμμών στα ΔΠ marios.ilioupoli 21 12.357 03-12-2013, 02:15 AM
Last Post: Konstantinos
  Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ mercedes elbo 13 8.115 18-10-2013, 03:55 PM
Last Post: marios.ilioupoli

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024