(09-05-2013, 10:41 PM)ecoj Wrote: Αφού αν κοπεί το 141 θα περισσέψουν κάποια οχήματα εκ των οποίων μερικά μπορούν να πάνε στο 229. Επίσης κάτι γραμμές σαν το 247 θα καταργηθούν λογικά άρα κάτι θα περισσέψει από εκεί για να πάει στα 229 και Β1.
Άρα η Α4 μπορεί να κοπεί μέχρι την Ηλιούπολη και η Α3 μόνη της ως κορμός. Σωστό άλλα μετά χρειάζεται μια συχνότητα σαν της Α13 ή του 220 για να σταθεί
Και πάλι ας πουμε ότι φτάνουμε το 229 σε μια καλή συχνότητα η υπόλοιπη διαδρομή μέχρι Πειραιά δεν την χρειάζεται αν και δεν πιστεύω πως έχει νόημα να κάνουμε αυτή την κουβέντα για τον Άλιμο καθώς ο ΟΑΣΑ μιλάει για τοπική κυκλική που λογικά θα 'ναι συνεννωση των 109 με 141. Επίσης, το Β1 πρέπει να ενισχυθεί και να διευρύνει το ωράριο του ώστε να καλύψει μόνο του Λ. Αλίμου, Γερουλάνου και λίγο από Ελληνικό.
Για το Α3 εν θα το 'λεγα ότι χρειάζεται μια τόσο καλή συχνότητα. 10λεπτο στην αιχμή με 18μετρα επαρκεί για την Βουλιαγμένης.