This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τρόλεϊ: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων

cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#21
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Γιατί οι γραμμές 3 και 14, στο κομμάτι της Πατησίων από Λασκαράτου έως Αλεξάνδρας, και στην Κηφισίας, από Αλεξάνδρας έως Γηροκομείο έχουν κοινό κομμάτι... αλλά η 14 δεν περνά από Κέντρο!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
12-04-2011, 09:42 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#22
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Το "μέσω κέντρου" το είδα και στο 13. Ένα τρόλλεϋ στο 14 που είδα έγραφε "μέσω Αλεξάνδρας".
12-04-2011, 11:09 PM
Website Find Reply
argymeg Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 44
Joined: 05-02-2011
#23
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(11-04-2011, 04:23 PM)Citaro Wrote: Υπ' όψιν το λοιπό πλάνο του ΗΛΠΑΠ είναι στο μέλλον να γίνει κυκλικό το 11 (Ανω Πατήσια - Κέντρο), να κοπεί το 1 κάτω από Ομόνοια μέχρι Αττική, να πάει το 2 στην Ν. Ελβετία και να αναλάβει το 12 τον κλάδο της Καισαριανής.

Ε; Huh Κυκλικό το 11; Αν ήταν έτσι γιατί κόψανε το 9; Και εννοείς το 12 να γίνει Καισαριανή-Περιστέρι;
13-04-2011, 12:51 AM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#24
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(13-04-2011, 12:51 AM)argymeg Wrote: Ε; Huh Κυκλικό το 11; Αν ήταν έτσι γιατί κόψανε το 9; Και εννοείς το 12 να γίνει Καισαριανή-Περιστέρι;

Ναι, αυτά που γράφω τα έχω διαβάσει σε business plan του ΗΛΠΑΠ. Οι γραμμές που προτείνονται είναι αναλυτικά :

1 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΜΟΣΧΑΤΟ
2/4 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - Ν. ΕΛΒΕΤΙΑ
ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ (συγκρότημα)
3/13 Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ - ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Ν. ΨΥΧΙΚΟ
ΛΑΜΠΡΙΝΗ - ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Ν. ΨΥΧΙΚΟ (συγκρότημα)
5 ΠΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ - ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
6 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΥΛΟΣ
Το 7 και το 8 είναι υπό εξέταση
10 ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ
11 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ - ΠΛ. ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
12 ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ - ΖΑΠΠΕΙΟ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
14 ΠΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
15 ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ - ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ - ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
16 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
17 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
18/19 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (Εθν Αντιστάσεως)
ΜΟΥΣΕΙΟ - ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (Σιδερα) (συγκρότημα)
20 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ - ΚΑΣΤΕΛΛΑ - Ν. ΦΑΛΗΡΟ
21 ΖΑΠΠΕΙΟ - ΝΙΚΑΙΑ
24 ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΙΛΙΟΝ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
25 ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΙΛΙΟΝ - ΚΑΜΑΤΕΡΟ

Με το σχήμα αυτό ευελπιστούν να "στρώσουν" τα δρομολόγια και να εξοικονομήσουν οχήματα. Το 12 το προτείνουν να πάει Καισαριανή ώστε να έχει "ρεμίζα", γιατί σήμερα ούτε στο Περιστέρι έχει χώρο να σταθεί, ούτε στο Ζάππειο. Εξ άλλου, η απόσταση Ζάππειο - Παγκράτι δεν είναι και πολύ μεγάλη, για να γίνει τελείως μακαρόνι η γραμμή.

Όλα αυτά βέβαια ίσχυαν μέχρι πρότινος, τώρα που έβγαλαν τα σχέδια για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, τα παραπάνω μπορεί να μην έχουν αξία ...
13-04-2011, 03:33 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#25
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(13-04-2011, 03:33 PM)Citaro Wrote: Το 12 το προτείνουν να πάει Καισαριανή ώστε να έχει "ρεμίζα", γιατί σήμερα ούτε στο Περιστέρι έχει χώρο να σταθεί, ούτε στο Ζάππειο. Εξ άλλου, η απόσταση Ζάππειο - Παγκράτι δεν είναι και πολύ μεγάλη, για να γίνει τελείως μακαρόνι η γραμμή.

Δεν νομίζω ότι στην "Καισιαριανή" (σε εισαγωγικά γιατί βρίσκεται εντός του δήμου Αθηναίων) έχει χώρο για 18μετρα. Από την άλλη θα μου άρεσε να επιστρέψει στο Παγκράτι ο ιστορικός του αριθμός (το 12).
13-04-2011, 03:52 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#26
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(13-04-2011, 03:52 PM)abc Wrote: Δεν νομίζω ότι στην "Καισιαριανή" (σε εισαγωγικά γιατί βρίσκεται εντός του δήμου Αθηναίων) έχει χώρο για 18μετρα. Από την άλλη θα μου άρεσε να επιστρέψει στο Παγκράτι ο ιστορικός του αριθμός (το 12).

Δεν θυμάμαι τελευταία να έχει 18μετρα το "Ζάππειο - Περιστέρι" ...
13-04-2011, 09:06 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#27
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
http://www.athens-trolley.gr/pdf/orders/...1_2013.pdf

Σελίδες 39 και 40 είναι γραμμένα αυτά που σας περιγράφω παραπάνω περί αλλαγής στις γραμμές.
14-04-2011, 09:10 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#28
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Σε σχέση με τα προηγούμενα πόστ και με δεδομένο ότι η σημερινή δρομολόγηση τρόλλεϋ θέλει παρεμβάσεις λόγω αλληλοεπικαλύψεων και ελλιπούς συντονισμού, προτείνω το εξης νεο σχήμα γραμμών για τα τρόλλεϋ της ΑΘΗΝΑΣ :

1 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ- ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΚΑΛΛΙΘΕΑ- ΜΟΣΧΑΤΟ
Το τμήμα Αττική - Ομόνοια καταργείται ως παράλληλο του Μετρό. Συχνότητα αιχμής ανά 10-11' / άκρων ανά 25-30'. Συντονισμός δρομολογίων με το 5.

2 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ- ΠΑΓΚΡΑΤΙ- Ν. ΕΛΒΕΤΙΑ
Εξυπηρέτηση του κλάδου Βύρωνα αντί του 11 (που καταργείται). Συχνότητα αιχμής ανά 10' / άκρων ανά 25-30 (συγκρότημα με το 4).

3 ΠΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ- ΚΑΝΙΓΓΟΣ- Ν. ΨΥΧΙΚΟ με 18μετρα
Κάλυψη του τμήματος Ν. Ψυχικού αντί του 13 που καταργείται, με σκοπό την εξομάλυνση της εξυπηρέτησης (ενιαία συχνότητα - αρθρωτά οχήματα). Συχνότητα αιχμής ανά 5-6' / άκρων ανά 20'

4 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ- ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ- ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ
Ως έχει. Συχνότητα αιχμής ανά 10' / άκρων ανά 25-30 (συγκρότημα με το 2).

5 ΛΑΜΠΡΙΝΗ- ΚΟΥΚΑΚΙ- ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Ως έχει. Συχνότητα αιχμής ανά 10-11' / άκρων ανά 25-30'. Συντονισμός δρομολογίων με το 1.

6 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ- Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ- ΚΟΚ. ΜΥΛΟΣ
Ως έχει. Συχνότητα αιχμής ανά 10' / άκρων ανά 25-30.

7 ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ- ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ- ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ
Νεα γραμμή (κυκλική) με αφετηρία το Γηροκομείο, κάθοδος Κηφισίας, δεξιά Αλεξάνδρας, αριστερά Πατησίων, δεξιά Σίνα (νέα εναέριος), δεξιά Πανεπιστημίου, δεξιά Πατησίων, δεξιά Αλεξάνδρας, αριστερά Κηφισίας.
Κατάργηση των σημερινών περιμετρικών 7 και 8.
Συχνότητα αιχμής 10' / άκρων 20'.

10 ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ- ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ- ΧΑΛΑΝΔΡΙ με 18μετρα.
Ως έχει. Συχνότητα αιχμής 10' / άκρων 25-30'.

12 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ)- ΖΑΠΠΕΙΟ- ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
Επέκταση μέχρι Παγκράτι/Καισαριανή και ανάληψη του κλάδου του σημερινού 2. Συχνότητα αιχμής 6-7' / άκρων 20'. Σημαντική βελτίωση της εξυπηρέτησης Παγκρατίου.

14 Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ- ΠΑΤΗΣΙΑ- ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ- ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ με 18μετρα.
Ανάληψη του κλάδου Ν. Φιλαδέλφειας - Ανω Πατησίων από το 3. Συχνότητα αιχμής 9' / άκρων 20'.

Οι σημερινές γραμμές 8, 11, 13 καταργούνται.
Οι γραμμές 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25 χωρίς τροποποιήσεις.

Με το παραπάνω σχήμα
- στρώνει η εξυπηρέτηση της Καλλιθέας, καθώς οι γραμμές 1/5 θα δουλεύουν με εναλλάξ δρομολόγια, άρα θα έχουμε διελεύεσεις ανά 5-6' και όχι όπως σήμερα που διέρχονται ακανόνιστα με κενά εως και 15-20' σε ώρες ημέρας.
- στρώνει η εξυπηρέτηση της Βασ. Σοφίας, όπου ισχύουν τα ίδια με την Καλλιθέα. Θα μείνει μόνο το 3, το οποίο όμως θα δουλεύει ανά 6' με αρθρωτά και θα παρέχει αξιόπιστη κάλυψη. σε αντίθεση με σήμερα που τα τρόλλευ των γραμμών 3,8,13 διέρχονται "ομαδόν" και αφήνουν κενά 20 λεπτών σε ώρες ημέρας.
- εκλογικεύεται η κάλυψη τμημάτων γραμμής με μικρότερο όγκο επιβατών (Λαμπρινή- Πατήσια, Φιλαδέλφεια- Πατήσια), ενώ αυξάνεται η εξυπηρέτηση εκεί που υπάρχει ανάγκη (Παγκράτι)
- βελτιώνεται η κάλυψη της Αλεξάνδρας, καθώς εισάγεται η νέα γραμμή 7, που επικεντρώνεται στην διαδρομή Αλεξάνδρας - Πολυτεχνείο- Ακαδημίας. Παράλληλα, εξοικονομούνται οχήματα από τον κλάδο Βασ. Σοφίας, που επικαλύπτεται από το Μετρό.
- καταργείται το τμήμα Αττική - Ομόνοια και διατηρείται μόνο ως υπηρεσιακή διαδρομή, καθώς τόσον η διαδρομή, όσο και οι στάσεις ταυτίζονται με αυτές του Μετρό και το επιβατικό κοινό του τρόλλεϋ είναι ελάχιστο.
- βελτιώνεται η εξυπηρέτηση της Πατησίων καθώς αντί των 4 γραμμών κέντρου (3,5,11,13) με ακανόνιστα δρομολόγια εισάγονται 3, εκ των οποίων η μία με αρθρωτά και συντονίζεται η διέλευσή τους, έτσι ώστε να διατηρείται συχνότητα 10λεπτη ακόμη και το πρωϊ της Κυριακής.

Τέλος, εξοικονομούνται 5-10 οχήματα σε σχέση με το σημερινό πλάνο λειτουργίας.
(This post was last modified: 10-05-2011, 04:14 PM by Citaro.)
10-05-2011, 04:10 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#29
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Τι νόημα έχει το προτεινόμενο 7;
10-05-2011, 05:20 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#30
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(10-05-2011, 05:20 PM)abc Wrote: Τι νόημα έχει το προτεινόμενο 7;

Nα συνδέσει το κέντρο με την Αλεξάνδρας και την Αλεξάνδρας με το κέντρο. Επίσης να συμπληρώσει την (κακή) συγκοινωνία από Μετρό Αμπελόκπηοι προς Πεδίον Άρεως και από Πεδίον Άρεως προς Μετρό Αμπελόκηποι.
Ό,τι δηλαδή κάνουν σήμερα τα 7/8 στο κομμάτι αυτό, απλά με καλύτερες συχνότητες.
Και επειδή τα 7/8 στο τμήμα Αμπελόκπηοι - Βασ. Σοφίας - Ακαδημίας είναι άχρηστα (αφού υπάρχει το μετρό και τα 3/13/Α5/Χ14), τα ενοποιοώ και τους δίνω αξία.
Το Γηροκομείο δεν είναι δική μου ιδέα, το έχει προτείνει ο ΗΛΠΑΠ για το 8, να μην κάνουν αφετηρία/τερμα στη μέση της Αλεξάνδρας.
10-05-2011, 07:25 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#31
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Μ' αρέσουν οι προτάσεις του Citaro.

Μία παρατήρηση μόνο: Τα δρομολόγια του 1 και του 5 μου φαίνεται δύσκολο να συντονιστούν εφόσον δεν έχουν κοινή αφετηρία ή τέρμα. Η κίνηση είναι καμιά φορά απρόβλεπτη. Ίσως να ήταν καλύτερο να πάει και το 5 στο Μοσχάτο, βέβαια δεν ξέρω αν έχει χώρο εκεί.
10-05-2011, 08:32 PM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#32
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(10-05-2011, 07:25 PM)Citaro Wrote: Nα συνδέσει το κέντρο με την Αλεξάνδρας και την Αλεξάνδρας με το κέντρο. Επίσης να συμπληρώσει την (κακή) συγκοινωνία από Μετρό Αμπελόκπηοι προς Πεδίον Άρεως και από Πεδίον Άρεως προς Μετρό Αμπελόκηποι.
Ό,τι δηλαδή κάνουν σήμερα τα 7/8 στο κομμάτι αυτό, απλά με καλύτερες συχνότητες.

Εκτός από τα 7/8 έχουμε και τα 14, Α7,Β7,18,19,Β5.
10-05-2011, 10:56 PM
Find Reply
N1Ellinikou Offline
Mercedes-Benz O405N
*



Posts: 98
Joined: 10-10-2009
#33
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Οι προτασεις του Citaro ειναι πολυ καλες. Θα προτεινα ομως, η αριθμιση να ενταχθει στο συστημα των λεωφορειων (για παραδειγμα το 10 να ξαναγινει 450, το 18/19 να ξαναγινει Α6/Β6 αντιστοιχα κ.ά.).
11-05-2011, 12:14 AM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#34
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(10-05-2011, 10:56 PM)abc Wrote: Εκτός από τα 7/8 έχουμε και τα 14, Α7,Β7,18,19,Β5.

To 14 δεν παει κέντρο αλλά Πατήσια. Το Α7/Β7 ανεβαίνει Χαρ. Τρικούπη και κατεβαίνει Εξάρχεια με τέρμα την Κάνιγγος. Ειδικά στην άνοδο αφήνει τη μισή Αλεξάνδρας ακάλυπτη. Τα 18/19 ξεκινάνε από Μουσείο που μόνο κέντρο δεν είναι - για οπουδήποτε θες μετεπιβίβαση, εκτός κι αν τη βρίσκεις να περπατάς την Πατησίων προς Ομόνοια μέσα απ' τα πρεζόνια. Το Β5 πάει Στ. Λαρίσης.

Άρα, δεν θέλουμε κάτι σαν τα 7/8;

(10-05-2011, 08:32 PM)Giannis Wrote: Μ' αρέσουν οι προτάσεις του Citaro.

Μία παρατήρηση μόνο: Τα δρομολόγια του 1 και του 5 μου φαίνεται δύσκολο να συντονιστούν εφόσον δεν έχουν κοινή αφετηρία ή τέρμα. Η κίνηση είναι καμιά φορά απρόβλεπτη. Ίσως να ήταν καλύτερο να πάει και το 5 στο Μοσχάτο, βέβαια δεν ξέρω αν έχει χώρο εκεί.

Σαφώς και δεν είναι εύκολο το εγχείρημα τις καθημερινές, αλλά τουλάχιστον να έχουν ίδιες συχνότητες, όχι το 1 ανά 15 και το 5 ανά 12.
Τα βράδια και τις Κυριακές, που υπάρχει μεγάλο πρόβλημα, είναι πολύ απλό να πετύχεις συντονισμό, γιατί οι χρόνοι είναι υπολογίσιμοι :
Αν πχ φεύγει το 1 από Μοσχάτο 21:00 - 21:20, διέρχεται από Τζιτζιφιές 21:12- 21:32. Συνεπώς, βάζεις το 5 να φεύγει 21:20 - 21:40.
(This post was last modified: 11-05-2011, 01:59 AM by Citaro.)
11-05-2011, 01:54 AM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#35
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(11-05-2011, 01:54 AM)Citaro Wrote: To 14 δεν παει κέντρο αλλά Πατήσια. Το Α7/Β7 ανεβαίνει Χαρ. Τρικούπη και κατεβαίνει Εξάρχεια με τέρμα την Κάνιγγος. Ειδικά στην άνοδο αφήνει τη μισή Αλεξάνδρας ακάλυπτη. Τα 18/19 ξεκινάνε από Μουσείο που μόνο κέντρο δεν είναι - για οπουδήποτε θες μετεπιβίβαση, εκτός κι αν τη βρίσκεις να περπατάς την Πατησίων προς Ομόνοια μέσα απ' τα πρεζόνια. Το Β5 πάει Στ. Λαρίσης.

Άρα, δεν θέλουμε κάτι σαν τα 7/8;
Το σχόλιο μου αφορούσε την χρησιμότητα του προτινόμενου 7 για την διαδρομή Αμπελόκηποι - Πεδίο Άρεως. Είμαι τις άποψης ότι σήμερα τα 7 και 8 καλύπτουν πολύ μικρό μέρος αυτής της ανάγκης.

11-05-2011, 11:29 AM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#36
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Να ρωτήσω το 12 πράγματι έχει τελευταίο δρομολόγιο τα Σάββατα από Σύνταγμα 1:50 και από Περιστέρι 2:50? Γιατί έτσι γράφει στο site.http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p12
28-06-2011, 12:28 PM
Find Reply
chris747 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 19
Joined: 07-03-2011
#37
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
στις προτασεις του Citaro θα προτεινα το 1 ναγινει 3 και το 3 13 μιας και οι δυο αριθμοι εξυπηρετουσαν ανεκαθεν την πατησιων και ανω πατησια-παπαδιαμαντη.
28-06-2011, 10:41 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#38
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Στον Απολογίσμο του έργου των ΗΛΠΑΠ δείχνει ότι στο 2011 λειτουργούσαν 20 γραμμές εν αντιθέσει με το 2010 που λειτουργούσαν 22. Είχα την εντύπωση ότι οι γραμμές είναι 22. Τι εννούν;
18-07-2011, 05:33 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#39
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Πάντως τόσο στο site του ΟΑΣΑ, όσο και στο site των ΗΛΠΑΠ αναφέρονται 22 γραμμές. Μετά το 9 δεν θυμάμαι να έχει καταργηθεί άλλη γραμμή.

Αλλά από την άλλη μου φαίνεται περίεργο να έκαναν λάθος στον απολογισμό τους.
(This post was last modified: 18-07-2011, 05:45 PM by Giannis.)
18-07-2011, 05:44 PM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#40
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(18-07-2011, 05:44 PM)Giannis Wrote: Πάντως τόσο στο site του ΟΑΣΑ, όσο και στο site των ΗΛΠΑΠ αναφέρονται 22 γραμμές. Μετά το 9 δεν θυμάμαι να έχει καταργηθεί άλλη γραμμή.

Αλλά από την άλλη μου φαίνεται περίεργο να έκαναν λάθος στον απολογισμό τους.

Να προσθέσω στο αρχικό μου μήνυμα ότι έχουν μειώσει τα χιλιόμετρα από 381 σε 363. Η μόνη μείωση που θυμάμαι ήταν της διαδρομής του 14.
18-07-2011, 05:50 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών AlexNik 366 231.742 01-05-2015, 03:53 PM
Last Post: Nikolas A.

Forum Jump:



Users browsing this thread: 9 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024