Αυτό που προτείνεις είναι η λύση... Να πούμε ότι "Εγώ θέλω να μπαίνω σε λεωφορείο που έχει προορισμό το Πανεπιστήμιο/Τει και να φτάνω σε 10 λεπτά και δεν θέλω ούτε 50 άσχετες στάσεις, ούτε παππούδες που έχουν βγεί πρωί πρωί για βόλτα εξετάσεις ή ότι άλλο". Βέβαια θα πρέπει να γίνει σαν τις γραμμές του αεροδρομίου στην Αθήνα όπου επιτρέπεται μόνο η επιβίβαση σε μερικά ενδιάμεσα σημεία γιατί αλλιώς δεν θα έχει απήχηση.
Βέβαια αυτό πρέπει να γίνει σε συνεννόηση με την πρυτανεία η οποία και θα επικυρήξει τον διαγωνισμό για τις μετακινήσεις των φοιτητών και θα βάλει και τους όρους και την ανταμοιβή για την μετακίνηση αυτή.
(05-05-2011, 09:01 PM)Cmaniac Wrote: Εσεις στο Ηρακλειο η αληθεια ειναι οτι εχετε πολυ υψηλο κοστος στις μετακινησεις σας. Εδω στην Καβαλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ καποια ανταποδωση για τους τακτικους πελατες (μηνιαιες καρτες απεριοριστων), πραγμα που με εβρισκε αντιθετο απο την πρωτη στιγμη.
Μην νομίζεις ότι έχεις κανένα τρομερό κέρδος... Αν τα βάλεις κάτω θα δείς ότι για να κερδίσεις 5-10 ευρώ από την κάρτα σε σχέση με τα εισητήρια πρέπει να πηγαίνεις κάθε μέρα στο πανεπιστήμιο όλο το μήνα και να κάνεις και κάποιες ενδιάμεσες διαδρομές αλλιώς το μόνο προνόμιο είναι η μετεπιβίβαση και ότι δεν έχεις το άγχος να τρέχεις για εισητήρια... Δεν θέλω να σχολιάσω ότι τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο δεν εκδίδουν κάρτα λες και παύουμε να είμαστε φοιτητές. Το ακόμη πιο εξωφρενικό είναι ότι η κάρτα τυπικά ισχύει σε γραμμές απο το σπίτι σου και προς το πανεπιστήμιο μόνο (γι αυτό και γράφει διευθυνση κατοικίας και σχολή στην οποία είσαι) αλλά προς το παρόν κανένας δεν μου έχει δημιουργήσει θέμα γι αυτό (αυτό έλειπε με τα 40 ευρώ που σκάμε)...