Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
meganium
Εγγεγραμμένος
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Ναι το θεμα ειναι οτι περασε στην ωρα του ομως και επισης γιατι δεν το εβγαλε εκτος υπηρεσιας απο το αμαξοστασιο και κατεβηκε εργατικες να μην τον βλεπει κανενας και να την κανει....
|
|
06-02-2011, 02:01 PM |
|
Konstantinos
The public transport from Greece&World.
Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(05-02-2011, 08:35 PM)cmegas Wrote: Ομοίως, σήμερα στις 15.20 στην Πλατεία Ελαιών (Νέα Κηφισιά), την ώρα που ήταν να περάσει κανονικά το Β9 προς Αθήνα, πέρασε μια νταλίκα "εκτός υπηρεσίας", αλλά παρ' όλα αυτά είχε 2-3 επιβάτες μέσα...!!!!!
Γινεται αυτο, εγω ειχα δει πριν μηνες δυο νταλικες στην γραμμη 843 στο τερμα του Περαματος η πρωτη που ηρθε ηταν με εκτος υπηρεσιας και με επιβατες και η δευτερη που ηρθε με διαφορα λιγων δευ/των ειχε γραμμενο κανονικα την διαδρομη και αυτη με επιβατες, και συγκεκριμενα η πρωτη νταλικα που ηρθε με εκτος υπηρεσιας αποβηβασε κοσμο και στο καπακι εγραψε την διαδρομη 843 Πειραιας-Περαμα και εφυγε κατ'ευθειαν για το δρομολογιο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
|
|
07-02-2011, 11:19 AM |
|
GeorgeK
Εγγεγραμμένος
Posts: 7
Joined: 19-07-2010
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Εδώ και μέρες παρατηρώ την κίνηση στις γραμμές της Ν. Σμύρνης και Παλαιού Φαλήρου που 'κόπηκαν' στο σταθμό του Φιξ και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η κίνηση αυτή ήταν τελικά άστοχη και ασύμφορη. Εξηγούμαι: Η απόσταση του Φιξ από το κέντρο είναι μόλις 2-3 στάσεις λεωφορείου (σε σύγκριση οι γραμμές που κατέβαιναν τη Βουλιαγμένης συναντούσαν το σταθμό της Δάφνης μετά από 9 στάσεις και του Αγίου Δημητρίου μετά από 12 στάσεις, ενώ στη Μεσογείων ο σταθμός του Νομισματοκοπείου απέχει 23 στάσεις από το κέντρο). Είναι προφανές ότι ουσιαστικά τίποτα δεν κερδίζει κανείς χρονικά με το να κατέβει στο Φιξ και να πάρει μετρό για 2 στάσεις ως το Σύνταγμα. Ως εκ τούτου ανεβαίνοντας τη Συγγρού με τα 106/126/136/137 συχνά βλέπεις επιβάτες στις στάσεις να επιλέγουν να μην τα πάρουν αλλά να περιμένουν τα Α/Β2 - Ε22/ 040 ώστε να βγούν απευθείας Σύνταγμα (κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά συνηθισμένο ειδικά τα σαββατοκύριακα που τα δρομολόγια του μετρό είναι αραιά). Άλλωστε με τις νέες τιμές των εισιτηρίων ο επιβάτης υποχρεώνεται παίρνοντας το μετρό να πληρώσει το πιο ακριβό εισιτήριο. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι το Α2 να είναι ασφυκτικά γεμάτο όλες τις ώρες, αναλαμβάνοντας το βάρος να συνδέει όλη τη Συγγρού με το κέντρο. Σαφώς βέβαια υπάρχει αποσυμφόρηση του κέντρου από τις πολλές λεωφορειακές γραμμές που έμπαιναν. Στην πράξη όμως δεν ξέρω τέλικα αν άξιζε η θυσία, καθότι η ταλαιπωρία των επιβατών που πρέπει να κατέβουν στο Φιξ, να φτάσουν στην αποβάθρα, να περιμένουν το μετρό, και να βγουν από το μετρό φτάνοντας στον προορισμό τους, όταν πρόκειται για μια τόσο μικρή απόσταση, είναι αρκετά μεγαλύτερη.
Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός της μείωσης της επιβατικής κίνησης των εν λόγω γραμμών. Ενώ ανεβαίνοντας προς Φιξ τα λεωφορεία διατηρούν γενικά την κίνηση που είχαν και πριν, στην επιστροφή είναι σχεδόν πάντα άδεια! Χαρακτηριστικά, το 106 την Παρασκευή το απόγευμα (κατά τις 7) είχε 8 επιβάτες κατά την επιστροφή από το Φιξ, όταν σε άλλες αντίστοιχες ημέρες και ώρες πριν το κόψμο, είχε τουλάχιστον πενταπλάσιο αριθμό επιβατών. Η εξήγηση είναι απλή. Ποιος θα κάτσει να περιμένει ένα λεωφορείο που περνάει σε μη καθορισμένες ώρες, με συχνότητα εικοσαλέπτου, όρθιος, σε μια στάση που δεν εξυπηρετείται από άλλες γραμμές που τον βολεύουν. Ένας επιβάτης του 126 για παράδειγμα, παλιά είχε την επιλογή να περιμένει στην ίδια στάση, τα 126, Α2, Β2, ή και Ε22, που τον άφηναν σε μια σχετικά κοντινή απόσταση από τον προορισμό του. Σήμερα ή θα περιμένει στην παλιά στάση τα 3 τελευταία, ή στην άλλη πλευρά το 126 μόνο του, που σίγουρα με την αραιή συχνότητά του, δεν τον συμφέρει. Παρομοίως και τα 136/137 - είναι πολύ πιο σύντομο να φτάσει κανείς στον προορισμό του χρησιμοποιώντας το τραμ (έστω κι αν χρειαστεί λίγο περπάτημα) ή την δημοτική συγκοινωνία νέας σμύρνης από το σταθμό του νέου κόσμου προς την άνω νέα σμύρνη, με δρομολόγια που αν και ανά μισάωρο, τηρούνται πάντα με ακρίβεια, και σε 10-15 λεπτά φτάνουν στον προορισμό τους.
Η χρησιμότητα των λεωφορείων αυτών ήταν ακριβώς το να συνδέουν τις περιοχές αυτές με το κέντρο. Η μετεπιβίβαση με μέσα σταθερής τροχιάς συμφέρει μόνο όταν υπάρχει χρονικό κέρδος ή αξιόλογο συγκοινωνιακό αντίκρισμα. Αλλιώς μπορεί να αποδειχτεί μία ακόμα ταλαιπωρία για το πολύπαθο επιβατικό κοινό. Απαραίτητη είναι λοιπόν αν όχι η επιστροφή στην παλιά διαδρομή, τουλάχιστον: α. Πύκνωση της συχνότητας των γραμμών β. Υπολογισμός των χρόνων διέλευσης από το σταθμό του Φιξ και ανάρτηση των χρόνων στη στάση γ. Κυριακές και πολύ βραδινές ώρες να φτάνουν τα δρομολόγια μέχρι το κέντρο (όταν δηλαδή το μετρό έχει συχνότητα 7-10 λεπτών) (δ. ει δυνατόν, να τοποθετηθούν παγκάκια για τους επιβάτες που περιμένουν στη στάση)
|
|
10-02-2011, 01:39 PM |
|
christos126
Εγγεγραμμένος
Posts: 38
Joined: 14-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(10-02-2011, 01:39 PM)GeorgeK Wrote: ...Είναι προφανές ότι ουσιαστικά τίποτα δεν κερδίζει κανείς χρονικά με το να κατέβει στο Φιξ και να πάρει μετρό για 2 στάσεις ως το Σύνταγμα. Ως εκ τούτου ανεβαίνοντας τη Συγγρού με τα 106/126/136/137 συχνά βλέπεις επιβάτες στις στάσεις να επιλέγουν να μην τα πάρουν αλλά να περιμένουν τα Α/Β2 - Ε22/ 040 ώστε να βγούν απευθείας Σύνταγμα (κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά συνηθισμένο ειδικά τα σαββατοκύριακα που τα δρομολόγια του μετρό είναι αραιά)...
...Ποιος θα κάτσει να περιμένει ένα λεωφορείο που περνάει σε μη καθορισμένες ώρες, με συχνότητα εικοσαλέπτου, όρθιος, σε μια στάση που δεν εξυπηρετείται από άλλες γραμμές που τον βολεύουν. Ένας επιβάτης του 126 για παράδειγμα, παλιά είχε την επιλογή να περιμένει στην ίδια στάση, τα 126, Α2, Β2, ή και Ε22, που τον άφηναν σε μια σχετικά κοντινή απόσταση από τον προορισμό του. Σήμερα ή θα περιμένει στην παλιά στάση τα 3 τελευταία, ή στην άλλη πλευρά το 126 μόνο του, που σίγουρα με την αραιή συχνότητά του, δεν τον συμφέρει...
Συμφωνώ. Όταν περικόπτεις γραμμές, πρέπει να εξασφαλίζεις σωστή και συμφέρουσα μετεπιβίβαση, αλλιώς κάνεις μια τρύπα στο νερό. Είναι το ίδιο που έχει συμβεί με τα λεωφορεία 206 & 237 στο ρεύμα προς Αθήνα. Η Ειδομένης στη Δάφνη σηκώνει όλο το βάρος και δεν έχει σχεδόν καθόλου "πράσινο" σε αντίθεση με την Ηλιουπόλεως προς κέντρο, από την οποία όμως περνούν πια κυρίως ΙΧ. Αν θέλουμε ΙΧ εκτός του κέντρου και τα λεωφορεία στο μετρό, τότε γιατί δεν ρυθμίζουμε κατάλληλα και τους φωτεινούς σηματοδότες? Άλλη μια τρύπα στο νερό.
|
|
11-02-2011, 07:00 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Ενδεικτικα ενημερωνω οτι οταν εκανες ολο τον κυκλο του 237 οταν πηγαινε Ακαδημια δηλ απ την Ανω Ηλιουπολη ξανα στην Ανω Ηλιουπολη εκανες συνηθως γυρω στη 1 ωρα μπορει και λιγοτερο αν δεν ειχε κινηση ή ο οδηγος το πατουσε Τωρα που παει Δαφνη ο αντιστοιχος κυκλος θελει περιπου 50 λεπτα Δηλαδη βασικα το μονο που εχει κερδισει ειναι 5-10 λεπτα και πολλη ταλαιπωρια γιατι για να πας Ακαδημια τωρα πρεπει να κανεις 25 λεπτα μεχρι Δαφνη με το 237 και μετα κανα 20 λεπτο για πας με το Μετρο Ακαδημια
(This post was last modified: 11-02-2011, 08:21 PM by mercedes elbo.)
|
|
11-02-2011, 08:20 PM |
|
amoran
Εγγεγραμμένος
Posts: 33
Joined: 13-10-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Μια και συζητάμε και για τις στάσεις, να σημειώσω εδώ τον παραλογισμό που υπάρχει στο Σύνταγμα για τους επιβάτες που πηγαίνουν προς τις πρώτες στάσεις της Βουλιαγμένης: Από εκεί περνάνε τα 227, 155, Α3, Β3, A4, 856. To 155 σταματά στο Σύνταγμα στον από κάτω δρόμο γωνία με Σταδίου, το 227 στον ίδιο δρόμο αλλά γωνία με Φιλελλήνων, τα Α3, Β3, Α4 Αμαλίας στην πλατεία και το 856 Αμαλίας στη στάση του τραμ. Ελεος! Γιατί όχι ΟΛΑ στη στάση του τραμ;
Επ αυτου και εντελως εκτος θεματος, φιλακια.
|
|
14-02-2011, 05:35 AM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(11-02-2011, 12:56 AM)dora Wrote: Aκομα δεν καταλαβες οτι το εκαναν για απαξιωση της συγκοινωνιας και στροφη σε αλλα μεσα που υπαρχει κονομα ? (ι.χ) Για θυμισου η δημιουργια των κορμων το 1995 ποσο κοσμο εδιωξαν γιατι χρειαζοταν διπλασιος χρονος με την μετεπιβιβαση να φτασεις στον προορισμο σου. Τι κουβαλανε οι τοπικες γραμμες ολη μερα ? Αραχνες και σκουληκια. Δεν ενδιαφεροντε για βελτιωση της συγκοινωνιας το χρημα ειναι στην βενζινα ασφαλειες τελη κτλπ
Διαφωνώ. Καταρχάς, το 1995 ο τότε στόλος της ΕΘΕΛ ήταν σε μεγάλο βαθμό πεπαλαιωμένος και δεν μπορούσε να στηρίξει αξιόπιστα τα τοπικά δρομολόγια. Οι τοπικές γραμμές, σε μεγάλο βαθμό εξυπηρετούν σχετικά καλά εως ικανοποιητικά θα έλεγα... Στα Μελίσσια π.χ. που δουλεύω, τα λεωφορεία δεν πάνε και άδεια, με πρωταθλητές μεταφορικής κίνησης κυρίως τα 410, 405, 451Α.
Πρόβλημα κατά τη γνώμη μου, παραμένει το σύστημα δρομολόγησης με σχεδιασμό αγκυλωμένο στο '80! Για παράδειγμα, π.χ. στη γραμμή 405 οι συχνότητες ανά 20-25 λεπτά περίπου, είναι αραιές για μια σύντομη σχετικά χιλιομετρική διαδρομή (15-20 λεπτά περίπου διαδρομή ως κέντρο Μελισσίων).
(11-02-2011, 07:00 PM)christos126 Wrote: Συμφωνώ. Όταν περικόπτεις γραμμές, πρέπει να εξασφαλίζεις σωστή και συμφέρουσα μετεπιβίβαση, αλλιώς κάνεις μια τρύπα στο νερό. Είναι το ίδιο που έχει συμβεί με τα λεωφορεία 206 & 237 στο ρεύμα προς Αθήνα. Η Ειδομένης στη Δάφνη σηκώνει όλο το βάρος και δεν έχει σχεδόν καθόλου "πράσινο" σε αντίθεση με την Ηλιουπόλεως προς κέντρο, από την οποία όμως περνούν πια κυρίως ΙΧ. Αν θέλουμε ΙΧ εκτός του κέντρου και τα λεωφορεία στο μετρό, τότε γιατί δεν ρυθμίζουμε κατάλληλα και τους φωτεινούς σηματοδότες? Άλλη μια τρύπα στο νερό.
Επειδή πηγαίνω συχνά Ηλιούπολη, πρό αλλαγών θυμάμαι ότι τα 206, 237 αδειάζανε κατά 70% στην ΠΥΡΚΑΛ και συνεχίζανε με ελάχιστους επιβάτες πρός Ακαδημία, χώρια οι αναμονές στη στάση, συν ότι μετά τις 23:10 δεν υπήρχε λεωφορείο από Ηλιούπολη πρός κέντρο, πλήν του 218.
Στο τμήμα Αγία Μαρίνα-Δάφνη το 206 χρειάζεται 10 λεπτά το πολύ ενώ στο τμήμα πλατεία Κανάρια-Δάφνη τα 237, 201, 218 δεν χρειάζονται πάνω από 7 λεπτά... Η αποδοχή ή όχι των αλλαγών αποδεικνύεται και στο Φίξ, όπου αρκετοί από τα 550, 10 παίρνουν μετρό ακόμη και για μια στάση!
Θεωρώ ότι η τοπικοποίηση γραμμών, διευκολύνει το επιβατικό κοινό και είναι πιο ξεκούραστες και για τους οδηγούς.
Μικρότερη χλμ απόσταση+σωστές συχνότητες=σταδιακή αύξηση επιβατών. Και οποσδήποτε πρέπει να σταματήσει το φαινόμενο να συμπέφτουν τα διαλείμματα πολλών οδηγών. Είναι απαράδεκτο σε αφετηρία γεμάτη επιβάτες να έχουν μαζευτεί αρκετά οχήματα και να παίζουν την "κολοκυθιά" ποιός θα αναχωρήσει.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
(This post was last modified: 14-02-2011, 10:38 PM by ELBO O405GN.)
|
|
14-02-2011, 10:14 PM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(11-02-2011, 12:56 AM)dora Wrote: Aκομα δεν καταλαβες οτι το εκαναν για απαξιωση της συγκοινωνιας και στροφη σε αλλα μεσα που υπαρχει κονομα ? (ι.χ) Για θυμισου η δημιουργια των κορμων το 1995 ποσο κοσμο εδιωξαν γιατι χρειαζοταν διπλασιος χρονος με την μετεπιβιβαση να φτασεις στον προορισμο σου. Τι κουβαλανε οι τοπικες γραμμες ολη μερα ? Αραχνες και σκουληκια. Δεν ενδιαφεροντε για βελτιωση της συγκοινωνιας το χρημα ειναι στην βενζινα ασφαλειες τελη κτλπ
Επιβάτες από τις συγκοινωνίες διώχθηκαν και με τα γεγονότα των ΣΕΠ αλλά θα διώξουν και άλλους οι τωρινές κινητοποιήσεις...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
15-02-2011, 01:05 AM |
|
meganium
Εγγεγραμμένος
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Στις 14/12 ειχα στειλει ενα email στον ΟΑΣΑ και στην ΕΘΕΛ σχετικα με την επιστροφη του 315 στο Πικερμι. Παρακατω φαινεται το email:
Καλημερα σας.
Θα ηθελα να σας κανω μια προταση σχετικα με την επιστροφη του 315 στο Πικερμι.
Το 315 τερματιζε στο Πικερμι, οπου και διακοπηκε η επεκταση αυτη της γραμμης λογω ατυχηματων που ειχαν συμβει στο φαναρι της διασταυρωσης της Λ. Μαραθωνος με την Εθνικης Αντιστασεως στην Παλληνη. Εκει η γραμμη στην κατευθυνση προς Αθηνα εστριβε αριστερα παρανομως βεβαια, αλλα ο ΟΑΣΑ ειχε τοποθετησει πινακιδες ωστε να ανακοινωνει οτι επιτρεπεται η στροφη.
Απο την στιγμη που εγινε η διακοπη του τμηματος προς Πικερμι, το 315 εχασε παρα πολλους επιβατες γιατι σταματησε να συνδεει την Μεσογειων με την Νομαρχια Ανατολλικης Αττικης, αλλα και την Παλληνη με το Πικερμι.
Η προταση μου αφορα στο πως θα μπορουσε να τροποποιηθει η γραμμη για να επιτρεπεται να στριβει αριστερα στην Μαραθωνος οταν θα γυρναει απο Πικερμι και εφοσον επιτρεψεται αυτην την αλλαγη.
Στην κατευθυνση προς Πικερμι θα μπορει να εκτελει την διαδρομη που ειχε καθως δεν απαγορευεται να στριβει δεξια απο την Εθνικης Αντιστασεως προς Πικερμι.
Στην κατευθυνση προς Αθηνα θα σας προτεινω τρεις διαφορετικες εκδοχες οπου θα μπορει να πραγματοποιει και να κατεβαινει προς Λεονταριου - Εργατικες Κατοικιες.
Προταση 1: απο Λ. Μαραθωνος - αριστερα Παλλαδος Αθηνας (στον Γερμανο στην Παλληνη) - δεξια Μεγαλου Αλεξανδρου - ευθεια Λεονταριου - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.
Προταση 2: απο Λ. Μαραθωνος - αριστερα Ελευθεριου Βενιζελου (στην Eurobank στην Παλληνη) - συνεχεια ειτε δεξια στην Οδυσσεα Ανδρουτσου ειτε στην Παπαφλεσσα - δεξια Λεονταριου - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.
Προταση 3: απο Λ. Μαραθωνος - δεξια Αγιου Νικολαου - αριστερα Βυζαντιου (Αγιος Τρυφωνας Παλληνης) - αριστερα Εθνικης Αντιστασεως - ευθεια στο φαναρι στην διασταυρωση Λ. Μαραθωνος - Εθνικης Αντιστασεως - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.
Με την εκτελεση μιας εκ των ανωτερων προτασεων θα αποκτησει ξανα η λεωφορειακη γραμμη 315 νοημα υπαρξης καθοτι ειναι γραμμη συμαντικης αξιας διοτι θα συνδεει την Μεσογειων και τις γυρω περιοχες καθως και τις λεωφορειακες γραμμες που καταληγουν σε καποιο σημειο διελευσης της 315 με την Νομαρχια Ανατολλικης Αττικης. Επισης θα αποκτησει περισσοτερο κοσμο και απο την Παλληνη γιατι ανεκαθεν οι κατοικοι της Παλληνης προτιμουσαν την συγκεκριμενη λεωφορειακη γραμμη για την εξυπηρετηση τους.
Τα λεωφορεια που απεκτησε η λεωφορειακη γραμμη 314 απο την διακοπη του τμηματος της 315 για Πικερμι θα μπουν παλι στην γραμμη 315 και ετσι θα εχουν και οι δυο ανα 20 λεπτα και συνδυαστικα ανα 10 λεπτα.
Χθες μου απαντησαν απο τον ΟΑΣΑ:
|
|
15-02-2011, 12:12 PM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(15-02-2011, 12:12 PM)meganium Wrote: Στις 14/12 ειχα στειλει ενα email στον ΟΑΣΑ και στην ΕΘΕΛ σχετικα με την επιστροφη του 315 στο Πικερμι.
Η απάντηση του ΟΑΣΑ είναι απλά για γέλια. Κλασική δημοσιουπαλληλική γραφειοκρατική απάντηση. Εν' ολίγοις, θεωρούν λογικό η 315 να λειτουργεί σαν αργομισθία, κάνοντας τέρμα στο πουθενά (Νεκροταφείο Παλλήνης) κάνοντας έναν τεράστιο κύκλο μη εξυπηρετώντας ουσιαστικά...
Δεν είναι τυχαίο ότι έχει κοινό τέρμα στην Παλλήνη με την 324 (επίσης γραμμή "νεκρή", με άθλιο σχεδιασμό, αραιά δρομολόγια και ελάχιστη εξυπηρέτηση).
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
15-02-2011, 10:59 PM |
|
christos126
Εγγεγραμμένος
Posts: 38
Joined: 14-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Σε κάθε πρόταση επιβάτου παρόμοια απάντηση: λυπούμεθα αλλά...τι μας λες τώρα για εκδοχές και αλλαγές! Η γραμμές τροποποιήθηκαν πριν 2 μήνες, πάει τέλειωσε...!
|
|
15-02-2011, 11:24 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(15-02-2011, 11:24 PM)christos126 Wrote: Σε κάθε πρόταση επιβάτου παρόμοια απάντηση: λυπούμεθα αλλά...τι μας λες τώρα για εκδοχές και αλλαγές! Η γραμμές τροποποιήθηκαν πριν 2 μήνες, πάει τέλειωσε...!
Κι όμως, σε σχέση με άλλες υπηρεσίες ο ΟΑΣΑ πάντοτε απαντά σχετικά εμπεριστατωμένα. Κι αυτό οφειλόταν στον υπογράφοντα Παν. Κοντογιάννη, που ήταν εξαιρετικός στη δουλειά του, άσχετα που αναγκαζόταν να "χορεύει" ανάλογα με τα κέφια του κάθε διορισμένου προέδρου.
Το κακό όμως είναι ό ως άνω κύριος (Κοντογιάννης) συνταξιοδοτείται (σχετική ανάρτηση υπάρχει στο Διαύγεια) και δεν ξέρω τι διάδοχο θα βάλουν στη θέση του. Δύσκολο όμως να ξαναβρεθεί κάποιος με το ίδιο μεράκι που είχε ο Κοντογιάννης ... ξέρω τι λέω, τον γνώρισα από κοντά, όταν είχα κάνει εγώ ορισμένες προτάσεις και με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος, καλώντας με για σύσκεψη στα γραφεία του ΟΑΣΑ με άλλους τρεις - τέσσερις συγκοινωνιολόγους.
Ε, σας πληροφορώ ότι οι άλλοι ήταν το στύλ "τι μας τον κουβάλησες τώρα και μας βάζεις αγγαρείες". Μόνο ο Κοντογιάννης άκουγε πραγματικά και ενδιαφερόταν γι΄αυτά που τους είχα γράψει.
Θα με θυμηθείτε γι' αυτά που γράφω ...
|
|
16-02-2011, 02:08 PM |
|
meganium
Εγγεγραμμένος
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Δικιο εχεις citaro γιατι ειχα στειλει και αλλα ερωτηματα και μου ειχε απαντησει ο ιδιος με επιχειρηματα. Γενικα ναι οκ δεν ηταν η απαντηση που περιμενα, αλλα και μονο που μου απαντησε και μου εξηγησε τους λογους που δεν γινεται τωρα, τον ευχαριστω τον ανθρωπο. Θα μπορουσε αν ηταν αλλος να ελεγε εμεις ετσι το γουσταρουμε το 315 και να μην σου πεφτει λογος εσενα ή οτιδηποτε αλλο.
Παντως μεταξυ να μου το θυμηθειτε οτι το 315 θα το κλαψουμε....Μακαρι να βγω ψευτης.
|
|
16-02-2011, 06:48 PM |
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Ξέρει κανείς πότε φεύγει ο Κοντογιάννης;;; Γιατί ετοιμάζω κι εγώ μερικές προτάσεις για τα τοπικά Γλυφάδας - Βάρης, και ελπίζω να τον προλάβω...
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
|
|
17-02-2011, 06:45 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(17-02-2011, 06:45 PM)cmegas Wrote: Ξέρει κανείς πότε φεύγει ο Κοντογιάννης;;; Γιατί ετοιμάζω κι εγώ μερικές προτάσεις για τα τοπικά Γλυφάδας - Βάρης, και ελπίζω να τον προλάβω...
http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/4%C...953-%CE%92
|
|
17-02-2011, 10:35 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Να ενημερώσω ότι ξανα-αραίωσαν το 813 !!!
Πλέον σε ώρα αιχμής κάθε 15-20 (ενώ είχε κάθε 12' σχετικά αξιόπιστα)
Κυριακή δεν έχει πλέον νόημα να ασχολούμαστε, βαδίζουμε σε γενική συχνότητα 30-40' !!! (αφού κατάφεραν να έχουν τέτοια συχνότητα στο 608, στο 732 και στο 550, θέλει κι άλλο σχόλιο;; )
(This post was last modified: 02-03-2011, 07:54 PM by Citaro.)
|
|
02-03-2011, 07:54 PM |
|
christos126
Εγγεγραμμένος
Posts: 38
Joined: 14-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(02-03-2011, 07:54 PM)Citaro Wrote: Κυριακή δεν έχει πλέον νόημα να ασχολούμαστε, βαδίζουμε σε γενική συχνότητα 30-40' !!! (αφού κατάφεραν να έχουν τέτοια συχνότητα στο 608, στο 732 και στο 550, θέλει κι άλλο σχόλιο;; )
Πραγματικά το κακό με τις συχνότητες των ΜΜΜ έχει παραγίνει. Γραμμές με υψηλότατη ζήτηση αραιώνουν (όχι μόνο στα λεωφορεία, αλλά σε όλα τα ΜΜΜ) και παρατηρείται το φαινόμενο του... σαρδελλόκουτου πια σε κάθε μετακίνηση, κάτι που μια-δυο-τρεις θα τον διώξει μόνιμα τον άλλοτε τακτκό επιβάτη.
Τρανό και πρόσφατο παράδειγμα το 227, που παρατηρώ σήμερα στη σελίδα του ΟΑΣΑ ότι ξανα-ξανα-ματα-αραίωσε... να πω ότι δεν είχε και κόσμο...
|
|
03-03-2011, 01:32 PM |
|
Users browsing this thread: 4 Guest(s)
|