Βλέπετε την ιστοσελίδα ως επισκέπτης. Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε για να αποκτήσετε πρόσβαση σε ολόκληρο το φωτογραφικό υλικό καθώς και στην πλήρη έκδοση του forum!
[NewsBomb] Αναλυτικά oι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Νέα έκπληξη περιμένει το επιβατικό κοινό μετά και τις απανωτές κινητοποιήσεις των αστικών συγκοινωνιών. Από την πρώτη ημέρα του Φεβρουαρίου, θα ισχύσουν αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων έτσι όπως ανακοινώθηκε και επίσημα σήμερα από την εφημερίδα της Κυβέρνησης. Μετά το πέρας των 90λεπτών και ενώ ο επιβάτης βρίσκεται καθ’ οδών, υποχρεούται να το επικυρώσει για δεύτερη φορά. Το εισιτήριο δεν θα ισχύει για τις γραμμές express της ΕΘΕΛ για Αεροδρόμιο και Σαρωνίδα. Η τιμή του αντίστοιχου μειωμένου εισιτηρίου θα είναι 0,70 ευρώ.
Η αξία της τιμής εισιτηρίου μιας διαδρομής και χρήσης-θα ισχύει μόνο για τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ θα είναι 1,20 ευρώ και το μειωμένο 0,60 λεπτά.
Το ημερήσιο που ισχύει για όλα τα ΜΜΜ αγγίζει τα 4 ευρώ και το εβδομαδιαίο στα 14 ευρώ.
Το εισιτήριο της ΕΘΕΛ για Σαρωνίδα αναπροσαρμόζεται σε 1,60 ευρώ, ενώ το μειωμένο στα 0,80 ευρώ.
«Πετάει» το εισιτήριο για από και προς Αεροδρόμιο
Το κοινό που θα επιλέξει τις γραμμές express με κατεύθυνση το αεροδρόμιο, θα καταβάλλει το ποσό των 5 ευρώ, ενώ το μειωμένο αναπροσαρμόζεται στα 2,50 ευρώ.
Το ποσό των 8 ευρώ θα κληθεί να καταβάλει όποιος επιλέξει τη γραμμή του Μετρό με κατεύθυνση το αεροδρόμιο ενώ το μειωμένο θα είναι το μισό, δηλαδή 4 ευρώ.
Τα εισιτήρια δύο και τριών ατόμων της ίδιας κατηγορίας αναπροσαρμόζονται στα 14 και 20 ευρώ αντίστοιχα. Τα εισιτήρια θα ισχύουν για όλα τα μέσα για 90 λεπτά όπως και αυτά για τον Προαστιακό.
Οι μηνιαίες κάρτες του Μετρό από και προς αεροδρόμιο αναπροσαρμόζονται στα 140 ευρώ, ενώ οι ετήσιες αυξάνονται στα 1.000 ευρώ.
Μηνιαία κάρτα με 45 ευρώ
Η μηνιαία κάρτα που θα ισχύσει για τα λεωφορεία θα αγγίζει τα 20 ευρώ ενώ το μειωμένο στα 10 ευρώ. Όσοι επιλέξουν μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα φτάνει τα 45 ευρώ και η μειωμένη τα 23.
Όσο για την ετήσια για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ θα φτάνει τα 200 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη κάρτα για όλα τα μέσα μεταφοράς θα αγγίξει τα 450 ευρώ.
Καταργούνται οι μηνιαίες όσο και οι ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών του ηλεκτρικού (ΗΣΑΠ) και του Μετρό (μέχρι το Κορωπί).
Τιμές εισιτηρίων κοινωνικής πολιτικής
Μειωμένο εισιτήριο κατά 50% έχουν οι εξής πληθυσμιακές κατηγορίες:
- Άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας ή διαβατηρίου.
- Παιδιά ηλικίας 7 έως 12 ετών.
- Μαθητές, φοιτητές και σπουδαστές που είναι κάτοχοι δελτίου ΟΑΣΑ
- Νέους ηλικίας 13 έως 18 ετών με την επίδειξη της ταυτότητάς τους ή διαβατηρίου.
- Σπουδαστές Δημόσιων και Ιδιωτικών ΙΕΚ, τα οποία λειτουργούν νόμιμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την ηλικία των 22 ετών, με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και βεβαίωσης της Σχολής.
- Σπουδαστές Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών (ΕΕΣ), τα οποία λειτουργούν νόμιμα, μέχρι την ηλικία των 22 ετών, με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και σχετικής βεβαίωσης της Σχολής.
- Φοιτητές Σχολών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Πανεπιστημίων της αλλοδαπής μέχρι την ηλικία των 25 ετών, με την επίδειξη της φοιτητικής ταυτότητας «student card university I.D.» και της ταυτότητας ή του διαβατηρίου
- Πολύτεκνους γονείς και μέλη των οικογενειών τους, κάτοχοι κάρτας πολυτέκνου.
Δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης
Δωρεάν μετακινούνται:
- Τα παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών
- Οι οπλίτες θητείας όλων των Σωμάτων, με την επίδειξη της στρατιωτικής ταυτότητας
- Οι κάτοχοι των καρτών ΑμεΑ του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
(This post was last modified: 21-01-2011, 04:42 PM by AlexNik.)
Δεν είναι το ίδιο με τα διόδια. Τα διόδια τα πληρώνουμε για κάτι που "θα" γίνει. Μόνο η Αττική Οδός ξεκίνησε με χαμηλά διόδια και τα αύξανε όσο παραδίδονταν τμήματα του έργου.
Τα εισιτήρια καλύπτουν τρέχουσες ανάγκες, πληρώνεις μια υπηρεσία που θα την πάρεις υποτίθεται αμέσως.
Άλλωστε οι τιμές τους παραήταν χαμηλές. Τα μηνιαία έχουν 7 ευρώ τον μήνα αύξηση σε ορίζοντα πενταετίας, έκαναν 38 ευρώ το 2005, δεν είναι κάτι το τόσο τρομερό. Άλλωστε αυτά είναι τα πιο συμφέροντα. Αρκεί να σταματήσει η τακτική να ισχύουν απαραίτητα 1 με 28/30/31 του μήνα, και να τα κάνουν απλά για 30 μέρες από την ημερομηνία έκδοσης, για να σταματήσει η κατάσταση με τις ουρές στα εκδοτήρια τις μέρες που πρέπει να τα ανανεώνουμε.
(20-01-2011, 01:39 PM)meganium Wrote: Και ο προαστιακος θα ενταξει την αστικη του ζωνη στο 1,40€?
Ξερουμε γενικα τι θα γινει και εκει με τα εισητηρια?
Τα εισιτήρια του προαστιακού καθορίζονται με αποκλειστική ευθύνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ισχύουν για όλα τα συγκοινωνιακά μέσα για χρονικό διάστημα 90 λεπτών από την μία και μοναδική ακύρωσή τους κατά την πρώτη επιβίβαση.
(20-01-2011, 04:46 PM)cmegas Wrote: ΕΡΩΤΗΣΗ: Έστω ότι την 1η Φλεβάρη, εγώ έχω ακόμα στην κατοχή μου εισιτήρια που είχα από παλιά. Τι γίνεται με αυτά;;;;
Τα παλια εισιτηρια θα ισχυουν μεχρι 31 Ιανουαριου απο 1η Φεβρουαριου οσοι εχουν τα εισιτηρια του 1 ευρω θα μπορουν να τα αλλαξουν με τα νεα πληρωνοντας την διαφορα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
(This post was last modified: 20-01-2011, 06:15 PM by Konstantinos.)
[Το Βήμα] Τα παλιά εισιτήρια θα ισχύσουν και την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου
Παράλληλα με τα νέα, ακριβότερα εισιτήρια θα χρησιμοποιηθούν την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου και τα παλιά εισιτήρια των επιβατών των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Σύμφωνα με πηγές του ΟΑΣΑ, οι επιβάτες των δημοσίων συγκοινωνιών της Αθήνας θα μπορούν να ανταλλάξουν τα παλιά τους εισιτήρια με τα νέα για τους επόμενους τρεις μήνες.
Οπως διευκρινίζεται, από 1ης Φεβρουαρίου, όταν και θα ισχύσουν οι νέες τιμές, έως και την 1η Μαρτίου, η ανταλλαγή των εισιτηρίων θα μπορεί να γίνει στα εκδοτήρια του οργανισμού.
Από τις 2 Μαρτίου έως το τέλος Απριλίου οι κάτοχοι των παλαιών εισιτηρίων θα μπορούν να τα ανταλλάξουν με καινούρια στα γραφεία του ΟΑΣΑ.
Ωστόσο, η ανταλλαγή των εισιτηρίων θα γίνει στη βάση της αντίστοιχης αξίας, κάτι που σημαίνει ότι θα διατηρηθεί η διαφορά τιμής μεταξύ των νέων και των παλαιών.
Για παράδειγμα, για δέκα νέα εισιτήρια του μετρό - αξίας 14 ευρώ - θα χρειάζονται 14 παλαιά.
RE: [NewsBomb] Αναλυτικά oι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Μια "λεπτομέρεια" που δεν είδα να διευκρινίζεται πουθενά και μπορεί κάποιοι να την πατήσουν:
Η κάρτα των 45 ευρώ, σε αντίθεση με τον προκάτοχό της των 35, βάσει του ΦΕΚ δεν ισχύει για τα λεωφορεία του Αεροδρομίου. Τα συγκεκριμένα λεωφορεία δεν καλύπτονται πλέον από καμία κάρτα και πρέπει να είναι τα μόνα μέσα αρμοδιότητας ΟΑΣΑ για τα οποία θα υπάρχει μόνο εισιτήριο και δεν θα καλύπτονται και από κάποια κάρτα απεριορίστων διαδρομών.
RE: [NewsBomb] Αναλυτικά oι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Έχουν δημιουργηθεί και μεγάλα θέματα με τους υπαλλήλους του αεροδρομίου που χρησιμοποιούσαν τα λεωφορεία με την μηνιαία γιατί τώρα θα πρέπει να πληρώνουν κάρτα μετρό για αεροδρομιο στα 140 ευρώ δηλαδή 4 φορές παραπάνω...
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
RE: [NewsBomb] Αναλυτικά oι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Ο Προαστιακος μαλλον οδευει προς ανεξαρτητη τιμολογιακη πολιτικη σε σχεση με τον ΟΑΣΑ, με τα εισιτηρια του Προαστιακου να ειναι ομως συμβατα με το δικτυο του ΟΑΣΑ.
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να κανει πχ 2Ε το εισιτηριο Πειραιας - Σταθμος Λαρισσης και να μπορει να χρησιμοποιηθει για 90 λεπτα σε ολα τα μεσα της Αθηνας.
RE: [NewsBomb] Αναλυτικά oι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Δεν πιστεύω ότι αλλάζει κάτι με την ισχύ των εισιτηρίων. Απλά αυξάνονται οι τιμές. Λογικά στα λεωφορεία του αεροδρομίου (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97) θα εξακολουθήσουν να ισχύουν οι μηνιαίες και ετήσιες κάρτες για όλα τα μέσα (των € 45,00 και € 450,00 αντίστοιχα).
RE: [NewsBomb] Αναλυτικά oι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Το θέμα είναι το εξής: Η ζώνη Νερατζιώτισσα-Πλακεντία (που με καίει άλλωστε) είναι υποκατάστατο του Μετρό! Πόσο μάλλον σήμερα, που ο ΗΣΑΠ σέρνεται...... φαντάζεσαι τι έχει να γίνει σε περίπτωση που αλλάξει το εισιτήριο εκεί;;;;;
Από την άλλη, δεν πιστεύω ότι θα απέχει και πολύ η τιμή για να αλλάξει..... για παράδειγμα, η διαδρομή "Αθήνα-Δεκέλεια" κοστίζει 80 λεπτά, και "Αθήνα-Αγ.Στέφανος" 1.5 Ευρώ!!! (παρεμπιπτόντως, η σχέση απόστασης των 2 σταθμών - διαφοράς τιμής είναι απαράδεκτη!!!). Μπορεί, από την άλλη να γίνει κάτι παρόμομοιο στα Μεσόγεια, ή στη Μαγούλα. Όχι όμως μεσα στον αστικό ιστό!!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
RE: [NewsBomb] Αναλυτικά oι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Μέχρι τώρα όμως ο Προαστιακός μέχρι Κορωπί και μέχρι Μαγούλα ανήκει στην περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. οπότε πρέπει να ακολουθεί τις εκάστοτε τιμές εισιτηρίων που ισχύουν για τα μέσα σταθερής τροχιάς. Δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού του.
Η γραμμή προς Άγιο Στέφανο δεν ανήκει (προς το παρόν τουλάχιστον) στην αστική ζώνη και γι' αυτό ισχύουν ειδικές τιμές, και δεν ισχύουν οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
RE: [NewsBomb] Αναλυτικά oι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Panos81, το θέμα είναι τι θα πιστεύουν οι ελεγκτές που ανάλογα με ποιο χαρτί έχουν στα χέρια τους ή ποιος τους ενημέρωσε και τι τους είπε, θα βάζουν και τα πρόστιμα.
Κατ' αρχάς, η ετήσια κάρτα για όλα τα μέσα μέχρι τώρα δεν ίσχυε στα λεωφορεία του αεροδρομίου, ενώ η μηνιαία των 35 ίσχυε.
Τώρα, σύμφωνα με το ΦΕΚ, το οποίο λογικά υπερισχύει ως νόμος του κράτους, δεν ισχύει καμία από τις δύο.
Σύμφωνα όμως με το site του ΟΑΣΑ συμβαίνουν άλλα πράγματα.
Ετσι, στις ετήσιες κάρτες αναφέρεται ότι:
"Υπενθυμίζεται στο επιβατικό κοινό ότι οι τύποι ετησίων καρτών οι οποίες θα ισχύουν και για το έτος 2011 είναι οι εξής:
1. Ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα αξίας € 450,00
Χρήση: στα μπλέ Λεωφορεία (Ε.ΘΕ.Λ.), στα Τρόλλεϋ (Η.Λ.Π.Α.Π.), στο Τραμ, στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο (Η.Σ.Α.Π.), στο Μετρό (Α.Μ.Ε.Λ.) μέχρι το σταθμό «Κορωπί» και στον Προαστιακό (στο τμήμα της γραμμής του Μαγούλα - Πειραιάς - Κορωπί).
2. Ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών για Λεωφορεία, Τρόλλεϋ και Τραμ αξίας € 200,00
Χρήση: στα μπλέ Λεωφορεία (Ε.ΘΕ.Λ.) (εξαιρούνται οι γραμμές express του Αεροδρομίου και το τμήμα Βάρκιζα – Σαρωνίδα της γραμμής Ε22), στα Τρόλλεϋ και στο Τραμ."
Οπως βλέπετε, στη δεύτερη περίπτωση υπάρχει εξαίρεση, ενώ στην πρώτη όχι. Το ΦΕΚ όμως εξαιρεί και την πρώτη. Για τη δε κάρτα των 45 ευρώ δεν γίνεται άλλη διευκρίνιση πέραν του ΦΕΚ.
Οποιος βγάλει άκρη...
(Μου αρέσει που κάποιοι θέλουν και διαχωρισμούς σε ζώνες. Εκεί, αν κάνουν ποτέ τέτοιο πράγμα, θα χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα).
Επ αυτου και εντελως εκτος θεματος, φιλακια.
(This post was last modified: 24-01-2011, 08:11 PM by amoran.)
RE: [NewsBomb] Αναλυτικά oι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Μόλις αγόρασα τη νέα μηνιαία κάρτα απεριορίστων. Μεγαλύτερη σε μέγεθος από την παλιά και μάλιστα αναγράφει πλέον αριθμό ταυτότητας ή διαβατήριου του κατόχου. Ξέρει κανείς γιατί έγινε αυτό; Πολύ περίεργο πάντως, από τη στιγμή που οι κάρτες απεριορίστων σχεδόν σε όλη την υπόλοιπη ευρώπη έχουν καταργήσει και τη φωτογραφία του κατόχου(στην ουσία είναι ένα απλό μηνιαίο εισιτήριο). Πραγματικά πολύ περίεργο αλλά και ύποπτο θα μπορούσε να πει κανείς.
(This post was last modified: 26-01-2011, 01:03 PM by chgalacher.)