This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 28 Vote(s) - 2.68 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος

abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#61
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Της 30/09/2010

Η ΑΕ ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω εργασιών ανακαίνισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής την ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010 θα παραμείνει κλειστό το τμήμα :

ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ­- ΚΗΦΙΣΙΑ

για το ανωτέρω τμήμα το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με την λεωφορειακή γραμμή Χ21

Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 4 & την ΤΡΙΤΗ 5 Οκτωβρίου 2010 θα παραμείνει κλειστό το τμήμα

ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ – ΕΙΡΗΝΗ

για το οποίο η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα γίνεται με τη λεωφορειακή γραμμή Χ15

Από την ΤΕΤΑΡΤΗ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010 θα λειτουργούν κανονικά οι αποβάθρες (ΑΝΟΔΟΥ - ΚΑΘΟΔΟΥ) των σταθμών ΠΕΡΙΣΣΟΥ & ΠΕΥΚΑΚΙΩΝ.

Συνεχίζει να παραμένει κλειστό το τμήμα:

ΑΤΤΙΚΗ – ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ
Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα γίνεται με τις γραμμές του ΜΕΤΡΟ 2 & 3.

Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού 210-3293000 κάθε μέρα.

Ζητάμε την κατανόηση του επιβατικού μας κοινού.

ΓΙΑ ΤΗΝ A.E. Η.Σ.Α.Π.
01-10-2010, 11:28 AM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#62
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Ωραία.....το τμήμα αυτό ανοίγει..... Και οι αποβάθρες σε Πευκάκια και Περισσό ανοίγουν..... και το Αττική-Μοναστηράκι πάει για τα Χριστούγεννα (το Πάσχα δηλαδή...) Τώρα άρχισαν να σκάβουν πριν και μετά το ΚΑΤ (Προς Κηφισιά). Και καλά κάτω και μέσα στον σταθμό... Υποτίθεται όμως ότι το κομμάτι Κηφισιά - ΚΑΤ δεν θα φτιάχνονταν, λόγω πρρπτικής υπογειοποίησης! Τι κάνουν εκεί τότε;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
05-10-2010, 07:50 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#63
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Δεν εξασφαλιστηκαν οι απαραιτητοι ποροι για την επεκταση του ΗΣΑΠ στον Αγιο Στεφανο κι ετσι το ολο εγχειρημα επιασε πατο.

Ετσι ειναι πολυ πιθανο να αλλαχθουν και οι γραμμες στο κομματι ΚΑΤ - Κηφισια.
05-10-2010, 09:06 PM
Website Find Reply
ice3 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 3
Joined: 30-03-2010
#64
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
ο ησαπ αρχισε να ανεβαζει ταχυτητα. σημερα εκανα απο αγιο νικολαο ως ηρακλειο μολις 10 λεπτα! με τετοια ταχυτητα σε ολο το δικτυο μπορει ανετα να καλυφθει η διαδρομη αττικη-κηφισια σε 18 λεπτα, το δε αττικη πειραιας σε αλλα τοσα. δηλαδη πειραιας-κηφισσια σε 35-37 λεπτα!
17-10-2010, 06:22 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#65
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Έτυχε!

Η κατάσταση στον ΗΣΑΠ, έχει καταντήσει αηδία. Μεγάλες καθυστερήσεις, πολλές μετεπιβιβάσεις, ανυπόφορες βραδυπορίες (ήδη το κομμάτι Άνω Πατήσια-Νεραντζιώτισσα διαρκεί γύρω στα 25 λεπτά) και η απάθεια των υπαλλήλων που σε αντιμετωπίζουν σαν τον...χειρότερο εχθρό τους!
Χαρακτηριστικό στιγμιότυπο χτες πρωϊ (20-10-2010), στο σταθμό της Νεραντζιώτισσας. Δύο επιβάτισσες (από το σύνολο των επιβατών που είχαν νωρίτερα αντιπαρατεθεί φραστικά με υπαλλήλους ΗΣΑΠ στην Ειρήνη), είπανε χαρακτηριστικά για οδηγό ΗΣΑΠ που στεκότανε στην πόρτα της καμπίνας οδήγησης:"...να, κοιτάει ο μ....κας!".

Δε φταίει μόνο η εργολήπτρια εταιρεία και το αρμόδιο υπουργείο για την καθυστέρηση των έργων. Φταίει και η ανοργανωσιά των ΗΣΑΠ, διότι δεν κοιτάνε να λειτουργούν τα ανοιχτά τμήματα της γραμμής με καλύτερο συντονισμό και μεγαλύτερες ταχύτητες, ώστε να συντομευθεί η αναμονή των επιβατών και η ταλαιπωρία τους.

Σε καθημερινή βάση, μπινελίκια "πάνε & έρχονται" στην Ειρήνη. Φωνές, αψιμαχίες και πλέον δεν πρέπει να θεωρούμε απίθανο αν δούμε να πέφτει και ξύλο από τους επιβάτες.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
21-10-2010, 08:42 PM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#66
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Ξέρει κανείς πότε έχουμε deadline για τα έργα στο ΚΑΤ;;; (ΌΧΙ ότι έχει καμία πρακτική σημασία, αλλά λέεεεεεεμε.......)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
22-10-2010, 07:17 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#67
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(21-10-2010, 03:20 PM)Cmaniac Wrote: Ο διευθύνων σύμβουλος, Χαράλαμπος Αραμπατσάκος, δεσμεύτηκε ότι από την επόμενη εβδομάδα οι συρμοί και στις δυο κατευθύνσεις στο σταθμό ΚΑΤ θα επιβιβάζουν και αποβιβάζουν επιβάτες, θα εξετάσει άμεσα τη δυνατότητα ενίσχυσης του δρομολογίου με επιπλέον συρμούς.
22-10-2010, 08:48 PM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#68
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Τις τελευταίες μέρες χρησιμοποιώ τον Η.Σ.Α.Π. αναγκαστικά στο τμήμα Αττική - Ειρήνη, όπου μετεπιβιβάζομαι στο 020 για το σπίτι μου. Μπορεί βέβαια να είναι λόγω της ώρας (πάντα μετά τις 9:00 μ.μ.) αλλά στο έτοιμο τμήμα Αττικής - Ειρήνης διαπιστώνω μια σημαντική αύξηση της ταχύτητας.

Δεν καταλαβαίνω όμως πού αποσκοπεί η αλλαγή τρένου στην Ειρήνη. Οι εργασίες γύρω από τον σταθμό φαίνεται να έχουν ολοκληρωθεί. Γιατί δεν συνεχίζει το ίδιο τρένο βόρεια της Ειρήνης, αντί να πρέπει να παίρνουμε άλλο;
26-10-2010, 04:26 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#69
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Λογω της μονογραμμισης στο ΚΑΤ, ειναι προτιμοτερο να γινεται αλλαγη στην Ειρηνη, για να μην επηρεαζεται το νοτιως της Ειρηνης κομματι. Κατ εμε, καλα κανουν.

Τους εκοψε αυτη τη φορα..
26-10-2010, 05:28 PM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#70
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΣΤΙΣ 20 & 21/11/2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Της 16/11/2010

Η ΑΕ ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω εργασιών ανακαίνισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής το ΣΑΒΒΑΤΟ 20 και την ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010 θα παραμείνει κλειστό το τμήμα

ΕΙΡΗΝΗ-ΚΗΦΙΣΙΑ

για το ανωτέρω τμήμα το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με την λεωφορειακή γραμμή Χ5 .

Υπενθυμίζουμε ότι συνεχίζει να είναι εκτός λειτουργίας το τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ.

Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού 210-3293000 κάθε μέρα.

Ζητάμε την κατανόηση του επιβατικού μας κοινού.

ΓΙΑ ΤΗΝ A.E. Η.Σ.Α.Π.
17-11-2010, 05:07 PM
Find Reply
panitos Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 32
Joined: 30-11-2009
#71
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
ακουσα στο ραδιοφωνο,νομιζω στον derti ,στις ειδησεις του σταθμου,πως η ησαπ ανακοινωνει πως θα υπαρξουν καθυστερησεις στην παράδοση του εργου της σηραγγας λογω αρχαιολογικων ευρηματων ....Εχει ακουσει κατι παρομοιο κανεις;;;;
(This post was last modified: 26-11-2010, 03:35 PM by panitos.)
26-11-2010, 03:34 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#72
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
ΗΣΑΠ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Της 26/11/2010


Η ΑΕ ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι κατά τη διάρκεια των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής, στην περιοχή μεταξύ των σταθμών ΟΜΟΝΟΙΑ - ΘΗΣΕΙΟ, προέκυψαν αρχαιολογικά ευρήματα.

Tο τμήμα μεταξύ ΑΤΤΙΚΗ - ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ παραμένει εκτός λειτουργίας και ο χρόνος παράδοσής του θα ανακοινωθεί με νεότερο δελτίο τύπου, μετά την ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ερευνών, στο τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ - ΘΗΣΕΙΟ.

Η Εταιρεία διαβεβαιώνει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για επιτάχυνση των εργασιών, σε συνεργασία πάντοτε με την Αρχαιολογική Υπηρεσία.

Παρακαλούμε το επιβατικό κοινό για την κατανόησή του.
26-11-2010, 03:53 PM
Website Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#73
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Αχ, αχ, αχ, αχ........ τα λέγαμε, δεν τα λέγαμε για το Πάσχα;;;;;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
26-11-2010, 03:59 PM
Find Reply
gaff Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 3
Joined: 26-11-2010
#74
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Καλησπέρα παιδιά! Ξέρετε αν μετά την ολοκλήρωσει των έργων θα περάσει spero να λειάνει τις γραμμές?

Επίσης στα σημεία που δεν έχει στρωθεί τσιμέντο ή χρησιμοποιήθηκαν ξύλινοι στρωτήρες θα ακούγεται πάλι το ίδιο

γκαπ ή ο συνεχείς πλέον γνωστός θόρυβος?

Ευχαριστώ!
26-11-2010, 07:10 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#75
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(26-11-2010, 07:10 PM)gaff Wrote: Καλησπέρα παιδιά! Ξέρετε αν μετά την ολοκλήρωσει των έργων θα περάσει spero να λειάνει τις γραμμές?

Επίσης στα σημεία που δεν έχει στρωθεί τσιμέντο ή χρησιμοποιήθηκαν ξύλινοι στρωτήρες θα ακούγεται πάλι το ίδιο

γκαπ ή ο συνεχείς πλέον γνωστός θόρυβος?

Ευχαριστώ!

1) Ειναι αγνωστο εαν θα γινει λειανση των γραμμων μετα την ολοκληρωση του εργου. Η λογικη λεει οτι θα γινει.

2) Σε ολο το μηκος του δικτυου υπαρχουν συγκολλημμενες γραμμες. Το "γκαπ" στο οποιο αναφερεσαι δεν θα υπαρχει, εκτος απο τα σημεια στα οποια υπαρχουν αλλαγες κετευθυνσης.

Επισης, όπου δεν υπαρχει σταθερη επιδομη, εχουν χρησιμοποιηθει τσιμεντενιοι στρωτηρες ενω μονο στις αλλαγες εχουν χρησιμοποιηθει ξυλινοι στρωτηρες για λογους ευκολιας / ταχυτητας χτιστιματος των αλλαγων αλλα και για λογους κοστους.

Στα σημεια τα οποια υπαρχει σταθερη επιδομη ειναι αρκετα πιο θορυβωδης η γραμμη ενω στα σημεια που υπαρχουν τσιμεντενιοι στρωτηρες ειναι αρκετα πιο ησυχη.
(This post was last modified: 26-11-2010, 07:44 PM by AlexNik.)
26-11-2010, 07:43 PM
Website Find Reply
gaff Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 3
Joined: 26-11-2010
#76
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Σε ευχαριστώ πολύ για την άμμεση απάντηση.

Δηλαδή τη σταθερή επιδομή την κάνει το τσιμέντο που ρίχνεται πάνω
από του τσιμεντένιους στρωτήρες?

Το λέω αυτό γιατί υπάρχουν σημεία με τσιμεντένιους στρωτήρες χωρίς όμως
να έχει στρωθεί τσιμέντο...
26-11-2010, 07:50 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#77
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(26-11-2010, 07:50 PM)gaff Wrote: Σε ευχαριστώ πολύ για την άμμεση απάντηση.

Δηλαδή τη σταθερή επιδομή την κάνει το τσιμέντο που ρίχνεται πάνω
από του τσιμεντένιους στρωτήρες?

Το λέω αυτό γιατί υπάρχουν σημεία με τσιμεντένιους στρωτήρες χωρίς όμως
να έχει στρωθεί τσιμέντο...

Ας το δουμε απο την παρακατω εικονα
[Image: normal_45_aristotelous_N.JPG]

Δεξια και κατω βλεπεις καθαρα το κομματι το οποιο ονομαζεται σταθερη επιδομη. Δεν χρησιμοποιουνται χαλικια για την στηριξη της σιδηροδρομικης γραμμης, αλλα τσιμεντο.

Αριστερα, βλεπεις ενα κομματι που δεν εχει χρησιμοποιηθει σταθερη επιδομη, αλλα σκυρα (χαλικια) και τσιμεντενιοι στρωτηρες.

Πλεον σε ολο τον κοσμο στις σιδηοδρομικες γραμμες δεν χρησιμοποιουνται ξυλινοι στρωτηρες εξ αιτιας της φθορας που τους προκαλει ο χρονος.

Η σταθερη επιδομη εκτος απο πιο ακριβη στην υλοποιηση ειναι και παρα πολυ βαρια και δεν ειναι καταλληλη για εδαφος που δεν ειναι αρκετα στερεο, ουτε συστηνεται για γεφυρες, καθως τους προσθετει επιπλεον βαρος.

Στα "καλα" της ειναι οτι δεν χρειαζεται καμμια επεμβαση απο την εφαρμογη της και επειτα.
27-11-2010, 02:38 PM
Website Find Reply
gaff Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 3
Joined: 26-11-2010
#78
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Αυτό ακριβώς έψαχνα. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
(This post was last modified: 27-11-2010, 03:48 PM by gaff.)
27-11-2010, 03:45 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#79
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Ήθελα να ξερα γιατί καθυστερεί τόσο, το κομμάτι βορείως του Αμαρουσίου; Με την αλλαγή στην Ειρήνη, για τη διαδρομή Ειρήνη-Μαρούσι απαιτούνται 15 λεπτά περίπου (αναμονή + διαδρομή).
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
14-12-2010, 02:21 AM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#80
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Της 03/01/2011
Η ΑΕ ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω εργασιών ανακαίνισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής από την ΠΕΜΠΤΗ 6 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 έως και την ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 θα παραμείνει κλειστό το τμήμα ΕΙΡΗΝΗ-ΚΗΦΙΣΙΑ

για το ανωτέρω τμήμα το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με την λεωφορειακή γραμμή Χ5 .

Από ΠΕΜΠΤΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 επαναλειτουργεί στην άνοδο & κάθοδο ο σταθμός ΚΑΤ

Υπενθυμίζουμε ότι συνεχίζει να είναι εκτός λειτουργίας το τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ.

Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού 210-3293000 κάθε μέρα.
Ζητάμε την κατανόηση του επιβατικού μας κοινού.
ΓΙΑ ΤΗΝ A.E. Η.Σ.Α.Π.



ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!!! Τουλάχιστον τελειώνει το μπάχαλο στο ΚΑΤ!!!


114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
04-01-2011, 03:51 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024