This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 28 Vote(s) - 2.68 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Εδω μπορειτε να σχολιαζετε την αναβαθμιση της γραμμης του ΗΣΑΠ και την πορεια των εργων.

Ακολουθει φωτογραφια του Giannis που τραβηχτηκε τον Μαρτιο του 2009 στον σταθμο του Αγιου Ελευθεριου
[Image: normal_DSC03696.JPG]
(This post was last modified: 25-07-2010, 01:04 PM by AlexNik.)
25-11-2009, 05:14 PM
Website Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#2
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Και στα Άνω Πατήσια οι εργασίες πρέπει να τελειώνουν στην γραμμή ανόδου. Απ' ότι είδα σήμερα όσο τσίμεντο ήταν να πέσει έπεσε και στρωτήρες/γραμμές λείπουν μόνο από ένα κομμάτι κοντά στο ψαλίδι ανάμεσα στα Άνω Πατήσια και τον Άγιο Ελευθέριο. Ανάμεσα σε αυτό το ψαλίδι και τα Άνω Πατήσια έχουν μπει στα τσιμεντένιοι στρωτήρες, το ψαλίδι στη μόρτα του σταθμού έχει κι αυτό ξύλινους στρωτήρες. Από εκεί και μέχρι τον Περισσό έχει σταθερή επιδομή. Στην γέφυρα έχουν μπει ξύλινοι στρωτήρες.

Ορίστε και μερικές χτεσινές φωτογραφίες:

[Image: 86000130.th.jpg]
Από την πεζογέφυρα μεταξύ Ηρακλείου και Περισσού.

[Image: 24824389.th.jpg]
Από την πεζογέφυρα μεταξύ Πατησίων και Αγ. Ελευθερίου.

[Image: 95219533.th.jpg]
Από τον σταθμό Άνω Πατήσια προς τα βόρεια.
27-11-2009, 07:35 PM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#3
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
30/11/2009

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΕ ΗΣΑΠ

Η Α.Ε. ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω εργασιών ανακαίνισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος :

•Την Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου από 21:00 έως λήξη κυκλοφορίας, το Σάββατο 5 και την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου δεν θα λειτουργεί στο τμήμα ΑΤΤΙΚΗ - ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ.
•Από το Σάββατο 21 Νοεμβρίου έως την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου δεν θα λειτουργεί στο τμήμα ΦΑΛΗΡΟ - ΤΑΥΡΟΣ
•Για το τμήμα ΑΤΤΙΚΗ - ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται από την λεωφορειακή γραμμή Χ10.
•Για το τμήμα ΦΑΛΗΡΟ - ΤΑΥΡΟΣ οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται από την λεωφορειακή γραμμή Χ6.
•Η συγκοινωνία θα διεξάγεται στα τμήματα : Πειραιάς - Φάληρο, Ταύρος - Αττική και Νέα Ιωνία - Κηφισιά.
•Οι σταθμοί Πειραιάς, Φάληρο, Ταύρος, Αττική, Νέα Ιωνία και Κηφισιά θα λειτουργούν κανονικά.
30-11-2009, 04:44 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#4
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Και στο Μαρούσι στην άνοδο πάνε σχετικά καλά τις τελευταίες μέρες. Έχει στρωθεί το τσιμέντο από το ύψος της Νερατζιώτισσας (της εκκλησίας, όχι του σταθμού) μέχρι περίπου το ύψος της οδού Αθανασίου Διάκου, για το διάστημα δηλαδή που θα υπάρχει slab-track. Ήδη έχουν μπει και οι τσιμεντένιοι στρωτήρες για το τμήμα αυτό (δύο κομμάτια τσιμέντου ενωμένα με μεταλλικά τμήματα), ενώ έχουν καλυφθεί με τσιμέντο στο τμήμα από την αρχή της slab-track μέχρι την αρχή της γέφυρας στο ύψος της οδού Ύδρας. Το υπόλοιπο τμήμα της γέφυρας, από την Αθανασίου Διάκου και πάνω, θα έχει επίστρωση με χαλίκι η οποία ήδη έχει τοποθετηθεί, αλλά ακόμα δεν έχουν φέρει τους στρωτήρες, που λογικά δεν θα είναι όλοι τσιμεντένιοι για λόγους βάρους. Τσιμεντένιοι στρωτήτες έχουν τοποθετηθεί και πάνω από την υπόγεια διάβαση της οδού Αγίου Κωνσταντίνου. Οι στρωτήρες για το τμήμα αυτό φυλλάσσονται σε χώρο πίσω από το μέγαρο του Ο.Τ.Ε. και μεταφέρονται τμηματικά κοντά στην γραμμή όποτε χρειάζεται.
02-12-2009, 02:25 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#5
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Σήμερα είχαν ήδη τοποθετηθεί όλοι οι στρωτήρες στο τμήμα μεταξύ Νερατζιώτισσας και Αμαρουσίου όπου θα γίνει slab track, ενώ είχε χυθεί και η δεύτερη στρώση τσιμέντου (πάνω από τους στρωτήρες) στο 55% περίπου του μήκους της διαδρομής.
04-12-2009, 02:44 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#6
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Στα Άνω Πατήσια, οι μπουλντόζες δίνουνε τον τόνο των έργων. Bobcat, Liebherr και Caterpillar ασχολήθηκαν με τα χώματα ενώ επιπρόσθετα σήμερα, ένας οδοστρωτήρας ίσιωνε τον "καθαρισμένο" διάδρομο καθόδου.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
11-12-2009, 10:59 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#7
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Στο Μαρούσι έχει ολοκληρωθεί η slab track και έχουν τοποθετηθεί όλοι οι στρωτήρες μέχρι τον σταθμό. Μετά τις αλλαγές τροχιάς που υπάρχουν λίγο πριν την γέφυρα της οδού Αγ. Κωνσταντίνου, έχουν τοπθετηθεί τσιμεντένιοι στρωτήρες μέχρι το ύψος της εκκλησίας της Νερατζιώτισσας. Από εκεί ξεκινά η slab track, συνεχής μέχρι περίπου την οδό Αθανασίου Διάκου. Το υπόλοιπο τμήμα μέχρι το Μαρούσι έχει στρωτήρες, κατά κύριο λόγο ξύλινους, εκτός από λίγες περιπτώσεις στα "συμπαγή" τμήματα της αερογέφυρας (δηλ. εκεί που δεν περνά δρόμος από κάτω) όπου είναι τσιμεντένιοι. Σήμερα το πρωϊ το ειδικό μηχάνημα ασφάλιζε τις σιδηροτροχιές πάνω στους στρωτήρες.
15-12-2009, 09:44 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#8
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Τι εγινε, δεν δουλεψε σωστα η νεα γραμμη στο Μαρουσι και τα καναν μπαχαλο?
16-12-2009, 06:51 PM
Website Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#9
 
Μερικές σαββατιάτικες φωτογραφίες απο τον ΗΣΑΠ.

Από την γέφυρα ανάμεσα στον Περισσό και την γέφυρα της Ηρακλείου, προς τα νότια.
[Image: kataperisso.th.jpg]

Από την γέφυρα της Ηρακλείου, προς τα βόρεια.
[Image: irakleioun.th.jpg]

Από το ίδιο σημείο ένα 10ης καθώς αλλάζει τροχιά.
[Image: dekatis.th.jpg]

Από το ίδιο σημείο ένα 11ης.
[Image: entekatisk.th.jpg]

Από την γέφυρα της Ηρακλείου, προς τα νότια. Φαίνονται οι ξυλωμένες γραμμές.

[Image: irakleious.th.jpg]
(This post was last modified: 30-12-2009, 03:59 PM by Giannis.)
30-12-2009, 03:58 PM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#10
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Μπορεί να λανθάνω ή να μην πρόσεξα καλά, αλλά τις εργάσιμες μέρες ανάμεσα στις εορτές Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς, δεν εκτελούνται εργασίες στα Άνω Πατήσια. Μόνο ένα φύλακα είδα μια μέρα να υπάρχει.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
01-01-2010, 01:31 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#11
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Όπως θα έχετε δει, η Παρασκευή είναι η τελευταία μέρα κυκλοφορίας για το τμήμα Καλλιθέας - Φαλήρου μέχρι (υποτίθεται) την 1η Απριλίου. Επίσης, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο αλλά και την Δευτέρα (τρομάρα τους) θα είναι κλειστό το τμήμα από Φάληρο μέχρι Ταύρο αλλά και από Ειρήνη και πάνω. Λογικά από την Τρίτη στο Μαρούσι θα παραδοθεί πάλι η γραμμή ανόδου και θα κλείσει αυτή της καθόδου. Στο τμήμα από Φάληρο μέχρι Μοσχάτο, η πάλαι ποτέ γραμμή καθόδου έχει ξηλωθεί εδώ και καιρό, τόσο που ο χώρος στον οποίο βρισκόταν έχει χορταριάσει!

Πλέον όπως αντιλαμβανόμαστε η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο με αυτά τα έργα καθώς, πέραν των μειωμένων δρομολογίων, υπάρχουν περιπτώσεις που λόγω προβλημάτων με τις προσωρινές αλλαγές γραμμών, οι καθυστερήσεις στα μονογραμμημένα σημεία είναι μεγάλες. Την περασμένη Δευτέρα ήμασταν στην άνοδο της Νερατζιώτισσας για 25 λεπτά, ενώ άλλη φορά στην άνοδο του Αγ. Ελευθερίου περιμέναμε να περάσουν 3 τρένα καθόδου για να ξεκινήσουμε εμείς. Η κατάσταση αποκτά πλέον χαρακτήρα ντόμινο, καθώς η όλη κατάσταση στον ΗΣΑΠ προκαλεί αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο και συνεπώς καθυστερήσεις και στα λεωφορεία, αφενός μεν λόγω του αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου στους γύρω δρόμους, και αφετέρου επειδή η μίσθωση λεωφορείων για τις ειδικές γραμμές έχει ως αποτέλεσμα να μειώνονται τα διαθέσιμα λεωφορεία για τις υπόλοιπες, ειδικά αυτές του Α/Σ Π. Ράλλη που παραχωρεί κατά κύριο λόγο λεωφορεία (και μάλιστα αρθρωτά).
07-01-2010, 11:21 AM
Find Reply
amoran Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 33
Joined: 13-10-2009
#12
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Οι "κούκλα" γραμμές του σταθμού Καλλιθέας μπορεί μεν να είναι πλέον τσιμεντωμένες, αλλά θυμίζουν επίσης και μίνι χωματερή μια και από τότε που τελείωσαν τα έργα δεν έχει σκουπιστεί ποτέ ο χώρος, με συνέπεια κάτω από τις αποβάθρες να έχουν συσσωρευτεί σκουπίδια, χώμα και λάσπη και καθημερινά να αντικρύζουμε ένα θέμα που προσβάλλει τόσο την αισθητική μας όσο και την οικολογική μας συνείδηση.
Μήπως κάποιος πρέπει να πάρει μια σκούπα στο χέρι και να συμμαζέψει τα πράγματα;
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, οι ΗΣΑΠ πρότειναν στους επιβάτες που τους ταϊζουν και ήθελαν να μετακινηθούν από Πειραιά για Κηφισιά τα ακόλουθα:

- Να πάρουν το τρένο από Πειραιά για Φάληρο
- Να κατέβουν στο Φάληρο και να πάρουν το λεωφορείο Χ13 για Καλλιθέα
- Να πάρουν άλλο τρένο από Καλλιθέα για Ομόνοια
- Να πάρουν το μετρό από Ομόνοια για Αττική
- Να κατέβουν στην Αττική και να πάρουν το λεωφορείο Χ8 για Πατήσια
- Να πάρουν άλλο τρένο για Κηφισιά

Αυτοί που το αποφάσισαν αυτό και αυτοί που το ενέκριναν, μπορώ να μάθω ποιοι είναι για να στείλω τα ονόματά τους στη NASA που ψάχνει για εξωγήινους; Γιατί κάποιος με μορφή ανθρώπου που ζει σε αυτόν τον πλανήτη θα πρέπει να είναι χιμπατζής ή πίθηκος για να βάλει την υπογραφή του σε κάτι τέτοιο, και μόνο αν του έδωσαν τουλάχιστον δέκα μπανάνες.
(This post was last modified: 08-02-2010, 01:05 PM by amoran.)
08-02-2010, 12:49 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#13
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Δεν μπορω να σου δωσω ουτε αδικο, αλλα ουτε και δικιο..

Ηταν ο μονος τροπος για να εξυπηρετησουν τον κοσμο με την καλυτερη δυνατη αξιοποιηση του δικτυου τους, αλλο εαν το τελικο αποτελεσμα σε γενικες γραμμες εμοιαζε με.. εξωγηινο.

Το κομματι του Πειραια, το παρακαμπτεις, αλλα εισαι σιγουρος οτι θες να κολλησεις καπου μεσα σε ενα λεωφορειο που δεν θα πηγαινει ουτε μπρος ουτε πισω? Γιατι οι δρομοι μετα την γεφυρα της Λαμπρακη στον Πειραια ειναι κατι παραπανω απο ΔΡΑΜΑ τις ωρες αιχμης.

Τελος παντων, λιγο πολυ το ιδιο ισχυει και για την υπολοιπη Αθηνα και θεωρητικα αν οι ανταποκρισεις δουλευαν οπως επρεπε δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα (Θεωρητικα, σε μια χωρα που το ονομα της δεν ξεκιναει απο Ε και τελειωνει σε λλαδα...).

Το εχουμε πει πολλες φορες οτι η συμβαση που εχουν υπογραψει προυποθετει την υποτυπωδη λειτουργια του δικτυου τους και αυτο εφαρμοζουν. Υπωτυπωδη λειτουργια.

Αλλωστε, επειδη ζουμε στην Ε-λλαδα, ειμαστε και Ε-λληνες, αρα γκρι-νιαζουμε για να γκρι-νιαζουμε. Απλα πραγματα..
08-02-2010, 01:31 PM
Website Find Reply
amoran Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 33
Joined: 13-10-2009
#14
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Εκεί που διαφωνώ είναι στο "ο μόνος" τρόπος.
Κατ' αρχάς και στο παρελθόν έκαναν έργα στη μία γραμμή και άφηναν την άλλη στην κυκλοφορία. Η τότε έκαναν λάθος ή τώρα, που κλείνουν και τις δυο γραμμές. Αρα εδώ υπάρχουν δύο τρόποι, ο ένας ήταν λάθος κι όμως δοκιμάστηκαν και οι δύο.

Επίσης υπάρχει και η πιο ριζοσπαστική λύση, που θα μας ταλαιπωρούσε όλους πολύ λιγότερο: Αντί να δουλεύουν 1-2 συνεργεία, ας έκλειναν ολόκληρη τη γραμμή, με 6-8 συνεργεία να δουλεύουν ταυτόχρονα για να την τελειώσουν σε 3-4 μήνες κι όχι σε 1-2 χρόνια. Αντί να ταλαιπωρείται 3-4 μήνες το επιβατικό κοινό ανά τμήματα, θα ταλαιπωρείτο μια και καλή όλο μαζί και θα τελείωνε η υπόθεση. Τα λεωφορεία-εξπρές τύπου Χ13 έτσι κι αλλιώς δεν τα προτιμά ούτε το 25-30% του επιβατικού κοινού, όπως βλέπω καθημερινά στο σταθμό της Καλλιθέας. Με 6λεπτες αναχωρήσεις προ Χ13, τα βαγόνια ερχόντουσαν τιγκαρισμένα σε ώρες αιχμής από Πειραιά. Τώρα που η αφετηρία είναι στην Καλλιθέα, τα 2 τελευταία βαγόνια είναι μονίμως άδεια, πάλι με 6λεπτες αναχωρήσεις. Πού πήγαν οι Πειραιοφαληρομοσχατιώτες; Πάντως όχι στο Χ13, αλλά ούτε και στον ηλεκτρικό.

Η γενική αίσθηση είναι πως η ταλαιπωρία με το σύστημα που επελέγη είναι πολύ μεγάλη και οι συνεχείς μετεπιβιβάσεις ιδιαίτερα κουραστικές. Ας πάρουν έστω τώρα την απόφαση κι ας κλείσουν τελείως τον ηλεκτρικό, με την υποχρέωση όμως να δουλεύουν πολλά συνεργεία ώστε να τελειώσει γρήγορα η δουλειά. ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ, ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
08-02-2010, 02:34 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#15
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Να σου που πήγαμε. Ψαχνόμαστε σαν τους μλκες κάθε μέρα πως θα πάμε στη δουλειά μας στον Πειραιά και πως θα γυρίσουμε σπίτι μας. Πάντως εγώ από Ζωγράφου πάω το πρωί με το μετρό μέχρι Κεραμεικό και από εκεί (Πειραιώς) με το 049. Αν αντέχεις τη μπίχλα και πάς ΠΑΠΕΙ/Δημ. Θέατρο, βολεύει μια χαρά και το κυριότερο: ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ πάνω από 5' ΧΡΟΝΟ σε σχέση με την "κλασική" διαδρομή (ΗΣΑΠ για Φαληρο και μετά λεωφορείο).
Στο γυρισμό : α) Αν μου κάτσει των 16:30 Ε90, είμαι άρχοντας. Κέρδος +15'.
β) Αν λόγω ωραρίου δεν μου κάτσει, κοιτάω πότε έχει 229. Με αυτό πάω Ωνάσειο και μετά συνεχίζω Συγγρού - Μετρό - Ευαγγελισμός κλπ. Απώλεια χρόνου : 0 - 10 λεπτά, ανάλογα πόσο περιμένεις στο Ωνάσειο για τα Ε22/Β2/550/126.
γ) Αν κοντεύει η ώρα του Προαστιακόυ (:44), πάω λιμάνι. Απώλεια χρόνου για Ζωγράφου : 10'
δ) Στην έσχατη παίρνω 218/232 που με πάνε Στ. Καλλιθέας σε 20-22' ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ, και απο εκεί παίρνω τρένο. Απώλεια : 5 - 15, ανάλογα με την αναχώρηση του ΗΣΑΠ από Καλλιθέα.
ε) Ακόμη και με τα 703/845/802/803 να πάω Αιγάλεω μέσω Θηβών και από εκεί να πάρω Μετρό, πάλι η απώλεια χρόνου είναι γύρω στα 10'.
στ) Το 049 στην επιστροφή πήζει το απόγευμα στην κίνηση. Άρα κόβεται.
ζ) ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ Χ13.

Το ίδιο πράγμα κάνουν ένα σωρό άλλοι. Να που πήγαμε και δεν πατάμε στο Χ13. Να μη σου πώ ότι με το 229 μου έχει τύχει να κάτσει στο Ωνάσειο αμέσως το Ε22, οπότε και έχω ΚΕΡΔΟΣ χρόνου σε σχέση με το τρένο.
09-02-2010, 10:33 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#16
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Τέλος ο ΗΣΑΠ για μένα μέχρι νεωτέρας! Μετά το 2πλο καψώνι που υπέστην το 3ήμερο της Καθαρής Δευτέρας αηδίασα και αγανάκτησα στο έπακρο.

Παρασκευή 12/2/2010 πήγαινα Πειραιά, να προλάβω το πλοίο για να ταξιδέψω. Επιβίβαση Νεραντζιώτισσα 15:55 και άφιξη Καλλιθέα 16:45! Τίγκα ο συρμός με μεγάλες αναμονές στους ενδιάμεσους σταθμούς. Ευτυχώς στην Καλλιθέα πέρασαν τα 218 και 232 σύντομα (άφαντο το Χ13 και η ουρά επιβατών στην αφετηρία, μεγάλη). Στο Φάληρο, 8λεπτη αναμονή συρμού στην αποβάθρα. Απλοί επιβάτες και ταξιδιώτες έβραζαν... Άφιξη Πειραιά 17:20!

Δευτέρα 15/2/2010, προσγειώνομαι Σπάτα και με το ΜΕΤΡΟ πάω μέχρι Αττική (Μ3+Μ2). Άφιξη Αττική 15:30. Επιβίβαση ΗΣΑΠ 15:36, ο συρμός ξεκινά και ακινητοποιείται πιο πάνω λόγω βλάβης, η οποία ανακοινώθηκε μετά από 15 λεπτά! Παλινδρομεί και επιστρέφει Αττική ο συρμός ενώ βγαίνει ανακοίνωση για ξαφνικό τεχνικό πρόβλημα στο δίκτυο! Είχε πάει 16:10 περίπου και κανείς από τους υπεύθυνους του σταθμού δεν έπαιρνε πρωτοβουλίες! Όταν διαμαρτυρηθήκαμε σε έντονο τόνο σε υπαλλήλους του σταθμού, μας λέγανε να πάμε Πατησίων να πάρουμε τρόλλεϋ... (2χλμ περίπου απόσταση και με αποσκευές, δεν είναι λογικό). Τελικά στις 16:25 εδέησε να φύγουμε από Αττική (ως δια μαγείας λύθηκε το πρόβλημα) και φτάσαμε Άνω Πατήσια 16:36!Μια ώρα μετά! Και εις ανώτερα...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
18-02-2010, 02:15 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#17
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Μα Πατησίων απο Αττική? Είναι διεστραμμένοι? Αν βγείς Λιοσίων και πάρεις το σωστό λεωφορείο, αν θυμάμαι καλά το 703 πρέπει να είναι ανεβαινεις Αχαρνών και απο κεί αλλάζεις και έχει ότι θές προς Άνω Πατήσια... Πραγματικά το δίαβαζα και σε λυπόμουν...
18-02-2010, 02:48 AM
Find Reply
N1Ellinikou Offline
Mercedes-Benz O405N
*



Posts: 98
Joined: 10-10-2009
#18
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Πω πω! Απορω πως αντεξες φιλε ΕΛΒΟ... Τετοια καψονια κανουν, για να μισησει ο κοσμος τα ΜΜΜ. Κανονικα για να εκσυγχρονιστει η γραμμη θα 'πρεπε για 6 μηνες να κλεισουν το πρωτο κομματι (Πειραιας-Ομονοια) και τους υπολοιπους 6 το δευτερο τμημα (Ομονοια-Κηφησια). Ετσι τα εργα θα τελειωναν μια και καλη σε ενα χρονο χωρις να προξενουν τετοια αγανακτηση στο επιβατικο κοινο. Τελος παντων οτι εγινε, εγινε και δεν αλλαζει. Μακαρι να τελειωσουν οσο το δυνατον γρηγοροτερα...
18-02-2010, 07:04 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#19
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Τώρα πια ο ΗΣΑΠ μου χρησιμεύει για τοπικές διαδρομές π.χ. Βικτώρια-Μοναστηράκι. Τα συνεργεία δουλεύουν σε εντελώς...χαλαρό ρυθμό! Είναι σχεδόν βέβαιο ότι πριν το φθινόπωρο δεν τελειώνουν τα έργα, καθότι το τμήμα Μοναστηράκι-Αττική είναι κομματάκι δύσκολο και συγκεντρώνει μεγάλο κομμάτι επιβατικής κίνησης.

Εύχομαι και ελπίζω, με την ολοκλήρωση των έργων, να δούμε υψηλές ταχύτητες και να εξαφανιστούν οι βραδυπορίες και οι μεγάλες αναμονές στους σταθμούς: άφιξη-αποβίβαση-επιβίβαση και αναχώρηση άμεσα.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
23-02-2010, 11:39 PM
Find Reply
panitos Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 32
Joined: 30-11-2009
#20
RE: Αναβαθμισης Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
επισης να σας πω το γεγονος πως:
παρασκευη που μας περασε,[οχι χτες,της προηγουμενης βδομαδας] γυρνουσα απο ομονοια με ηλεκτρικο,περιπου 16:00,και απ τα μεγαφωνα λεει πως υπαρχει τεχνικο προβλημα και τα τρενα σταματανε ταυρο...περασε η σκεψη απ το μυαλο μου να παρω 049..αλλα λεω θα πηξω στη κινηση..οποτε μας κατεβαζει στον ταυρο...και να βλεπετε ολους τους επιβατες να πηγαινουμε με τα ποδια ταυρος - καλλιθεα για Χ13! αστειο και ταυτοχρονα? για κλαμματα...
27-02-2010, 09:30 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024