This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 16 Vote(s) - 2.63 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Συγχώνευση ή κατάργηση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές με χαμηλή ζήτηση, μείωση της συχνότητας των νυχτερινών δρομολογίων σε όλα τα μέσα με βάση την επιβατική κίνηση, ενίσχυση των λεωφορειολωρίδων, αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων σε περιοχές υψηλής ζήτησης και δρομολόγηση μικρότερων οχημάτων σε τοπικά δίκτυα περιλαμβάνει το σχέδιο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας, στόχος του οποίου είναι έως το 2013 το 40% των μετακινήσεων να γίνεται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Την ίδια στιγμή, ο Οργανισμός προσδοκά μείωση των λειτουργικών δαπανών κατά περίπου 8 έως 10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από τη συρρίκνωση στις βάρδιες οδηγών, αλλά και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, συνεπεία του προγράμματος αναδιάρθρωσης των δρομολογίων που θα θέσει σε λειτουργία από τον Δεκέμβριο και προβλέπει αλλαγές σε 38 λεωφορειακές γραμμές του δικτύου.

[Image: assets_LARGE_t_420_37399536_type11104.jpg]Η διοίκηση του Οργανισμού εκτιμά πως το νέο πρόγραμμα θα μειώσει κατά 150 τα 380 ημερήσια δεδουλευμένα ρεπό οδηγών, ενώ παράλληλα θα σμικρύνει τη διανυόμενη διαδρομή με λεωφορεία.

Σχετικές μελέτες που έχουν ήδη εκπονηθεί υπολογίζουν ότι το 2011:

-Η ημερήσια ζήτηση για μετακινήσεις θα ανέλθει σε 7,2 εκατομμύρια έναντι 6,8 εκατομμυρίων το 2006.

-Περίπου 3 εκατομμύρια επιβιβάσεις ημερησίως θα καταγράφονται στα αστικά μέσα.

-Με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα εξυπηρετείται περίπου το 60%-65% της ημερήσιας επιβατικής κίνησης με τις δημόσιες συγκοινωνίες, ποσοστό το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 2 εκατομμύρια επιβάτες έναντι 1,8 εκατομμυρίου το 2007.

Στον νέο σχεδιασμό, μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ θα αποτελέσουν τη «ραχοκοκαλιά» της σύνδεσης με το κέντρο της Αθήνας καθώς θα μειωθούν δραστικά οι λεωφορειακές γραμμές που θα συνδέουν τα προάστια με το κέντρο και είτε θα συγχωνευθούν είτε θα περικοπεί το μήκος της διαδρομής τους και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές των μέσων σταθερής τροχιάς.

Παράλληλα θα συγχωνευτούν γραμμές με παράλληλες ή όμοιες διαδρομές, ενώ θα περιοριστούν ή θα συγχωνευτούν τις Κυριακές και τις αργίες γραμμές που καλύπτουν βιομηχανίες, σχολεία ή περιοχές με αυξημένες ανάγκες τις καθημερινές.

Ταυτόχρονα θα γίνουν κινήσεις βελτίωσης της ταχύτητας των λεωφορείων. Ο ΟΑΣΑ φιλοδοξεί να έχει ενισχύσει το δίκτυο των λωρίδων αποκλειστικής κίνησης λεωφορείων με επιπλέον 30 χιλιόμετρα έως το τέλος του 2011, ενώ θα υπάρχει συνεχής αστυνόμευση τόσο των λεωφορειολωρίδων όσο και της παράνομης στάθμευσης.

Βάσει του νέου προγράμματος οι περιοχές στις οποίες θα μειωθούν γραμμές θα ακολουθήσουν την πληθυσμιακή μετατόπιση. Ετσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συλλέξει ο ΟΑΣΑ, μείωση συχνοτήτων και γραμμών αναμένεται στα όρια των δήμων Αθηναίων και Πειραιά, αλλά και στους «προσφυγικούς» δήμους της Δραπετσώνας, του Κερατσινίου, του Ταύρου, της Καισαριανής, του Αιγάλεω, της Νέας Ιωνίας, της Δάφνης και της Μεταμόρφωσης.

Αντίθετα, ακολουθώντας την πληθυσμιακή «ροή», ενίσχυση της συχνότητας των υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών μελετάται:

Στα βόρεια και βορειοανατολικά προάστια (Μαρούσι, Πεύκη, Νέα Πεντέλη, Ηράκλειο, Μελίσσια, Βριλήσσια, Φιλοθέη, Κηφισιά, Εκάλη, Χολαργός, Παπάγου, Αγία Παρασκευή και Χαλάνδρι).

Στις νοτιοανατολικές περιοχές (Παλαιό Φάληρο, Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη).

Στα Μεσόγεια.

Σε περιαστικά κέντρα όπως το Μενίδι, το Ζεφύρι και τα Ανω Λιόσια.

Για τον επανασχεδιασμό των γραμμών λαμβάνονται επίσης υπόψη οι νέες ανάγκες που γεννά η ίδρυση και λειτουργία νοσοκομείων, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, υπουργείων κ.λπ., αλλά και οι αναπλάσεις περιοχών όπως ο Βοτανικός και το Ελληνικό.

ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
(This post was last modified: 25-11-2010, 02:06 PM by AlexNik.)
25-11-2010, 02:04 PM
Website Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#2
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Ευχαριστουμε τον Meganium για την επισημανση της ειδησης.
(This post was last modified: 25-11-2010, 02:11 PM by AlexNik.)
25-11-2010, 02:11 PM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#3
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Προσέξτε ότι στον πίνακα η 134 παρουσιάζεται μαζί με την 137 και η 135 μαζί με την 136.
25-11-2010, 02:31 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#4
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Σε γενικες γραμμες μπορω να συμφωνησω με οσα βλεπω στην παραπανω δημοσιευση.

Ειδικα ομως δεν καταλαβα τι ακριβως εχουν σκοπο να κανουν στο 057, ενω με ποια λογικη θελουν να αραιωσουν τα νυχτερινα δρομολογια, την ωρα που ηδη ειναι αρκετα αραια και ημιεξυπηρετουν.

Η Αθηνα ειναι μια πολη που ζει και την νυχτα και αυτο ειναι κατι το οποιο δεν λαμβανουν υποψιν απ οσο μπορω να καταλαβω. Οι φοιτητες ειναι οι πρωτοι που θα χρησιμοποιησουν τα ΜΜΜ αν αυτα τους βολεψουν και σε αυτη την κατευθυνση πρεπει να κινηθουν τα νυκτερινα δρομολογια.

Περιοχες οπως του Ψυρρη, ο Κεραμεικος (Γκαζι), το Περιστερι (πλατεια Μπουρναζιου, Θηβων) αλλα και η Πανορμου θα επρεπε τη νυχτα να εξυπηρετουνται απο τα ΜΜΜ επαρκως, ομως με αυξημενο εισιτηριο.
25-11-2010, 02:49 PM
Website Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#5
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Λογικά οι γραμμές θα έχουν ως εξής :
Α4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ (Πρώην Α4-208)
024 ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
136 ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ-ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ Β
137 ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ-ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ Α
206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ
236 ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Πρώην Β4)
237 ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ
542 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ (Πρώην Α9)
708 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ-ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ (Πρώην Β13)
715 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (Πρώην Α11)

Απορία οι γραμμές 811-812,Γ16-866 γιατί δεν τροποποιούντε?

Γραμμές 106-126 έμαθα από το αμαξοστάσιο ότι η αλλαγή θα είναι ως εξής,οι γραμμές ενώνονται σε μια με την εξης διαδρομη :

Αφετηρία 126,Αγ. Βαρβάρας,Αμφιθέας,Πικροδάφνης,Ρήγα Φεραίου,Μεσολογγιου,Ζαϊμη,Ναϊαδων,Αγ. Αλεξάνδρου,Ιωάννου Φιξ,Καλυψούς,Άρεως,Πλ. Ντάβαρη,Ναυσικάς,Γοργοποτάμου,Κύπρου,Κνωσσού,Χρυσοστόμου,Αγ. Ανδρέου,Κων. Παλαιολόγου,Μεγ. Αλεξάνδρου,Συγγρού,Στ. Συγγρού-Φιξ,Συγγρού,Φιλαρέτου,Δοϊράνης,Χρυσ. Σμύρνης,Κων. Παλαιολόγου,Μεγ. Αλεξάνδρου,Βυζαντίου,Αργειών,Τηλεμάχου,Κρήτης,Ναυσικάς,Πλ. Ντάβαρη,Αγ. Τριάδος,Ζησιμοπούλου,Πρωτέως,Αφροδίτης,Αμφιθέας,Αγ. Βαρβάρας,Διαδάλου.
25-11-2010, 04:03 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#6
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
(25-11-2010, 02:49 PM)Cmaniac Wrote: Η Αθηνα ειναι μια πολη που ζει και την νυχτα και αυτο ειναι κατι το οποιο δεν λαμβανουν υποψιν απ οσο μπορω να καταλαβω. ...Περιοχες οπως του Ψυρρη, ο Κεραμεικος (Γκαζι), το Περιστερι (πλατεια Μπουρναζιου, Θηβων) αλλα και η Πανορμου θα επρεπε τη νυχτα να εξυπηρετουνται απο τα ΜΜΜ επαρκως, ομως με αυξημενο εισιτηριο.

Αυτό δεν πρόκειται με τα μέτρα της τρόικας να συνεχιστεί για πολύ... με την κάθετη αύξηση των ωρών εργασίας και την εξίσου κάθετη μείωση των μισθών, κανείς πια δεν θα έχει ούτε τον χρόνο, ούτε τα λεφτά για διασκέδαση. Αν δουλεύεις 15-18 ώρες την μέρα μη συμπεριλαμβανομένων των - απλήτωτων βέβαια - υπερωριών, και παίρνεις € 450 - € 500 τον μήνα, τότε με τι κουράγιο θα πας να ξενυχτήσεις; Και με τι λεφτά;

Κι εγώ γενικά συμφωνώ με τις κινήσεις αυτές. Για το "τρίο" των Α12/Β12 και Χ42, προτείνω το Χ42 να αναδιαμορφωθεί στα πρότυπα των Χ40/Χ41, με αφετηρία στο Ο.Α.Κ.Α. αντί για την Πλακεντίας και τερματισμό στην Φυλή αντί για τα Άνω Λιόσια, ενώ το Α12 να τερματίζει στα Άνω Λιόσια. Όταν το Σ.Κ.Α. λειτουργήσει, τότε τα Χ40/Χ41/Χ42 μπορούν να ξεκινούν από εκεί.

Για τα Α11 και Β11 δεν προτείνω να καταργηθεί κανένα, αλλά να κοπούν ως την Αττική ή ως τα Κάτω Πατήσια (για να γλυτώνουν την Λιοσίων).
25-11-2010, 04:32 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#7
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
H είδηση αυτή μπορώ να πω ότι επιβεβαιώνει εν πολλοίς τις προτάσεις και τις σκέψεις μας επί του ζητήματος των άχρηστων λεωφορείων!

Εν τέλει εφαρμόζονται όλα αυτά, τα οποία εδώ και πολύ καιρό τα γράφουμε και τα προτείνουμε εδώ και σε άλλα forum.

Kαι είναι βέβαιο ότι κάποιοι τα διαβάζουν. Απλά, έπρεπε να χρηματοδοτηθεί η σχετική μελέτη Angry , να πληρωθούν ορισμένα λαμόγια, για να καταλήξουν σε αυτά τα οποία εμείς ως απλοί επιβάτες - ενδιαφερόμενοι για το αντικείμενο, τους τα προσφέρουμε τσάμπα και με πιστοποιητικό . . . Angry

Τέλος πάντων, ας δούμε την είδηση αναλυτικά :

1. Το Α4/208 είχε επισημανθεί σε αυτό το φόρουμ ότι θα γίνει, και έτσι θα παραμείνει μια βασική σύνδεση της Ηλιούπολης με το κέντρο της Αθήνας. Θεωρώ την κίνηση αυτή πολύ σωστή, γιατί αφ' ενος θα ενωθούν καλύτερα η Ηλιούπολη με την Αργυρούπολη, σε υποστήριξη του 140, και αφ' ετέρου παραμένει η σύνδεση με την Αθήνα δύο σημαντικών περιοχών (για να μην γκρινιάζουν και οι δήμαρχοι).

2. Για το 103/141 περισσεύει κάθε σχόλιο πλέον, αρκετά το κουράσαμε και αρκετά μας κούρασε . . .

3. Για το 113 : Όπως το καταλαβαίνω το πινακάκι, σημαίνει κατάργηση και ενίσχυση του 109, που του κόψανε λεωφορείο.

4. Για το Χ42 : Κι εδώ μάλλον κατάργηση εννοούν (και καλώς το εννοούν).

5. Το Β13 ορθώς κονταίνει. Δεν πρόσφερε τίποτα όσο καιρό κατέβαινε μαζί με το Α13 στην Αθήνα. Εξάλλου, την μεγάλη ζήτηση την έχει το 12 που πάει κέντρο, και όχι το Α13 που πάει . . . Πακιστάν!

6. Το Α12 θα είναι η τρίτη φορά που επιχειρείται το κόψιμό του και η εφαρμογή τοπικού Φυλής, αλλά πολύ φοβάμαι πως οι Αρβανίτες έχουν άλλη γνώμη και θα βγάλουν πάλι τα πιστόλια!!

7. Για το Β4 ισχύουν όσα λέμε για τις άλλες γραμμές των Νοτίων Προαστείων : Καιρός ήταν !

8. Για το Α9/Β9 αμφιβάλλω αν είναι σωστή η κίνηση να καταργηθεί το Α και να δοθούν τα οχήματα στο Β. Αυτό θα σημάνει την γενική αραίωση της συχνότητας στο τμήμα Μεταμόρφωση - Αθήνα. Έπειτα, μην περιμένουμε και κανένα θαύμα από το 542 : Μαντεύω ότι θα έχει κάτι συχνότητες άσ' τα να πάνε.

9. Το 213, απ' ότι φαίνεται θα το αναλάβει το 212 με μια μικρή περιπορεία γύρω από το Νεκρ. Βύρωνα. Ανάσα θα δώσει οπωσδήποτε το όχημα του 213, που θα προστεθεί στα (κομμένα) του 212.

10. Τα 100/200 θεωρώ ότι έχουν χάσει το λόγο ύπαρξής τους (σύνδεση του εμπορικού κέντρου), αφού εμπορικό κέντρο πλέον δεν υπάρχει . . . Μαντεύω πως θα κόψουν τα τμήματα των γραμμών αυτών που διέρχονται κάτω από την Ομόνοια.

11. Το 057, αν κατάλαβα καλά, πάει για "σπάσιμο" σε δύο γραμμές : Μια τοπική Σεπόλια - Ομόνοια και μια άλλη Συγγρού/Φίξ - Δάφνη, που θα αναλάβει και το τμήμα της Βρεσθένης - Φραντζή του 024. Αν γίνει έτσι, είναι πολύ σωστή κίνηση.

12. Το 024 ορθώς κόβεται στην Αττική. Το κομμάτι της Λιοσίων - Χαλκοκονδύλη - Ακαδημία το καλύπτει το 732 με καλές συχνότητες, και το κομμάτι της Βρεσθένης - Φραντζή, απ' ότι φαίνεται πάει στο 057, με όποια μορφή αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει.

13. Για τις γραμμές της Ιεράς Οδού Α/Β17, 839, 851 δεν σχολιάζω, ισχύουν όσα και για το 103 (δηλ. αργήσατε τρία χρόνια !!)

14. Για τα 106/126, αν ισχύει μόνο η μεταφορά τους στο Φίξ έχει καλώς, αν όμως μιλάμε για συγχώνευση, τότε θα προκύψει ένα τοπικό "μακαρόνι", για τη χρησιμότητα του οποίου δεν είμαι και τόσο σίγουρος.

15. Ομοίως και για τα 136/37. Σωστή η μεταφορά τους στο μετρό "Φίξ".

16. Για τα 206/237 τα' χουμε πει πολλές φορές, ισχύουν όσα και για το 103 και για τα λοιπά ακτινικά, δηλ. καιρός ήταν!

17. Για το Α11/Β11 διαφωνώ. Πρέπει να έχει ώρες αναχώρησης από κέντρο, δηλ. στάνταρ αφετηρία και στάνταρ τέρμα. Αν το κάνουν κυκλικό, θα γίνει μπάχαλο. Συνεπώς, έστω και στη Σουρμελή ή στο Στ. Λαρίσης, που λέει ο λόγος, αλλά πρέπει να έχει αφετηρία.
Για το θέμα του Β11 δεν γνωρίζω. Πιστεύω όμως ότι "περπατιέται" το κομμάτι από το Θέατρο Πέτρας μέχρι εκεί που βρίσκει το Β13.

18. Για τις νυχτερινές γραμμές, ας μην το σχολιάσω. Κάναμε αμάν να δούμε κανα δυο λεωφορεία τη νύχτα (τα οποία είναι το ΣΚ γεμάτα) και πάνε να τα αραιώσοουν. Αντιπρόταση : Αραίωση τις καθημερινές, αν δεν βγαίνει το πελατολόγιο, αλλά διαφορετικό (πυκνότερο) δρομολόγιο Παρασκευή και Σάββατο. Οπωσδήποτε το ΣΚ μία το μισάωρο, αλλιώς δεν κάνουμε τίποτα.

19. Υπάρχουν και "παράπλευρες" πληροφορίες , οι οποίες προκαλούν απορία:
μείωση συχνοτήτων και γραμμών αναμένεται στα όρια των δήμων Αθηναίων και Πειραιά, αλλά και στους «προσφυγικούς» δήμους της Δραπετσώνας, του Κερατσινίου, του Ταύρου, της Καισαριανής, του Αιγάλεω, της Νέας Ιωνίας, της Δάφνης και της Μεταμόρφωσης.

Δεν ξέρω τι γίνεται στη Δραπετσώνα και στο Κερατσίνι, αλλά να πληροφορήσω τους "γνώστες" του ΟΑΣΑ ότι της Καισαριανής τα χαμόσπιτα γίνανε οκταόροφα θηρία, που σημαίνει ότι στεγάζεται πολύ περισσότερος κόσμος πλέον εκεί. Πού την είδαν τη μείωση πληθυσμού, δεν μπορώ να καταλάβω. . . Το 224 πάντως "βογκάει" όλες τις ώρες!

Τέλος, για τις Κυριακές που λένε ό,τι λένε, τι να πώ; Ποιές είναι οι περιοχές που έχουν αυξημένη ζήτηση τις καθημερινές ; ΟΛΕΣ!! Πλην της παραλιακής, ίσως ! Και τι εννούν, δηλαδή; Ότι θα αφήσουν την Κηφισίας με ένα λεωφορείο το μισάωρο, επειδή την Κυριακή δεν εργάζεται κόσμος εκεί;
Δεν εννοούν να καταλάβουν ότι την Κυριακή ο κόσμος θελει να πάει μια βόλτα χωρίς να πάρει κατ΄ανάγκη το αυτοκίνητο. Πώς να το κάνει όμως όταν μου αφήνεις πχ το 140 με δρομολόγια ανά 40' ;; Δηλαδή ο Βυρωνιώτης ή ο Ζωγραφιώτης δεν έχει δικαίωμα να χαζέψει βιτρίνες στη Γλυφάδα ή να πιεί έναν καφέ στην παραλία;;
Η Κυριακή, γενικά, έχει μπεί στο στόχαστρο λόγω της προσαύξησης στο μισθό (75%) των οδηγών, αλλά το έχουν παρακάνει!! Προχθές κοίταγα τα δρομολόγια του Παγκρατίου και διαπίστωσα ότι έχουν αφήσει το 2 το 4 και το 11 με δρομολόγια ανά 20 - 25' !!
Και άσε τον κόσμο που πήγε μια βόλτα στο κέντρο να περιμένει με τις ώρες να γυρίσει σπίτι . . . την ώρα που όλη η Ευρώπη τις Κυριακές έχει συχνότητες σχεδόν τις ίδιες με τις καθημερινές εκτός αιχμής, και η Θεσσαλονίκη στέλνει το πρωί (καφές στην Αριστοτέλους) και το απόγευμα (βόλτα παραλία) σε όλες τις γραμμές ενισχυτικά και έχει συχνότητες 10λεπτές !!!


Σε γενικές γραμμές καλά τα πάνε με τις τροποποιήσεις. Όσο για την απορία του alliance για τα 811/12, πιθανολογώ ότι ήθελαν να αφήσουν κάτι στην Ιερά Οδό, κυρίως για να στηριχθεί η Γεωπονική, που θα ξέμενε με 5 διελέυσεις την ώρα (4 χ 856 και 1χ Α16). Το Γ16 / 866 δεν συγχωνεύονται αφού το ένα πάει από Καβάλας, το άλλο πάει από Ιερά Οδό. Να κόψεις την Καβάλας; Έχει ζήτηση. Να κόψεις την Ιερά; Μα δεν έμεινε και τίποτα να σε βγάλει από Ιερά Οδό στο Δαφνί.

Άλλο πράγμα με εξοργίζει : Το 155 που πάλι το κάνουν γαργάρα!
(This post was last modified: 25-11-2010, 05:15 PM by Citaro.)
25-11-2010, 04:56 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#8
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
(25-11-2010, 02:49 PM)Cmaniac Wrote: Ειδικα ομως δεν καταλαβα τι ακριβως εχουν σκοπο να κανουν στο 057, ενω με ποια λογικη θελουν να αραιωσουν τα νυχτερινα δρομολογια, την ωρα που ηδη ειναι αρκετα αραια και ημιεξυπηρετουν.

Εγώ το διαβάζω ότι θα κοπεί στα δύο: ένα μέχρι Ομόνοια κάι ένα μέχρι το Σταθμό Συγγρού-Φίξ.
25-11-2010, 05:06 PM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#9
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Από πού να αρχίσω, και πού να τελειώσω.....

1) Δεν βλέπω να γίνεται τίποτα με τις νότιες γραμμές! Ένα "συμμάζεμα" στα τοπικά που ξεκινούν από τη Γλυφάδα και στα Α3/Β3 δεν θα έπρεπε να γίνει; To μόνο που ελπίζω είναι να γίνει αυτό όταν (λέμε, όταν) ανοίξει το μετρό του Ελληνικού (έχω στο μυαλό μου ένα "μοντέλο" σαν το σταθμό του Νομισματοκοπείου).
2) Η περικοπή των νυκτερινών δρομολογίων είναι τουλάχιστον απαράδεκτη!! Ειδικά τη στιγμή που οι υφιστάμενες γραμμές δεν επαρκούν!.
3) Για ενίσχυση γραμμών που έχουν γονατίσει, ούτε λόγος! Κανείς δεν σκέφτηκε να δώσει μερικά δρομολόγια στο 230, στο 224, στο Ε22 και σε πάμπολλα άλλα που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
25-11-2010, 09:05 PM
Find Reply
N1Ellinikou Offline
Mercedes-Benz O405N
*



Posts: 98
Joined: 10-10-2009
#10
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
(25-11-2010, 09:05 PM)cmegas Wrote: Δεν βλέπω να γίνεται τίποτα με τις νότιες γραμμές! Ένα "συμμάζεμα" στα τοπικά που ξεκινούν από τη Γλυφάδα και στα Α3/Β3 δεν θα έπρεπε να γίνει; To μόνο που ελπίζω είναι να γίνει αυτό όταν (λέμε, όταν) ανοίξει το μετρό του Ελληνικού (έχω στο μυαλό μου ένα "μοντέλο" σαν το σταθμό του Νομισματοκοπείου).

Το φωναζαμε απο παλια αυτο, να γινει δηλαδη η γραμμη ''Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ'' πηγαινοντας κατευθειαν χωρις την ασκοπη περιπλανηση απο Ν.Ευρυαλη και Καραχαλιο αντιστοιχα.

Οσον αφορα τις νυχτερινες γραμμες, θεωρω απαραδεκτη την μειωση συχνοτητων, μιας και τα Παρασκευοσαββατοκυριακα εχουν αρκετη ζητηση.

Το 155 μας απεδειξε για αλλη μια φορα οτι ειναι ''πολυ σκληρο για να πεθανει''.

Απορω ομως τι θα γινει με το Β4 οταν καταργηθει. Θα ξεκινα απο την αφετηρια στα Σουρμενα ή μηπως θα ''αντικατασταθει'' απο το 210? Αν συνεχισουν παλι ανεξαρτητα, δηλαδη 210 μαζι με ''πετσοκομμενο'' Β4 μαλλον θα συνεχισουν να ειναι το ιδιο μπαχαλο με σημερα (περνανε παααντα μαζι...). Εκτος και αν το 210 καταργηθει και το τμημα στην Ανω Γλυφαδα το αναλαβει το Α4 κανοντας βολτα εως την Πλ. Καραισκακη, οπως ακριβως το Β1.

Επισης, πολλες γραμμες φαντασματα εχουν μεινει εκτος ''ψαλιδιου'', για παραγειγμα 125, 162, 163, 201 και τα τοπικα Γλυφαδας (124, 128, 129, 205, 207)

Smile
(This post was last modified: 25-11-2010, 11:06 PM by N1Ellinikou.)
25-11-2010, 11:06 PM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#11
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
(25-11-2010, 11:06 PM)N1Ellinikou Wrote: Επισης, πολλες γραμμες φαντασματα εχουν μεινει εκτος ''ψαλιδιου'', για παραγειγμα 125, 162, 163, 201 και τα τοπικα Γλυφαδας (124, 128, 129, 205, 207)

Smile

Και επιτέλους να γίνει κάτι ουσιώδες με τα τοπικά Βάρης-Βάρκιζας, που είναι "ό,τι να 'ναι"!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
25-11-2010, 11:18 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#12
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
(25-11-2010, 09:37 PM)kostas260 Wrote: Γενικά με τα περισσότερα συμφωνώ, αλλά νομίζω ότι δεν θα υπάρξει αύξηση εσόδων αλλά μείωση πιστεύω... Ο κόσμος θα απευθυνθεί σε άλλα μέσα με τόση αραίωση δρομολογίων που θα πέσει... Άμα θέλει κάποιος να προσελκύσει κόσμο στην συγκοινωνία ας το κάνει με τον σωστό τρόπο και όχι με τον τελείως λάθος... Ήδη υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με τα δρομολόγια (κατ' εμέ είναι ήδη αρκετά αραιωμένα), πόσο μάλλον να αραιωθούν κι άλλο
Να σου θυμίσω ότι σκοπός αυτών των μέτρων είναι η μείωση του κόστους. Δεν τους ενδιαφέρει να αυξήσουν τα έσοδα. Επίσης η κατάσταση είναι τέτοια που δεν τους ενδιαφέρει να προσελκύσουν και άλλους επιβάτες.
(25-11-2010, 11:06 PM)N1Ellinikou Wrote: Επισης, πολλες γραμμες φαντασματα εχουν μεινει εκτος ''ψαλιδιου'', για παραγειγμα ...

Παιδιά προσέχτε ότι ο πίνακας έχει μία στήλη με τίτλο "υλοποίηση" που γράφει σε όλα Δεκεμβριος 2010. Μήπως υπάρχουν και άλλα μέτρα με υλοποίηση πχ Ιανουάριο 2011 και μετά;
(This post was last modified: 26-11-2010, 02:07 AM by abc.)
26-11-2010, 02:04 AM
Find Reply
meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#13
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Με βαση την ανακοινωση που εχει αναρτυσει ο ΟΑΣΑ στο site του καταλαβαινω οτι θα υπαρχουν και αλλες αλλαγες. Το ερωτημα μου ειναι αφου θα υπαρχουν και αλλες αλλαγες γιατι δεν τις κανει μια και εξω ολες μαζι?
26-11-2010, 04:13 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#14
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
(26-11-2010, 04:13 PM)meganium Wrote: Με βαση την ανακοινωση που εχει αναρτυσει ο ΟΑΣΑ στο site του καταλαβαινω οτι θα υπαρχουν και αλλες αλλαγες. Το ερωτημα μου ειναι αφου θα υπαρχουν και αλλες αλλαγες γιατι δεν τις κανει μια και εξω ολες μαζι?
Τελικά έκαναν τις μισές από αυτές που έγραφε η εφημερίδα. Εμένα το απογοητευτικό είναι ότι η συγχόνευση της 208 και της Α4 δεν οδηγεί σε τοπική γραμμή, αλλά παραμένει ο κορμός.
26-11-2010, 04:21 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#15
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Ισως για να εχει να ασχολειται με τα ελαχιστα δυνατα προβληματα. Αν τις αλλαξει ολες μαζι θα χασουν την μπαλα σε περιπτωση που αρχισουν διαμαρτυριες.

Εγω μαλιστα βλεπω οτι εχει δρομολογησει καποιες αλλαγες για την 1η Δεκεμβριου, αλλα ο παραπανω πινακας του Εθνους, εχει περισσοτερες γραμμες που σημαινει οτι μεσα στο Δεκεμβρη θα γινουν αλλαγες κατα κυματα.
26-11-2010, 04:23 PM
Website Find Reply
meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#16
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Καταλαβα... Εχεις δικιο για τα μεσα Δεκεμβρη με βαση τον παραπανω πινακα. Επισης να ρωτησω οταν λεει για Μεσογεια ενισχυση κλπ μηπως να περιμενουμε τιποτα προς Ραφηνα/Νεα Μακρη και Μαρκοπουλο/Πορτο Ραφτη/Καλυβια και τις γυρω περιοχες αυτων?
26-11-2010, 04:59 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#17
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
(26-11-2010, 04:59 PM)meganium Wrote: Καταλαβα... Εχεις δικιο για τα μεσα Δεκεμβρη με βαση τον παραπανω πινακα. Επισης να ρωτησω οταν λεει για Μεσογεια ενισχυση κλπ μηπως να περιμενουμε τιποτα προς Ραφηνα/Νεα Μακρη και Μαρκοπουλο/Πορτο Ραφτη/Καλυβια και τις γυρω περιοχες αυτων?

Νομίζω ότι εννοεί την βελτίωση των υπηρεσιών στις περιοχές που ήδη εξυπηρετεί.
26-11-2010, 05:02 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#18
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
(26-11-2010, 05:02 PM)abc Wrote: Νομίζω ότι εννοεί την βελτίωση των υπηρεσιών στις περιοχές που ήδη εξυπηρετεί.

Δεν καταλαβαίνω ποιές υπηρεσίες πρέπει να βελτιωθούν στα Μεσόγεια. Αν εννοούν αναδιάρθρωση των γραμμών με το υπάρχον υλικό και τις υπάρχουσες βάρδιες, καμια αντίρρηση.

Είμαι όμως πλήρως και κάθετα αντίθετος με οποιαδήποτε διοχέτευση λεωφορείων στα Μεσόγεια σε βάρος του Λεκανοπεδίου.

Να μην ξεχνάμε ότι τα Μεσόγεια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΗΝΑ, ασχέτως το ότι αρκετοί κάφροι κάνουν τα πάντα για να τα καταντήσουν ίδια και χειρότερα με τον πολεοδομικό ιστό της Αθήνας.

Τα Μεσόγεια είναι περιαστική περιοχή και συνεξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ. Άρα, η εξυπηρέτηση θα πρέπει να παρέχεται με όρους regional/περιαστικής συγκοινωνίας.
Δεν μπορεί ο κάθε κάγκουρας που παράτησε τα προάστια της Αθήνας για να εγκατασταθεί στο αυθαίρετό του με 10 ημιυπαίθριους, τρια ημιυπόγεια, ένα ημιδιαμέρισμα και δυο ημιαποθήκες (όλο αυτό ονομάζεται "μεζονέτα") να περιμένει να του φέρουν και τη συγκοινωνία που είχε μάθει από την Αθήνα (κάθε 10 λεπτά μέχρι τις 12 το βράδυ).

Αφού πήγε στην "εξοχή" για να χαρεί το "οικόπεδό" του, θα ζήσει "εξοχικά".

Σε αυτό που συμφωνώ είναι στην αναδιάρθρωση των γραμμών που ήδη υπάρχουν, ώστε να προσεγγίζουν τον Προαστιακό και να μην πηγαίνουν μέχρι την Πλακεντίας.

Αυτό μπορεί να γίνει με όλες τις γραμμές των Μεσογείων πλην των 304/5 και 308, που είναι οι "κορμοί" και παρέχουν την βασική συγκοινωνιακή κάλυψη.

Για ό,τι δεν καλύψει ο ΟΑΣΑ, ας απευθυνθούν στα ΚΤΕΛ. Από εκεί δεν κατάγονται οι λεωφορειούχοι; Ας τα εξυπηρετήσουν λοιπόν τα μέρη τους.
26-11-2010, 07:55 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#19
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Στόν ιστότοπο των νέων αναφέρεται:
Αλλαγές ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ σε 38 γραμμές λεωφορείων από την 1η Δεκεμβρίου. Άλλες γραμμές καταργούνται κι άλλες συγχωνεύονται, ενώ θα ακολουθήσει κι άλλο κύμα αλλαγών μέσα στο νέο έτος με στόχο τον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών και την εξοικονόμηση πόρων
27-11-2010, 11:35 AM
Find Reply
stavros2004 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 14
Joined: 27-11-2010
#20
RE: [ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
(26-11-2010, 04:21 PM)abc Wrote: Τελικά έκαναν τις μισές από αυτές που έγραφε η εφημερίδα. Εμένα το απογοητευτικό είναι ότι η συγχόνευση της 208 και της Α4 δεν οδηγεί σε τοπική γραμμή, αλλά παραμένει ο κορμός.

Καλημέρα, να ρωτήσω κάτι αν ξέρετε: η καινούργια γραμμή θα ακολουθεί την διαδρομή του 208 στην κάτω Ηλιούπολη; Ρωτάω διότι η Βουλιαγμένης ειναι αρκετά μακριά (10' περπατημα τουλάχιστον) και ουσιαστικά πρόκειται για πλήρη κατάργηση του 208.
27-11-2010, 11:52 AM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Το Βήμα] Ξανά μνημόνιο στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας Paul 0 2.691 30-08-2015, 11:05 PM
Last Post: Paul
ΟΑΣΑ [Το Βήμα] Νέο κύμα αναδιάρθρωσης στις συγκοινωνίες της Αθήνας AlexNik 0 2.158 28-08-2014, 05:15 PM
Last Post: AlexNik
  [Ypodomes.com] Έρχονται τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας meganium 0 2.594 30-12-2011, 06:33 PM
Last Post: meganium
  [Τα Νέα] «Φωτιά» στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας ανάβουν οι νέες ΣΣΕ AlexNik 0 1.921 05-07-2011, 12:10 AM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 4 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024