Thread Rating:
- 19 Vote(s) - 3.26 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
IrisBus Citelis GNV (2012)
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
40+1 η πρώτη που είχε έρθει ως δείγμα;
Άρα να περιμένουμε και τα Den Oudsten να εξαφανίζονται τις επόμενες μέρες;
(This post was last modified: 20-07-2010, 08:51 AM by panos81.)
|
|
20-07-2010, 08:51 AM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
|
20-07-2010, 11:17 AM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Μου φαίνετε κάπως δύσκολο να έρθουν τα Citelis στο Μπραχάμι ένα πιθανό ενδεχόμενο είναι να πάνε Ελληνικό και τα 200 και να μεταφερθούν O405N στο Μπραχάμι σε αντικατάσταση των Daf.
Φανταστείτε 140 με Citelis!!!!χαχαχα.
(This post was last modified: 20-07-2010, 12:24 PM by aliance.)
|
|
20-07-2010, 12:22 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Λιόσια που θα χωρέσουν?Στον Πειραιά εννοείς να φύγουν τα Diesel?
|
|
20-07-2010, 12:46 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.) ανακοινώνει ότι με την είσοδο σε κυκλοφορία των νέων υπερσύγχρονων και φιλικών προς το περιβάλλον Irisbus Citelis GNC, προκειται να επέλθει σημαντική τροποποίηση στα δρομολόγια της γραμμής 140 Πολύγωνο - Γλυφάδα:
Συγκεκριμένα, η γραμμή 140 στην κατεύθυνση από Πολύγωνο προς Γλυφάδα χωρίζεται σε δύο γραμμές:
140Α Πολύγωνο - Γουδή, και
ΚΝΣ1 Γουδή - Γλυφάδα.
Στην κατεύθυνση από Γλυφάδα προς Πολύγωνο, η 140 χωρίζεται σε δύο γραμμές:
140Β Γλυφάδα - Αργυρούπολη (ή κάπου λίγο πιο πριν)
ΚΝΣ2 Αργυρούπολη (ή κάπου λίγο πιο πριν) - Πολύγωνο.
Α, και για όσους ξενίζει η επιλογή του κωδικού ΚΝΣ αντί αριθμού γραμμής ως είθηστε, σας ενημερώνουμε ότι Κ.Ν.Σ. = Κατεβείτε Να Σπρώξουμε.
Χι χι χι χι χι!!!...
|
|
20-07-2010, 04:55 PM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(20-07-2010, 01:01 PM)giannaros88 Wrote: Ναι!
Να πάνε μπραχάμι τα Diesel και να φέρουν τα citelis στον Πειραιά!!
Δυστηχως η πιο λογικη σκεψη ειναι το Α/Σ πειραια γιατι 1) ειναι διπλα στον κηφισο για να μπορουν να φευγουν γρηγορα τα λεωφορεια για ανεφοδιασμο στα λιοσια 2) ηδη μας εχουν φαει παρα πολυ χωρο απτην πισω πλευρα του οικοπεδου λογω απαλλοτριωσης για την διαπλατυνση του δρομου που βρισκεται οπισθεν του Α/Σ. Το αποτελεσμα ειναι οτι εχουμε χασει πολλες θεσεις 12μ. λεωφορειων και μονο midi μπορουν να χωρεσουν πλεον 3) Το parking του αγ. χριστοφορου αποσω εχω ενημερωθει το διεκδικει ο δημος ρεντη. Αρα τελικο συμπερασμα (δικο μου) ειναι οτι θα μειωθει δραματικα ο χωρος σταθμευσης των λεωφορειων συν οτι θα καταργηθουν πολλες περιττες γραμμες απο 1 σεπτεμβρη. Με απλα λογια μας μενουν δεν μας μενουν 200 θεσεις σταυθμευσεις για τις 200 γκαζιερες, οποτε βουαλα! Τα diesel θα μοιραστουν μπραχαμι και ελληνικο για να κοπουν μονομιας ολα τα λεωφορεια γενιας 90΄.
Diesel for ever
(This post was last modified: 21-07-2010, 10:00 PM by B10M-SB756.)
|
|
21-07-2010, 11:28 AM |
|
meganium
Εγγεγραμμένος
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Για αυτο αφηστε τα να ερθουν Ανθουσα....
|
|
23-07-2010, 11:22 AM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(23-07-2010, 01:24 PM)Cmaniac Wrote: Το θεμα ειναι οτι ο Πειραιας που θεωρητικα εχει αναγκη λεωφορεια νεας τεχνολογιας λογω του οτι σε ενα μεγαλο μερος του χρονου η ατμοσφαιρικη ρυπανση της περιοχης ειναι πολυ πανω απ το κοκκινο θα μεινει με τα Diesel που εχουν και το 5ρι σασμαν και κανουν ανετα για προαστιακες διαδρομες..
Τωρα πλεον εχουν ρημαξει τα diesel για προαστιακα. Ηδη προχθες ηρθε κλιμακιο της irisbus και εν αναμονη της νεας παραλαβης, πηραν μια νεα γκαζιερα και την καλωδιοσαν σε ολο το σασι με αισθητηρες συν οτι εβαλαν και μια καμερα μπροστα για να μετρανε το βαθος λεει της καθε λακουβας. Πλεον δεν υπαρχει λεωφορειο (irisbus diesel) αποσω ακουσα στα συνεργεια που να μην εχει ραγισει σασι. Απο κατω εχουν σακατευτει τελειως.
Diesel for ever
(This post was last modified: 23-07-2010, 09:28 PM by B10M-SB756.)
|
|
23-07-2010, 09:27 PM |
|
Mercedes O405N2
DenOudsten Aliance City B90
Posts: 30
Joined: 10-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Επίσης ακούγεται ότι οι καινούργιες θα πάνε Λιόσια μαζί με κάποιες παλιές, οι οποίες θα πηγαίνουν στα τοπικά Άνω Λιοσίων κλπ, ενώ οι υπόλοιπες παλιές θα πάνε Ανθούσα μαζί με τις άλλες. Πολλά λέγονται αλλά δεν υπάρχει τίποτα σίγουρο για να ξέρουμε τι αλλαγές θα έχουμε. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε, γιατί πολλές φορές πλάθουμε ιστορίες και μετά η αλήθεια μας στενοχωρεί.
Υ.Γ.: Γύρω στις 30 γκαζιέρες βρίσκονται ήδη στο αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων, χωρίς πινακίδες.
|
|
29-07-2010, 06:12 PM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(29-07-2010, 08:00 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Θα τα σπασουν Κυριολεκτηκα οι Ρωσσοποντιοι οδηγοι. Για του λογου του αληθες? Ρωτηστε για τα οχηματα απο 7000-7080 για την κατασταση τους. Ειναι κυριολεκτηκα σπασμενα απο τους Ρωσσοποντιους οδηγους ουτε δελτιο βλαβων δεν κανουν επειδη δεν γνωριζουν την γλωσσα........ !
Я сломаю все! Я всегда растворял до и ikarus!
Diesel for ever
(This post was last modified: 29-07-2010, 08:57 PM by B10M-SB756.)
|
|
29-07-2010, 08:52 PM |
|
Mercedes O405N2
DenOudsten Aliance City B90
Posts: 30
Joined: 10-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Το ότι το αμαξοστάσιο είναι στα Άνω Λιόσια δε σημαίνει ότι οι οδηγοί είναι Ρωσοπόντιοι! Και αφού λέτε τόσα για την κατάσταση των γκαζιέρων, γιατί δε λέτε και για τις σόμπες, για τα Daf, για τα Ν2 της Ράλλη κυρίως, για όλα τα midi ανεξαρτήτως αμαξοστασίου και άλλα πολλά που βαριέμαι να αναφέρω??? Το ότι τις γκαζιέρες τις πήραμε με μίζα (δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς για αυτό) και φαινόταν από τότε που ήταν καινούργιες ότι δε θα αντέξουν δεν το υπολογίζουμε??? Συν ότι με τόσο πλαστικό που έχουν, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα οχήματα που έχουν μεταλλικά μέρη, δεν καθιστώνται πιο ευάλωτα από τα άλλα? Δε νομίζω να ανέλαβαν οι οδηγοί τα πλαστικά, ούτε να γουστάρουν να κυκλοφορούν με σαράβαλα! Αυτά τους έδωσαν, αυτά πήραν. Δε λέω ότι δεν υπάρχουν και κακοί οδηγοί, αλλά ας μην το γενικεύουμε, ούτε να αναφερόμαστε σε ένα μόνο αμαξοστάσιο! Δηλαδή αν οι γκαζιέρες ήταν πχ στο Ελληνικό τώρα θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση???
Κάτι άλλο: Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται αυτό που έμαθα για το πού θα πάνε οι καινούργιες γκαζιέρες, τώρα και από τη μεριά της Ανθούσας. Κλαίγονταν επειδή έμαθαν ότι θα πάρουν σχεδόν όλες τις παλιές!!!
|
|
29-07-2010, 09:56 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Τα DAF/Den Oudsten ούτως ή άλλως μετράνε μήνες οπότε, με την οικονομική συγκυρία, είναι ασύμφορο να δαπανώνται μεγάλα ποσά για κάτι περισσότερο από μια στοιχειώδη συντήρηση πλέον. Ας μην ξεχνάμε ότι μέχρι να ληφθεί η απόφαση για απόσυρσή τους, ήταν ίσως τα πιο καλοσυντηρημένα λεωφορεία της γενιάς τους.
Τα Volvo B7LA (σόμπες) και τα Neoplan N4007 ούτως ή άλλως είναι για τα μπάζα από κατασκευής τους. Για τα Ν2 όμως, επειδή ειδικά τώρα το καλοκαίρι τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά (στο Ε14) η κατάστασή τους μου φαίνεται σαφώς καλλίτερη από της αρθρωτής έκδοσης (GN2).
|
|
30-07-2010, 08:51 AM |
|
Mercedes O405N2
DenOudsten Aliance City B90
Posts: 30
Joined: 10-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Δεν αντιλέγω, απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσος ρατσισμός με το αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων. Όταν ασχοληθήκαμε με τις αποσύρσεις VanHool και Neoplan βρίζαμε συνέχεια το Βοτανικό. Τώρα που ασχολούμαστε με τις γκαζιέρες θα βρίζουμε τα Άνω Λιόσια? Στο κάτω κάτω οι έξυπνοι οι Γάλλοι μας έδωσαν οχήματα τα οποία δε σχεδιάστηκαν για να αντέχουν και, κυρίως, δεν κατασκευάστηκαν με βάση τα ελληνικά δεδομένα. Πόσο πια να αντέξουν? Δε μπορούμε να κατηγορούμε συνεχώς το αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων για κάτι που δεν έχει μόνο αυτό ευθύνη!
Επίσης δε μπορώ να δεχθώ ότι επειδή το αμαξοστάσιο βρίσκεται στα Άνω Λιόσια δουλεύουν εκεί Ρωσοπόντιοι (με την όποια έννοια της λέξης). Κυκλοφορώ συνεχώς με γκαζιέρες χρόνια τώρα και δεν έχω πετύχει ποτέ κάτι τέτοιο!!!
|
|
30-07-2010, 11:18 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Τα Renault των Άνω Λιοσίων σίγουρα δεν είναι τα χειρότερα λεωφορεία της Αθήνας. Ούτε έχει τόση σημασία η εθνική ή τοπική καταγωγή ενός ή περισσότερων οδηγών για την κατάσταση ενός στόλου. Η κατάσταση ενός λεωφορείου έγγυται στο οδικό δίκτυο όπου κυκλοφορεί, καθώς και στον χειρισμό και την συντήρηση που αυτό τυγχάνει. Όσο υπάρχουν δρόμοι σαν κι αυτούς που κινούνται αρκετές γραμμές που υπάγονται στο Α/Σ Άνω Λιοσίων, ό,τι λεωφορείο και να φέρουν θα αντιμετωπίσει εν τέλει πρόβλημα. Τα Renault/Irisbus μια χαρά κυκλοφορούν στην Γαλλία, στο Βέλγιο, στην Ισπανία, στην Αγγλία κ.τ.λ. όπου το οδικό δίκτυο είναι σαφώς καλλίτερο από της Ελλάδας και δεν πέφτουν κάθε τρεις και λίγο σε λακκούβες, σαμαράκια κ.τ.λ.
Από την άλλη, ήδη οι Renault/Irisbus έχουν προμηθεύσει έναν σεβαστό αριθμό λεωφορείων στην Ε.ΘΕ.Λ. (295 γκαζιέρες Renault, 285 αν δεν απατώμαι Irisbus πετρελαίου και 121 γκαζιέρες Irisbus) οπότε η επιλογή κάποιου άλλου τύπου ίσως να ήταν ασύμφορη από πλευράς τεχνικής υποτήριξης (ανταλλακτικά, εκπαίδευση μηχανικών κ.τ.λ.). Ο στόλος των 2.200 περίπου λεωφορείων δεν είναι και τόσο μεγάλος ώστε να επιτρέπει μεγάλη πολυτυπία. Η μείωση τύπων και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ομοιομορφία του στόλου επιβάλλεται για σκοπούς οικονομίας. Και απ' ότι φαίνεται κινούνται προς την κατεύθυνση τριών κατασκευαστών (Mercedes-Benz, Renault/Irisbus, Solaris). Οπότε τότε θα γίνουν μειοψηφία οι "σόμπες" της Volvo.
|
|
30-07-2010, 01:12 PM |
|
Mercedes O405N2
DenOudsten Aliance City B90
Posts: 30
Joined: 10-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Αυτή τη στιγμή που μιλάμε σαφώς συμφέρει πιο πολύ να υπάρχει ομοιομορφία του στόλου, οπότε δικαίως αγοράσαμε Irisbus. Σημασία έχει όμως ποιος έκανε την αρχή και αγοράσαμε τις πρώτες γκαζιέρες Renault (ποιος τα πήρε δηλαδή...)!
|
|
30-07-2010, 05:14 PM |
|
Users browsing this thread: 13 Guest(s)
|