Thread Rating:
- 0 Vote(s) - 0 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
Τα τελευταία 2-3 χρόνια το ΚΤΕΑΛ Χαλκίδας έχει αυξήσει τον στόλο του στα 33 Οχήματα, με προσθήκη κυρίως mini buses.
30-31 είναι Sprinter που παραλήφθηκαν πρώτα ενώ τα 32-33 με αμάξωμα Kutsenits που είναι αρκετά πρόσφατα.
Το παραπάνω Kutsenits έχει πινακίδες Φλώρινας (άγνωστο γιατί) ενώ το 31 έχει πινακίδες Ημαθίας.
Τα 30 και 33 έχουν κανονικά πινακίδες Εύβοιας (ΧΑΟ) και είναι από τις τελευταίες προσθήκες του στόλου.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 17-08-2015, 04:41 PM by Paul.)
|
|
17-08-2015, 03:26 PM |
|
Mr. Tourismo
Εγγεγραμμένος
Posts: 30
Joined: 26-01-2013
|
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
(17-08-2015, 03:26 PM)nikolas86 Wrote: Το παραπάνω Kutsenits έχει πινακίδες Φλώρινας (άγνωστο γιατί) ενώ το 31 έχει πινακίδες Ημαθίας.
Τα 30 και 33 έχουν κανονικά πινακίδες Εύβοιας (ΧΑΟ) και είναι από τις τελευταίες προσθήκες του στόλου.
Νικόλα το 32 που έχεις στη φωτό το είχε μάντρα στη Φλώρινα προς πώληση πάνω από 1,5 χρόνο. Φαίνεται ότι πέτυχε καλή τιμή το ΚΤΕΑΛ και το αγόρασε, γι' αυτό και οι πινακίδες ΡΑΖ. Όσο για το 31, αν θυμάμαι καλά κυκλοφόρησε στο ΚΤΕΑΛ της Νάουσας για μία 2ετία, αλλά μετά πουλήθηκε σε μάντρα στη Βέροια.
Φαίνεται πάντως, πως το πετυχημένο εγχείρημα της δρομολόγησης μικρών ευέλικτων λεωφορείων σε Γιάννενα και Σέρρες το 2012, το ακολούθησαν μέσα στα επόμενα 3 χρόνια και άλλες 7 επαρχιακές πόλεις.
|
|
22-08-2015, 12:10 AM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
Τώρα σα να συμπληρώνεται το παζλ...
Είναι λογικό, αφού ψάχνουν και αυτοί μείωση του κόστους και αντικατάσταση παλαιοτέρων ή προσθήκη νέων οχημάτων. Τη λύση των mini bus ακολουθούν ακόμα και ΚΤΕΛ πλέον.
Η κίνηση κάποιες μέρες και κάποιες ώρες της μέρας σε γραμμές του Αστικού Χαλκίδας είναι μικρή ακόμα και για Mini buses, πόσο μάλλον για τα κλασικά 12μετρα.
Από το νούμερο 24 και μετά, όλα τα οχήματα είναι μικρά.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 22-08-2015, 10:57 PM by Nikolas A..)
|
|
22-08-2015, 10:55 PM |
|
Mr. Tourismo
Εγγεγραμμένος
Posts: 30
Joined: 26-01-2013
|
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
(22-08-2015, 10:55 PM)nikolas86 Wrote: Τώρα σα να συμπληρώνεται το παζλ...
Είναι λογικό, αφού ψάχνουν και αυτοί μείωση του κόστους και αντικατάσταση παλαιοτέρων ή προσθήκη νέων οχημάτων. Τη λύση των mini bus ακολουθούν ακόμα και ΚΤΕΛ πλέον.
Η κίνηση κάποιες μέρες και κάποιες ώρες της μέρας σε γραμμές του Αστικού Χαλκίδας είναι μικρή ακόμα και για Mini buses, πόσο μάλλον για τα κλασικά 12μετρα.
Από το νούμερο 24 και μετά, όλα τα οχήματα είναι μικρά.
Ναι, το κόστος κίνησης ενός τέτοιου Sprinter 616 CDi ισοδυναμεί με το 1/3 του αντίστοιχου ενός 12μετρου!! Άρα, ένα ΚΤΕΛ μπορεί να εξοικονομήσει αρκετά χρήματα σε μια δύσκολη περίοδο χωρίς ταυτόχρονα να κάνει περικοπές δρομολογίων. Επίσης, μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των οχημάτων είναι η ευελιξία τους σε περιοχές με στενούς δρόμους αλλά και έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα ;
Νικόλα, ξέρουμε τι κυκλοφορεί στο παρμπρίζ 28, είναι MAN 469;; Και τέλος, το 33 είναι 1θυρο ή 2θυρο Kutsenits ;;
|
|
22-08-2015, 11:40 PM |
|
Giannis
Honorary member
Posts: 179
Joined: 12-10-2009
|
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
Πρόκειται για το #7
Είναι το #16
Είναι το #25
Αυτό είναι το #10
Και αυτό είναι το #3
Πληροφορίες από αυτό το pdf στο site της ΠΟΑΣ. Παλιό μεν αλλά έχει όλα τα παραπάνω οχήματα.
Επίσης το #18 είναι προς πώληση, το είδα σε γνωστό site αγγελιών οχημάτων.
|
|
16-07-2016, 01:23 PM |
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
|