Forum
Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Άλλων Πόλεων (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Thread: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας (/showthread.php?tid=11863)



Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Nikolas A. - 17-08-2015

Τα τελευταία 2-3 χρόνια το ΚΤΕΑΛ Χαλκίδας έχει αυξήσει τον στόλο του στα 33 Οχήματα, με προσθήκη κυρίως mini buses.

30-31 είναι Sprinter που παραλήφθηκαν πρώτα ενώ τα 32-33 με αμάξωμα Kutsenits που είναι αρκετά πρόσφατα.

[Image: thumb_IMG_20150817_151633.jpg]

Το παραπάνω Kutsenits έχει πινακίδες Φλώρινας (άγνωστο γιατί) ενώ το 31 έχει πινακίδες Ημαθίας.
Τα 30 και 33 έχουν κανονικά πινακίδες Εύβοιας (ΧΑΟ) και είναι από τις τελευταίες προσθήκες του στόλου.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Mr. Tourismo - 22-08-2015

(17-08-2015, 03:26 PM)nikolas86 Wrote: Το παραπάνω Kutsenits έχει πινακίδες Φλώρινας (άγνωστο γιατί) ενώ το 31 έχει πινακίδες Ημαθίας.
Τα 30 και 33 έχουν κανονικά πινακίδες Εύβοιας (ΧΑΟ) και είναι από τις τελευταίες προσθήκες του στόλου.

Νικόλα το 32 που έχεις στη φωτό το είχε μάντρα στη Φλώρινα προς πώληση πάνω από 1,5 χρόνο. Φαίνεται ότι πέτυχε καλή τιμή το ΚΤΕΑΛ και το αγόρασε, γι' αυτό και οι πινακίδες ΡΑΖ. Όσο για το 31, αν θυμάμαι καλά κυκλοφόρησε στο ΚΤΕΑΛ της Νάουσας για μία 2ετία, αλλά μετά πουλήθηκε σε μάντρα στη Βέροια.
Φαίνεται πάντως, πως το πετυχημένο εγχείρημα της δρομολόγησης μικρών ευέλικτων λεωφορείων σε Γιάννενα και Σέρρες το 2012, το ακολούθησαν μέσα στα επόμενα 3 χρόνια και άλλες 7 επαρχιακές πόλεις.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Nikolas A. - 22-08-2015

Τώρα σα να συμπληρώνεται το παζλ... Rolleyes

Είναι λογικό, αφού ψάχνουν και αυτοί μείωση του κόστους και αντικατάσταση παλαιοτέρων ή προσθήκη νέων οχημάτων. Τη λύση των mini bus ακολουθούν ακόμα και ΚΤΕΛ πλέον.

Η κίνηση κάποιες μέρες και κάποιες ώρες της μέρας σε γραμμές του Αστικού Χαλκίδας είναι μικρή ακόμα και για Mini buses, πόσο μάλλον για τα κλασικά 12μετρα.
Από το νούμερο 24 και μετά, όλα τα οχήματα είναι μικρά.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Mr. Tourismo - 22-08-2015

(22-08-2015, 10:55 PM)nikolas86 Wrote: Τώρα σα να συμπληρώνεται το παζλ... Rolleyes

Είναι λογικό, αφού ψάχνουν και αυτοί μείωση του κόστους και αντικατάσταση παλαιοτέρων ή προσθήκη νέων οχημάτων. Τη λύση των mini bus ακολουθούν ακόμα και ΚΤΕΛ πλέον.

Η κίνηση κάποιες μέρες και κάποιες ώρες της μέρας σε γραμμές του Αστικού Χαλκίδας είναι μικρή ακόμα και για Mini buses, πόσο μάλλον για τα κλασικά 12μετρα.
Από το νούμερο 24 και μετά, όλα τα οχήματα είναι μικρά.

Ναι, το κόστος κίνησης ενός τέτοιου Sprinter 616 CDi ισοδυναμεί με το 1/3 του αντίστοιχου ενός 12μετρου!! Άρα, ένα ΚΤΕΛ μπορεί να εξοικονομήσει αρκετά χρήματα σε μια δύσκολη περίοδο χωρίς ταυτόχρονα να κάνει περικοπές δρομολογίων. Επίσης, μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των οχημάτων είναι η ευελιξία τους σε περιοχές με στενούς δρόμους αλλά και έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα ;
Νικόλα, ξέρουμε τι κυκλοφορεί στο παρμπρίζ 28, είναι MAN 469;; Και τέλος, το 33 είναι 1θυρο ή 2θυρο Kutsenits ;;


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Nikolas A. - 23-08-2015

(22-08-2015, 11:40 PM)Mr. Tourismo Wrote: Νικόλα, ξέρουμε τι κυκλοφορεί στο παρμπρίζ 28, είναι MAN 469;; Και τέλος, το 33 είναι 1θυρο ή 2θυρο Kutsenits ;;

Το 28 μάλλον είναι ΜΑΝ δεν είμαι όμως σίγουρος και θα το δω.
Το 33 είναι ίδιο με το 32 όπως φαίνεται από πάνω. Μονόθυρο με δίφυλλη.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Nikolas A. - 05-02-2016

Νέα προσθήκη στο στόλο του ΚΤΕΑΛ.
Neoplan Centroliner δίπορτο με πινακίδες ΚΒΤ-1340 (πρώην Καβάλας μάλλον).
Τώρα έαν είναι αντικατάσταση ή καινούριο παρμπριζ θα το μάθουμε..


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Nikolas A. - 26-06-2016

Ένα Βανχουλάκί μίντι έκανε την εμφάνισή του σήμερα στην παραλία Λευκαντί.
Το Α309 (πιθανότατα) είναι νέα προσθήκη και έχει το νούμερο 35.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Nikolas A. - 10-07-2016

(05-02-2016, 04:02 PM)Nikolas A. Wrote: Νέα προσθήκη στο στόλο του ΚΤΕΑΛ.
Neoplan Centroliner δίπορτο με πινακίδες ΚΒΤ-1340 (πρώην Καβάλας μάλλον).
Τώρα έαν είναι αντικατάσταση ή καινούριο παρμπριζ θα το μάθουμε..

Το μιικρό Centro έχει παρμπριζ #34.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Giannis - 16-07-2016

[Image: thumb_DSC09984.jpg]

Πρόκειται για το #7

[Image: thumb_P71801931c.jpg]

Είναι το #16

[Image: thumb_P60525771c.jpg]

Είναι το #25

[Image: thumb_P41212891c.jpg]

Αυτό είναι το #10

[Image: thumb_DSC09980.jpg]

Και αυτό είναι το #3

Πληροφορίες από αυτό το pdf στο site της ΠΟΑΣ. Παλιό μεν αλλά έχει όλα τα παραπάνω οχήματα.

Επίσης το #18 είναι προς πώληση, το είδα σε γνωστό site αγγελιών οχημάτων.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Paul - 18-07-2016

Καλησπέρα Γιάννη, τακτοποιήθηκαν όλα. Γενικά είναι αρκετά χρήσιμες αυτές οι καταστάσεις, κρίμα που δεν επικαιροποιούνται. Αν θυμάμαι καλά είχαν γίνει την περίοδο που τα περισσότερα ΚΤΕΑΛ έκαναν την εγκατάσταση της τηλεματικής που έχουν.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Nikolas A. - 23-08-2016

[Image: thumb_IMAG1436_1.jpg] [Image: thumb_IMAG1437_1.jpg]

Το νέο (ξανά) MΑΝ της Χαλκίδας. Πινακίδες ΧΑΟ-6898. Ακόμα δε γνωρίζω αν είναι το 36 ή κάποια αντικατάσταση.


RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας - Paul - 23-08-2016

Κατασκευής 2001, τύπος NL313, πρωτοαγοράστηκε απο την Marquardt Winsen με αριθμό στόλου #38 (και αρ. κύκλ WL–BV 786) αλλά το 2002 όταν έγινε αναδιάταξη της εταιρείας πέρασε στην SBG Hamburg ( Süderelbe Bus Gesellschaft) ως #8238 (HH-SE 948) όπου και αποσύρθηκε το 2016 λόγω ορίου ηλικίας. Όλα τα παραπάνω αφορούν τα περίχωρα του Αμβούργου, και τροφοδοτικές του τραίνου κυρίως γραμμές που έχει αναλάβει η SBG κάτω απο την κουρτίνα του φορέα HVV που συντονίζει όλη την συγκοινωνιακή κάλυψη της πόλης.

[Image: sbg-8238-am-13august-2010-54752.jpg]

Και μια φωτό στα κόκκινα, που ακόμα φαίνονται λίγο στην μάσκα του