This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης
Στο παρόν θέμα μπορούμε να σχολιάζουμε το Κτελ Θεσσαλονίκης (δρομολόγια, συχνότητα, την συνέπεια καθώς και καθημερινές ειδήσεις ή συμβάντα που καταγράφονται απο τους χρήστες).

Το Κτελ Θεσσαλονίκης εξυπηρετεί την επιβατική κίνηση του ομώνυμου νομού καθώς και αυτού της Αττικής, μέσω της σύμπραξης που έχουν για τα δρομολόγια Αθηνών-Θεσσαλονίκης-Αθηνών. Αριθμεί 100 λεωφορεία κυρίως υπεραστικού τύπου.

Η επίσημη ιστοσελίδα του είναι: http://ktel-thes.gr

Για τα δρομολόγια και τις ώρες τους μπορείτε να ενημερωθείτε από το αντίστοιχο link "Δρομολόγια" για το Αθήνα-Θεσσ/νίκη-Αθήνα ή για τα εντός νομού δρομολόγια και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση : 2310-595.411 & 595.444 (Μακεδονία), 2310-500.111, 555.777 (Μοναστηρίου) ή στο 210-5150025, 5148856 (Πρακτορείο στον Υπεραστικό Σταθμό Κηφισού).

(This post was last modified: 04-07-2013, 07:39 PM by Paul.)
05-11-2011, 11:11 PM
Website Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#2
RE: ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης
Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχει ολοκληρώσει το έργο της εγκατάστασης συστήματος παροχής ίντερνετ μέσω WiFi στα λεωφορεία του. Θα έλεγα πως είναι μιά πολύ χρήσιμη υπηρεσία που θα έπρεπε να έχει κάθε είδους μέσο μαζικής μεταφοράς, κυρίως για όσους κάνουν μεγάλα ταξίδια και συχνά.

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο #11 Setra S328DT και χρησιμοποιώ την υπηρεσία παροχής διαδικτύου, που παρέχεται δωρεάν στους επιβάτες του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Επειδή την έχω ξαναχρησιμοποιήσει, μπορώ να πω πως κατά το 80% του ταξιδιού υπάρχει απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών διαδικτύου, με μόνα μελανά σημεία τα βουνά γύρω από τα τέμπη, όπου οι παροχείς κινητής τηλεφωνίας δεν έχουν καλύψει επαρκώς την περιοχή με δίκτυο 3G.
22-09-2012, 12:54 AM
Website Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#3
RE: ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης
Για άλλη μια φορά στο ίδιο έργο θεατές...

Κοιλάδα των Τεμπών, de facto ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία όχι μόνο του εθνικού μας δικτύου αλλά πανευρωπαϊκά.
Στη κακόγουστη παράσταση λαμβάνουν μέρος λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, νταλίκα διεθνών μεταφορών καθώς και ανεγκέφαλος οδηγός με όλη του την οικογένεια που θεώρησε σκόπιμο να προσπεράσει...

Το κακό δεν άργησε λοιπόν να γίνει, λίγο μετά τις 10 χθες βράδυ.

Η εφημερίδα larissanet περιγράφει με συγκλονιστικό τρόπο το δυστύχημα: "Οι δείκτες του ρολογιού έδειχναν περίπου 10 το βράδυ και η κίνηση στην κοιλάδα των Τεμπών ήταν η αναμενόμενη για την εποχή. Σε λίγα λεπτά όλα πάγωσαν από έναν εκκωφαντικό θόρυβο στα Τέμπη. Λίγα μέτρα, περίπου 700, πιο κάτω από τα παλιά διόδια, ένα επιβατικό όχημα με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη επιχείρησε να προσπεράσει ένα διώροφο πορτοκαλί λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που εκτελούσε τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Στο αντίθετο ρεύμα έρχονταν μία νταλίκα. Η προσπέραση δεν ολοκληρώθηκε. Το κίτρινο Άλφα Ρομέο συγκρούστηκε με το φορτηγό και στη συνέχεια καρφώθηκε στο λεωφορείο. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα και το βαρύ όχημα έπεφτε πάνω στο πορτοκαλί λεωφορείο. Ο χρόνος πάγωσε. Ο μόνος ήχος που έσκιζε τη φονική κοιλάδα των Τεμπών ήταν των δεκάδων ασθενοφόρων που έτρεχαν μαζί με τα πυροσβεστικά οχήματα και τα περιπολικά στο σημείο του τροχαίου."

Δυστυχώς τραγική κατάληξη είχε ο οδηγός του Ι.Χ., με 4 ακόμα άτομα να βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.
Στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης επέβαιναν συνολικά 18 άτομα.

[Image: B5E581B333FFEB5E5FAD50932D275438.jpg]

Η επιχείρηση των συνεργείων της Πυροσβεστικής στα Τέμπη ολοκληρώθηκε με την απομάκρυνση των τριών οχημάτων στις 2.40 τα ξημερώματα για να δοθεί ο δρόμος ξανά στην κυκλοφορία.
Το τροχαίο σημειώθηκε στο ύψος της εθνικής οδού μετά τα παλιά διόδια, πολύ κοντά στο σημείο όπου είχε συμβεί το πολύνεκρο τροχαίο με τους μαθητές από το Μακροχώρι Ημαθίας.

Δυστυχώς τα λόγια του Paul περί υπερεκτίμησης των δυνατοτήτων μας με καλύπτει απόλυτα.
Τα ίδια συμβαίνουν και στο τμήμα Κορίνθου - Πατρών, μόνο που εκεί υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο ελιγμών λόγο του μεγαλύτερου πλάτους του οδοστρώματος.

Το ιστορικό του δυστυχήματος καταγεγραμμένο από τα ΜΜΕ με σχόλια μπορείτε να το δείτε εδώ.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
26-11-2013, 03:39 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#4
RE: ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης
Quote:Τη Δευτέρα 25-11-2013, στις 22.19' το διώροφο λεωφορείο της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. με αρ.κυκλοφορίας ΝΕΗ-9401, που εκτελούσε το δρομολόγιο των 18.00 από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη με 18 επιβάτες, ενεπλάκη, χωρίς καμία ευθύνη του οδηγού του, σε τροχαίο δυστύχημα, στο 368ο χλμ, της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης, στο ύψος της κοιλάδας των Τεμπών.

Και η επιβεβαίωση δια της ανακοίνωσης της εταιρείας ότι πρόκειται για το #11 Θεσσαλονίκης
[Image: thumb_P22703591.jpg]
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

26-11-2013, 10:11 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#5
RE: ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης
Το λεωφορείο αυτό χτυπήθηκε μόνο στα πλάγια βλέπω! Δηλαδή είναι επισκευάσιμο ή χρειάζεται καινούριο διώροφο η Θεσσαλονίκη;
26-11-2013, 11:32 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#6
RE: ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης
(26-11-2013, 11:32 PM)ecoj Wrote: Το λεωφορείο αυτό χτυπήθηκε μόνο στα πλάγια βλέπω! Δηλαδή είναι επισκευάσιμο ή χρειάζεται καινούριο διώροφο η Θεσσαλονίκη;

Όλα φιάχνονται, εδώ κόβουν μισά αυτοκίνητα και τα κολλάνε... Το θέμα είναι πόσο συμφέρει την ασφαλιστική να δώσει τα λεφτά για την επισκευή ή η επισκευή από μόνη της υπερβαίνει την ολική πλέον αξία του οχήματος.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
27-11-2013, 01:01 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#7
RE: ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης
Ας θυμηθώ κι εγώ τα πολύ παιδικά μου χρόνια..

[Image: thumb_000008.jpg]

Ένα όμορφο Βιαμάξ στα παλιά ΚΤΕΛ της Θεσσαλονίκης στο κέντρο της πόλης.

Παρόμοια (αστικού τύπου βέβαια) είχαν και τα ΚΤΕΑΛ Χαλκίδας.
Γρήγορα, φασαριόζικα, ψηλά, τρίπορτα, τριζάτα και μουράτα, μαζί με τα 305 ήταν από τα αγαπημένα μου να ταξιδέυω.

Ευχαριστούμε τον SieBus για τις όμορφες φωτογραφίες, γεμάτες αναμνήσεις.

Υ.Γ. Το διπλανό μοιάζει για Sbav?
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 24-09-2014, 11:59 AM by Nikolas A..)
24-09-2014, 11:58 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#8
RE: ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης
Απόσυρση για το #40 του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αλλά και το #36 (S228DT)
[Image: thumb_DSC_0269_-_Antigraphe.JPG]
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

13-02-2017, 01:30 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 4 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024