Forum

Full Version: ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Στο παρόν θέμα μπορούμε να σχολιάζουμε το Κτελ Θεσσαλονίκης (δρομολόγια, συχνότητα, την συνέπεια καθώς και καθημερινές ειδήσεις ή συμβάντα που καταγράφονται απο τους χρήστες).

Το Κτελ Θεσσαλονίκης εξυπηρετεί την επιβατική κίνηση του ομώνυμου νομού καθώς και αυτού της Αττικής, μέσω της σύμπραξης που έχουν για τα δρομολόγια Αθηνών-Θεσσαλονίκης-Αθηνών. Αριθμεί 100 λεωφορεία κυρίως υπεραστικού τύπου.

Η επίσημη ιστοσελίδα του είναι: http://ktel-thes.gr

Για τα δρομολόγια και τις ώρες τους μπορείτε να ενημερωθείτε από το αντίστοιχο link "Δρομολόγια" για το Αθήνα-Θεσσ/νίκη-Αθήνα ή για τα εντός νομού δρομολόγια και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση : 2310-595.411 & 595.444 (Μακεδονία), 2310-500.111, 555.777 (Μοναστηρίου) ή στο 210-5150025, 5148856 (Πρακτορείο στον Υπεραστικό Σταθμό Κηφισού).

Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχει ολοκληρώσει το έργο της εγκατάστασης συστήματος παροχής ίντερνετ μέσω WiFi στα λεωφορεία του. Θα έλεγα πως είναι μιά πολύ χρήσιμη υπηρεσία που θα έπρεπε να έχει κάθε είδους μέσο μαζικής μεταφοράς, κυρίως για όσους κάνουν μεγάλα ταξίδια και συχνά.

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο #11 Setra S328DT και χρησιμοποιώ την υπηρεσία παροχής διαδικτύου, που παρέχεται δωρεάν στους επιβάτες του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Επειδή την έχω ξαναχρησιμοποιήσει, μπορώ να πω πως κατά το 80% του ταξιδιού υπάρχει απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών διαδικτύου, με μόνα μελανά σημεία τα βουνά γύρω από τα τέμπη, όπου οι παροχείς κινητής τηλεφωνίας δεν έχουν καλύψει επαρκώς την περιοχή με δίκτυο 3G.
Για άλλη μια φορά στο ίδιο έργο θεατές...

Κοιλάδα των Τεμπών, de facto ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία όχι μόνο του εθνικού μας δικτύου αλλά πανευρωπαϊκά.
Στη κακόγουστη παράσταση λαμβάνουν μέρος λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, νταλίκα διεθνών μεταφορών καθώς και ανεγκέφαλος οδηγός με όλη του την οικογένεια που θεώρησε σκόπιμο να προσπεράσει...

Το κακό δεν άργησε λοιπόν να γίνει, λίγο μετά τις 10 χθες βράδυ.

Η εφημερίδα larissanet περιγράφει με συγκλονιστικό τρόπο το δυστύχημα: "Οι δείκτες του ρολογιού έδειχναν περίπου 10 το βράδυ και η κίνηση στην κοιλάδα των Τεμπών ήταν η αναμενόμενη για την εποχή. Σε λίγα λεπτά όλα πάγωσαν από έναν εκκωφαντικό θόρυβο στα Τέμπη. Λίγα μέτρα, περίπου 700, πιο κάτω από τα παλιά διόδια, ένα επιβατικό όχημα με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη επιχείρησε να προσπεράσει ένα διώροφο πορτοκαλί λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που εκτελούσε τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Στο αντίθετο ρεύμα έρχονταν μία νταλίκα. Η προσπέραση δεν ολοκληρώθηκε. Το κίτρινο Άλφα Ρομέο συγκρούστηκε με το φορτηγό και στη συνέχεια καρφώθηκε στο λεωφορείο. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα και το βαρύ όχημα έπεφτε πάνω στο πορτοκαλί λεωφορείο. Ο χρόνος πάγωσε. Ο μόνος ήχος που έσκιζε τη φονική κοιλάδα των Τεμπών ήταν των δεκάδων ασθενοφόρων που έτρεχαν μαζί με τα πυροσβεστικά οχήματα και τα περιπολικά στο σημείο του τροχαίου."

Δυστυχώς τραγική κατάληξη είχε ο οδηγός του Ι.Χ., με 4 ακόμα άτομα να βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.
Στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης επέβαιναν συνολικά 18 άτομα.

[Image: B5E581B333FFEB5E5FAD50932D275438.jpg]

Η επιχείρηση των συνεργείων της Πυροσβεστικής στα Τέμπη ολοκληρώθηκε με την απομάκρυνση των τριών οχημάτων στις 2.40 τα ξημερώματα για να δοθεί ο δρόμος ξανά στην κυκλοφορία.
Το τροχαίο σημειώθηκε στο ύψος της εθνικής οδού μετά τα παλιά διόδια, πολύ κοντά στο σημείο όπου είχε συμβεί το πολύνεκρο τροχαίο με τους μαθητές από το Μακροχώρι Ημαθίας.

Δυστυχώς τα λόγια του Paul περί υπερεκτίμησης των δυνατοτήτων μας με καλύπτει απόλυτα.
Τα ίδια συμβαίνουν και στο τμήμα Κορίνθου - Πατρών, μόνο που εκεί υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο ελιγμών λόγο του μεγαλύτερου πλάτους του οδοστρώματος.

Το ιστορικό του δυστυχήματος καταγεγραμμένο από τα ΜΜΕ με σχόλια μπορείτε να το δείτε εδώ.
Quote:Τη Δευτέρα 25-11-2013, στις 22.19' το διώροφο λεωφορείο της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. με αρ.κυκλοφορίας ΝΕΗ-9401, που εκτελούσε το δρομολόγιο των 18.00 από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη με 18 επιβάτες, ενεπλάκη, χωρίς καμία ευθύνη του οδηγού του, σε τροχαίο δυστύχημα, στο 368ο χλμ, της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης, στο ύψος της κοιλάδας των Τεμπών.

Και η επιβεβαίωση δια της ανακοίνωσης της εταιρείας ότι πρόκειται για το #11 Θεσσαλονίκης
[Image: thumb_P22703591.jpg]
Το λεωφορείο αυτό χτυπήθηκε μόνο στα πλάγια βλέπω! Δηλαδή είναι επισκευάσιμο ή χρειάζεται καινούριο διώροφο η Θεσσαλονίκη;
(26-11-2013, 11:32 PM)ecoj Wrote: [ -> ]Το λεωφορείο αυτό χτυπήθηκε μόνο στα πλάγια βλέπω! Δηλαδή είναι επισκευάσιμο ή χρειάζεται καινούριο διώροφο η Θεσσαλονίκη;

Όλα φιάχνονται, εδώ κόβουν μισά αυτοκίνητα και τα κολλάνε... Το θέμα είναι πόσο συμφέρει την ασφαλιστική να δώσει τα λεφτά για την επισκευή ή η επισκευή από μόνη της υπερβαίνει την ολική πλέον αξία του οχήματος.
Ας θυμηθώ κι εγώ τα πολύ παιδικά μου χρόνια..

[Image: thumb_000008.jpg]

Ένα όμορφο Βιαμάξ στα παλιά ΚΤΕΛ της Θεσσαλονίκης στο κέντρο της πόλης.

Παρόμοια (αστικού τύπου βέβαια) είχαν και τα ΚΤΕΑΛ Χαλκίδας.
Γρήγορα, φασαριόζικα, ψηλά, τρίπορτα, τριζάτα και μουράτα, μαζί με τα 305 ήταν από τα αγαπημένα μου να ταξιδέυω.

Ευχαριστούμε τον SieBus για τις όμορφες φωτογραφίες, γεμάτες αναμνήσεις.

Υ.Γ. Το διπλανό μοιάζει για Sbav?
Απόσυρση για το #40 του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αλλά και το #36 (S228DT)
[Image: thumb_DSC_0269_-_Antigraphe.JPG]