Thread Rating:
- 0 Vote(s) - 0 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Cessna Citation X+: Το ταχύτερο μη-στρατιωτικό αεροσκάφος στον κόσμο
Επί 9 έτη, το Cessna Citation X ήταν το ταχύτερο αεροσκάφος πολιτικής αεροπορίας στον κόσμο, από το 2003 -μετά την απόσυρση του τελευταίου υπερηχητικού Κονκόρντ- μέχρι το 2012, όταν έχασε τον τίτλο από το ελαφρώς ταχύτερο Gulfstream G650.
Η Cessna δεν το έβαλε κάτω, δημιούργησε το Citation X+, μια νέα έκδοση του 12θέσιου πολυτελούς Business Jet, ανακτώντας τον πολυπόθητο τίτλο του ταχύτερου μη-στρατιωτικού αεροσκάφους στον κόσμο.
Η μέγιστη ταχύτητα του Citation X+ αγγίζει τα 0,935 Mach (1154 χλμ/ώρα), ωστόσο η μέγιστη αποδοτική ταχύτητα του αεροσκάφους περιορίζεται στα 976 χλμ/ώρα.
Ενδεικτική διάρκεια κάποιων μεγάλων πτήσεων:
Νέα Υόρκη - Λονδίνο ➤ 6:14
Ντουμπάι - Πεκίνο ➤ 6:25
Σάο Πάολο - Πόλη του Παναμά ➤ 5:59
Το Citation X+ μπορεί να πετάξει σε ύψος 51.000 ποδιών, δηλαδή αρκετά ψηλότερα από τα περισσότερα επιβατικά αεροσκάφη που έχουν όριο τα 42.000 πόδια. Η πτήση σε μεγαλύτερο ύψος έχει πολλαπλά οφέλη: Ανοιχτοί ουρανοί χωρίς συμφόρηση, μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, ενώ το πρόγραμμα της πτήσης είναι λιγότερο πιθανό να επηρεαστεί από κακές καιρικές συνθήκες.
Μοναδικό μειονέκτημα του -κατά τα άλλα εκπληκτικού- Business Jet είναι η μέγιστη εμβέλειά του, που περιορίζεται στα 6.312 χιλιόμετρα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο άμεσος «ανταγωνιστής» του, το Gulfstream G650, μπορεί να μεταφέρει 8 επιβάτες σε υπερδιπλάσια απόσταση.
Πηγή: inflight.gr
(This post was last modified: 18-07-2014, 11:50 AM by Nikolas A..)
|
|
29-06-2014, 07:18 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
(18-07-2014, 11:43 AM)nikolas86 Wrote: Κίεβο
Όλοι οι 298 επιβαίνοντες στο Boeing 777 της πτήσης Άμστερνταμ-Κουάλα Λουμπούρ που καταρρίφθηκε την Πέμπτη πάνω από την εμπόλεμη Ουκρανία θεωρούνται νεκροί. Τα δεδομένα για την πτήση είναι λίγα, τα στοιχεία ελάχιστα ακόμη -μέχρι και η έρευνα είναι εμπρηστικό ζήτημα λόγω του βάρους της στην ουκρανική κρίση- αλλά τα κεντρικό ερώτημα ένα: Ποιος ευθύνεται;
Στην πτήση MH17, που απογειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης από το Schiphol του Άμστερνταμ με προορισμό την Κουάλα Λουμπούν βρίσκονταν συνολικά 298 επιβαίνοντες, εκ των οποίων οι 15 απάρτιζαν το πλήρωμα. Αρκετές αναφορές υποστηρίζουν ότι πολλοί από τους επιβάτες, ενδεχόμενως μέχρι και εκατό, ταξίδευαν με τελικό προορισμό τη Μελβούρνη για να πάρουν μέρος στο 20ο παγκόσμιο συνέδριο για το AIDS.
Οι περισσότεροι από τους επιβαίνοντες ήταν Ολλανδοί (τουλάχιστον 154 από αυτούς), 27 Αυστραλοί, 23 Μαλαισιανοί, 12 Ινδονήσιοι, 6 Βρετανοί, 4 Γερμανοί, 4 Βέλγοι, 3 Φιλιππινέζοι και ένας Καναδός. Η εθνικότητα των υπόλοιπων δεν είναι ακόμη γνωστοί.
Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω τι εννοούν όταν λένε το δεδομένα για τη πτήση είναι λίγα και τα στοιχεία ελάχιστα. Ειλικρινά είναι σκέτες μπούρδες γιατί όλα είναι καταγεγραμένα και κωσικοποιημένα ηλεκτρονικά.
Η πτήση είναι προκαθορισμένα, το στίγμα πασιφανές κάθε στιγμή και ο αριθμός των επιβαινόντων ξεκάθαρος καθώς κατά τη διαδικασία boarding κρατάται το μισό boarding pass.
(17-07-2014, 10:27 PM)Paul Wrote: Απίστευτο... πραγματικά δεν ξέρω πως να το περιγράψω... το συγκεκριμένο γεγονός πραγματικά με κάνει να φοβάμαι τις αεροπορικές μεταφορές έστω και για λίγο.
Συλληπτήρια στους συγγενείς των αθώων επιβατών και του πληρώματος. Μιλάμε για τραγωδία. Αυτή την φορά νομίζω ότι η Malaysian βρίσκεται στο επίκεντρο μιας σατανικής σύμπτωσης, μιας και δεν νομίζω ότι μιλάμε ουτε για αεροπειρατείες ούτε για τίποτα. Απλά το 772 βρισκόταν σε λάθος μέρος λάθος στιγμή και ανάμεσα σε 2 χώρες που ψαχνουν πως η μία θα κατηγορήσει την άλλη.
Ερχόμενο απο το Άμστερνταμ είχε μεταξύ των επιβατών Αμερικάνους, Βρετανούς, Γάλλους και φυσικά πολλούς Ολλανδούς που πήγαιναν για διακοπές... Αν ήξεραν...
Η τραγική ειρωνεία είναι πως σήμερα το Boeing ( 777-2H6(ER) ) είχε γενέθλια. Έκανε την πρώτη του πτήση στις 17 Ιουλίου του 1997 και πετούσε απροβλημάτιστα επι 17 χρόνια!
Δεν παραθέτω εικόνες καθώς έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο παρα μόνο αυτήν που δείχνει κομμάτι απο την ουρά του άτυχου Boeing. Γιατί όσο μπροστά και να πάει η τεχνολογία και τα αεροπλάνα πάντα για κάποια συμφέροντα οι ζωές των απλών ανθρώπων δεν μετράνε και είναι το μόνο μέσο που τα ποσοστά επιβίωσης είναι πάντα κοντά στο μηδέν...
Κρίμα γιατί στις πλάτες αθώου κόσμου που πεθαίνει αθρώα κάποια γελάνε, γίνονται ήρωες και πανηγυρίζουν ως οι κυρίαρχοι του κόσμου.
Απαράδεκτη και η παγκόσμια σιωπή μέχρι στιγμής, ας ελπίσω να είναι μόνο εξαιτίας του σοκ.
Είδομεν.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
18-07-2014, 12:02 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Το 3ο Boeing 787 Dreamliner στο Μουσείο Αεροπορίας στο Seattle
Του Steve Wilhelm (Staff Writer- Puget Sound Business Journal)
Μεγάλη η πρόκληση για το Museum of Flight στο Seattle καθώς η Boeing δανίζει το τρίτο σε σειρά παραγωγής 787 Dreamliner στο συγκεκριμένο μουσείο.
Το αεροσκάφος είναι βαμένο στα χρώματα της Boeing και αναμένεται στο μουσείο στις 8 Νοεμβρίου, όπου και θα γίνει το πρώτο μουσείο παγκοσμίως που θα φιλοξενίσει τέτοιο αεροσκάφος.
Ο εκπρόσωπος του μουσείου αναφέρει: " Είναι ένα καλό deal καθώς το αεροσκάφος αυτό είναι πρωτοποριακό στα χρονικά της αεροναυπηγικής. Το να εχουμε να επιδείξουμε ένα τέτοιο έκθεμα αυθεντικού αεροσκάφους είναι πολύ σημαντικό, και προστίθεται στη προσπάθεια που κάνουμε να αναδείξουμε της ιστορία της πολιτικής αεροπορίας."
Η Boeing και οι υπεύθυνοι του μουσείου διαπραγματεύονταν αυτή την εβδομάδα ώστε να αποφασίσουν τον καλύτερο τρόπο παράδοσης του 787. Η συμφωνία για τον διανεισμό του δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεία αλλά η Boeing έχει επιβεβαιώσει ότι θα παραδώσει το αεροσκάφος. Αυτή η παραχώρηση θα είναι εποφελής και για την εταιρεία καθώς το 787 αποτελεί ένα από τα τελευταία μοντέλα παραγωγής το οποίο έχει υποστεί εκτενείς μετασκευές καθώς οι αεροπορικές εταιρείες δεν τον προτιμούσαν. Φέρνει επίσης στο νου γλυκόπικες αναμνήσεις από τα τρία χρόνια εντατικών δοκιμών του απούλητου αεροσκάφους ώστε να μπορέσει να μπει σε πλήρη παραγωγή.
Από την άλλη το αεροσκάφος έχει και τη θετική του όψη καθώς ήταν το Promo αεροπλάνο της Boeing, το οποίο χρησιμοποίησε στο ταξίδι της ανα τον κόσμο, ξεκινώντας το 2012 από την Κίνα και διαρκώντας 6 μήνες.
Το Dreamliner θα σταθμεύσει κοντά στο μουσείο, δίπλα στον τομέα της Boeing αρχικά. αργότερα θα μετακινηθεί πιθανότατα στο “West Side Campus.”
Εδώ μπορείτε να δείτε φωτογραφίες και ιστορικό από το promo ταξίδι ανα τον κόσμο (Dream Tour) του επονομαζόμενου ZA003, 787 Dreamliner.
Στην Αμερική, σε αντίθεση με την Ελλάδα έχουν πολύ μεγαλύτερη ευαισθησία στο θέμα των μουσείων και δεν πετάνε τόσο εύκολα πράγματα που με κόπο οι ίδιοι, και όχι μόνο, κατασκεύασαν.
Μακάρι στο μέλλον να δούμε και στη χώρα μας ένα τέτοιο μουσείο από αεροσκάφη που έχουν περάσει από τις ελληνικές αεροπορικές.
Photo by Jeremy Dwyer-Lindgren
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
11-09-2014, 01:24 PM |
|
Alex
Εγγεγραμμένος
Posts: 1
Joined: 13-09-2014
|
|
13-09-2014, 10:32 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Ότι υπήρχαν σοβαρά προβλήματα είναι δεδομένο, φάνηκε εξάλλου.
Ότι έγινε βελτίωση είναι πάλι δεδομένο.
Μακάρι να πάνε όλα καλά, καθώς ενσωματώνει πολλά καινοτόμα στοιχεία για τα δεδομένα της πολιτικής αεροπορίας.
Επίσης στα χρώματα της AC είναι κουκλί.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
14-09-2014, 12:21 AM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Για έκτη συνεχόμενη χρονιά η Etihad Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ), απέσπασε το βραβείο «Κορυφαία Αεροπορική Εταιρεία στον Κόσμο» στο φετινό θεσμό των World Travel Awards (WTA).
Εκτός από τη διάκριση «Κορυφαία Αεροπορική Εταιρεία στον Kόσμο», η Etihad Airways κέρδισε μία ακόμη ως «Κορυφαία Πρώτη Θέση στον Kόσμο» και «Κορυφαίου Πληρώματος θαλάμου επιβατών στον κόσμο».
Ο James Hogan, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Etihad Airways, δήλωσε: «Κερδίζοντας τρία σημαντικά βραβεία της βιομηχανίας είναι μια απόδειξη της δέσμευσής μας να προσφέρουμε το καλύτερο στην κατηγορία μας, σε κάθε αγορά στην οποία δραστηριοποιούμαστε».
Η επιτυχία της Etihad Airways στα βραβεία «2014 World Travel Awards» αντικατοπτρίζει τα επιτεύγματα μιας αξιόλογης χρονιάς για την αεροπορική εταιρεία.
Το 2014 η εταιρεία παρουσίασε το νέο Airbus A380 και Boeing 787 Dreamliner καθώς και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, συμπεριλαμβανομένης της «The Residence» από την Etihad ™, την πρώτη σουίτα τριών δωματίων στον κόσμο.
Ακολούθησε η αποκάλυψη του νέου σχεδιασμού «Όψεις του Αμπού Ντάμπι» της εξωτερικής εμφάνισης του πρώτου A380 Airbus αεροσκάφους στο Αμβούργο της Γερμανίας και του Boeing Dreamliner 787 - 9 στο Σιάτλ, ΗΠΑ. Κατά τη διάρκεια του 2014, η Etihad Airways ξεκίνησε 10 νέα δρομολόγια, και επιπλέον υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του 49 τοις εκατό των μετοχών της Alitalia.
Ο Graham Cooke Ε, Ιδρυτής και Πρόεδρος των World Travel Awards, δήλωσε: «Για πάνω από 20 χρόνια, τα World Travel Awards έχουν επιβραβεύσει εταιρείες που ωθούν τα όρια της βιομηχανικής υπεροχής. Η Etihad Airways έχει κερδίσει το βραβείο «Κορυφαία Αεροπορική Εταιρεία στον Κόσμο» για έξι συνεχόμενα χρόνια – που αποτελεί τεράστιο επίτευγμα. Η στρατηγική της εταιρείας για οργανική ανάπτυξη, μέσω συνεργασιών κοινού κωδικού και συμμετοχών μειοψηφίας των ιδίων κεφαλαίων σε συνδυασμό με εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, έχει καταφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα και αυξανόμενη αύξηση επιβατών».
Πρόσθετες ενέργειες της Etihad Airways κατά το 2014:
• Ξεκίνησε νέες επιβατικές πτήσεις προς: Μεδίνα, Τζαϊπούρ, Λος Άντζελες, Ζυρίχη, Ερεβάν, Ρώμη, Περθ, Πουκέτ, Σαν Φρανσίσκο και Ντάλας.
• Αυξημένη συχνότητα σε 23 προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων του Δουβλίνου, της Αθήνας, της Τσενάι, της Νέα Υόρκης, του Μόναχου, του Κολόμπο και της Τσενγκντου.
• Άνοιξε το νέο Premium Lounge στο αεροδρόμιο του Αμπού Ντάμπι – το μεγαλύτερο που διαθέτει η εταιρεία.
• Άνοιξε νέο Lounge αφίξεων στο αεροδρόμιο του Αμπού Ντάμπι, συμπεριλαμβανομένων νέων καινοτόμων υπηρεσιών, όπως το «ξύρισμα από την Etihad Airways» και μια υπηρεσία καθαρισμού των ρούχων στον ατμό.
• Άνοιξε νέο First και Business Class Lounge στο διεθνές αεροδρόμιο Kingsford Smith στο Σίδνεϊ – το πρώτο lounge της αεροπορικής εταιρείας στην Αυστραλία.
• Παρουσίασε την «The Residence», το First Apartment, την First Suite, το Business Studio, και την Economy Smart Seat.
• Σημαντικός επανασχεδιασμός του αεροσκάφους με την εισαγωγή νέων καινοτόμων εμπειριών για τους επισκέπτες με προϊόντα εν πτήση και βελτιώσεις σε μακρινούς προορισμούς και υπερατλαντικές πτήσεις.
• Υπεγράφη μια σημαντική στρατηγική εταιρική σχέση με την Philippine Airlines (PAL).
• Υπεγράφη νέα συμφωνία κοινού κωδικού με αεροπορικές εταιρείες, όπως η SAS, η Alitalia, η GOL και η JetBlue.
• Ξεκίνησε το πρόγραμμα ύπνου και των πακέτων περιορισμένης έκδοσης κατά τη διάρκεια των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων.
Αναφορές από Greek Air News.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
10-12-2014, 01:16 PM |
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Από τις 29/6 μέχρι τις 6/9 η British Airways ξεκινάει πτήσεις από το αεροδρόμιο London City για Μύκονο και Σαντορίνη. Αυτές θα είναι οι πρώτες πτήσεις για Ελλάδα στην ιστορία του αεροδρομίου.
Οι πτήσεις για Μύκονο θα είναι 4 εβδομαδιαίως ενώ για Σαντορίνη 2 και η αγορά εισητηρίων θα ξεκινήσει σήμερα.
Ο γενικός διευθυντής του αεροδρομίου δήλωσε:
" To London City Airport δεν είναι πλέον αεροδρόμιο για business πτήσεις, αλλά τα τελευταία χρόνια εγακαινιάστηκαν νέες πτήσεις για δημοφιλής καλοκαιρινούς τουριστικούς προορισμούς σε Ισπανία, Ιταλία και Γαλλία και τώρα λανσάρουμε ότι μας ζητήθηκε από τους πελάτες μας, δηλαδή κάποιους ελληνικούς νησιωτικούς προορισμούς."
Καλή αρχή και σύντομα με νέους προορισμούς.
Από το wharf.co.uk για το mesametaforas.gr
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
(This post was last modified: 11-12-2014, 04:20 PM by Nikolas A..)
|
|
11-12-2014, 03:29 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Το πρώτο ταξίδι AUA-LHR με τα νέα Α380 της Etihad Airways είναι γεγονός.
Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε σήμερα 27/12 από το Abu Dhabi των Εμιράτων για London-Heathrow της Αγγλίας με το A380 του εθνικού αερομεταφορέα των Εμιράτων.
Το συγκέκριμένο αεροσκάφος ενσωματώνει την πρωτοποριακή αλλά και υπερπολυτελή "θέση-επιλογή"
για τον επιβάτη που ακούει στο όνομα "The Residence" ή "Η Κατοικία" στα ελληνικά. Μόνο που η συγκεκριμένη δεν είναι μια απλή επίγεια κατοικία.
Η «The Residence» από την Etihad διαθέτει ένα καθιστικό, ξεχωριστή τουαλέτα και ντους, καθώς και έναν ειδικό Μπάτλερ.
Με επιφάνεια 125 τετραγωνικά πόδια συνολικά, η Residence βρίσκεται στο εμπρός-επάνω κατάστρωμα του Α380 και μπορεί να φιλοξενήσει ένα ή δύο άτομα.
Το A380 είναι επίσης το μόνο αεροσκάφος της Etihad Airways που μπορεί να προσφέρει το «First Apartment» το οποίο είναι ένας ολοκληρωμένος χώρος καθιστικού με πολυθρόνα ανάκλησης και ένα ottoman σκαμπό, το οποίο ανοίγει για να γίνει ένα ξεχωριστό πλήρως επίπεδο κρεβάτι 80,5 ιντσών.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από το "διαμέρισμα"..
Ο κύριος που φαίνεται στην τελευταία φωτογραγία ονομάζεται Gino Bertuccio και πλήρωσε ούτε λίγο ούτε πολύ 18.000 ευρώ για ταξίδι One-way.
Για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες επισκεφθέιτε τον ιστότοπο της Etihad.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 27-12-2014, 11:05 PM by Nikolas A..)
|
|
27-12-2014, 11:04 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
(21-01-2015, 10:46 AM)panos81 Wrote: (20-01-2015, 03:41 PM)nikolas86 Wrote: Τις 2000 κρατήσεις έφτασε ο αριθμός των κρατήσεων για την αεροπορική εταιρεία Blue Air, η οποία όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, προγραμματίζει αύξηση των πτήσεων από Λάρνακα με προορισμούς την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη από τον ερχόμενο Απρίλη.
Στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα της επιχειρησιακή βάση στην Κύπρο που θα ανοίξει στις 19 Ιανουαρίου, πραγματοποιώντας πτήσεις Λάρνακα – Αθήνα και Λάρνακα – Θεσσαλονίκη μετ’ επιστροφής.
Συγκεκριμένα, θα εκτελούνται εφτά πτήσεις προς Αθήνα (Δευτέρα – Κυριακή) και τρεις πτήσεις προς Θεσσαλονίκη (Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή), ενώ οι πτήσεις αυτές αναμένεται να αυξηθούν. Σημειώνεται ότι παραμένει και το ήδη υφιστάμενο δρομολόγιο της Blue Air προς Βουκουρέστι με τρεις εβδομαδιαίες πτήσεις, ενώ σχεδιάζεται και η ανάπτυξη του δικτύου της από Κύπρο και σε άλλους προορισμούς.
Low cost και Ρουμάνικη; Δεν μου γεμίζει το μάτι...
Και που να σου τύχει και ένα 26χρονο 733..
Και παρατήρησα ότι έχει και 2-3 734 από τα προηγούμενα της Ryanair.
Low Cost x 2!
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
21-01-2015, 12:26 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Δυστυχώς είχαμε ένα ακόμα αεροπορικό δυστύχημα στην Ασία, όταν ATR 72-600 της ταϊβανέζικης εταιρίας TransΑsia Airways με 58 επιβαίνοντες έπεσε σε ποτάμι στην Ταϊπέι νωρίς σήμερα το πρωί, με αποτέλεσμα εννέα άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους, 17 να έχουν διασωθεί, ενώ άλλοι έχουν παγιδευτεί στα συντρίμμια, με βάση τα μέχρι τώρα ειδησεογραφικά δεδομένα.
Το στιγμιότυπο του δυστυχήματος αποθανατίστηκε σε κάμερα αυτοκινήτου το οποίο εκείνη τη στιγμή διέσχιζε τη γέφυρα στην οποία προσέκρουσε το αεροσκάφος πριν συντριβεί στο ποτάμι.
Είναι το δεύτερο δυστύχημα μέσα σε λίγους μήνες καθώς στις 23 Ιουλίου, αεροσκάφος της TransΑsia με 54 επιβάτες και τέσσερα μέλη πληρώματος συνετρίβη σε νησί του τουριστικού αρχιπελάγους Πενγκού, στα ανοικτά των δυτικών ακτών της Ταϊβάν με 48 θύματα.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 04-02-2015, 11:26 AM by Nikolas A..)
|
|
04-02-2015, 11:19 AM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Στην εισαγωγή ενός ακόμα δρομολογίου Πράγα-Αθήνα αποφάσισε να προχωρήσει η Czech Airlines στο καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων της.
Επιπροσθέτως, θα συνεχίσει τη συνεργασία σε πτήσεις κοινού κωδικού με την Travel Service για το καλοκαίρι, για πτήσεις που περιλαμβάνουν τα αεροδρόμια του Ακτίου και της Σάμου.
Τα δρομολόγια αυτά θα εκτελούνται μέσω του στόλου της Smartwings.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
18-02-2015, 11:42 AM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Το VH-OJA 747-400 της Qantas πραγματοποίησε την τελευταία του πτήση από το Σύδνεϋ στο Wollongong της Αυστραλίας γράφοντας ιστορία, καθώς θα είναι το πρώτο 747-400 παγκοσμίως που θα είναι προσβάσιμο και επισκέψιμο στο κοινό.
Μετά από 25 χρόνια πολύτιμης προσφοράς (λόγω της θέσης της Αυστραλίας τα 747 βοήθησαν πάρα πολύ στις μεταφορές και μετακινήσεις των Αυστραλών), το City of Canberra πραγματοποίησε την συντομότερη πτήση του -περίπου 20'- ώστε να εκτεθεί στο μουσείο αεροπορίας που έχει βάση το llawarra Regional Airport στο Wollongong.
Το Canberra είναι το παλαιότερο αεροσκάφος στο στόλο της Qantas και κρατάει το ρεκόρ της πιο μακρινής πολιτικής πτήσης των 20+ ωρών, στο ταξίδι της παράδοσής του από το Λονδίνο στο Σύδνεϋ πίσω σ το 1989. Η τελευταία του πτήση εν υπηρεσία ήταν μια πτήση 13 ωρών από το Johannesburg στο Sydney, τον περασμένο Ιανουάριο.
Στο μουσείο αυτό βρίσκεται η μεγαλύτερη συλλογή αεροσκαφών, περιλαμβάνοντας και το πολύ αγαπητό στους Αυστραλούς επονομαζόμενο "Connie", ένα παλιό Lockheed L-1049H Super Constellation
Συνολικά το αεροσκάφος έχει στην πλάτη του 85 εκατομμύρια χιλιόμετρα, δηλαδή 110 φορές ταξίδι με επιστροφή στο φεγγάρι. Άξιο!
Μπράβο και στους Αυστραλούς.
Γιατί αυτοί που καλλιεργούν την παιδεία, φιάχνουν και ιστορία.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 08-03-2015, 02:21 PM by Nikolas A..)
|
|
08-03-2015, 02:20 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Ποιά είναι τελικά η Germanwings;;;
Το Airbus A320-200 με registration D-AIPX ήταν ένα αεροπλάνο της γερμανικής εταιρείας Germanwings. Η εταιρεία αυτή είναι θυγατρική εταιρεία χαμηλού κόστους της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας Lufthansa.Από τον Οκτώβριο του 2002 διαχειρίζεται πλέον έναν στόλο 58 αεροσκαφών (Α319 και Α320) με μέσο όρος ηλικίας τους τα 14 έτη, με το σημερινό και άλλα 14 αεροσκάφη να είναι από τα παλαιότερα, με ηλικία άνω των 23 χρόνων.
Για την low cost εταιρεία αυτό είναι το πρώτο δυστύχημα, ένώ η μητρική LH έχει ακόμα ένα όταν έχασε ένα Airbus Α320 που συνετρίβη το 1993 στην Πολωνία. Επίσης το 2012 η Lufthansa είχε αναγνωρίσει ότι ένα από τα αεροσκάφη της Germanwings βρέθηκε στα πρόθυρα ενός δυστυχήματος στα τέλη του 2010, λόγω των προβλημάτων δηλητηρίασης από αναθυμιάσεις πετρελαίου που έχει οδηγήσει σε σχεδόν απώλεια των αισθήσεων στο πιλοτήριο. Τότε, με μια μάσκα οξυγόνου, ο πιλότος κατάφερε τελικά να προσγειώσει το αεροσκάφος στο αεροδρόμιο της Κολωνίας.
Η δημιουργία της Germanwings από τη Lufthansa ήταν η απάντηση στις χαμηλού κόστους ανταγωνίστριες της όπως η EasyJet και η Ryanair. Σε μικρό σχετικά χρονικό διάστημα κατάφερε να πάρει λίγο πάνω από το 40% των μικρής και μεσαίας απόστασης στην Ευρώπη, κλέβοντας όμως μερίδιο από τις legacy αεροπορικές εταιρείες. Σήμερα όλες οι μεγάλες εταιρείες έχουν δημιουργήσει θυγατρικές χαμηλού κόστους, όπως η Transavia της AF-KLM group.
Αεροδρόμιο hub της θυγατρικής μικρομεσαίων, κυρίως ευρωπαϊκών, αποστάσεων είναι το αεροδρόμιο της Κολωνίας. Η γερμανική εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει μια άλλη θυγατρική, την Eurowings, που θα αφιερωθεί εξ ολοκλήρου σε μακρινούς προορισμούς με χαμηλό κόστος.Είναι γεγονός ότι η Germanwings και κατ’επέκταση η Lufthansa βρίσκεται σε μακροχρόνια διαμάχη με τα συνδικάτα των εργαζομένων της που διαμαρτύρονται για τους μισθούς και τις συνθήκες εργασίας, πραγματοποιώντας 10 απεργίες μέσα στο 2014 αντιδρώντας στην πίεση της μητρικής εταιρείας για επιπλέον μείωση του κόστους, ώστε να ανταγωνιστεί άλλες εταιρείες low cost.
Από χθες, σύμφωνα με πληροφορίες που επιβεβαιώνονται και από την εταιρεία, πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπουν σε αεροσκάφη της Germanwings μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με αεροσκάφος της εταιρείας, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται πτήσεις της. Ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρείας, κ. Τόμας Βίνκελμαν δήλωσε ότι καταλαβαίνει τις αποφάσεις του προσωπικού και σημείωσε πως υπάρχουν περιστασιακά προβλήματα στις πτήσεις της Germanwings.
Τέλος, με βάση αναφορές του βρετανικού τύπου, το αεροσκάφος της Germanwings είχε τεχνικά προβλήματα στο σύστημα προσγείωσης, τα οποία μάλιστα το είχαν καθηλώσει στο έδαφος 24 ώρες πριν τη μοιραία πτήση στις γαλλικές Αλπεις. Για το λόγο αυτό, φαίνεται, πως το αεροσκάφος δεν είχε πραγματοποιήσει την τελευταία πτήση Βαρκελώνη-Ντίσελντορφ.
Οι έρευνες είχαν σταματήσει απο χθες το βράδυ καθώς το σημείο είναι δύσβατο και μη προσβάσιμο ακόμα απο ξηράς κάτι το οποίο διαπιστώνουμε και στο βίντεο που τραβηχτηκε από αέρος. Από τις πρώτες πρωινές ώρες οι έρευνες έχουν ξαναρχίσει με τα σωστικά συνεργεία να προσπαθούν να πλησιάσουν το σημείο και από ξηράς.Σε εκατοντάδες κομμάτια, σκορπισμένα σε απρόσιτο σημείο των γαλλικών Άλπεων, έχει διαλυθεί το αεροσκάφος της Germanwings, σύμφωνα με τα όσα μεταφέρουν τα μέλη των δυνάμεων που έχουν εικόνα από αέρος. Το μεγαλύτερο κομμάτι είναι αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία παρακάτω.
Φωτο από Ass. Press.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 25-03-2015, 02:40 PM by Nikolas A..)
|
|
25-03-2015, 02:39 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Μια πολύ ολοκληρωμένη σκέψη και τοποθέτηση από τον Akis Dimarco του Omorfa Taxidia στο Facebook.
"Crash test χαμηλού κόστους, Θεσσαλονίκη-Παρίσι: Transavia-Ryanair, σημειώσατε 1 !
Γράφει ο Akis Dimarco
Το σχέδιο ήταν, λίγες μέρες στην Πόλη του Φωτός με αφορμή το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος. Δει δη χρημάτων, άρα έπρεπε να βρεθεί η φθηνότερη λύση για μετάβαση και διαμονή (με τα στάνταρ του Παρισιού). Και ενώ η διαμονή βρέθηκε (75ευρώ το δίκλινο σε περίοδο τουρνουά τένις, Ρολάντ-Γκαρός, σε καθαρό κεντρικό ξενοδοχείο), η μετάβαση ήταν γρίφος. Πόσο φθηνά θα έβγαινε με την Ryanair και πόσο με Transavia; Στην εξίσωση μπήκε και η Aegean, άλλα έμεινε τελικά απέξω για 3 βασικούς λόγους:
1. Η τιμή του εισιτηρίου ενώ αρχικά ήταν καλή, είχε ανέβει σημαντικά σε σχέση με τις υπόλοιπες όταν αποφάσισα να το κλείσω.
2. Δεν είχε πτήση επιστροφής εκείνο το τριήμερο, Δευτέρα ή έστω Τρίτη, και έπρεπε να πετάξω μέσω Αθήνας ή Γερμανίας με πολύ ανεβασμένο κόστος. Και αφού υπάρχουν οι απευθείας πτήσεις, γιατί να μην υποστηρίζω το αεροδρόμιο της πόλης μου για να διατηρηθούν αυτές;
3. Το κόστος για αποσκευή είναι πολύ υψηλό, 60 ευρώ μετ’επιστροφής ενώ η επιτρεπόμενη χειραποσκευή πρέπει να ζυγίζει μέχρι 8 κιλά, ενώ οι άλλες εταιρείες δίνουν 10, σημαντική διαφορά όταν πας εξωτερικό.
Οπότε άρχισε το πινγκ-πονγκ σύγκρισης με τις χαμηλού κόστους Ryanair-Transavia και νίκησε η Transavia η οποία υπερτερεί σε πάρα πολλά σημεία. Γιατί συμφέρει να πετάξεις για Παρίσι με Transavia αντί Ryanair;
Απλά διότι:
1. Η Transavia σε πάει στο Ορλύ που απέχει 14 χλμ. από το Παρίσι σε αντίθεση με το Μπωβέ της Ryanair που απέχει 75-80χλμ. Κάνεις δεύτερο ταξίδι, περίπου μία ώρα και ένα τέταρτο για να φτάσεις στο Παρίσι (ανάλογα με την κίνηση). Προσωπικά βάζω και ένα όριο στα «φθηνά» αεροδρόμια που θα πετάξω.
2. Από το Ορλύ έχεις πολλές επιλογές για να πας στο Παρίσι:
-με το Orlybus με 7,70ευρώ στο σταθμό του προαστιακού Denfert-Rochereau, γραμμή B RER.
-με το τρενάκι Orlyval στον προαστιακό γραμμή Β RER, σταθμός Antony και από εκεί σε 25’ στο κέντρο της πόλης με 12 ευρώ σύνολο.
-με λεωφορείο Paris par le train στο Pont de Rungis και από με προαστιακό γραμμή C RER με 6,85ευρώ.
-Eάν ζορίζεστε οικονομικά τότε με μόνο 1,80ευρώ πάτε με το τραμ γραμμή Τ7 μέχρι τη ροζ γραμμή του μετρό Villejuif-Aragon. Από εκεί όσοι έχουν την κάρτα Paris-Visite για 3 Ζώνες κινούνται ελεύθερα. Με την κάρτα για 5 Ζώνες (που περιλαμβάνει μετακίνηση προς Eurodisney, Parc Asterix Βερσαλλίες και αεροδρόμια) δεν χρειάζεται να πληρώσετε το τραμ.
Επίσης από/προς Ορλύ υπάρχουν λεωφορεία όλη τη νύχτα.
Από το Μπωβέ θες σύνολο 34 ευρώ από/προς Παρίσι με το λεωφορείο.
3. Η χρέωση για βαλίτσα 15κιλών με Transavia είναι 30 ευρώ σύνολο, με Ryanair 70 ευρώ!
4. Η χρέωση για επιλογή θέσης με Transavia είναι 4 ευρώ, με Ryanair 10,99! Δηλαδή θες 22ευρώ για το ταξίδι, ενώ με Transavia 8 σύνολο. Αρκετά μεγάλη διαφορά!
5. Με την Transavia κερδίζεις μίλια και στα προγράμματα συλλογής μιλίων των AF/KLM. Eπίσης ανάλογα με την πτήση κλείνεις και ανταπόκριση στο δίκτυο των 2 μεγάλων εταιρειών.
6. Με την Τransavia εάν δεν κάνεις τσεκ-ιν ηλεκτρονικά και πας στο αεροδρόμιο, όπως παλιά, δεν σε χρεώνουν. Η Ryanair χρεώνει 15 ευρώ το άτομο.
7. Το κόστος για την αλλαγή ονόματος σε εισιτήριο της Transavia είναι 50 ευρώ, με Ryanair 110!
Να αναφέρω επίσης ότι στο Ορλύ βγήκε η βαλίτσα μου ελαφρά υπέρβαρη και δεν με χρέωσαν, παρόλο που η πτήση ήταν γεμάτη. Δεν ξέρω εάν θα είχα την ίδια τύχη με Ryanair.
Το πλήρωμα καμπίνας ήταν ευγενέστατο και πολύ εξυπηρετικό, και το μενού της Transavia, με γλυκά, σάντουιτς, αναψυκτικά, στα ίδια επίπεδα με τις άλλες εταιρείες χαμηλού κόστους.
Tις ημέρες που ήθελα να πετάξω, η Ryanair έβγαινε ακριβότερη από την Transavia, ακόμα και χωρίς βαλίτσα. Oπότε με τόσα πλεονεκτήματα η επιλογή εταιρείας ήταν εμφανέστατη."
Σκέψεις και τοποθετήσεις που βοηθάνε για την επιλογή και οργάνωση ταξιδιού.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
08-06-2015, 11:17 AM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Εκτός από τις 24 αεροπορικές που αναφέρονται στο δημοσίευμα εδώ ήρθαν να προστεθούν άλλες 8 που σταμάτησαν να δέχονται κρατήσεις εισιτηρίων από Ελλάδα είναι τα ταξιδιωτικά πρακτορεία της χώρας.
Αεροπορικές εταιρείες, όπως η Emirates, η Virgin, η Turkish Airlines, η Qatar, η Quantas, η Air Baltic, η Pegasus, η China Airlines, η China Airlines, η China Southern, η Philippines και η Cathay αφαίρεσαν από τους τουριστικούς πράκτορες της χώρας το δικαίωμα να πωλούν εισιτήρια για λογαριασμό τους.
Άλλες 15 εταιρείες είναι σε αναμονή και εξετάζουν αν θα προβούν σε ανάλογη κίνηση στο επόμενο διάστημα. Οι αεροπορικές εταιρείες, παρότι υπάρχουν εγγυητικές επιστολές των ελληνικών τουριστικών γραφείων φοβούνται ότι δεν θα πληρωθούν για τα αεροπορικά εισιτήρια που εκδίδονται στη χώρα μας.
Πάντως, τα μεγάλα τουριστικά πρακτορεία που έχουν συνεργασίες στο εξωτερικό εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων, αλλά μόνο από το εξωτερικό, όπως και οι ιδιώτες με πιστωτική κάρτα ή μετρητά.
Η κατάσταση στη χώρα μας βαίνει όλο και επιδεινούμενη. Δυστυχώς.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
08-07-2015, 10:03 AM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός
Πάντως σίγουρα θα υπάρξει κάποια κάλυψη του πτητικού της έργου από αλλη ρώσικη αεροπορική.
Ήδη η S7 ανακοίνωσε έναρξη δρομολογίων προς ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς και σίγουρα κάτι θα πάρει και η θυγατρική της Aeroflot, αν όχι και η ίδια, UTair.
Να μάθουμε και τι θα γίνουν τα 777 και 747 της!
Θα δούμε τις εξελίξεις...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
05-11-2015, 01:59 PM |
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
|