Forum
Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αεροπορικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Forum: Αεροπορικές Εταιρίες Εξωτερικού (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=172)
+--- Thread: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός (/showthread.php?tid=10174)

Pages: 1 2 3 4


Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 26-05-2013

Εδώ μπορούμε να κάνουμε συζήτηση για τις αεροπορικές εταιρίες εξωτερικού, το στόλου τους, πτήσεις-δρομολόγια καθώς και προσωπικές εμπειρίες που έχουμε με τις εταιρίες αυτές.

Με αφορμή την ελληνική επικείμενη συγχώνευση Aegean-Olympic, ανοίγω το θέμα ξεκινώντας από τη μεγαλύτερη συγχώνευση αεροπορικών εταιριών, τον όμιλο πλέον Air France-KLM, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004.
Νομίζω ότι μέσα στο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που ζούμε, οι συγχωνεύσεις, τόσο σε Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, είναι πιο επίκαιρες από ποτέ.


10 χειρότερες αεροπορικές εταιρίες του κόσμου - abc - 29-05-2013

Και η BMI έχει αποροφηθεί από την British.


RE: 10 χειρότερες αεροπορικές εταιρίες στο κόσμο - Nikolas A. - 29-05-2013

(29-05-2013, 12:47 PM)abc Wrote: Και η BMI έχει αποροφηθεί από την British.

Και η KLM ανήκει στον όμιλο Air France-KLM από το 2004 αλλά υπάρχει και ως ξεχωριστή εταιρία.
Όπως και η BMI.


RE: 10 χειρότερες αεροπορικές εταιρίες στο κόσμο - abc - 30-05-2013

(29-05-2013, 01:03 PM)nikolas86 Wrote: Και η KLM ανήκει στον όμιλο Air France-KLM από το 2004 αλλά υπάρχει και ως ξεχωριστή εταιρία.
Όπως και η BMI.

Η πτήσεις και αεροπλάνα έχουν πάει στην BA (δες http://flybmi.com ). Αυτή που έχει παραμείνει είναι η πρώην θυγατρική BMI Regional ( http://bmiregional.com ).


RE: 10 χειρότερες αεροπορικές εταιρίες στο κόσμο - Nikolas A. - 30-05-2013

(30-05-2013, 12:54 PM)abc Wrote: Η πτήσεις και αεροπλάνα έχουν πάει στην BA (δες http://flybmi.com ). Αυτή που έχει παραμείνει είναι η πρώην θυγατρική BMI Regional ( http://bmiregional.com ).

Έχεις δίκιο! Yeah!. Μπερδεύτηκα γιατί σε πτήση μου απο Βρυξέλλες-Newcastle πέταξα φαίνεται με την BMI Regional.
Με Embraer Regional φυσικα! Tongue

http://bmiregional.com/en/top-menu/about-us/our-fleet


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 07-06-2013

Κομμάτι από την άτρακτο (ουραίο τμήμα) του νέου Α350 της Airbus σε επίσημες φωτογραφίες της ομόνυμης εταιρίας στο Twitter..

https://twitter.com/Airbus/status/342931317081653248/photo/1

Και ένα βίντεο όπου πιλότος εξηγεί τη διαδικασία που ακολουθούν πριν τη πρώτη πτήση.




RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - nikos1991 - 09-06-2013

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26527&subid=2&pubid=113058744

Την χώρα μας και συγκεκριμένα το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» επέλεξε η Lufthansa για να παρουσιάσει για πρώτη φορά το μεγαλύτερο σε μήκος αεροσκάφος του κόσμου, το B747-8, τη "Βασίλισσα των Αιθέρων", καθώς θεωρεί την Ελλάδα ως μια σημαντική ευρωπαϊκή αγορά, δηλώνοντας την πρόθεσή της να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τους ισχυρούς ελληνο-γερμανικούς δεσμούς. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, στις 18 Ιουνίου η καινούρια ναυαρχίδα της Lufthansa, το B747-8, θα εισέλθει στον Ελληνικό εναέριο χώρο φέροντας για πρώτη φορά τα χρώματα της Lufthansa. Πρόκειται για το μεγαλύτερο αεροσκάφος που έχει κατασκευαστεί ποτέ από την εταιρία Boeing και το μεγαλύτερο σε μήκος - σε παραγωγή- επιβατικό αεροσκάφος του κόσμου.

Το συγκεκριμένο αεροσκάφος είναι ολοκαίνουριο και θα φθάσει στον Διεθνή Αερολιμένα των Αθηνών για την πρώτη- εναρκτήρια- προσγείωσή του, πριν την έναρξη των τακτικών πτήσεών του, συμπληρώνοντας τον υφιστάμενο στόλο των αεροσκαφών B747-8 που έχουν ήδη δρομολογηθεί από τη Lufthansa σε μακρινά δρομολόγια. Το B747-8 είναι μια αναβαθμισμένη και μεγαλύτερου μήκους εκδοχή του κλασικού, θρυλικού 747. Η ευρύχωρη καμπίνα του έχει χωρητικότητα 358 επιβατών, συγκριτικά με την κλασική χωρητικότητα 467 επιβατών του Boeing, με 8 θέσεις First Class, 92 θέσεις Business Class και 258 Economy Class.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 11-06-2013

Να και ένα βίντεο από τη πρώτη του προσγείωση στο αεροδρόμιο του Ντισελντορφ..




RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 16-06-2013

Πολύ θα ζήλευα αυτόν τον πιλότο..!
Limit Tests και μπαντιλίκια με Α380..

Απολαύστε..


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - ecoj - 07-07-2013

Το Boeing 777 της Asiana Airlines δεν είναι το πρώτο ατύχημα αεροπλάνου της συγκεκριμένης εταιρίας. Είχε και το 2011 πέσει ένα Boeing 747 εμπορικό διάβασα κάπου. Εδώ


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 07-07-2013

Είναι γεγονός ότι από τα μέρη μας (Ευρώπη) δεν είναι αρκετά γνωστή εταιρία, όπως ή Korean Air ακόμη και η Ταιβανέζικη Eva Air.
Χωρίς βέβαια να θέλω να κατηγορήσω για κάτι την εταρία, αφού βραβεύτηκε και το 2011 όπως λέει το δημοσίευμα..
Ας ελπίσουμε να μην υπάρξει άλλο θύμα και να μάθουμε τα πραγματικά αίτια του δυστυχήματος.

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε κάποια στοιχεία για το δυστύχημα με αρκετές φώτο.
Και εδώ όλο το χρονικό του δυστυχήματος.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - AlexNik - 08-07-2013

Στο airliners.net υπάρχει εκτενής συζήτηση γύρω από το ατύχημα, με αρκετά τραγελαφικά να ακούγονται, φυσικά υπερβολές (όπως πχ ότι η φωτιά επεκτάθηκε λόγω των αλκοολούχων που πωλούνται στα duty free), αλλά και κάποια σωστά.

1) Ένα από αυτά, το οποίο βασίζεται σε ανακοινώσεις είναι ότι ο πιλότος είχε πολύ λίγες ώρες πτήσης με τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους, κάτι που μπορεί να σημαίνει πως δεν ήταν πλήρως εξοικειωμένος με τα αυτοματοποιήμενα συστήματα του, όπως πχ το TOGA (σύστημα το οποίο είναι σχεδιασμένο για να εκτελεί τα Go-arounds, σε περιπτώσεις που υπάρχει λανθασμένη προσέγγιση του αεροσκάφους) ή το Autothrottle το οποίο πρακτικά λαμβάνει υπόψιν κάποια ταχύτητα-στόχο που του τίθεται και αναλαμβάνει να την διατηρήσει μέχρι να απενεργοποιηθεί. Μπορεί η υλοποίηση να είναι διαφορετική σε κάθε τύπο αεροσκάφους και αυτό δημιουργεί πιθανές συγχύσεις σε πιλότο που δεν είναι εξοικειωμένος.

2) Μη σωστή τήρηση κανόνων. Μπορεί ο πιλότος να έκανε λάθος προσέγγιση, όμως η δουλειά του συγκυβερνήτη είναι ακριβώς αυτή: να βοηθά κατά τη διάρκεια της πτήσης. Εάν ο συγκυβερνήτης δεν είχε την προσοχή του κατά 100% στην πορεία της προσέγγισης, τότε είναι εξαιρετικά πιθανό να μην είδε την λανθασμένη πορεία που ακολουθεί το αεροσκάφος, παρά τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν την πρόσκρουση. Εδώ υπάρχει μια φημολογία η οποία λέει πως παλιότερα, λόγω ηρωισμού και "τιμής", οι Ασιάτες πιλότοι δεν επέλεγαν εύκολα το να επαναπροσπαθήσουν να προσγειωθούν (missed approach - Go around), αλλά εξαντλούσαν κάθε δυνατότητα για επιτυχημένη προσγείωση. Επίσης, λόγω της πτήσης ρουτίνας (καιρός ιδανικός, συνθήκες πολύ καλές) είναι πιθανό το προσωπικό πιλοτηρίου, να είχε αναπτύξει συζήτηση και να μην ήταν συγκεντρωμένο, με τον άπειρο πιλότο να έχει μόνος του τον έλεγχο και τους γύρω απλά να προκαλούν "θόρυβο" και να του αποσπούν την προσοχή. Κανένα από τα δύο δεν μπορεί να επαληθευτεί, φυσικά, σε αυτή τη φάση.

3) Το αεροπλάνο ήταν σε τέλεια κατάσταση. Αυτό είπε σε συνέντευξη τύπου η επικεφαλής του NTSB, η οποία έδειξε καθαρά πως οι κινητήρες, δευτερόλεπτα πριν την συντριβή, ανταποκρίθηκαν κανονικά σε εντολή Go-Around που δέχθηκαν, η οποία ήρθε όμως αργά. Οι κινητήρες turbofan μπορούν να έρθουν από το 0 σε πλήρη ισχύ, σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους, σε 6 δευτερόλεπτα. Όμως, λόγω του ότι η ισχύς των κινητήρων αυτών αποδίδεται εκθετικά στις υψηλότερες στροφές, καθώς επίσης και λόγω του ότι ο όγκος του 777 δεν μπορεί να θεωρηθεί μικρός (άρα και υπάρχει αδράνεια η οποία το κινεί), το αεροσκάφος δεν μπορεί να αντιδράσει άμεσα σε τέτοιου είδους μεταβολές. Είναι αλήθεια πως το 777 είναι ένα τεχνολογικά άρτιο αεροσκάφος (και το συγκεκριμένο είχε κατασκευή 2006) και είναι αρκετά ευέλικτο σε σχέση με παλαιότερης γενιάς αεροσκάφη, αλλά δεν παύει να είναι μεγάλο και να το διέπουν κανόνες και νόμοι της φυσικής.

Η προσέγγιση από γραφήματα που εξήχθησαν από το flightaware, μια υπηρεσία παρακολούθησης των πτήσεων online, αλλά και από αμοντάριστα πλάνα ενός ερασιτέχνη βιντεολήπτη ο οποίος έτυχε να βρίσκεται απέναντι και να καταγράφει καρέ - καρέ την πτώση, δείχνουν λανθασμένο τρόπο προσέγγισης: Χαμηλά σε ύψος και με σημαντικά χαμηλότερη από το κανονικό ταχύτητα και σε συνδυασμό με καθυστερημένες κινήσεις διόρθωσης επέφεραν αυτό το αποτέλεσμα.

Εδώ το πλάνο που δείχνει το αεροπλάνο να βρίσκει στον κυματοθραύστη και να κάνει "τετακέ" στον διάδρομο.
http://edition.cnn.com/2013/07/08/us/asiana-airlines-crash/index.html

Σημειώνεται πως προσέγγισε με περίπου 120 κόμβους, ενώ η ελάχιστη ταχύτητα και ενδεδειγμένη είναι 137 κόμβοι. Η διαφορά αυτή είναι αρκετή για να μην μπορέσει το αεροπλάνο να προσγειωθεί ομαλά.

Επίσης η ανώμαλη πορεία μετά την αποκόλληση της ουράς είναι φυσική, καθώς πλέον το αεροσκάφος είναι τελείως ακυβέρνητο ως προς τον κάθετο άξονα..

Αυτά από μένα.. Smile


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 18-07-2013

Περνώντας σε κάτι πιο ευχάριστο λοιπόν (ελπίζω)...
SkyGreece Airlines θα είναι όπως όλα δείχνουν το όνομα της νέας εταιρίας της ομογένειας στην Αμέρική με επικεφαλής τον πάτερ Νικόλαο αλεξανδρή και δύο συνεταίρους.
Η εταιρία αυτή έχει σκοπό να ξεκινήσει τα δρομολόγια της την Άνοιξη του 2014 με στόχο την σύνδεση της Αμερικής και του Καναδά με τη πρωτεύσουσα της Ελλάδας με απευθείας πτήσεις καθόλη τη διάρκεια του έτους. Το πρώτο αεροσκάφος (Boeing 767-300) θα προσγειωθεί στην Αθήνα αρχές Αυγούστου.
Μακάρι να πετύχει αυτό το εγχείρημα αν και φαίνεται αρκετά δύσκολο.
Εδώ μπορείται να δείτε αναφορές από δημοσιεύματα με λεπτομέρειες.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 23-07-2013

Όταν ταξίδεψα το 2011 είχε αυτή τη μορφή..
[Image: thumb_P32907271c.jpg]

Σήμερα, με αλλαγμένο το livery κυκλοφορεί έτσι..
[Image: 7657832086_5c56c63e65_z.jpg]

Ποιο προτιμάτε;;;

*Φώτο από Flickr - Mario Alberto Ravasio


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 04-09-2013

Η πρώτη παραγγελία ευρωπαϊκών αεροσκαφών για μία από τις μεγαλύτερες αμερικάνικες αεροπορικές εταιρίες είναι γεγονός!
Μετά από 20 χρόνια η Delta Airlines προτιμά την Airbus έναντι της αμερικάνικης Boeing και παραγγέλνει 30 Α321 νέας γενιάς και 10 Α330-300.
Καλοτάξιδα να είναι και σίγουρα τα χρώματα της Delta θα πηγαίνουν εξίσου στα ευρωπαϊκά Airbus όπως και στα αμερικάνικα Boeing!


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 09-09-2013

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, αεροσκάφος τύπου Α330-300 της Thai Airaways κατά τη προσγείωσή του στο αεροδρόμιο της Μπανγκογκ βγήκε από τον διάδρομο καθώς έσπασε τροχός του συστήματος προσγείωσης.
Η πτήση που εκτελούσε ήταν από το Guangzhou της Κίνας στο Suvarnabhumi Airport στη Μπανγκογκ με αριθμό TG 679. 14 άνθρωποι τραυματίστηκαν.

Το περίεργο όμως έιναι ότι "Λίγο μετά το περιστατικό, γερανός της αεροπορικής εταιρείας κάλυψε με μαύρο τα σήματα της Thai πάνω στο αεροπλάνο (μπροστά και στην ουρά) ώστε να μην «εκτεθεί» στις φωτογραφίες...".
Μετά από λίγο ψάξιμο σε ξένο τύπο, καταγράφεται ότι το αεροσκάφος ήταν το HS-TEF, ένα από τα παλαιότερα A330-300s της εταιρίας, το οποίο εκτελέι από τον Μάρτιο του 1995.
Γιατί όμως η εταιρία προέβει σε μια τέτοια κίνηση και μάλιστα άμεσα;

Το αεροσκάφος είναι το παρακάτω εικονιζόμενο.
[Image: 3461911470_4d2379940f.jpg]
Photo από Flickr by Savvas Garozis


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 27-09-2013

Σύμφωνα με δημοσιευμα, οι εταιρίες LOT Polish Airlines, Japan Airlines, All Nippon Airways και Ethiopian Airlines θα ζητήσουν αποζημίωση από την κατασκευάστρια αεροπορική εταιρία Boeing εξαιτίας του γεγονότος ότι τα αεροπλάνα τους τύπου 787 Dreamliner παρέμειναν καθηλωμένα για αρκετούς μήνες λόγω προβλήματος στη μπαταρία.

Η εταιρία LOT θα ξεκινήσει διαπραγματεύσεις τον Ιούνιο. Εκπρόσωποι των εταιρίών δε θέλουν να αποκαλύψουν το ποσό το οποίο θα ζητήσουν από τη Boeing και ότι δε θα διαπραγματευθούν ως ομάδα καθώς κάθε αεροπορική εταιρία έχει δικά της χαρακτηριστικά και προταιρεότητες.

Με την ευχή το νέο 787-9 να μην έχει τα ίδια προβληματα!

Αναμένουμε τις εξελίξεις λοιπόν.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 09-10-2013

Σύμφωνα με άρθρο στη σελίδα Theglobeandmail.com, η αεροπορική εταιρία Air Canada ετοιμάζει άνοιγμα σε νέους ευρωπαϊκούς προορισμούς από το ερχόμενο καλοκαίρι.

Πιο συγκεκριμένα, η Air Canada ανακοίνωσε αύξηση των πτήσεων για την Ευρώπη με τους νέους προορισμούς να είναι ανοιχτοί για το επιβατικό κοινό από τον νέο χρόνο, ωθούμενοι και στο γεγονός της ταχείας ανάπτυξης της θυγατρικής χαμηλού κόστους, Air Canada Rouge.

Στην ανακοίνωση αναφέρει ότι προσθέτει το Μιλάνο, τη Λισαβώνα, τη Νίκαια και το Manchester ως νέους ευρωπαϊκούς προορισμούς για το καλοκαίρι του 2014, κάνοντας και διορθωτικές κινήσεις σε υπάρχοντες προορισμούς, όπως περισσότερες πτήσεις από Toronto για Istanbul και απε' ευθείας πτήσεις με τη Rouge, τόσο από Toronto όσο και από Montreal για Βαρκελώνη.

Οι νέοι προορισμοί και οι αλλαγές κατέστησαν δυνατά λόγω των νέας τεχνολογίας αεροπλάνων (όπως το Boeing 787, με την απόκτηση 6 τέτοιων μέχρι το τέλος του 2014) με μικρότερη κατανάλωση καυσίμων, αλλά και με το μείωση του κόστους πτήσης ανα επιβάτη με τη χρήση των νέων Boeing 777-300 με χωρητικότητα 307 επιβατών σε αντίθεση με τα παλαιότερα 777-200 των 228 επιβατών.

[Image: 1307439.jpg]



RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 15-10-2013

Το νέο της livery παρουσιάζει αυτή την ώρα στη "βάση" της στη Μαδρίτη η αεροπορική εταιρία Iberia.

[Image: iberianc.jpg]

Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, η γραμματοσειρά του logo έχει αυξηθεί τόσο στην άτρακτο όσο και στους κινητήρες και έχει γίνει πορτοκαλί πλέον. Τελείως έχει αλλάξει και ο σχεδιασμός του ουραίου πτερυγίου καθώς και η άτρακτος που είναι πλέον λευκή.

[Image: BWnKDOTIQAA4Kts.jpg:large]
Photo από Twitter: Avion Review

Η φωτογραφία αυτή παρουσιάζει ένα μοντέλο A330 της Airbus, που υπολογίζονται από τα σημαντικότερα αεροσκάφη στο στόλο της Iberia και είναι τραβηγμένη απο δημοσιογράφο που παρευρίσκεται στην εκδήλωση!

Στη παρακάτω φωτογραφία μπορείτε να δείτε το τωρινό livery της εταιρίας.

[Image: Iberia.a321-200.ec-jgs.arp.jpg]
Photo από Wikipedia


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 24-10-2013

Σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες low-cost εταιρίες στην Ευρώπη εξελίσσεται η σκανδιναβική Norwegian.

Σε δημοσίευση των τελευταίων τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της εταιρίας, παρουσιάζεται αύξηση της επιβατικής κίνησης έως και 90% από την τρίτη βάση της εταιρίας (εκτός Σκανδιναβίας-Νορβηγία-Σουηδία) στο αεροδρόμιο Gatwick (LGW) του Λονδίνου.

Με αφορμή λοιπόν, αυτά τα θετικά δείγματα της αγοράς, αλλά και του γεγονότος ότι δεν υπάρχει μέχρι αυτή τη στιγμή άλλη εταιρία που να συνδέει το αεροδρόμιο Gatwick με δημοφιλείς προορισμούς της Β. Αμερικής, η Norwegian επεκτείνεται, εγκαινιάζοντας 3 νέα δρομολόγια Gatwick (LGW) - New York (JFK), Gatwick (LGW) - Los Angeles (LAX) και Gatwick (LGW) - Fort Lauderdale (FLL).
Τα δρομολόγια αυτά θα εκτελούνται με τα νέα 787 Dreamliners. Μέχρι στιγμής η εταιρία έχει παραλάβει 2 από τα 8 787 που έχει παραγγείλει και μέχρι το τέλος του 2013 θα παραλάβει άλλο 1. Το κάθε αεροσκάφος έχει χωρητικότητα 291 επιβατών με διαρύθμιση 32 Premium Economy και 259 Economy θέσεις.

[Image: mlddkewkdpv1sw9iotvf.jpg]
Photo από την επίσημη σελίδα της Norwegian

Τα μελοντικά σχέδια όμως της εταιρίας έχουν και έντονα ελληνικό άρωμα, καθώς από την άνοιξη του 2014 η Norwegian εγκαινιάζει και 5 νέους ευρωπαϊκούς προορισμούς. Οι δύο θα είναι καθαρά ελληνικοί, με την Κέρκυρα και την Σαντορίνη να εντάσσονται στο πρόγραμμα δρομολογίων και να ακολουθούν η Λάρνακα της Κύπρου, η Catania της Σικελίας και η Βουδαπέστη.
Οι τύποι αεροσκαφών που χρησιμοποιούνται για τους ευρωπαϊκούς προορισμούς είναι 737-300 (10 αεροσκάφη) και 737-800 (68 αεροσκάφη).
Η διαθεσιμότητα εισητηρίων έχει ξεκινήσει απο τις 17 Οκτωβρίου.

Καλή αρχή για τους ελληνικούς προορισμούς και με την ευχή να συμπεριληφθούν και ακόμη περισσότεροι στο άμεσο μέλλον.