(29-12-2013, 12:53 PM)AlexNik Wrote: Η ανυπαρξία δρομολογίων του ΚΤΕΛ, έχει ως συνέπεια ο ναύλος ΤΑΞΙ από το αεροδρόμιο Ηρακλείου ή Χανίων προς το Ρέθυμνο -ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που οι τουρίστες επισκέπτονται την Κρήτη επιβαίνοντες σε αεροσκάφη αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους ή Charters- να είναι μεγαλύτερος από το κόστος μεταφοράς τους από σκανδιναβική χώρα!
Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε την άσκηση εντονότερων πιέσεων στις διοικήσεις των ΚΤΕΛ και εφόσον το αίτημα δρομολόγησης λεωφορείων δεν ικανοποιηθεί άμεσα, το Επιμελητήριο θα ζητήσει από τα αρμόδια Υπουργεία την απελευθέρωση του μεταφορικού έργου για τα δρομολόγια αυτά και την παροχή δυνατότητας δρομολόγησης λεωφορείων σε άλλες επιχειρήσεις, που ήδη έχουν εκδηλώσει ζωηρό ενδιαφέρον».
Μετά την ακτοπλοϊκή απομόνωση του Ρεθύμνου, λόγω των
οικονομικών προβλημάτων της Cretan Lines και τη Διακοπή των δρομολογίων του Elli T. εδώ και αρκετό καιρό, νέα προβλήματα προκύπτουν όπως φαίνεται, καθώς
το Ρέθυμνο βρίσκεται απομονωμένο από τους δύο Διεθνείς Αερολιμένες της Κρήτης, το "Νίκος Καζατζάκης" του Ηρακλείου και το "Ιωάννης Δασκαλογιάννης" των Χανίων. Ακτοπλοϊκά συνδέεται με τον Πειραιά μέσω των λιμένων του Ηρακλείου ή της Σούδας.
Το Ρέθυμνο βρίσκεται ανάμεσα στα δύο αυτά αεροδρόμια και οι φορείς της πόλης ζητούν επιτακτικά σύνδεση της πόλης με τα αεροδρόμια με δρομολόγια των 2 ΚΤΕΛ της Κρήτης και δικαίως. Εκτός από το ζήτημα της σύνδεσης, έρχεται και στην επιφάνεια και η απελευθέρωση των συγκοινωνιών που τόσα χρόνια ακούμε. Άραγε θα έρθει ποτέ;
Κατά τη γνώμη μου, η κατ' εξαίρεση και μεμονωμένη αδειοδότηση για απελευθέρωση της συγκεκριμένης γραμμής δε λύνει το πρόβλημα, απλά το οξύνει δημιουργώντας τα γνωστά ελληνικά παραθυράκια. Επιτέλους ας σταθούμε μια φορά στο ύψος των περιστάσεων για να μη γινόμαστε περίγελος και πανευρωπαϊκά...