This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#1
Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση
Το θέμα αφορά την Hellenic Seaways.

Θα ήθελα να υπάρχει ένα θέμα ανταλλαγής απόψεων για τις γενικές κινήσεις της εταιρείας, την διαχείριση του στόλου της αλλά και την δραστηριοποιησή της στην ελληνική ακτοπλοΐα. Μέρες φλερτάρω να ανοίξω αυτό το θέμα αλλά όλο το ανέβαλα.

Φέτος βλέπουμε τον σχεδιασμό της εταιρείας να αλλάζει κυρίως ως προς τις Κυκλάδες που χτυπάει λίγο πιο δυνατά τα ταχύπλοοα απο Ηράκλειο προσφέροντας και ΙΧ αλλά και απο Πειραιά με την δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος σε νησιά σε παρόμοια ώρα με την Blue Star.

Συνοπτικά:

-Το Νήσος Χίος εκτελεί δρομολόγια ώς εχει στην γραμμή Χίου-Μυτιλήνης
-Το Νήσος Μύκονος θα εκτελεί πρωινό δρομολόγιο απο Πειραιάγια Σύρο-Μύκονο-Ικάρια-Σάμο (Αναλυτικά δρομολόγια)
-Το Flying Cat 4 θα εκτελεί την γραμμή Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Κουφονήσι αφήνοντας το Ηράκλειο
-Το Highspeed 4 θα εκτελεί δρομολόγια απο Πειραιά για Πάρο-Νάξο
-Το Highspeed 5 πρωτη φορά απο το Ηράκλειο (σε αντίδραση της δρομολόγησης πολλών ταχυπλόοων απο την Sea Jets) θα εκτελεί την γραμμή Σαντορίνη-Ίο-Νάξο-Πάρο-Μύκονο
-To Highspeed 6 απο Πειραιά για Ίο-Σαντορίνη
-To Express Σκιάθος δρομολόγια απο Βόλο για Σποράδες (Αναλυτικά δρομολόγια)
-Το Flying Cat 5 ομοίως απο Βόλο για Σποράδες (Αναλυτικά δρομολόγια)
-Το Epress Pegasus απο Αγ. Κωνσταντίνο για Σποράδες (Αναλυτικά δρομολόγια)
-FlyingCat 6, Ποσειδών Ελλάς και Απόλλων Ελλάς στις γνωστές γραμμές του Αργοσαρωνικού.

(Αναλυτικά δρομολόγια για τα ταχύπλοα HS4 , HS5, HS6 & FC4)

Ο υπόλοιπος στόλος της εταιρείας έχει ώς εξής:
Αριάδνη: Στο Πέραμα σε ακινησία.
Νήσος Ρόδος: Στο Νεώριο της Σύρου μετά την επιστροφή του απο πρόσφατη ναύλωση.
Εξπρες Σαντορίνη & Hellenic Wind: Στην καθιερωμένη ναύλωση τους στις Αζόρες για λογαριασμό της Atlanticoline.
Άρτεμις: Στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας. Φήμες το θέλουν να δραστηριοποιείται το καλοκαίρι στις Σποράδες
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

09-06-2013, 02:39 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση
Ωραία η σύνοψη του Paul..
Δυο σχόλια θα ήθελα να κάνω πάνω στα δρομολόγια αλλά και τη χρήση (ή αχρησία) κάποιων πλοίων.

Το Νήσος Χίος είναι το μόνο που εκμεταλλεύεται όλο το χρόνο, ώντας και το μόνο συμβατικό πλέον σε κύριες γραμμές.
Το Νήσος Μύκονος είναι αρκετά αδικημένο, ίσως γιατί είναι ημερόπλοιο σε σχέση με το αδερφό Χίος. Θα μπορούσε ίσως να χρησιμοποιείται όλο το χρόνο και στην Ικαροσαμία καθώς πλέον υπάρχει μόνο το Μυτιλήνη.
Όσον αφορά στα ταχύπλοα υπάρχουν κάποιες τροποποιήσεις δρομολογίων αλλά νομίζω ότι θα έχουν τους σταθερούς πελάτες τους.
Το ίδιο ισχύει και για τις Σποράδες με τα Εξπρές Σκιάθος και Πήγασο.

Κατά την άποψη μου, όλη τη δουλειά για την ανάκαμψη της εταιρίας και την επιστροφή της σε κερδοφόρα μονοπάτια θα μπορούσαν να την "επωμιστούν" τα 3 πλοία που βρισκονται σε ακινησία.
Νήσος Ρόδος, Αριάδνη, Άρτεμις.
Το Ρόδος και το Αριάδνη ως θηρία είναι πιο δύσκολο να χρησιμοποιηθούν σε κάποια γραμμή και να αποφέρουν κέρδη. Αν και με τόσες αποχωρήσεις από την Αδριατική όλο και κάποια τρύπα μπορεί να υπάρχει σε γραμμες για Μπάρι-Μπρίντεζι (για το Ρόδος) ακόμα και Αγκώνα (για το Αριάδνη). Για να μη σχολιάσω την επαναχρησιμοποίηση του Λατώ και όχι της Αριάδνης στη γραμμή των Χανίων.
Το Άρτεμις, χωρίς κάποιο σοβαρό αιτιολογικό, αποχώρησε εδώ και καιρό από τα ενδοκυκλαδικα και μένει παροπλισμένο στη Δραπετσώνα. Όπως προαναφέρθηκε, ακούγεται ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη γραμμή Βόλου-Σποράδων. Φαίνεται η HSW ζήλεψε τη κίνηση δρομολόγησης του Πρωτέα από την ΑΝΕΣ και θέλει να μπει σφήνα σε μια ανερχόμενη γραμμή όπου κυριαρχεί βέβαια με το Σκιάθος, τον Πήγασο και το Cat 5. Βέβαια δε ξέρω κατα πόσο σοφή θα ήταν μια τέτοια κίνηση καθώς για Σποράδες υπάρχουν ήδη 3 πλοία και ένα ταχύπλοο και σύντομα θα μπεί και 4ο (Αχιλλέας από την Κύμη).
Μετά και τις συνεχείς βλάβες πλοίων από τη ΝΕΛ και τη δρομολόγηση του Aqua Maria σχεδόν σε ότι γραμμή Κυκλάδων αλλά και επιδοτούμενου Β. Αιγαίου υπάρχει, έχουμε ένα κενό σε ενδοκυκλαδικά και ένα δεύτερο στη γραμμή Μεσολογγίου-Ιονίου. Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν κάτι τέτοιο;
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 09-06-2013, 01:18 PM by Nikolas A..)
09-06-2013, 01:09 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#3
RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση
http://www.bankwars.gr/2013/06/%CE%A6%CE...%B4%CE%B9/

Και επισήμως ο πόλεμος μέσα στην Hellenic έχει αρχίσει. Ο Grimaldi ελεγχοντας το ποσοστό των Μινωικών στην εταιρεία έχει και μεγάλο λόγο και πιστεύω ότι πλεον δεν εχει ανακωχή και η ΑΝΕΚ και ο Βαρδινογιάννης θα χτυπιούνται με κάθε μέσο μετά την πρόσφατη άρνηση της δρομολόγησης του Ίκαρος Παλάς στα Χανιά.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

14-06-2013, 02:44 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#4
RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση
Quote:Από το ταχύπλοο επιβατηγό οχηματαγωγό «Highspeed 4» θα εξυπηρετούνται προσωρινά, έως στις 21 Ιουνίου, τα δρομολόγια του πλοίου «Νήσος Μύκονος», στο οποίο την περασμένη Παρασκευή εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, μικρής έκτασης φωτιά στην τσιμινιέρα του, ενώ είχε αποπλεύσει από τον Εύδηλο με προορισμό το Καρλόβασι.

Μετά τις 21/06, το δρομολόγιο του «Νήσος Μύκονος» από Πειραιά- Σύρο - Μύκονο - Εύδηλο - Καρλόβασι - Βαθύ Σάμου, θα εκτελεί το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Χίος» που θα αντικατασταθεί, στη γραμμή του, από το πλοίο «Αριάνδη».

Σημειώνεται ότι η φωτιά στο «Νήσος Μύκονος» σβήστηκε με ιδία μέσα από το πλήρωμα, ενώ δεν τραυματίστηκε κανείς από τους επιβάτες, οι οποίοι μετεπιβιβάστηκαν στο πλοίο «Παναγία Θεοτόκος» και οδηγήθηκαν στο Καρλόβασι.

Το «Νήσος Μύκονος» οδηγήθηκε το Σάββατο 15 Ιουνίου με τη βοήθεια ρυμουλκού σε ναυπηγείο στο Πέραμα για επισκευαστικές εργασίες.

Λόγω του ατυχήματος έχουμε αλλαγές στα σχέδια της εταιρείας όπως φαίνεται απο το παραπάνω δημοσίευμα του zougla.gr. Το "Αριάδνη" ξαναφορά τα σινιάλα της Hellenic Seaways και ετοιμάζεται και επίσημα για Χίο-Μυτιλήνη. Αν και οι συνθηκες δεν ηταν καλές το νέο ευχάριστο γιατί ειναι κρίμα το συγκεκριμένο πλοίο να μην δουλεύει.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

17-06-2013, 09:07 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#5
RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση
Μετά και τη παραίτηση του Ι. Βαρδινογιάννη από πρόεδρος της HSW πριν από λίγες μέρες, νέος πρόεδρος της εταιρίας ανέλαβε ο Γεράσιμος Στρίντζης, παρά τις αρχικές πληροφορίες ότι θα αναλάμβανε ο Αντώνης Αγαπητός.

Έτσι το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας έχει την εξής μορφή:

Πρόεδρος: Γεράσιμος Στρίντζης
Α' αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος: Αντώνης Αγαπητός
Β' αντιπρόεδρος: Κωνσταντίνος Κληρονόμος

Αναλυτικά, διαβάστε το σχετικό δημοσίευμα.

Επίσης, στο άρθρο του Zougla.gr του Θανάση Λαμπρόπουλου, αναγράφεται η πορεία του Γεράσιμου Στρίντζη στην ελληνική ακτοπλοΐα, η προσφορά του στην εταιρία αυτή αλλά και σε άλλες επιχειρηματικές του δραστηριότητες κυρίως στο Ιόνιο και στην αγαπημένη του Κεφαλλονιά.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 21-06-2013, 01:59 PM by Nikolas A..)
21-06-2013, 12:48 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#6
RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση
Στη συνέντευξη τύπου που έδωσε ο νέος πρόεδρος της HSW ανέφερε ότι οι low cost εταιρίες έχουν πληγώσει την ακτοπλοΐα.. Και ότι παρά την σημαντική αύξηση των τουριστών, ελάχιστα έχουν αποκομίσει οι ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρίες. (αναλυτικά διαβάστε εδώ)

Θα έλεγα ότι διαφωνώ και με τα δύο. Δε μπορούμε να κατηγορούμε αεροπορικές εταιρίες (εσωτερικού ή εξωτερικού) που βρίσκονται κοντά στο ίδιο χάλι με εμάς για τη προσπάθεια που κάνουν να ανακάμψουν.
Και θα το ξαναπώ άλλη μια φορά μπας και το διαβάσει κανείς από όλες τις εταιρίες. Όταν θές 102 ευρώ οικονομική θέση για τη διαδρομή Πειραιάς-Κω-Πειραιάς με 24 ώρες ταξίδι (!!!) ενώ με το αεροπλάνο βρίσκεις πλέον σχετικά εύκολα 90-100 ευρώ με 1,5 ώρα ταξίδι, και 75 ευρώ οικονομική θέση Πειραιάς-Χίος-Πειραιάς με 18 ώρες ταξίδι ενώ πάλι βρίσκεις με 90-100 ευρώ αεροπορικό, αν και έχει μονοπώλειο η Ολυμπιακή, τότε bye bye καραβάκι..

Επίσης, για το δεύτερο σκέλος, αν δεν αποκομούσαν οφέλη από τους τουρίστες, δε θα κατέβαζαν το Highspeed 5 στο Ηράκλειο να ανεβοκατεβαίνει γεμάτο κάθε μέρα.. Λέω εγώ τώρα...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
10-07-2013, 11:59 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#7
RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση
Quote: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για μια ακόμα χρονιά, η Hellenic Seaways επιβραβεύει τους νέους φοιτητές στο ξεκίνημα της νέας τους εκπαιδευτικής διαδρομής, προσφέροντας έκπτωση 35% σε όλες τις μετακινήσεις τους από και προς τον τόπο των σπουδών τους.
Η έκπτωση αυτή παρέχεται με την επίδειξη του «Δελτίου Εξεταζομένων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2013» σε όλα τα πρακτορεία της εταιρείας καθώς και στα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία και ισχύει ως το τέλος Σεπτεμβρίου.
Παράλληλα, η Hellenic Seaways επεκτείνει την έκπτωση 35% και προς τα μέλη της οικογένειας που συνοδεύουν τους φοιτητές, στηρίζοντας έτσι την ελληνική οικογένεια που συμπαραστέκεται στις προσπάθειες των παιδιών για ένα καλύτερο αύριο.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

04-09-2013, 05:06 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 5 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024