Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Θαλάσσιες συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=138) +--- Forum: Ελληνικές Εταιρίες και Στόλος (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=67) +---- Forum: Hellenic Seaways (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=148) +---- Thread: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση (/showthread.php?tid=10233) |
Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση - Paul - 09-06-2013 Το θέμα αφορά την Hellenic Seaways. Θα ήθελα να υπάρχει ένα θέμα ανταλλαγής απόψεων για τις γενικές κινήσεις της εταιρείας, την διαχείριση του στόλου της αλλά και την δραστηριοποιησή της στην ελληνική ακτοπλοΐα. Μέρες φλερτάρω να ανοίξω αυτό το θέμα αλλά όλο το ανέβαλα. Φέτος βλέπουμε τον σχεδιασμό της εταιρείας να αλλάζει κυρίως ως προς τις Κυκλάδες που χτυπάει λίγο πιο δυνατά τα ταχύπλοοα απο Ηράκλειο προσφέροντας και ΙΧ αλλά και απο Πειραιά με την δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος σε νησιά σε παρόμοια ώρα με την Blue Star. Συνοπτικά: -Το Νήσος Χίος εκτελεί δρομολόγια ώς εχει στην γραμμή Χίου-Μυτιλήνης -Το Νήσος Μύκονος θα εκτελεί πρωινό δρομολόγιο απο Πειραιάγια Σύρο-Μύκονο-Ικάρια-Σάμο (Αναλυτικά δρομολόγια) -Το Flying Cat 4 θα εκτελεί την γραμμή Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Κουφονήσι αφήνοντας το Ηράκλειο -Το Highspeed 4 θα εκτελεί δρομολόγια απο Πειραιά για Πάρο-Νάξο -Το Highspeed 5 πρωτη φορά απο το Ηράκλειο (σε αντίδραση της δρομολόγησης πολλών ταχυπλόοων απο την Sea Jets) θα εκτελεί την γραμμή Σαντορίνη-Ίο-Νάξο-Πάρο-Μύκονο -To Highspeed 6 απο Πειραιά για Ίο-Σαντορίνη -To Express Σκιάθος δρομολόγια απο Βόλο για Σποράδες (Αναλυτικά δρομολόγια) -Το Flying Cat 5 ομοίως απο Βόλο για Σποράδες (Αναλυτικά δρομολόγια) -Το Epress Pegasus απο Αγ. Κωνσταντίνο για Σποράδες (Αναλυτικά δρομολόγια) -FlyingCat 6, Ποσειδών Ελλάς και Απόλλων Ελλάς στις γνωστές γραμμές του Αργοσαρωνικού. (Αναλυτικά δρομολόγια για τα ταχύπλοα HS4 , HS5, HS6 & FC4) Ο υπόλοιπος στόλος της εταιρείας έχει ώς εξής: Αριάδνη: Στο Πέραμα σε ακινησία. Νήσος Ρόδος: Στο Νεώριο της Σύρου μετά την επιστροφή του απο πρόσφατη ναύλωση. Εξπρες Σαντορίνη & Hellenic Wind: Στην καθιερωμένη ναύλωση τους στις Αζόρες για λογαριασμό της Atlanticoline. Άρτεμις: Στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας. Φήμες το θέλουν να δραστηριοποιείται το καλοκαίρι στις Σποράδες RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση - Nikolas A. - 09-06-2013 Ωραία η σύνοψη του Paul.. Δυο σχόλια θα ήθελα να κάνω πάνω στα δρομολόγια αλλά και τη χρήση (ή αχρησία) κάποιων πλοίων. Το Νήσος Χίος είναι το μόνο που εκμεταλλεύεται όλο το χρόνο, ώντας και το μόνο συμβατικό πλέον σε κύριες γραμμές. Το Νήσος Μύκονος είναι αρκετά αδικημένο, ίσως γιατί είναι ημερόπλοιο σε σχέση με το αδερφό Χίος. Θα μπορούσε ίσως να χρησιμοποιείται όλο το χρόνο και στην Ικαροσαμία καθώς πλέον υπάρχει μόνο το Μυτιλήνη. Όσον αφορά στα ταχύπλοα υπάρχουν κάποιες τροποποιήσεις δρομολογίων αλλά νομίζω ότι θα έχουν τους σταθερούς πελάτες τους. Το ίδιο ισχύει και για τις Σποράδες με τα Εξπρές Σκιάθος και Πήγασο. Κατά την άποψη μου, όλη τη δουλειά για την ανάκαμψη της εταιρίας και την επιστροφή της σε κερδοφόρα μονοπάτια θα μπορούσαν να την "επωμιστούν" τα 3 πλοία που βρισκονται σε ακινησία. Νήσος Ρόδος, Αριάδνη, Άρτεμις. Το Ρόδος και το Αριάδνη ως θηρία είναι πιο δύσκολο να χρησιμοποιηθούν σε κάποια γραμμή και να αποφέρουν κέρδη. Αν και με τόσες αποχωρήσεις από την Αδριατική όλο και κάποια τρύπα μπορεί να υπάρχει σε γραμμες για Μπάρι-Μπρίντεζι (για το Ρόδος) ακόμα και Αγκώνα (για το Αριάδνη). Για να μη σχολιάσω την επαναχρησιμοποίηση του Λατώ και όχι της Αριάδνης στη γραμμή των Χανίων. Το Άρτεμις, χωρίς κάποιο σοβαρό αιτιολογικό, αποχώρησε εδώ και καιρό από τα ενδοκυκλαδικα και μένει παροπλισμένο στη Δραπετσώνα. Όπως προαναφέρθηκε, ακούγεται ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη γραμμή Βόλου-Σποράδων. Φαίνεται η HSW ζήλεψε τη κίνηση δρομολόγησης του Πρωτέα από την ΑΝΕΣ και θέλει να μπει σφήνα σε μια ανερχόμενη γραμμή όπου κυριαρχεί βέβαια με το Σκιάθος, τον Πήγασο και το Cat 5. Βέβαια δε ξέρω κατα πόσο σοφή θα ήταν μια τέτοια κίνηση καθώς για Σποράδες υπάρχουν ήδη 3 πλοία και ένα ταχύπλοο και σύντομα θα μπεί και 4ο (Αχιλλέας από την Κύμη). Μετά και τις συνεχείς βλάβες πλοίων από τη ΝΕΛ και τη δρομολόγηση του Aqua Maria σχεδόν σε ότι γραμμή Κυκλάδων αλλά και επιδοτούμενου Β. Αιγαίου υπάρχει, έχουμε ένα κενό σε ενδοκυκλαδικά και ένα δεύτερο στη γραμμή Μεσολογγίου-Ιονίου. Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν κάτι τέτοιο; RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση - Paul - 14-06-2013 http://www.bankwars.gr/2013/06/%CE%A6%CE%BF%CF%85%CE%BD%CF%84%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BF-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%93%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%BB%CE%BD%CF%84%CE%B9-%CE%92%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%B9/ Και επισήμως ο πόλεμος μέσα στην Hellenic έχει αρχίσει. Ο Grimaldi ελεγχοντας το ποσοστό των Μινωικών στην εταιρεία έχει και μεγάλο λόγο και πιστεύω ότι πλεον δεν εχει ανακωχή και η ΑΝΕΚ και ο Βαρδινογιάννης θα χτυπιούνται με κάθε μέσο μετά την πρόσφατη άρνηση της δρομολόγησης του Ίκαρος Παλάς στα Χανιά. RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση - Paul - 17-06-2013 Quote:Από το ταχύπλοο επιβατηγό οχηματαγωγό «Highspeed 4» θα εξυπηρετούνται προσωρινά, έως στις 21 Ιουνίου, τα δρομολόγια του πλοίου «Νήσος Μύκονος», στο οποίο την περασμένη Παρασκευή εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, μικρής έκτασης φωτιά στην τσιμινιέρα του, ενώ είχε αποπλεύσει από τον Εύδηλο με προορισμό το Καρλόβασι. Λόγω του ατυχήματος έχουμε αλλαγές στα σχέδια της εταιρείας όπως φαίνεται απο το παραπάνω δημοσίευμα του zougla.gr. Το "Αριάδνη" ξαναφορά τα σινιάλα της Hellenic Seaways και ετοιμάζεται και επίσημα για Χίο-Μυτιλήνη. Αν και οι συνθηκες δεν ηταν καλές το νέο ευχάριστο γιατί ειναι κρίμα το συγκεκριμένο πλοίο να μην δουλεύει. RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση - Nikolas A. - 21-06-2013 Μετά και τη παραίτηση του Ι. Βαρδινογιάννη από πρόεδρος της HSW πριν από λίγες μέρες, νέος πρόεδρος της εταιρίας ανέλαβε ο Γεράσιμος Στρίντζης, παρά τις αρχικές πληροφορίες ότι θα αναλάμβανε ο Αντώνης Αγαπητός. Έτσι το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας έχει την εξής μορφή: Πρόεδρος: Γεράσιμος Στρίντζης Α' αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος: Αντώνης Αγαπητός Β' αντιπρόεδρος: Κωνσταντίνος Κληρονόμος Αναλυτικά, διαβάστε το σχετικό δημοσίευμα. Επίσης, στο άρθρο του Zougla.gr του Θανάση Λαμπρόπουλου, αναγράφεται η πορεία του Γεράσιμου Στρίντζη στην ελληνική ακτοπλοΐα, η προσφορά του στην εταιρία αυτή αλλά και σε άλλες επιχειρηματικές του δραστηριότητες κυρίως στο Ιόνιο και στην αγαπημένη του Κεφαλλονιά. RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση - Nikolas A. - 10-07-2013 Στη συνέντευξη τύπου που έδωσε ο νέος πρόεδρος της HSW ανέφερε ότι οι low cost εταιρίες έχουν πληγώσει την ακτοπλοΐα.. Και ότι παρά την σημαντική αύξηση των τουριστών, ελάχιστα έχουν αποκομίσει οι ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρίες. (αναλυτικά διαβάστε εδώ) Θα έλεγα ότι διαφωνώ και με τα δύο. Δε μπορούμε να κατηγορούμε αεροπορικές εταιρίες (εσωτερικού ή εξωτερικού) που βρίσκονται κοντά στο ίδιο χάλι με εμάς για τη προσπάθεια που κάνουν να ανακάμψουν. Και θα το ξαναπώ άλλη μια φορά μπας και το διαβάσει κανείς από όλες τις εταιρίες. Όταν θές 102 ευρώ οικονομική θέση για τη διαδρομή Πειραιάς-Κω-Πειραιάς με 24 ώρες ταξίδι (!!!) ενώ με το αεροπλάνο βρίσκεις πλέον σχετικά εύκολα 90-100 ευρώ με 1,5 ώρα ταξίδι, και 75 ευρώ οικονομική θέση Πειραιάς-Χίος-Πειραιάς με 18 ώρες ταξίδι ενώ πάλι βρίσκεις με 90-100 ευρώ αεροπορικό, αν και έχει μονοπώλειο η Ολυμπιακή, τότε bye bye καραβάκι.. Επίσης, για το δεύτερο σκέλος, αν δεν αποκομούσαν οφέλη από τους τουρίστες, δε θα κατέβαζαν το Highspeed 5 στο Ηράκλειο να ανεβοκατεβαίνει γεμάτο κάθε μέρα.. Λέω εγώ τώρα... RE: Hellenic Seaways - Γενική συζήτηση - Paul - 04-09-2013 Quote: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ |