This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 2.64 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Χωρίς να θυμάμαι πόσες ακριβώς ηταν αρχικά οι Volvo μεχρι το Φεβρουάριο ήξερα ότι το 60-70% μένει μέσα στην Ράλλη γιατί έχουν ένα σωρό βλάβες ασύμφορες ή που περιμένουν κάποια στιγμή προμήθεια ανταλλακτικών...

Τα GN είναι κινητά χάρχαλα κυριολεκτικά. Πιο πολύ απο τις Αθηνές αλλά έχουν ένα σοβαρό προτέρημα ότι το μοτέρ τους δεν παθαίνει τίποτα και τα περιφερειακά ανταλλακτικά υπάρχουν σε αφθονία είτε απο κομμένα γερμάνικα είτε απο Ν2 είτε απο έξω
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

10-05-2013, 09:53 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Μα από τα GN που υπάρχουν καθημερινά ούτε τα μισά δεν βγαίνουν έξω. Τυχαία γίνεται αυτό;
10-05-2013, 09:57 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(10-05-2013, 09:43 PM)ecoj Wrote: Δεν παίζει αυτό που λες. Οι GN είναι καλές άλλα έχουν πολλά θέματα και αυτές και πολλές γραμμές επίσης. Τα Solaris σηκώνουν πολύ μεγάλο βάρος ήδη σε πολλές γραμμές (+αεροδρόμιο), δεν είναι πολλά και βγάζουν ήδη θέματα. Αν φύγουν όλα τα Volvo θα υπάρχει πρόβλημα σε πολλές γραμμές ενώ άλλες θα πρέπει να βολευτούν με 12μετρο.

Δεν ξέρω. Θεωρητικά έχουμε 100 Solaris και 216 GN δηλαδή σύνολο 316.

Kαι οι γραμμές που χρειάζονται 18μετρο έχουν στην αιχμή συνολικά από οχήματα όχι μόνο αρθρωτά είναι:
Α1: 9
A2: 12
Β2: 5
Ε22: 8
Α3/B3: 11
Α4: 10
Α5: 12
Α7: 14
Β9: 14
A10/B10: 15
B12: 12
A13: 15
Β18/Γ18: 15
Χ95: 11
Χ96: 9
Χ97: 3
040: 15
049: 9
154: 5
171: 7
237: 6
242: 3
304/305: 9
550: 18
608: 26
703: 13
843: 13

Δηλαδή άμα όλες οι γραμμές αρθρωτών επανδρωνόταν μόνο με αρθρωτά τις καθημερινές θα χρειαζόμασταν σύνολο 299 οχήματα.

Όμως αν σκεφτούμε ότι στην πραγματικότητα Β2, 237 δεν πέρνουν σχεδόν ποτέ αρθρωτό καθημερινές (-11 οχηματα), ότι Α3/Β3, Α4, Β12, Α13, Β18/Γ18, Χ97, 049, 304/305 βγάζουν σχεδόν πάντα λίγα ή πολλά 12μετρα (-35 οχήματα περίπου) και ότι που και που βλέπουμε μερικά 12μετρα σε Β9, Α10/Β10, 154, 171, 242 (-5 οχήματα περίπου) δηλαδή 50 οχήματα πάνω-κάτω σταθερά δεν βγαίνουν πάμε στα 248-250 18μετρα να βγαίνουν τις Καθημερινές και αν. Οπότε θεωρώ ότι μας φτάνουν GN και Solaris αν συμμαζευτούν με τα όποια χρήματα εξοικονομηθούν απ' την απόσυρση των Volvo είτε λόγω του ότι δεν θα πληρώνουν πλεόν ασφάλειες, τέλη για αρκετά οχήματα και είτε ότι θα εκποιηθούν ή πουληθούν κάπου.
(This post was last modified: 10-05-2013, 10:10 PM by mercedes elbo.)
10-05-2013, 10:10 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Καλό το μάζεμα που έκανες. Υπάρχει και η πιθανότητα κάποιες γραμμές να κοπούν με την επέκταση του μετρό άλλα και πάλι είναι οριακό γιατί είναι οριακή η κατάσταση όλου του στόλου.
Α13 δεν έχει ποτέ πλέον αρθρωτό (μόνο αν δεν έχει μετρό και αν) οπότε όσα οχήματα έχει που είναι αρκετά τα αφαιρούμε. Παίζει και να άντεχε το σύστημα και χωρίς τα Volvo όπως τα παρουσίασες άλλα δεν το λες με σιγουριά. Ένα γενικότερο ξεκαθάρισμα από όλους τους τύπους λεωφορείων δεν θα βοηθούσε; Μερικά τελειωμένα από κάθε τύπο να αποσυρθούν. Κάτι τέτοιο είχε γίνει με τα Ν2 νομίζω.
10-05-2013, 10:24 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Η παραλαβή και δρομολόγηση των Volvo είναι από τις μεγαλύτερες πατάτες - λάθος χρήση στόλου της τέως ΕΘΕΛ. Είναι οχήματα με μικρό κινητήρα Volvo D7C - 310 (7150 κυβικά με 310 άλογα) είναι σχεδιασμένα για επίπεδες διαδρομές - πόλεις. Όταν έχεις το Volvo σε γραμμές σαν το Α13 (μέχρι πριν 2-3 χρόνια) και το ζορίζεις στην ανηφόρα, είναι επακόλουθο να το χάσεις το όχημα. Αντίστοιχα και για τις ανηφόρες του 608 (Παπάγου και Γαλατσίου) κ.τ.λ Το συγκεκριμένο όχημα είναι σχεδιασμένο να το έχεις στην παραλιακή σαν Α1 / Β2 / Α2 (με εξαίρεση το κομμάτι της Αμφιθέας) και σε κανένα Α5 - Α7. Από τις παραπάνω "ιδανικές" γραμμές, εξυπηρετεί μόνο το Α7. Για να συγκρίνουμε μέγεθος κινητήρα, αρκεί να πω πώς η GN είναι εφοδιασμένη με κινητήρα 12000 κυβικών / 250HP ιδανική για κάθε έδαφος.
10-05-2013, 11:31 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(10-05-2013, 11:31 PM)nikos1991 Wrote: Η παραλαβή και δρομολόγηση των Volvo είναι από τις μεγαλύτερες πατάτες - λάθος χρήση στόλου της τέως ΕΘΕΛ. Είναι οχήματα με μικρό κινητήρα Volvo D7C - 310 (7150 κυβικά με 310 άλογα) είναι σχεδιασμένα για επίπεδες διαδρομές - πόλεις. Όταν έχεις το Volvo σε γραμμές σαν το Α13 (μέχρι πριν 2-3 χρόνια) και το ζορίζεις στην ανηφόρα, είναι επακόλουθο να το χάσεις το όχημα. Αντίστοιχα και για τις ανηφόρες του 608 (Παπάγου και Γαλατσίου) κ.τ.λ Το συγκεκριμένο όχημα είναι σχεδιασμένο να το έχεις στην παραλιακή σαν Α1 / Β2 / Α2 (με εξαίρεση το κομμάτι της Αμφιθέας) και σε κανένα Α5 - Α7. Από τις παραπάνω "ιδανικές" γραμμές, εξυπηρετεί μόνο το Α7. Για να συγκρίνουμε μέγεθος κινητήρα, αρκεί να πω πώς η GN είναι εφοδιασμένη με κινητήρα 12000 κυβικών / 250HP ιδανική για κάθε έδαφος.

Εδώ λέει ότι οι GN έχουν 295 άλογα. http://mesametaforas.gr/forum/showthread.php?tid=26
11-05-2013, 12:05 AM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(11-05-2013, 12:05 AM)mercedes elbo Wrote: Εδώ λέει ότι οι GN έχουν 295 άλογα. http://mesametaforas.gr/forum/showthread.php?tid=26

Σωραίοςςςς, φταίει ο δαίμων του τυπογραφίου... Το Ν2 έχει 250.
(This post was last modified: 11-05-2013, 06:08 PM by nikos1991.)
11-05-2013, 06:08 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Solaris Urbino 18 σήμερα στο Α13. Από που κόπηκε για να πάει 18μετρο και μάλιστα Solaris στο Α13;
(This post was last modified: 16-05-2013, 09:29 PM by ecoj.)
16-05-2013, 09:28 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Πριν λίγο στη γραμμή 203 Agora με γκάζι.
Έχω καιρό να πάω σε αυτές τις περιοχές αλλά δε το έχω ξαναδεί ποτέ. Το 926 για την ακρίβεια.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
22-05-2013, 12:17 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(22-05-2013, 12:17 AM)nikolas86 Wrote: Πριν λίγο στη γραμμή 203 Agora με γκάζι.
Έχω καιρό να πάω σε αυτές τις περιοχές αλλά δε το έχω ξαναδεί ποτέ. Το 926 για την ακρίβεια.

Ναι. Οι 203/204 έχουν δρομολόγηση με N1 και AGORA CNG.
23-05-2013, 02:45 AM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Τις Κυριακές του Ιουλίου το 141 περνάει στο Μπραχάμι
28-06-2013, 10:37 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
To 051 πλεον παίρνει σχεδόν καθημερινά Agora Diesel και τα αεροδρομιακά Ν2. Ενώ το Χ93 χθές το είδα με το #629 (Ας τα διαλύσουμε και αυτά μπορούμε!!!)
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

29-06-2013, 04:07 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(29-06-2013, 04:07 PM)Paul Wrote: To 051 πλεον παίρνει σχεδόν καθημερινά Agora Diesel και τα αεροδρομιακά Ν2. Ενώ το Χ93 χθές το είδα με το #629 (Ας τα διαλύσουμε και αυτά μπορούμε!!!)

Χτες είχε και Solaris Urbino 18 το Χ93. Μη ρωτήσεις πως χώρεσε δεν έχω ιδέα. Και τις προάλλες είχε μπει το Solaris Urbino 18 #837 στο Β12 (μάλιστα μόνο για το Σάββατο είχαν μπει έκτακτα Citelis). Σου έχω όμως και ευχάριστα: Σταμάτησαν να παίρνουν Citelis τα 878 και 879. Πλέον βγαίνουν με Renault μόνο και οι δύο. Επίσης 051 όπως είπες πήγε ολόκληρο στον Πειραιά, Β15 ολόκληρο στην Ράλλη με Ν2 (και αεροδρομικά), Α13 ολόκληρο στα Άνω Λιόσια. Αυτά αν θυμηθώ θα συμπληρώσω και ίσως φτιάξω και πίνακα.
(This post was last modified: 05-07-2013, 04:12 PM by ecoj.)
05-07-2013, 04:10 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Σήμερα απ' όσο είδα τα Α3/Β3 είχαν μόνο Ν1 και το Α4 μόνο GN.
07-08-2013, 02:29 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Την Τρίτη περίπου στις 5:30 το απόγευμα είδα Irisbus Citelis στο 653 (τοπική Ψυχικού).

Τι έγινε; Έδωσαν τα Άνω Λιόσια βάρδιες στο 653, μετακινήθηκαν Citelis στην Ανθούσα, ή ήταν μεμονωμένη περίπτωση;

Το αξιοπερίεργο είναι ότι μόλις 10 λεπτά μετά πέρασε κι άλλο 653 με το σύνηθες Irisbus Agora.
22-08-2013, 09:15 AM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(22-08-2013, 09:15 AM)panos81 Wrote: Την Τρίτη περίπου στις 5:30 το απόγευμα είδα Irisbus Citelis στο 653 (τοπική Ψυχικού).

Τι έγινε; Έδωσαν τα Άνω Λιόσια βάρδιες στο 653, μετακινήθηκαν Citelis στην Ανθούσα, ή ήταν μεμονωμένη περίπτωση;

Το αξιοπερίεργο είναι ότι μόλις 10 λεπτά μετά πέρασε κι άλλο 653 με το σύνηθες Irisbus Agora.

Υπάρχουν αναφορές για Citelis σε 306, 308 και 404 άρα κάποια Citelis πρέπει να πήγαν Ανθούσα. Μήπως συγκράτησες αριθμό παρμπρίζ?
22-08-2013, 01:13 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(22-08-2013, 01:13 PM)mercedes elbo Wrote: Υπάρχουν αναφορές για Citelis σε 306, 308 και 404 άρα κάποια Citelis πρέπει να πήγαν Ανθούσα. Μήπως συγκράτησες αριθμό παρμπρίζ?

Όχι, το είδα για πολύ λίγο και από μακριά...
22-08-2013, 02:01 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Μήπως ειναι προσωρινά για το Θερινό ή μηπως βγηκαν εκτος δυναμης μερικές γκαζιέρες Ανθούσας?
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

22-08-2013, 11:22 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(22-08-2013, 11:22 PM)Paul Wrote: Μήπως ειναι προσωρινά για το Θερινό ή μηπως βγηκαν εκτος δυναμης μερικές γκαζιέρες Ανθούσας?

Μπορεί να έστειλαν μερικά Agora στα Λιόσια και να πήρε Citelis η Ανθούσα. Άλλωστε τα Agora της Ανθούσας είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση έναντι των νεαρών ακόμη Citelis, τα οποία χαραμίζονται σε τοπικές γραμμές των Άνω Λιοσίων και των γύρω περιοχών, κινδυνεύοντας με κανιβαλισμό από γνωστές ομάδες που κατοικούν εκεί.

Το επιχείρημα ότι να το έκαναν γιατί υπάρχει έλλειψη σε γκαζιέρες, δε στέκει με τίποτα! Όλα τα Agora GNC (Renault + Irisbus) είναι 414 (τετρακόσια δεκατέσσερα)! Αν κάτσουμε και τα υπολογίσουμε, ούτε οι μισές δεν πρέπει να βγαίνουν σε κυκλοφορία και ειδικά τώρα το καλοκαίρι.
23-08-2013, 04:57 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(23-08-2013, 04:57 AM)marios.ilioupoli Wrote: Το επιχείρημα ότι να το έκαναν γιατί υπάρχει έλλειψη σε γκαζιέρες, δε στέκει με τίποτα! Όλα τα Agora GNC (Renault + Irisbus) είναι 414 (τετρακόσια δεκατέσσερα)! Αν κάτσουμε και τα υπολογίσουμε, ούτε οι μισές δεν πρέπει να βγαίνουν σε κυκλοφορία και ειδικά τώρα το καλοκαίρι.

414 υπολογίζοντας τα δύο που κάηκαν;

Γενικά η χρήση των Agora CNG/Citelis σε πολλές από τις γραμμές που κυκλοφορούν είναι λάθος. Τα λεωφορεία με μειωμένους ρύπους είναι πιο χρήσιμα στο κέντρο της πόλης, παρά στα δάση του Διονύσου και της Βαρυμπόμπης ή τα χωράφια της Παιανίας και του Κορωπίου. Βεβαίως τον τελευταίο καιρό γίνονται προσπάθειες να κατεβαίνουν τα CNG όσο γίνεται προς το κέντρο (γραμμές όπως 203/204, 220/221, 653, Ε14/Χ14).

Από την άλλη όμως τροχοπέδη αποτελεί το ότι ο αγωγός φυσικού αερίου περνάει κατά μήκος της Αττικής Οδού και συνδεδεμένα μαζί του είναι τα Α/Σ Άνω Λιοσίων και Ανθούσας. Η τοποθέτηση λεωφορείων φυσικού αερίου σε άλλα αμαξοστάσια συνεπάγεται πολλά νεκρά χιλιόμετρα (όπως γινόταν παλαιότερα που κάποια Renault ήταν στην Π. Ράλλη).

Δίκοπο μαχαίρι...
23-08-2013, 09:40 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024