This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#1
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Όπως όλοι γνωρίζουμε, το καλοκαίρι του 2009 η Ε.ΘΕ.Λ. απέσυρε τρεις τύπους λεωφορείου που είχε "κληρονομήσει" από την εποχή των Σ.ΕΠ. (παραγγέλθηκαν όσο οι Σ.ΕΠ. υπήρχαν, αν και κάποια παραδόθηκαν μετά την διάλυσή τους).

Πριν μερικές ημέρες, η Ε.ΘΕ.Λ. προκήρυξε διαγωνισμό για να πουλήσει ό,τι έχει μείνει από αυτά τα λεωφορεία. Ήδη όμως κάποια οχήματα είχαν βρει καινούριους χρήστες πριν την προκήρυξη του διαγωνισμού.

Mercedes Benz O405N1 Unicar-ΕΛΒΟ ("Βεργίνα")
Κυκλοφορούσαν 51 (αν θυμάμαι καλάWink
- 5 έχει πάρει η Συγκοινωνία Αμαρουσίου (715, 722, 723, 730, 741)
- 3 έχει πάρει ο Δήμος Βριλησσίων
- Ακόμα 5 είχαν ανακατασκευαστεί και ήταν στο Α/Σ Ρέντη, μάλλον κι αυτά για Δήμους.
- 24 είναι προς πώληση
Άρα μένει ένα κενό περίπου 15 λεωφορείων, αφού έχουμε 36 με νέους χρήστες.

Neoplan N4016
Κυκλοφορούσαν 93 (είχαν αγοραστεί 95 και καταστράφηκαν 2)
- 1 (ΥΕΚ-5203) έχει πάρει ο Δήμος Νέας Ιωνίας (που το είχε θέσει σε κυκλοφορία πριν ολοκληρωθεί η απόσυρση του τύπου από την Ε.ΘΕ.Λ.)
- 78 είναι για πώληση.
Άρα πάλι μένει ένα κενό 14 λεωφορείων.

Van Hool A300
Κυκλοφορούσαν 111.
- 2 πήρε ο Δήμος Χαϊδαρίου
- 3 πήραν οι Η.Σ.Α.Π.
- 1 ή 2 πήρε ο Δήμος Νέας Χαλκηδόνας.
- Προς πώληση είναι 98.
Οπότε το κενό είναι 6 ή 7 οχήματα.

Μπορεί κανείς να δώσει περισσότερες πληροφορίες για νέους χρήστες των λεωφορείων αυτών μετά το κλείσιμο του "κύκλου" τους στην Ε.ΘΕ.Λ.;
08-02-2010, 05:43 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#2
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Πιστεύω δυστυχώς ελάχιστα απο αυτά θα καταλήξουν στα αστικά ΚΤΕΛ των πόλεων της Ελλάδας... Δύσκολα ενας ιδιοκτήτης ένος π.χ. Ο405 ή Ο405Ν κατευθείαν από Γερμανία που το έφερε στην τρίχα πέρα απο τις φυσιολογικές φθορές λόγω χρόνου θα διάλεγε να το αντικαταστήσει με ενα VanHool ή μια "Βεργίνα" γνωρίζοντας τον τρόπο χρήσης και συντήρησης της ΕΘΕΛ... Μόνο κίνητρο θα μπορούσε να είναι ότι είναι πιο νέα ηλικιακά αλλά και εγώ ως επιβάτης προσωπικά δεν θα το διάλεγα. Confused Είναι κρίμα για τα Νεοπλάν που κόπηκαν παρόλα αυτά διότι σε συγκριση με τους άλλους δύο τύπους άντεχαν άνετα ακόμα μερικά χρόνια και μάλλον θα είναι αυτά που θα πουληθούν πιο εύκολα...

Για όσα μείνουν πάντα υπάρχουν βέβαια οι χώρες που πάνε και τα υπεραστικά ΚΤΕΛ που κόβονται... Εκεί ακόμη κυκλοφορούν Ikarus και άλλα ίδιας ηλικίας...
12-02-2010, 02:05 AM
Find Reply
AlexNik Online
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#3
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Πολλα απο τα αποσυρμενα ειναι ηδη καρφιτσες... (Αν οχι ολα)
26-03-2010, 01:44 AM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#4
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Το περασμένο Σάββατο που πέρασα από την Αττική Οδό το Θριάσειο φαινόταν γεμάτο. Μάλιστα είχαν πάει εκεί και τα δύο Ikarus 260 που χρησιμοποιούσε ο Δήμος Αμαρουσίου πριν πάρει τις "Βεργίνες".

Μπορεί να έχουν κοπεί κάποια ως ανταλλακτικά ή λόγω σοβαρών ζημιών (π.χ. μια Βεργίνα είχε άσχημο τρακάρισμα τις τελευταίες τους μέρες).
26-03-2010, 12:55 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#5
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Πράγματι ο garvanitis έχει δίκιο.... Την σαπίλα αυτών των οχημάτων δεν την έχουν αντίστοιχης ηλικίας 405 κ 405Ν απο Γερμανία. Διότι οι κύριοι στην ΕΘΕΛ που πιάνουν κάτι στο χέρι τους να το φτιάξουν μόνο όταν το όχημα δεν κινείται πρέπει να ξέρουν ότι οι Γερμανοί μπορεί να μην είναι τέλειοι αλλά σέβονται αυτό που οδηγάνε και δεν ανέχονται να κυκλοφοράει χύμα στο κύμα, χωρίς τακτικό έλεγχο κάθε επικίνδυνου σημείου. Να υπάρχει η φυσιολογική φθορά του χρόνου ειναι λογικό αλλά τα δικά μας τα μπουμπούκια είναι σαν να δουλεύουν 30+ χρόνια έτσι που τα έχουν καταντήσει.... Αυτό φαίνεται και στα αστικά ΚΤΕΛ που δεν τρώνε κουτόχορτο ότι ούτε ένας δεν έχει πάρει λεωφορέιο απο ΕΘΕΛ. Όλοι Γερμανία πάνε... Στην χειρότερη ισπανία. γαλλία κλπ...
26-03-2010, 10:10 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#6
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Τι αλέκος τι βεργίνα? το ίδιο έιναι... σκέφτεσαι τα VanHool δε να ανεβαίνουν τις διάφορες ανηφόρες τις Πάτρας? Γέλιο... Μονο τα Νεοπλαν αξίζουν για λίγη ζωή ακόμα...
13-05-2010, 12:23 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#7
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Τα VanHool είχαν κάποια ελαττώματα όπως την χειρότερη σε σχέση με τα άλλα συνομήλικά τους εσωτερική διαρρύθμιση, αλλά και τον αδύναμο κινητήρα (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi.

Οι Βεργίνες έχουν βολέψει στο Μαρούσι όμως ένας λόγος που συντηρούνται καλά είναι ότι είναι 5 στον αριθμό, ενώ σε καθημερινή βάση χρησιμοποιείται ουσιαστικά μόνο μία, για το 070, που κι αυτή σταματά στις 8:00 το βράδυ, συν άλλη μία που κάνει το πρωϊνό της Πανεπιστημιούπολης, άρα υπάρχει και περιορισμένη χρήση και επαρκής χρόνος για συντήρηση. Στο 040 έχουν αρκετό καιρό να χρησιμοποιηθούν καθώς οι ανεγκέφαλοι ΙΧήδες εξακολουθούν να παρκάρουν σε γωνίες (ειδικά στην γωνία Βασ. Σοφίας και 28ης Οκτωβρίου στην Eurobank υπάρχει πάντα τέτοιο πρόβλημα), παρότι έχουν μπει τα πλαστικά κολωνάκια για να τους αποτρέπουν, έτσι οι "Βεργίνες" λόγω του μεγέθους τους είχαν πρόβλημα διέλευσης.
14-05-2010, 09:28 AM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#8
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
(14-05-2010, 09:28 AM)panos81 Wrote: ... (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi.

Έχοντας βρεθεί πολλές φορές στο αεροδρόμιο φέτος πρέπει να σου που ότι τους πιο πολλούς επιβάτες σε Midi της Olympic Air τους είδα όταν μπήκε ένα συνεργείο καθαρισμού. Για εμένα ήδη το Midi είναι μεγάλο για την χρήση που γίνεται.
18-05-2010, 09:56 AM
Find Reply
AlexNik Online
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#9
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
(12-09-2010, 12:41 PM)Vasilis21 Wrote: αυτο το λεωφορειο που κυκλοφορει στην δημοτικη συγκοινωνια Αρτεμιδος ειναι "Βεργινα" ή κανω λαθος?

Yes, it is και κανει καποιες guest εμφανισεις καθημερινα στο Αεροδρομιο Ελ. Βενιζελος. Cool
12-09-2010, 01:18 PM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#10
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Δείχνουν αρκετή προτίμηση στις Βεργίνες. Με αυτή της Αρτέμιδας, πάμε ήδη στις 9 σε Δήμους. Ενώ τα Neoplan δεν τα ζητά κανείς... μόνο 1 πήγε στην Νέα Ιωνία.
20-09-2010, 12:19 PM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#11
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Σήμερα 6:00 το πρωϊ στην Ακτη Βασιλειάδη ένα Neoplan N4016 πρώην ΕΘΕΛ.Λευκό σαν της Ν. Ιωνίας και έγραφε δήμος Βάρης.Δέν πρόλαβα να δω πινακίδα!!!
27-09-2010, 12:53 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#12
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Μάλιστα... "Βεργίνες" (8) στα βόρεια προάστια, Neoplan στα νότια... ακριβώς το αντίθετο απ' ότι συνέβαινε στα μέσα της δεκαετίας του '90. Η πρώτη φορά που εμφανίστηκε Neoplan N4016 στα νότια προάστια ήταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες που τους είχαν δώσει κάποια δρομολόγια στο Ε22 και το 171.
28-09-2010, 11:29 AM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#13
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Σήμερα πέρασα από την οδό Μπίμπιζα στους Αγίους Αναργύρους. Κοιτώντας κατά τύχη στο αμαξοστάσιο του Δήμου Ιλίου είδα μία Βεργίνα μέσα!

Εδώ από πίσω:
[Image: vergina1.jpg]

Φαίνεται καθαρά η επιγραφή "Δήμος Ιλίου". Οι πινακίδες του ήταν ΥΕΜ-47x9, δεν μπόρεσα να δω τι αριθμός ήταν στην θέση του x.
[Image: vergina2.jpg]


[Image: vergina3.jpg]
07-03-2011, 09:30 PM
Website Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#14
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Έχουμε καμία πρόσφατη κίνηση απο τα αποσυρμένα πχ τα Neoplan ή έγιναν ανταλακτικά οριστικά.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
14-04-2011, 10:18 PM
Website Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#15
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Εθεάθη το VanHool της Νέα Χαλκηδόνας σε μία αλάνα. Πρόκειται για το ΥΕΜ-5003 και είναι βαμμένο σαν τις Βεργίνες των Βριλησσίων (γκρι κάτω - λευκό πάνω). Δυστυχώς υπάρχουν ήδη φθορές στο όχημα από μουτζούρωμα αν και όχι εκτεταμένες.
28-04-2011, 02:23 PM
Website Find Reply
miltos xania Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 146
Joined: 30-11-2009
#16
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
(14-04-2011, 10:18 PM)Konstantinos MercedesBenz Wrote: Έχουμε καμία πρόσφατη κίνηση απο τα αποσυρμένα πχ τα Neoplan ή έγιναν ανταλακτικά οριστικά.
Ζηταει ιδιοκτητης αστικου στα Χανια Neoplan απο εθελ,μιας που το ανεφερες Κωνσταντινε,για ανταλλακτικα για το δικο του.Μου ειχε αναφερει οτι εχει γνωστους στην εθελ και σκεφτεται σοβαρα το ενδεχομενο που του προτειναν οι ιδιοι..
(This post was last modified: 10-05-2011, 09:41 PM by miltos xania.)
10-05-2011, 09:41 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#17
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Εφοσον δεν μπορει να τα εκποιησει η ΕΘΕΛ σιγα σιγα θα τα σπρωξει για τα ανταλλακτικα να σημειωσω οτι oi Βεργινες παραμενουν στον Ρεντη στις ιδιες θεσεις σταθμευσης εδω και ενα χρονο περιμενοντας τους νεους ιδιοκτητες.....
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
12-05-2011, 12:48 AM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#18
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Οι Βεργίνες των Βριλησσίων, είναι σε λειτουργική κατάσταση αλλά τίγκα στο γκράφιτι...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
18-05-2011, 11:43 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#19
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Περνώντας τον Απρίλιο του 2012 από τον παράδρομο της Εθνικής στο ύψος της Νέας Χαλκηδόνας πέτυχα αυτό το Α300.

[Image: thumb_P40210381c.jpg]

Πρώην λεωφορείο του στόλου της πρώην ΕΘΕΛ, σε άθλια κατάσταση όπως φαίνεται κιόλας. Έχει απογυμνωθεί από ότιδήποτε ηλεκτρονικό είχε πάνω του με σπασμένα τζάμια και ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.
Ανήκε στον πρώην δήμο Νέας Χαλκηδόνας και εξυπηρετούσε Δημοτική Συγκοινωνία.
Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας το προσθέσει. Wink
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
14-10-2013, 02:48 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#20
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Μου χάλασες τη διάθεση
14-10-2013, 06:07 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 9 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024