Μετά την γνωριμία μας με το Μάνο, ήθελε και εκείνος να προστέθει το λεωφορείο του στην συλλογή μας. Οι περισσότεροι Κρητικοί το ξέρουν όπως επίσης και αρκετοί λεωφορειόφιλοι λάτρεις του συγκεκριμένου μοντέλου ανα την Ελλάδα. Έτσι το πρωί της 23ης Νοεμβρίου μιας και ο καιρός μας ευνοούσε έλαβα το τηλεφώνημα ότι το λεωφορείο περίμενε για φωτογράφηση στο πάρκινγκ του ΚΤΕΛ στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
Με την πρώτη εντύπωση καταλαβαίνει κανείς ότι το λεωφορείο είναι εξαιρετικά φροντισμένο και διαγράφει απο το μυαλό του την σκέψη "άλλο ενα Ο303". Ενας τύπος οχήματος που γεμίζει τους περισσότερους με όμορφες αναμνήσεις απο την Ελλάδα της δεκαετίας του 90' που είτε λεωφορειούχος είτε επιβάτης το O303 είχε γίνει συνώνυμο της μετακίνησης με λεωφορείο σε μια Ελλάδα που χωρίς ανέσεις και υπερβολές πολλοί χαρακτηρίζουν καλύτερη απο την σημερινή. Αυτο παραμένει σαν να βγήκε απο τότε που γινόταν ο θρύλος της Mercedes στον χώρο του επαγγελματικού οχήματος στα βήματα του επίσης φοβερού προκατόχου του O302.
Το σχέδιο που το ντύνει εντυπωσιακό και με χρώματα ζωντανά χωρίς υπερβολές και με το λογότυπο O303 να δεσπόζει στο πλάι. Το βάψιμο έχει επιμεληθεί το βαφείο του Ι. Καριπίδη, "Auto Color Design" στην Θεσσαλονίκη, καθώς επίσης και την αλλαγή όλων των εξωτερικών νικελ διακοσμητικών που διατρέχουν το αμάξωμα όπως μου ανέφερε ο Μάνος.
Αριστερά το λογότυπο των Μινωικών γραμμών, χορηγού του ΚΤΕΛ, επάνω απο τον μπροστινό θόλο, μέρος και αυτό του σχεδίου του λεωφορείου , ενώ δεξιά η πίσω πλευρά και αυτή άκρως ενυπωσιακή σε πράσινη απόχρωση. Απο όποια πλευρά και αν το κοιτάς δεν σε αφήνει απογοητευμένο.
Φυσικά δεν θα ξεχάσω να επαινέσω και απο δω τον Μάνο γιατί ακόμα και τα τάσια και τα λάστιχα ήταν καλογυαλισμένα πριν το δρομολόγιο και ας ήταν σχολικό που οι περισσότεροι πάνε αποφασισμένοι ότι θα λερωθούν...
Και σιγά σιγά περνάμε στο εσωτερικό του λεωφορείου. Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι σε αποχρώσεις του κίτρινου και του κόκκινου. Φυσικά το πρώτο που παρατηρούμε είναι η θέση οδήγησης. Όλα γυαλισμένα και τακτοποιημένα. Επίσης έχει αλλαχτεί το τιμόνι που βοηθά στην πιο ξεκούραστη οδήγηση και αναβαθμίζοντας το cockpit.
Και προχωράμε στον χώρο επιβατών. Τα χρώματα ζεστά και φιλόξενα και τα σημάδια φθοράς λόγω ηλικίας και χρήσης ελάχιστα. Τα καθίσματα πάντα προσεγμένα και καθαρά.Φυσικά και τα κουρτινάκια διαλεγμένα ώστε να δένουν στα χρώματα του σαλονιού.
Τέλος παρουσίασης με τον Μάνο έτοιμο να φύγει για το δρομολόγιο στην θέση του.
Αν και εγώ πήρα μια μικρή γεύση του βραδινού φωτισμού δώσαμε υπόσχεση με το τον Μάνο να ξανασυναντηθούμε για να προστεθεί και αυτό στην παρουσίαση. Απο την πλευρά μου να τον ευχαριστήσω για τον χρόνο που μας αφιέρωσε και να ευχηθώ καλά και απροβλημάτιστα δρομολόγια με το αστέρι του!
Για το mesametaforas.gr
Paul