This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 11 Vote(s) - 3.18 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Isotimia.gr] Μήνυση της Τραμ ΑΕ κατά πολιτών που παροτρύνουν τη λαθρεπιβίβαση

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Isotimia.gr] Μήνυση της Τραμ ΑΕ κατά πολιτών που παροτρύνουν τη λαθρεπιβίβαση
Μήνυση κατά ομάδων πολιτών, που παροτρύνουν το επιβατικό κοινό να μην πληρώνει εισιτήριο, κατέθεσε η Τραμ ΑΕ.

Όπως αναφέρει, στη μηνυτήρια αναφορά της, η Τραμ ΑΕ «αυτοαποκαλούμενες ομάδες πολιτών ή επιτροπές πολιτών παρακινούν το επιβατικό κοινό να μην εκδίδει εισιτήρια ή και χορηγούν στο επιβατικό κοινό εισιτήρια, τα οποία δεν έχουν ξεπεράσει το χρονικό διάστημα της μιάμισης ώρας, παρακινώντας να τα χρησιμοποιήσουν, προκειμένου να μην εκδώσουν νέα».

Η Τραμ ΑΕ διαπιστώνει ότι τα ανωτέρω περιστατικά άρχιζαν να εκδηλώνονται στις 5 Ιανουαρίου του 2011 ως και σήμερα, ιδίως στο δίκτυο του τραμ στη Νέα Σμύρνη.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, το Τραμ διακινεί ετησίως 18-19 εκατ. επιβάτες, με τα έσοδα από τα εισιτήρια (εξαιρούνται οι κάρτες) να ανέρχονται μόλις στα 3,4 εκατ., όταν το αντίστοιχο μέγεθος στην ΕΘΕΛ φτάνει τα 65 εκατ. ευρώ.

Εξαιτίας των ανωτέρω μεγεθών, το Τραμ αδυνατεί να αποπληρώσει με ίδιες δυνάμεις προσωπικό και προμηθευτές, καταφεύγοντας συνεχώς σε νέο δανεισμό και σε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου (η τελευταία ΑΜΚ ήταν 5 εκατ. ευρώ).

Ως τα τέλη του 2009, τα έντοκα δάνεια ανέρχονταν στα 118 εκατ. ευρώ, οι συσσωρευμένες ζημιές στα 150 εκατ., το σύνολο των υποχρεώσεων στα 131 εκατ. και οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού στα 21 εκατ., για μια εταιρεία με 650 εργαζομένους και κύκλο εργασιών μόλις 5,6 εκατ. ευρώ.

Εφόσον συγχωνευτεί με το Αττικό Μετρό και τον ΗΣΑΠ, το Τραμ έχει ως μοναδική διέξοδο ανάπτυξης την επέκταση στο Πειραιά, με τη συνεπακόλουθη γενναία αύξηση επιβατών και εσόδων.

Η επέκταση στον Πειραιά θεωρείται αυτοσκοπός για την οικονομική βιωσιμότητα της Τραμ ΑΕ, καθώς θα επιφέρει αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 25.000 ημερησίως.

Πάντως, χθες κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του ν/σ για τα δημόσια έργα, ο κ. Ρέππας ανέφερε ότι το υπουργείο Υποδομών προωθεί τροπολογία, προκειμένου να καταστεί πλημμέλημα η μη καταβολή διοδίων.

Η μείωση του ύψους των διοδίων θα γίνει χωρίς να αλλάξουν οι συμβατικοί όροιτων πέντε παραχωρήσεων οδικών αξόνων.

Φώτης Φωτεινός
10-02-2011, 12:58 PM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[Isotimia.gr] Μήνυση της Τραμ ΑΕ κατά πολιτών που παροτρύνουν τη λαθρεπιβίβαση - by AlexNik - 10-02-2011, 12:58 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Isotimia.gr] ΤΡΑΜ: Προσέλαβε ειδικό νομικό σύμβουλο για την επέκταση του Πειραιά AlexNik 0 2.074 27-01-2011, 02:20 PM
Last Post: AlexNik
  [isotimia] Ανατροπή σκηνικού στην επέκταση του Τραμ στο Πειραιά AlexNik 0 1.786 13-06-2010, 01:25 AM
Last Post: AlexNik
  [isotimia.gr] 156 ελεγκτές για τη λαθρεπιβίβαση στα ΜΜΜ – 44 εκατ. διαφυγόντα έσοδα AlexNik 0 1.653 10-06-2010, 01:18 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024