This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3.1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ANA] Ο Χ. Τσιόκας για τις ΔΕΚΟ Συγκοινωνιών

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[ANA] Ο Χ. Τσιόκας για τις ΔΕΚΟ Συγκοινωνιών
Νέες συμβάσεις εργασίας για τους υπαλλήλους των συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ προωθεί το υπουργείο υποδομών, όπως είπε ο Γενικός Γραμματέας του Χ. Τσιώκας μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ 99,5.

«Η κόκκινη γραμμή μπαίνει στο εξής: ότι οι κοινωνικές κατακτήσεις που είναι ο βασικός μισθός, το χρονοεπίδομα, το οικογενειακό επίδομα, το επίδομα επιστημονικότητας ή το επίδομα θέσης, αυτά δεν μπορούν να θίγουν, είναι κοινωνικές κατακτήσεις και είναι σεβαστές.

Όμως θέματα που παραβιάζουν τον μέσο όρο, δηλαδή σύμβαση στον ιδιωτικό τομέα, κανείς δεν παίρνει δευτερεύουσες απολαβές πάνω από 8%-10%.

Δεν μπορεί σε μια περίοδο κρίσης, σε έναν οργανισμό ΔΕΚΟ να παίρνει κανείς 30%, 40%, 50%, 60%, 70% του μισθού του δευτερεύουσες απολαβές».

Σε ό,τι αφορά την τιμή του εισιτηρίου φαίνεται ότι θα κυμανθεί μεταξύ 1,20 έως 1,50 και ανάλογα με το χρόνο χρήσης.

Ο Χ. Τσιόκας ανέφερε: «Είναι θέμα τεχνικής μελέτης. Εκεί γύρω θα κινηθεί.Εγώ λέω ότι οι προτάσεις που διαμορφώνονται από τις τεχνικές υπηρεσίες, φαίνονται ότι κινούνται σε μια μικρή λογική αύξηση. Όλα αυτά όμως συναρτώνται με ένα οργανισμό ο οποίος πρέπει να εξυγιανθεί, που παράγει ένα λειτουργικό έλλειμμα 500 εκατ. για το οποίο επιβαρύνεται ο Έλληνας πολίτης. Αρα εμείς, μέσα στο 2011, ως κυβέρνηση καλούμαστε να κάνουμε αυτό που το πολιτικό σύστημα δεν τόλμησε: να μηδενίσουμε το έλλειμμα μέσα στο ’11, να μην επιβαρύνεται ο Έλληνας φορολογούμενος.

Από την άλλη πλευρά έχουμε μια κυβέρνηση που λεει ναι στις δημόσιες συγκοινωνίες και τις οποίες θα τις κρατήσουμε. Βεβαίως σε κάποια κομμάτια μπορεί να εμπλακεί και ο ιδιωτικός τομέας, αλλά όχι στον κορμό, δηλαδή οι συγκοινωνίες θα παραμείνουν δημόσιες».

Σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους δεν φαίνεται ότι προκρίνονται απολύσεις, αλλά μετατάξεις. «Οι εργαζόμενοι, είναι προφανές ότι αυτών των οποίων οι τακτικές τους αποδοχές δεν φαίνεται να έχουν επιβάρυνση στην δημιουργία του ελλείμματος - όμως εκεί που υπάρχουν δευτερεύουσες υπερβολικές απολαβές - εκεί ενδεχομένως θα χρειαστεί και πιστεύω ότι και οι ίδιοι θα το καταλάβουν.

Στο όνομα του να κρατήσουμε όρθιες τις δημόσιες συγκοινωνίες, να μην θίγει η εργασιακή θέση του καθένα, γιατί ένας εργαζόμενος να μην στηρίξει μια πολιτική εξυγίανσης;

Αυτή(σ.σ. όχι απολύσεις) είναι η δέσμευση του Πρωθυπουργού μας, είναι η δέσμευση του υπουργού του κ. Ρέππα, αλλά είναι και πολιτική βούληση.

Το δημόσιο συμφέρον είναι να εξυγιάνουμε τον ΟΣΕ, τις αστικές συγκοινωνίες, να ανοίξουμε τα επαγγέλματα, να λειτουργήσει επιτέλους η οικονομία».
18-11-2010, 07:38 AM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[ANA] Ο Χ. Τσιόκας για τις ΔΕΚΟ Συγκοινωνιών - by AlexNik - 18-11-2010, 07:38 AM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ισοτιμία] Άνθρακες η εξυγίανση στις ΔΕΚΟ των συγκοινωνιών... Konstantinos 0 1.364 17-04-2011, 06:07 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024