This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 12 Vote(s) - 2.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tro-ma-ktiko: Πώς μπήκε η θηλιά στον λαιμό της ΕΘΕΛ

B10M-SB756 Offline
VOLVO
*



Posts: 49
Joined: 17-11-2009
#6
RE: tro-ma-ktiko: Πώς μπήκε η θηλιά στον λαιμό της ΕΘΕΛ
(02-10-2010, 10:05 AM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Μα αν μπει ιδιωτης και παρει την ΕΘΕΛ (υποθετικα μιλαμε παντα) θα ειναι εταιρεια και οχι καρναβαλια Αστικα ΚΤΕΛ. Τι χρειαζονται τα λεωφορεια απο καποια ωρα και μετα??? Με εξαιρεση Παρασκευη-Σαββατο.


Να εισαι σιγουρος (και στο λεω γιατι γνωριζω) ο ιδιωτης (τυπου arriva) δεν ενδιαφερεται για ολο το συγκοινωνιακο κομματι αλλα για τις πιο επικερδεις γραμμες (πχ. αεροδρομιο, κορμους). Τις υπολοιπες, ειτε θα κανει καποια συμφωνια να μην τις αναλαβει και αν τις αναλαβει, η ποιοτητα των υπηρεσιων θα ειναι.....αθλια. Τα καρναβαλια ΚΤΕΛ που λες, υπαρχουν και λειτουργουν κατα αυτον τον τροπο γιατι τους κανουν.... πλατες.... καποιοι (επιχορηγουνται και δεν κανουν τα μισα απο αυτα που πρεπει). Μην ξεχνας οτι το 1977 ο Καραμανλης (ο γερος) κατηργησε τα εναπομεινοντα ΚΤΕΛ της αττικης, σε μια νυχτα γιατι οι ''κυριοι'' ιδιοκτητες απαιτουσαν, αφου ειχαν βγαλει αρκετα χρηματα απο τα 25ετιας σαραβαλα τους (στην πλειοψηφια), να τους χρηματοδοτησει-επιχορηγησει και την αντικατασταση των οχηματων. Τα λεωφορεια, οπως πολυ σωστα ανεφερε ο συμφορουμιτης Giannis, κυκλοφορουν μεχρι αργα το βραδυ για να εξυπηρετουν και αδυναμες (οικονομικα) ομαδες ανθρωπων, εξαλλου ο ρολος της ΕΘΕΛ ειναι και κοινωνικος, δεν ειναι επιχειρηματικος οπως θελει να περασει στο κοινο ο κ.Παπακωνσταντινου (ο τσαροςTongue).


(02-10-2010, 11:32 AM)Giannis Wrote: ...... Αν δεν δημιουργηθεί κάποιος σοβαρός εποπτικός οργανισμός μας βλέπω σύντομα να αναπολούμε την ΕΘΕΛ...... Μην ξεχνάς ότι η Αθήνα έχει 4 εκατομμύρια πληθυσμό και υπάρχει κόσμος που δουλεύει ως αργά...... Την τιμή των εισιτηρίων θα πρέπει να την συγκρίνουμε με χώρες με παρόμοιους μισθούς πχ Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία.


Εχεις δει πολλους ''σοβαρους'' εποπτικους οργανισμους στην Ελλαδα να λειτουργουν σωστα?Sleepy Εχει 4 εκατομμυρια κοσμο που δεν εξυπηρετουνται σωστα και οι ευθυνες δεν ειναι στο προσωπικο κινησης (στην πλειοψηφια) αλλα στον προγραμματισμο που γινεται απο τα ''μεγαλα'' κεφαλια που φερουν την ευθυνη, για την οικονομικη (και λειτουργικη) καταντια της ΕΘΕΛ και πολλων αλλων οργανισμων. Η τιμη των εισητηριων ειναι η πιο χαμηλη στην Ευρωπη, με βασικο αντικτυπο την ποιοτητα των υπηρεσιων.... το ερωτημα ειναι, αντεχει να παρει πανω του ο κοσμος μια αυξηση εισητηριων (σε μια δυσκολη περιοδος) που να βελτιωσει σημαντικα (αν βελτιωσει) τις υπηρεσιες που του παρεχονται?........ μπορουν ολοι?
Diesel for ever Big Grin
(This post was last modified: 02-10-2010, 07:29 PM by B10M-SB756.)
02-10-2010, 07:11 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: tro-ma-ktiko: Πώς μπήκε η θηλιά στον λαιμό της ΕΘΕΛ - by B10M-SB756 - 02-10-2010, 07:11 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024