This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Euro2Day] ΟΑΣΑ: «Φρένο» στις μετατάξεις λόγω ανασχηματισμού

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Euro2Day] ΟΑΣΑ: «Φρένο» στις μετατάξεις λόγω ανασχηματισμού
ΟΑΣΑ  της Μάρως Τσαντήλα

Την προσπάθεια εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας δυναμιτίζει ο πρόσφατος ανασχηματισμός. Όσο και αν ακούγεται περίεργο είναι αληθινό και άκρως ελληνικό.

Και εξηγούμε πάραυτα. Ο νόμος για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών ως προϋπόθεση για την βελτίωση των οικονομικών στοιχείων των εταιρειών παροχής συγκοινωνιακού έργου θέτει την μείωση του προσωπικού με την απομάκρυνση, μέσω μετατάξεων, περίπου 1440 εργαζόμενων.

Η διαδικασία η οποία είναι χρονοβόρα και εξόχως γραφειοκρατική είχε ξεκινήσει και μάλιστα προχωρούσε με ικανοποιητικά βήματα καθώς είχε προηγηθεί η αντίστοιχη εμπειρία από τον περίπτωση του ΟΣΕ. Πριν λοιπόν γίνει ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης ολοκληρώθηκε η μετάταξη 260 εργαζομένων που προέρχονται από το σύνολο των συγκοινωνιακών φορέων.

Στο… περίμενε 1200 άτομα
Για τους υπόλοιπους προς μετάταξη εργαζόμενους δηλαδή περίπου 1200 άτομα η διαδικασία θα επαναληφθεί καθώς λόγω της αλλαγής των προσώπων στις θέσεις των υπουργών οι μετατάξεις δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν.

Πρόκειται για μια διαδικασία απίστευτης γραφειοκρατίας αφού ο φάκελος ενός προς μετάταξη εργαζόμενου ξεκινά από το υπουργείο στο οποίο ανήκει, και πηγαίνει για έγκριση στα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών και μετά καταλήγει στο υπουργείο στο οποίο ανήκει ο φορέας που ο εργαζόμενος πρόκειται να μεταταχθεί.

Σε κάθε υπουργείο απαιτούνται έξι υπογραφές στο φάκελο, δηλαδή συνολικά 24 υπογραφές, ενώ αφού αυτές συγκεντρωθούν ο φάκελος του εργαζομένου επιστρέφει στο αρχικό υπουργείο, δηλαδή σε αυτό από το οποίο ξεκίνησε η διαδρομή για να προωθηθεί στον γενικό γραμματέα της Κυβέρνησης και αφού προηγηθεί νομικός έλεγχος να προωθηθεί για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οπότε και τίθεται σε ισχύ.

Στην περίπτωση των υπό μετάταξη υπαλλήλων του ΟΑΣΑ η διαδικασία αυτή ολοκληρώθηκε όπως αναφέραμε μόλις για τους 260 εργαζόμενους ενώ για τους υπόλοιπους ανεξάρτητα από το σημείο στο οποίο είχε φτάσει θα πρέπει να γίνει ξανά από την αρχή. Μάλιστα αυτή την στιγμή δεν μπορεί καν να ξεκινήσει καθώς ο τέως υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππας δεν έχει ορκιστεί και επισήμως δεν έχει αναλάβει ακόμη τα καθήκοντά του.

Οικονομική επιβάρυνση για τους συγκοινωνιακούς φορείς
Το πρόβλημα όμως που προκαλείται είναι ότι οι μετατάξεις του προσωπικού καθυστερούν και παραμένοντας στα μισθολόγια των συγκοινωνιακών φορέων προκαλούν σημαντική οικονομική επιβάρυνση που δεν επιτρέπει στους φορείς να επιτύχουν τους οικονομικούς στόχους που έχουν τεθεί με το σχέδιο εξυγίανσης.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις παραγόντων του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων χωρίς να παρουσιαστούν τα εν λόγω προβλήματα οι μετατάξεις θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν έως το τέλος του καλοκαιριού. Διάστημα που θεωρείται ικανοποιητικό αν ληφθεί υπόψη ότι ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί το σύνολο των μετατάξεων του προσωπικού της παλιάς Ολυμπιακής ενώ και από τον ΟΣΕ που ξεκίνησε πολύ νωρίτερα υπολείπονται ακόμη περίπου 100 άτομα κλείσει η υπόθεση μετατάξεις.

ΕΘΕΛ και ΗΣΑΠ τα «αγκάθια»
Το ανησυχητικό είναι ότι η καθυστέρηση αυτή θέτει υπό αμφισβήτηση τη επίτευξη των οικονομικών στόχων του σχεδίου εξυγίανσης για τους συγκοινωνιακούς φορείς. Η ανησυχία επιτείνεται από την μεγάλη αρνητική επίδραση που είχε στα οικονομικά στοιχεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η καθυστέρηση ολοκλήρωσης των μετατάξεων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ότι αφορά την προσαρμογή στους στόχους αυτούς φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν η ΕΘΕΛ, η οποία έχει το μεγάλο αριθμό προσωπικού και οχημάτων και άρα υψηλό κόστος, αλλά και ο ΗΣΑΠ ο οποίος πλήττεται από την καθυστέρηση ολοκλήρωσης των έργων αναβάθμισης της γραμμής.

Η πορεία των οικονομικών στοιχείων της ΕΘΕΛ θα αποτελέσουν το αντικείμενο σύσκεψης που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Πρόκειται πάντως για μια διαδικασία που τείνει να γίνει ρουτίνα καθώς οι επιδόσεις των συγκοινωνιακών φορέων παρακολουθούνται ανά εβδομάδα ώστε να γίνονται άμεσα οι διορθώσεις που απαιτούνται κάθε φορά.
23-06-2011, 03:34 PM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[Euro2Day] ΟΑΣΑ: «Φρένο» στις μετατάξεις λόγω ανασχηματισμού - by AlexNik - 23-06-2011, 03:34 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [NewsCode.gr] Τέλος στις μετατάξεις ζητούν οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ Konstantinos 0 1.612 06-05-2011, 09:36 PM
Last Post: Konstantinos
  [Zougla.gr] «Φρένο» στις εργασίες ανακατασκευής του ΗΣΑΠ Konstantinos 1 2.185 15-04-2011, 07:40 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024