This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[E-GO.gr] Ο έλεγχος στα εισιτήρια γεμίζει τα ταμεία του ΟΑΣΑ

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[E-GO.gr] Ο έλεγχος στα εισιτήρια γεμίζει τα ταμεία του ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ  Σχεδόν 500.000 ευρώ αναμένεται να εισπραχθούν από πρόστιμα σε λαθρεπιβάτες από τις 11 Απριλίου μέχρι τις 20 Μαΐου 2011. Αν το μέτρο συνεχιστεί, μπορεί να αποφέρει έσοδα 15-30 εκατ. ευρώ και να μειώσει την κρατική επιδότηση 10-20%

Περισσότερα από 470 χιλ. ευρώ αναμένεται να εισπράξουν οι εταιρείες αστικών συγκοινωνιών από πρόστιμα που υπεβλήθησαν σε λαθρεπιβάτες από τις 11 Απριλίου μέχρι τις 20 Μαΐου 2011.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της έκθεσης που συντάχθηκε για το νέο Σώμα Ελεγκτών των αστικών συγκοινωνιών, οι περισσότεροι έλεγχοι έγιναν στον κέντρο της Αθήνας που καταλήγει ή διέρχεται το 80% της επιβατικής κίνησης. Οπως προκύπτει:

Ενώ μέχρι σήμερα καταγράφονται 2,5 πρόστιμα ανά ελεγκτή στη βάρδια, αυτός ο δείκτης από τον 1ο μήνα προσεγγίζει τα 3,5 πρόστιμα ανά ελεγκτή ανά βάρδια.
Τα αναμενόμενα έσοδα έχουν αυξηθεί εντυπωσιακά και προσεγγίζουν τις 300.000 ? 350.000 ευρώ στο μήνα αιχμής (π.χ. Μάιος)
Στο μήνα Απρίλιο υπάρχει σημαντική αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων κομίστρου σε σχέση με το 2011, όπου ειδικά στις πωλήσεις εισιτηρίων σημαντική συμβολή έχει η αντίληψη ότι υπάρχει συχνός έλεγχος.
Ωστόσο, λόγω της κρίσης διαπιστώνεται ότι το 90% των προστίμων θα πληρωθούν μέσω της εφορίας. Αυτή η διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στη συγκέντρωση των οφειλών.

Σύμφωνα με το γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Χ. Τσιόκα, αν το μέτρο λειτουργεί αποτρεπτικά τότε μπορεί να επιφέρει σημαντική αύξηση των επικυρώσεων σε ποσοστό μέχρι και 10%, που αντιστοιχεί σε πρόσθετα έσοδα της τάξης των 15 έως 30 εκατ. ευρώ ετησίως.

Οι στόχοι του σώματος ελέγχου στις αστικές συγκοινωνίες, συνοπτικά, είναι:

1. Περιορισμός της λαθρεπιβίβασης. Με βάση μελέτες αλλά και την εμπειρία όλων μας το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης εκτείνεται σε ποσοστά από 5% (σε συχνά ελεγχόμενους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ) έως και 40% (σε λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν περιοχές της Αττικής με δυσμενείς και έντονες κοινωνικο-οικονομικές μεταβολές)

2. Αποτροπή φαινομένου.
Στόχος είναι το σώμα ελέγχου να λειτουργεί αποτρεπτικά και όχι εισπρακτικά.

3. Διασφάλιση Βιωσιμότητας των δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών. Τα διαφυγόντα έσοδα από τη λαθρεπιβίβαση εκτιμάται ότι μπορεί να προσεγγίζουν τα 40-50 εκατ. ευρώ ετησίως.

Της Μαρίας Μόσχου
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
25-05-2011, 12:13 PM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[E-GO.gr] Ο έλεγχος στα εισιτήρια γεμίζει τα ταμεία του ΟΑΣΑ - by Konstantinos - 25-05-2011, 12:13 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024