Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
ELBO O405GN
Made in Greece
 

Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Πλασματικό το ένα, ανεφάρμοστο το άλλο, άκρη δε βγάζουμε και λύση δεν δίνεται! Το θέμα είναι ότι πρέπει και μπορεί, με απλές ενέργειες να λυθεί μέρος του προβλήματος. Αν εμείς εδώ στο forum είμαστε "σχετικοί" (κατά μια έννοια) με τις συγκοινωνίες, ο απλός καθημερινός συνεπιβάτης δεν είναι. Και θα διαμαρτύρεται ή θα "ρίχνει" καταγγελίες επί δικαίων και αδίκων.
Και ναι, δεν μπορεί στα τέρματα διαφόρων γραμμών της ΕΘΕΛ να υπάρχουν οχήματα παρκαρισμένα και να περιμένεις την αναχώρηση με το κυάλι. Ανέφερα ενδεικτικά το 405 αλλά αφορά το 70% τουλάχιστον των γραμμών ΕΘΕΛ.
Αλίμονο στον επιβάτη που περιμένει σε μια τυχαία στάση με ιώβεια υπομονή. Καλύτερα 20 γραμμές ΕΘΕΛ (που λέει ο λόγος) με πυκνά δρομολόγια, παρά 200 με συχνότητες υπεραστικού! Παράγινε το κακό.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
27-02-2010, 09:48 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by ELBO O405GN - 27-02-2010, 09:48 PM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|