Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(26-02-2010, 01:08 AM)ELBO O405GN Wrote: Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης των γραμμών της ΕΘΕΛ χρειάζεται ριζική και εκ βάθρων αναθεώρηση άμεσα!
Πέραν των άλλων, απαιτούνται τα εξής:
1) Πρέπει να καταργηθούν τα σημειώματα που δίνονται στους οδηγούς, με τις ώρες αναχώρησης από αφετηρίες-τέρματα. Κάθε οδηγός, να εκτελεί όσα περισσότερα δρομολόγια προλαβαίνει μέσα στο ωράριο του. Ειδικά σε γραμμές που έχουν αφετηρία-τέρμα σε σταθμούς τρένων, σταδιακά πρέπει τα δρομολόγια να συντονιστούν με τις αφιξοαναχωρήσεις των συρμών ως ακολούθως:
α) σταθμοί ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανά άφιξη τρένου
β) ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανα 2-3 αφίξεις τρένου
2) Να σταματήσει το φαινόμενο με τα οχήματα που "αραχνιάζουν" στην αφετηρία μέχρι να εκκινήσουν. Αν γεμίζει ένα λεωφορείο, πρέπει να το "διώχνει" ο σταθμάρχης, ακόμη και πρίν την ώρα αναχώρησης.
3) Πρέπει να εφοδιαστούν οι οδηγοί της ΕΘΕΛ με GPS. Έτσι, ακόμη και να μην ξέρει κάποιος καλά τους δρόμους, το δρομολόγιο να εκτελείται απρόσκοπτα και άνετα.
Να απαντήσω κι εγώ:
1) Γινόταν παλαιότερα στα "πράσινα" λεωφορεία του ΗΣΑΠ, όπου - αν το λεω καλά - οι οδηγοί έπαιρναν bonus ανα δρομολόγιο. Γι' αυτό είχε λεωφορείο τότε κάθε 3-4 λεπτά! Θυμάμαι ακόμη το 040 με πράσινο!
Για να γίνει αυτό που λές, πρέπει να "τάξεις" κατι τις στους οδηγούς, αλλιώς δεν εφαρμόζεται αυτό το σύστημα.
2) Η δρομολόγηση στις περισσότερες γραμμές ήδη είναι "σφιχτή" και δεν επιτρέπει και πολλά "αραχνιάσματα". Όταν μαζεύονται πολλά λεωφορεία, το πιο πιθανό είναι να κάνει διάλειμμα κάποιο από αυτά. Έπειτα, ο χρονοπίνακας έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να γίνονται στην ώρα τους : τα διαλείμματα, οι αλλαγές και τα σχολάσματα (βάσει νόμου στο μέσον της βάρδιας πρέπει να γίνει 20' διάλειμμα, επίσης βάσει ΣΣΕ ο χρόνος εργασίας είναι 7:45'). Αν αρχίσει ο σταθμάρχης να "ανακατεύει" τον πίνακα, είναι πολύ πιθανό την ώρα που είναι να γίνει αλλαγή οδηγού το όχημα να βολοδέρνει κάπου αλλού, ή να μην βγαίνει το διάλειμμα κλπ.
3) Αν έβαζαν επιτέλους τηλεματική όπως στη Θεσσαλονίκη, το θέμα θα λυνόνταν αυτομάτως . . . αλλά εδώ είναι Ουγκάντα!
|
|
26-02-2010, 09:56 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Citaro - 26-02-2010, 09:56 AM
|
Users browsing this thread: 3 Guest(s)
|